Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,850 views

Freja

#241 • • Freja Sihteeri
Talvisin vedän aina multitabsin aamulla, helpottaa kummasti elämistä pimeän kauden yli.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Howdy

#242 • • Howdy Oldie
Unirytmi on kyllä niin totaali perseellään ettei paremmasta väliä .. tars tehrä jotain ...

--
Käpy vailla vertaa

#243 • • titityyt Guest
Nukkuminen on aina ollut yks mun lempihuvejani ja viikkoisinkin tuli ennen nukuttua 9 tunnin yöunet. Nyt jostain kumman syystä (stressi) oon kuukauden ajan heräillyt paria tuntia ennen kun pitäs herätä ja hitto et hajottaa *poks* koitan nyt elää mahdollisimman terveellisesti ja toivon et se auttais. Viime yön/aamun seivas kyl vanha kunnon luonnonlääke :D
isfnbojbbssn

#244 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv
tulee aika usein heräiltyä ihan liian aikaisin aamuyöllä
ja sit vain pyörii väsyneenä sängyssä toivoen, että kello
olis pian jo niin paljo, että vois jo suosiolla nousta! o_O

--
dasinoaisnvs

Lyylikki

#245 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Kello soitti tänään 7.42...niin kuin se soittaa joka ikinen aamu. Torkutin kerran ja toisenkin, enpäs jaksanut, joten siirsin sen soimaan 9.02. Haha. Ihana aamu, kerrankin oli valoisaa herätessä *hymy*
Sallakat

#246 • • Sallakat jungle, baby !
nukkuminen on kyllä yksi maailman parhaista asioista. Mutta se on kumma juttu, ett jos mä nukun liikaa niin sitte väsyttää vielä enemmän kuin jos ois nukkunut liian vähän. Nyt kun on pimeää aamuisin, niin tekee mieli varastaa vielä pikkasen unta ennen kuin pitää lähteä. Tänäänkin olin laittanut itseni kondikseen suht nopeasti ja kundikaveri lupasi heittää töihin. Menin hänen viereen nukkumaan vielä puoleksi tunniksi. Nytkin tässä työpöydän ääressä haaveilen viltin alle kääriytymisestä. Kyllä tämä tätä talviperioidia selkeästi on, koska kesäisin ei tee läheskään niin paljon mieli nukkua. *nukkuu*
freeve

#248 • • freeve
ei juma.. oon ollu tänään jo 5h hereil.. hajoo pää.. ehkä

normaalisti nukun 7-8h yös.. *pepsodent*
Danskuh

#249 • • Danskuh pikku-Dee
mielellään nukkuisin kuin ruusunen..mut ikävä kyl unia ei aina tuu nii..ja keksii muuta tekemistä..mut semmonen 6-7..jaksaa paremmin toisaalt ku 8yli unil..tuntuu ku nukkuu enemmän on entistä väsyneempi..
^Petunia

#250 • • ^Petunia iätön duracel-pupu
En muista edes koska viimeksi oon saanu nukkua yhtäjaksoisesti ilman häiriöitä edes 4 tuntia putkeen .. *ding*
Kiitokset kuuluvat iki-ihanalle ja rakkaalle kissalleni *hellokitty*
Hänelle on ihan pakko antaa ruokaa ennenku menee ite nukkumaan ja kun tämä ruoka on loppu tai hänellä muuten vaan tulee tylsää niin hän alkaa piipittää (huom. ei osaa maukua) ympäri asuntoa tai sitten korvan juuressa jotta varmasti heräisin *toktok*
Tätä kestää sen puolen tunnin verran,saan rauhotettuu hänet, saan nukkua taas ehkä 2-3h ja sitten homma alkaa alusta tai sitten jo herätyskello soi *igor*

Ja tänään en taas meinannut millään saada itseäni ylös sängystä puol 11 aikaan kun oli NIIN rauhallista koska kissa kehrää vatsa täynnä ruokaa kyljessäni *plur*

Mut pakko mikä pakko..*haukottel*
#251 • • Enkeli Guest
Välil nukun tosi hyvin mut nyt tietyistä syistä en saa nukuttuu ku korkeintaa 6tuntii lääkkeitten avulla. Ihan tuskaa... *nyyh*
T3k

#252 • • T3k semmonen
toho 7-8:n tuntiin se menee, ei vaa osaa nukkua tyylii 12:st tuntia.
Nyt kun koulut alko nii on jaksanut tolla ihan hyvin, mut kun töissä viel olin niin alkas aina loppuviikosta tökkiin kovastikkin ja silti en silloin saanut viikonloppuna sit univelkaa tapettua.
Strobocop

#253 • • Strobocop Skenepoliisi
Pitää ladata omatkin paristot siinä missä ämppärin.

--
Three strikes and you are out!

noemi

#254 • • noemi

Howdy, 18.10.2006 09:23:
Unirytmi on kyllä niin totaali perseellään ettei paremmasta väliä .. tars tehrä jotain ...

samaistun...huoh *poks*

--
Oikeutta koneille!

Unik

#255 • • Unik
Unirytmi *ding* Mikä se on?
LAZ

#256 • • LAZ Re-form
Viime talvi ja kevät oli yhtä helvettiä unen määrän ja jaksamisen suhteen. Aina piti herätä klo 6.00 tai hieman aiemmin, että kerkes kouluun, jossa olin klo 16.00 asti ja koulusta suoraan töihin ja siellä klo 21.00 asti. Sieltä sitten kotia tekemään kouluprojekteja ja hommia, joita oli ihan kerpeleesti. Yleensä pääsin nukkumaan noin klo 01.00 yöllä. Jossain vaiheessa meinas puhti loppua aika tyystin, mutta kyllä siitä selvittiin. Kiitokset ymmärtäväiselle puolisolle! No toi rumba jatkuu taas vuoden alussa, mutta onneks sitä kestää vaan kevääseen saakka ja sit pääsee eroon jokapäiväsestä koulu/työ-yhdistelmästä ja saa ehkä jopa nukuttua. *hymy* Muutenkin kun oon tosi huono saamaan unta, aina sänkyyn pitkälleen mennessä alkaa vaan kelailemaan huomaamattaan kaikkia ihan turhan päiväsiä asioita, joita vois kelailla ihan joskus muulloinkin. All in all, kyllä nukkuminen on/ois kivaa!
onni3mk

#257 • • onni3mk Onni on.
Nukkuminen ja varsinkin nukahtaminen on ihan pyllystä

--
Onni on.

Verottaja

#258 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ennen nukuin hyvin ja oli suht normaali unirytmi.
Omaksi harmikseni oon pilannut rytmin täysin. Nukun kyllä
edelleen hyvin, mutta vähän, harvoin, ja yleensä "väärään aikaan"
eli kun herään, on koulupäivästä osa ohi. *eiei*

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Texx

#259 • • Texx ^_^
Mul ei oo koskaan tainnu olla minkäänlaisia ongelmia nukkumisen kanssa, nukun hyvin, ja paljon.

Tosin nojoo, aamuherätykset nyt näin syksyllä on tosi vaikeita.. Mielummin jään kotiin nukkumaan, kun lähen kouluun.

Herään tosin muuten usein janoon; jos mulla on vettä sängyn vierellä, en tietenkään herää. Sillonkun sitä vettä ei oo siinä, niin sillon tietysti herään, ja pitää lähteä keittiöön. :|

Muistan vielä ku olin jottain ehkä 13v, sillon pysty nukkumaan helposti iltakymmenstä seuraavanpäivään klo. 16.00 asti, nykyään ei mitään toivoa. En edes muista millon olisin nukkunu yli yhteentoista, vaikka olisin menny nukkumaan aamuyöllä.

--
*piis*

#260 • • Viola00 Guest
Yleisesti saan nukuttua parhaiten pimeisiin aikoihin.. kesällä yhtä tuskaa saada unta kun on niin valoisaa! Ja sit yleisesti, kun kaikki on "ok" eikä stressiä duunissa eikä mikää paina mieltä niin nukun sen 7-8h (ja hyvin nukunkin) ja oon pirtee kun peipponen. Mut sit taas, ykskin asia mikä painaa mieltä niin multa on unet käytännössä mennyt kunnes saan ratkastua asian. Sikäli inhoan duunissa tätä syksyn ja talven aikaa, koska stressi sieltä kantautuu kotiin ja "*nyyh*" -olo on huipussaan.

Mutta muuten; nukun pitkään enkä pärjää lyhyillä yöunilla muutakuin satunnaisesti/hektisen jakson.. viikonloput ja kaikki mahd. vapaat yritän nukkua extraa, sillä univelkaa arkena kertyy väkisinkin -> halusin sitä tai en.