Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,779 views

<><

#81 • • <>< ¤blub¤

Jone:
---
<><:
alkaa vähitellen mielenterveys horjua ku on jo neljättä aamua heränny viideltä ja joka ilta menny nukkumaan aikasintaan puol kakstoista... =_= *Zzz* tällasta tää sit on tää työnteko. *justjoo*

---

Erhms? Mun ihan normaalit yöni on tollaisia. *ding*

osanottoni...*hahjust*

--
life sucks and then you die - better go to heaven...

<><

#82 • • <>< ¤blub¤

Jone:
---
PuuhaOsku:
Siis Jone milloin sinä olet heränny aamu viideltä*täh*

---

Tällä viikolla oon herännyt 2 kertaa kolmelta lukemaan tenttiin, kerran viideltä ja kerran jopa kuudelta. Nukkumaan on tultu mentyä kahdentoista hujakoilla. *joo*

sä siis yrität olla jonkulainen pinko/hikari??*eiei*

--

Jone

#83 • • Jone Archibald Haddock

<><:
sä siis yrität olla jonkulainen pinko/hikari??*eiei*

Hahahah! ”Jepjep...”

1½ vuotta opiskelua ja 35 opintoviikkoa ei oikein puhu ton puolesta.
PuuhaOsku

#84 • • PuuhaOsku Too strange to live, too rare to die...

Jone:
---
PuuhaOsku:

---

Tällä viikolla oon herännyt 2 kertaa kolmelta lukemaan tenttiin, kerran viideltä ja kerran jopa kuudelta. Nukkumaan on tultu mentyä kahdentoista hujakoilla. *joo*

Ei ois sinusta uskonu.*pahis*
Roger Roger

#85 • • Roger Roger Kentti

Arto:
Ei hitto.. nyt alkaa kyl jo vaivaamaan..
Kahtena yönä peräkkäin nukahtanu vasta klo 6 aamulla..
ei siinä muuten mitään ongelmaa olisi, mutta
ku aamulla pitäis olla ”virkkuna” jo koulussa.. =/

Ikinä ennen ei oo unettomuus häirinny..
Jos tästä jotain oppii niin ymmärtämään
niitä ihmisiä, jotka avautuu univaivoistaan.. *nuha*

yksi sana: tietokone

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

#86 • • GoA Guest
Oishan tuota kiva nukkua yöt. eikä pyöriä sängyssä.
remotion

#87 • • remotion nostatus guru
Huhhu, taas viime yönä nukuin 4 ja puoli tuntia, nyt on hieman poikki, vielä kun joutui lastaamaan ja purkamaan rekallisen työpöytiä ja sänkyjä ja tuoleja ja jääkaappeja ja ties mitä...*nukkuu*
Tetsu

#88 • • Tetsu Naksutohtori
Noh tuleehan sitä valvottua melko useinkin myöhään, riippuen siitä mitä on tekemässä. Jos on leffaweekendi niin sillon ei viikonlopun aikana tule paljoa nukuttua kun päivät ja yöt menee leffoja katellessa kavereiden kanssa.
Mutta useinmmin kuitenkin tosta järjestetään leffailta eli weekendin lite versio. kestää läpi vain läpi yön. *hymy*

jos noita ei ole niin sillon aika menee piirtäessä ja musiikkia kuunnellessa. Nyt kun on mikkikin niin kavereiden kanssa jutellessa.
#89 • • Cera Guest
Menee kyl koht hermot.
Heräilen niin usein yön aikana et sitte alkaa vaan harmittaa kun kattoo kelloa ja huomaa et taas onki noin paljo vähemmän nukkumisaikaa jäljellä ja sitten miettii että montakohan kertaa pitää vielä herätä.

ihanaa että on peräti kolme päivää lomaa ensiviikolla... *poks*
KaveriTavara

#90 • • KaveriTavara pyryharakka
miksi ihminen näkee painajaisia?
onhan se varmaan joo ihan normaalia nähdä pahoja unia sillointällöin, mutta kolmen viikon jälkeen se ei tunnu enää kivalta *eiei*
ihan sama missä,koska ja kenen kanssa nukkuu mutta ilkeät unet tulee silti ja ne muuttuu kokoajan sairaammiksi ja sairaammiksi.
ei jaksa enää!

--
hyvässä lihassa ei harmita

Iro

#91 • • Iro
juu aika pepusta ku on rytmi menny ihan sekasi, vähä aika sit aloin taas saamaa ns. paniikkikohtauksia, tai siis niinku sellasta yli-innokkuutta (en muista mikä anxiety attack on suomeks lol) aina yöllä ni ei pysty pitää ajatuksiaa koossa saati sitte nukkuu.ja pahimmillaanl tulee sillee valvottuu öhm..koko yö ja siit tietsikan äärestä suoraa töihin kuuden bussii aamulla *iihhih*
ja sit tietenkin töitten jälkee päiväunetki venyy turhan pitkiks..ugh *poks*

--
=`..´=
im way cool im off with my way cool friends to sniff floor wax.

Flamie

#92 • • Flamie
Mulla on ihan ”säännölliset nukkkumatunnit” mitä mä tietenkin tarvitsen, mutta jos siihen tulee tunti lisää tai liian vähän, se menee pyllylleen. Aina lomalla, niin kuin nyt, rytmi on ihan kadoksis. Nyttenkin kello on 1:54 ja yritin jo mennä nukkuun tosa kahdentoista maissa.
Saas taas kattoo tuleeko siitä mitään kun toi koulu alkaa..
Howdy

#93 • • Howdy Oldie

Jone:
---
PuuhaOsku:

---

Miten oikein saat revittyä itses ylös sängystä siihen aikaan .. huh ..

--
Käpy vailla vertaa

#94 • • Marianne Guest
Tässä loman aikana on tullu myllättyä unirytmi ihan uusiin ulottuvuuksiin, joten saa nähdä kuinka ruusuista on herätä huomen aamulla 6.30 töihin, saattaa olla vähän nihkeetä*iihhih**vink*
Jimmyfi

#95 • • Jimmyfi
meikällä uni rytmi on mitä on.. nukun sillo ku nukuttaa ja valvon ku valvotutta tai teen jotain.... josksus on tullu valvottua noita maratoneja ja ne ovat lähinnä olleet jonkun pelin takia.. ei muuten.. esim viimeks oli Divine Divinity maratooni ja se oli 3 päivää putkeen... sainpahan pelin läpi.. :)) vaikka lopussa olo oli kuin walking dead....

yleensä nukun pitkälle päivään ja menen yöllä 2-5 välis nuq..... nyt teen poikkeuksen.. meen kohta nuq :D
*pelle*

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

<><

#96 • • <>< ¤blub¤
voishan sitä aina välillä yrittää öisinki nukkuu... joskus (kuten esim. nytte) jää vaan jumittaan.*justjoo*

--

flygfisk

#97 • • flygfisk
kahtena viime yönä unta klo. 5 ja tänäkin yönä näyttää uhkaavasti siltä. Olen vielä niitä ihmisiä ketkä tarttee unta yössä min. 9h, ettei ole kuin perseeseen ammuttu karhu seuraavana päivänä. *poks*
lostgone

#98 • • lostgone
Mä en ole koskaan pitänyt auringon valosta ja mieluiten nukkuisin päivällä ja valvoisin yöllä, joten lopputulos on helvetisti univelkaa ja lyhyet yöunet.. Ja taas vaihteex mä oon täällä keskellä yötä.. *nukkuu*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

#99 • • UnityF joo just se
joo mun unirytmi on nykyään 05 aikoihin nukkumaan ja klo 13 aikoihin ylös.... hmm.. mulla ei oo kyl mitään sitä vastaan.. tykkään valvoo yöllä nykyään.. saa tehhä kaikkia juttuja rauhassa.. ja kavereita kerkii moiccaa iltapäivisin.. *hymy*
andi--

#100 • • andi-- lunttu
Jepjep, miltäs tää nyt taas näyttää... Ehdin tuossa töitä tehdessä oppia jonkinlaisen rytmin, osasin mennä nukkumaan jopa ennen 23! No, duuni loppu ja samana päivänä sitten bilettämään jne... ja viikonloppuna ihan sama meno. Rytmin saa pepulleen niiiiiiin helposti parin päivän aikana, mutta takasin siihen rytmiin pääseminen voi kestää viikkoja. Tai ainakin nyt se että tajuaa mennä nukkumaan sillon kun on sen aika...

Tässä nyt on viimeisin viikko ollut aikaa jolloin uni ei vaan tule vaikka olis kuinka väsy.. se tietty johtaa siihen että päivällä tulee otettua päikkäreitä jotka kestää sen 4 tuntia. Ja voi arvata että illalla ei varmasti tule väsy. Eipä tää uusvuos paljon tunnu auttavan asiaa kun viuna maistuu ja muutenkin tulee valvottua ihan turhan pitkään. No saapa nyt sitten nähdä kun koulu taas jatkuu keskiviikkona, muumio-andi käppäilee varmasti aika usein koulun käytävillä (tai nukkuu kotona). Onneks keskiviikkona pääsee premiin Mustiin hengailemaan ettei vaan torstaina heräis toiseen koulupäivään liian pirteenä *iloinen*

--
- RAAH -