Nukkumisesta ja valvomisesta

394 posts, 20 pages, 135,594 views

Andy

#41 • • Andy
ARJEN PELKÄÄJÄT RY

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Blues

#42 • • Blues Koning van Afrika
Tulee nukuttua yleensä 7-8 tuntia arkisin ja viikonloppuisin se voi olla vain 5-6 tuntia riippuen kuinka myöhään menee mutta joskus jopa 10 tuntia.
Joskus ollut nukahtamisvaikeuksia mutta liikunta on auttanut paljon siihen ja tulee nukuttua myös paljon paremmin yleisesti.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

remotion

#43 • • remotion nostatus guru
Eihän sitä osaa mennä nukkumaan eikä välttämättä saa untakaan illalla, joten se jää aina sinne 00.xx tietämille kun pääsee punkan pohjalle. Aamulla kuitenkin aina ylös 7 jälkeen ja viikonloppusin ehtii vielä vähemmän nukkuu välillä...

Toi on kyllä ihan sairasta kun ulkona on ihan mustaa kokoajan!
#44 • • Relic Guest
nukkuu 21.30 - 22 ja ylös sit 7 rox!
#45 • • Enkeli Guest
mulla ei onneksi ole mitään ongelmia ton nukkumisen suhteen. tulee päivän aikana liikuttua sen verran että sammun sänkyyn normaalisti ennen kymmentä ja tuhotan klo 6-7 aamulla ihan taju kankaalla... luojan kiitos. *nukkuu**nukkuu**nukkuu*

[muokattu 26.11.2003 10:13]
Mao & Taikahattu

#46 • • Mao & Taikahattu UG-///

ZRO:
ARJEN PELKÄÄJÄT RY

*nauru* Ens viikonloppuna uusiks taas, eiks je??

Ja asiaan...

Välilliä tosiaan on päiviä jolloin ei saa nukuttua vaikka kuinka yrittäis...
Yleensä silloin(ainakin omalla kohdalla) on ollu jonkun näköistä stressiä... *uuh*
Ja välillä taas on putkia et tulee nukuttua 12-16h per yö... Tota kaveritkin on ihmetelly et miten pystyn tohon... Pisimmät yöunet on ollu 26h, yllätys yllätys, jonkun biletys vkl:n jälkeen... *iloinen*

Normaalit yöunet n.8h ja niillä yleensä pärjänny ihan hyvin...

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

cubido

#47 • • cubido -ta-
Kyllä se kuolema kuittaa ne univelat.
hahmo

#48 • • hahmo
mun unirytmi on taas ihan perseellään...heräsin taas klo4 yöllä kun menin nukkuun 12...nyt valvon noin kasiin ja nukun neljään..sitten valvon 2h ja nukun taas kahteentoista josta valvon kokoyön...ja tää toistuu aina biletyksen jälkeen..menee unirytmi niin sekaiseks.. toisena vaihtoehtona on että nukun 36tuntia putkeen..siis herään vaan välissä kuselle ja röökille..
Kolera

#49 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Mikä siinä on että aina kun juo viunaa sikua enemmän ni sitä herää 10minsaa sinne tänne 9:ltä väsyneenä ja kuitenkaan ei saa unta vaikka väsyttää kui paljon. Nukkumaanmeno ajalla ei juuri mitään merkitystä onko se kaheltatoista vai kuuelta aamulla mut silti herää yheksältä eikä saa enää unta. WHINE KRUIIIKS

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

äm

#50 • • äm
Tahtoisin nukkua heikkoa oloani pois, mutta unta ei riitä. Klo 05-10 sain nukkua, mutta sitten heräsin ja nyt ei auta mikään. Ärrrsyttävää.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

ella_

#51 • • ella_

sOuphy:
mÄ en tiedä, mut mun ainakin pitäis nukkuu.
olla nukkumas tällakin hetkel. nukkuu enemmän ja enemmän.

Viikonloput nyt viel kestää parin tunnin unilla, mut jos sitä jatkuu viikoilla. ja sit seuraavallakin viikolla... niin ai ai. pieni sOuphy-tyttÖ alkaa olla jo ihan sekaisin. *poks*

mut mistä saa lisää aikaa?? kertokaa mulle.

lisää aikaa mullekin kiitos.. ja sitten viikonloppuisin nukun aina hyvin kullan tuhsitessa vieressä, mutta viikolla kun on stressi ja yksinäinen sänky niin unikaan ei koskaan meinaa tulla *hmph*

--
Elementary, my dear.

Vivo

#52 • • Vivo
Miksiköhän se menee sillai että vaikka ois nukkunu tosi lyhyet yöunet ei siltikään seuraavana iltana nukuta kuitenkaan yhtään normaalia enempää vaan taas tulee valvottua pikkutunneille. Sen sijaan aamulla herääminen on välillä niin tuskasen tuntusta, että meinaa itku tulla kun pitää herätä. Koko päivä menee horroksessa mutta sitte iltaa kohti taas alkaa virkoamaan.

Viikonlopusin taas vastaavasti kun vois nukkua ja valvoa miten lystää niin alkaa väsyttää jo puoleyön tietämillä niin perhanan paljon.

Toinen juttu minkä oon kans huomannu omalla kohdallani on, että aamulla saattaa herätessään olla suht virkeä, mutta sitte ku polttaa ekan röökin ni meinaa nukahtaa siihen paikkaan.

Kuolema kuittaa univelat.

[muokattu 2.12.2003 10:58]

--
one foot in the rave

Chatte

#53 • • Chatte Team Teknolipat :)
Mä nukun ja valvon ihan miten sattuu: välillä pärjään viiden tunnin yöunilla ja sitten kuittaan univelat nukkumalla kunnolla kymmenisen tuntia. Voin herätä tai mennä nukkumaan viideltä aamulla tai illalla, ei sillä kellonajalla ole mun nukkumiseen vaikutusta. Viikonloppuisin joskus jää unet pariin tuntii - yöllä siis, jos on muuta tekemistä - ja silloin mulla kyllä yleensä riittää virtaa. *hih*

Päikkärit rok rok! *plur* Mä nukun päikkärit aina kun mahdollista: junassa, bussissa, kotona, kaverilla, bileissä *nauru* jne. Esim. Koneistossa kun tuli väsy, lainasin vähän kaverin syliä ja otin pienet nokoset pääareenan sivustalla - ja ihan selvinpäin. *iloinen*

Mä nukahdan samantien kun pistän silmät kiinni. Hyvä ominaisuus, mutta hieman huvittava, jos on seuraa. Mä saatan nukahtaa kesken toisen - tai jopa oman - lauseen. *nauru* Ja alkoholilla ei ole sen suurempaa vaikutusta asiaan; nukahdan yhtä helposti kuin pikkulapsi olin sitten selvinpäin tai en. Joku sanoi, että johtuu puhtaasta omasta tunnosta ja stressittömyydestä... omasta tunnosta en nyt menisi sanomaan mitään. *pahis* *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

MaSari

#54 • • MaSari space jammer
Miks se muuten on niin, että aina kun nukkuu liian vähän tai vaihtoehtosesti liian paljon, niin väsyttää silti? Tai miks väsyttää siltikin, vaikka nukkuuki esim. 9 tuntii, mikä on niinku sopiva? Mä just heräsin, nukuin kellon ympäri ja taas väskättää. *nukkuu*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#55 • • kelasin Guest
ensinnäkin: nukkuminen *plur*
ja sit se o outoo; ku arkisin nukuttais ja viikonloppuna sit heräilee jo aamul aikaseen prkl *poks*
-P

#56 • • -P
viikonpäivät sais olla tässä järjestyksessä niin ei ois nukkumisesta pulaa.. maanantai, perjantai, lauantai, sunnuntaia, lauantaia, sunnuntai, sunnuntai :D*justjoo*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Elsa F

#57 • • Elsa F Koululainen :)
Nukkuminen tuntuu välillä olevan yksi mun elämäni vaikeimpia asioita. Nukahtaminen ja unessa pysyminen on jotain niin hankalaa!

Olen nyt huomannut, että kun urheilen paljon ja menen joka ilta samaan aikaan nukkumaan, niin saan jopa nukuttua melkeen joka yö. Herään tosin vieläkin 2-5 kertaa yössä, mutta jatkan sitten taas nukkumista. SItten jos viikonloppuna erehtyy lähtemään ulos ja valvomaan pidempään, niin menee taas seuraava viikko rytmiin totutellessa.*ding*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

Susu

#58 • • Susu The Nasu

hallaaa:
ensinnäkin: nukkuminen *plur*
ja sit se o outoo; ku arkisin nukuttais ja viikonloppuna sit heräilee jo aamul aikaseen prkl *poks*

voi niin tuttua myös mulle. voisin oikeesti nukkua vaikka kuinka paljon. Se on ihanaa jos on oikeesti aikaa siihen*joo* Viikonloppusin ei kuitenkaan aamusin riitä uni pitkään. oon aina ihmetelly ystäviäni jotka pystyy nukkuu vaik kuinka pitkälle iltapäivään baari-iltojen jälkeen*ding*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

milla

#59 • • milla
mul on joku ihme unihäiriö:( en saa nukuttuu ollenkaan.. saatan mennä nukkuu esim kymmenelt illal, ja nukahdan neljän aikaa.. tosi kivaa *uuh* ja varsinki ku oon sellanen et tartten väh. 8h unta tai oon iha väsy ja pihal..
milla

#60 • • milla

Zorlim:

Kuulostaa liian tutulta, vältä ainakin kofeiinia ja stressiä. Aiheuttaa just tota... Kokemusta riittää...

no kofeiinia en kyl juo yhtään.. mut stressii ja huolia on kyl senki edestä.. ehkä ne sit vaikuttaa.. mut tää nukkumattomuus vaan lisää stressiä ja ahistusta prkle. ja sit ku tietää ettei saa unta ni jännitää sitä nukkumaanmeno tilannetta ja sit ei ainakaa saa unta.. blääh..

[muokattu 2.12.2003 13:16]