Efo - Turbulence [Hard Trance -> Hard Acid/NRG -> Freeform]

14 posts, 1 page, 4,067 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • efo Laserpoint
Jälleen pistetään pauketta kehiin. Alku enemmän melodisempaa ja sitten väliin vähän happoa ja energyä. Lopussa onkin sitten freeformia.
Muutama vaihto pikkasen kusee mutta en sen takia rupea uudelleen nauhottamaan. Enimmäkseen vanhoja biisejä. Lopussa uudempaa matskua.

01. Mishka's Mad Gay Mafia - Resurrection File (Timeless Diva Epic Trance Remake) [ef.adrine]
02. Jon Doe - High [Honey Pot]
03. J.K. Theory - Destination [T. Records]
04. Captain Tinrib & Tom Silk - Bass People [Tinrib]
05. Mishka's Mad Gay Mafia - Welcome To The Arena (Gladiators Acid Trance Mix) [ef.adrine]
06. The Captain & Steve Thomas - The Clown [TInrib]
07. Lab-4 - Terminator [Fragile]
08. RR Fierce & K-Live - Yamamba [Vicious Circle]
09. Fierce Base - Freedom (Warriors Mix) [Tinrib]
10. Lab-4 - Contact London [Fragile]
11. Kevin Energy - Fucking With The Frequency (Scott Brown's Big Banana Mix) [Relentless Vinyl]
12. K Complex - Outta Control [Bonkerz]
13. Kevin Energy - Crescendo's Of Ecstasy (Full On Mix) [Nu Energy]
14. Social Outcast feat. Carol Sharland - Freedom [Bonkerz]


http://www.onelove.st/audio/Turbulence.mp3

63:23 / 160 kbps / palaute

[muokattu 9.10.2003 20:35]

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#2 • • ikj Guest
cut & paste*nauru*

ei perkule!!! toi contact london on mun mielestä ehkä paras biisi mitä lab4 on tehnyt! siis helvetti mistä ton löytää??? ostan sen sulta, heitä hinta pyyntö no joo, mut hyvä setti!
täynnä loisto biisejä, menet melkein kaikki hard dancen eri tyylit läpi. Mut oon huomannut että tykkäät soittaa aika laidasta laitaa joskus *hymy*

Laukkaa tai mitää semmosta en erikoisemmin huomannut, kikkailu oli jees! mut huomasin pari 'leikkausta' missä oli vähän wrong timing.
-P

Posts: 4,972

#3 • • -P
woah! täähän oli oikeastaan aika helvetin mukavaa ja energistä kuunneltavaa. tykkään kyllä kun soittelet noita laidasta laitaan settejä *joo**enkeli*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

display23

Posts: 3,069

#4 • • display23
kuuntelin tossa läpi.

oli ihan mukava kokonaisuus.biisi järjestys oli hyvä ja loppu pää iski muhun parhaiten.alku oli jotenki liian löysää mun makuun.vaihdot oli hyviä eikä mikään niistä pistänyt silmään.

erityis plussa k-complexin biisistä...pirun kova*pahis*

jos ois koko setti ollu sellasta kun vikat 20 minsaa olisin tykkänyt vielä enemmän!
anye

Posts: 37

#5 • • anye
Tää oli kyl varsin maistuvaa kamaa *hih* Varsinki toi loppupää oli aika herkkua *pihkassa* Tätä lisää!
mza

Posts: 2,954

#6 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
Oh my God!...
Loppu oli todella loistavaa...*plur*

I WANT MORE!
darz

Posts: 1,127

#7 • • darz
Huih nyt vasta ehdin kommentoimaan tätä efon uutta tuotettaan *pahis* Mutta on taas kerran efolta nappi suoritus ei mitään moittimista... hyvä setti *vink**joo*
Orfeus

Posts: 5,872

#8 • • Orfeus
Täytyypä laittaa lataukseen! Kommenttia myöhemmin*joo*
DJ Rx

Posts: 2,527

#9 • • DJ Rx FINRG Recordings
pistin just lataukseen... vittikkö pistää tracklistii tänne, pistän kommenttii kun oon kuunnellu tän... *hih*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Orfeus

Posts: 5,872

#10 • • Orfeus
Joo vaihdot meni aikasta jees ja eipä nois loppupään ralleissa vikaakaan ollu, jotenki odotin enemmän ku noita kommentteja luin enne kuunteluu*uuh* Alussa nyt oli aika ylsää tavaraa mut johtunee varmaan siitä et oon luukuttanu ton tyylist viimeaikoina ihan liikaa*pelle*

Kokonaisuutena ihan jees! Varmaa jää kyl yhteen kuuntelukertaan...

Paras biisi ehottomasti toi RR Fierce & K-Live-Yamamba*pahis*

[muokattu 9.10.2003 09:49]
efo

Posts: 1,908

#11 • • efo Laserpoint
Kiitoksia palautteesta. Biisilista on lisätty*hymy*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

DJ Rx

Posts: 2,527

#12 • • DJ Rx FINRG Recordings
joo kerran tämän olen kerennyt kuuntelemaan. sanoisin että setin kehittyminen on tämän miksin vahvimpia puolia, miksaus puolella välillä hakua ja pienoista kompurointia, itse tekisin vaihdot paaaljon myöhemmin, miksaukset oli tehty liian tiuhaan, tämä johti useasti kahden päällekkäin soivan leadin kakofoniaan. biiseistä muutamat kolahti ihan täysillä, muutamaa en voinut sietää :)

lyhyesti: ihan ok miksi, kyllä tätä jaksaa useamminkin kuunnella. lisää treeniä nin kyllä se siitä suttaantuu. Jatka samaa rataa!*piis**uros**piis*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

sasu

Posts: 192

#13 • • sasu
Ui jui... musaa just mun makuun! *joo* *plur*

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

rec

Posts: 2,923

#14 • • rec
Alku oli mielestäni outo, tiedä sitä että olitko sellaiseksi sen tarkoittanut(?). Ensimmäinen kiksahtava biisi oli OIKEEN LOISTAVA valinta.. sillä juuri tuo biisi on jääny ns. ”kiksu ajoiltani” päähän ja olenkin miettinyt ankarasti jälkikäteen, kuka tuo artisti oikein oli.. jos vaan haluat mainita, nii kerro ihmeessä... taas yksi päänvaiva vähemmän!

Kun mennään -54:00:aan, niin alkaa rankempi saundi jylläämään, jossa tulee valitettava virhe, joka jäi pahasti mieleen.. hiljennät basson olemattomiin soivasta biisistä ja tässä kämmi: edel. biisin melodia soi ja tämän johdosta volumefeide ei oikein mielestäni toiminut! TOSIN, biisin valinta jälleen erittäin osuva!

-47:00 ja alkaa polkka raikumaan, feidi ja biisivalinta loistava! Ei muuta kommentoitavaa.

-36:15 techtrance jyllää! Tätä kohtaa kummeksuin, kuinka tähän settiin saa mahtumaan tälläistä(kin)! Ei mitään väliä, erittäin hyvä.. sanoisin. Lievää detroit -pohjaa *rakastaa tyyliä* käytetyssä biisissä on potentiaalia, kuten tässä se osoittaatukin parhaiten..! --> Tämä taitaakin olla ”Circus Bells” niminen biisi?! En muista artistia, tai ainakin olevan sen joku mixaus kys. biisistä, sillä ainakin samat kellot siellä kilkatti!

-28:43 ”monotooninen” saundi kalahti VÄLITTÖMÄSTI korvaani, (jokseenkin hieman NRG-pohjalle rakennettu biisi) mutta erittäin hieno valinta tämäkin! Vaihtokin onnistui moitteettomasti--> tämän biisin jälkeen havaittu pienimuotoista feidikikkailua, jossa yhdistetään edel. biisi ja toisella puolella soiva basso(komppi?). Mukavan kuuloinen, eikä häiritse ollenkaan kuuntelijaa!



-20:00 pienellä kiireellä vaihdettu raita, mutta nopean bpm:n takia ei juuri ”ohimennen” huomaa! Maukasta polkkaa tarjolla!

n. -15:10 AARGH! Siirtyminen polkasta freeformiin --> mielestäni sitä pahinta itseään!!! Joskin hard-trancen kuulosta, mutta silti! PRKL! Tästä miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-nus!

-10:40 JEA´MON! Siirtyminen HC-freeformiin! Tää oli vallan mainio ratkaisu! Tästä plussaa! *kumittaa edel. miinuksen*

Oikeestaan lopusta ei oo muuta kommentoitavaa, ku että tässä oli vallan kivaa materiaalia, varsinkin toi HC-komppi loppupuolella piristi mieltä oikein spesiaalilla tavalla! Ei hassumpi mixtape, ei ollenkaan.. wanhalla koulukunnan arvosanoilla tän mixin tuomio olisi: 8,5 --- ottaen tietysti huomioon sen, että kaikki vaihdot, biisivalinnat, jne on otettu huomioon! Äänenvoimakkuudesta ei voi valittaa, vaikka haluisinkin mainita, että masteri oli ehkä hieman turhan kovalla(?). Vaikka tuosta marmatankin, niin ei se haitannut.. ajatellen vain sitä, ettei tarvii raidan perään soutaa äänenvoimakkuutta edestakaisin!

Kriitikko?! Se minä olen! **nauru*kertaa tuhat*

[muokattu 15.10.2003 17:37]