Demonserveri taas auki!!!

32 posts, 2 pages, 6,892 views

Damien

Posts: 2,882

#1 • • Edited Damien [tr3ox]
ftp://demonserver.ath.cx

Kaikki nauhat tunnetusti 320kbps ja isokokoisia, ime ja innostu.
Jokaista nauhaa voi kerrata tämän topicin alla. Over and out....

Edit:

Ei hajonnu kowo, kunhan oli helevetin hankala. Mixit taas vaihteeks ylhäällä, palataan.

[muokattu 10.11.2003 11:24]

edit2: Täsä tää nyt taas ois ainakin vklopun pystyssä.
ja kaista siis nykyään toi 1M / 3lle slotille...

edit3: Tekstin typistystä...
efo

Posts: 1,908

#2 • • efo Laserpoint
en tiiä onko sitte linkit väärin vai mitä ku ykskään noista ei oikeen tunnu palvelevan*uuh*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

mange

Posts: 1,913

#3 • • mange Terrorcraft
Kyllä nyt näyttäisi toimivan mutta on aika h-i-d-a-s-t-a. *nukkuu* Mutta ehkä niin moni nyt just yrittää napata noita settejä että kaista on jumissa.. tiedä sitten.. *täh*
Avatar
#4 • • ikj Guest
siis en jaksa näitten damienin settejen kaa! aina jotain... no nyt joo mut lataa 5 tuntii...
loistavia settejä kuitenkin mitä nyt on, varsinkin live @ massive! tulee muistoja mieleen siitä setistä, kun olin ison osan ajasta ainoa tanssimassa*plur*kesä freeform!
ravec

Posts: 1,102

#6 • • ravec
imuttaa hyvin....
Damien

Posts: 2,882

#7 • • Damien [tr3ox]

idi:
siis en jaksa näitten damienin settejen kaa! aina jotain... no nyt joo mut lataa 5 tuntii...
loistavia settejä kuitenkin mitä nyt on, varsinkin live @ massive! tulee muistoja mieleen siitä setistä, kun olin ison osan ajasta ainoa tanssimassa*plur*kesä freeform!



Kuka homo siellä nyt itkee? Mä en jaksa elää, olen ollut justt 12h tien päällä....Vastaan kuten aina ennenkin, ostakaa kaistaa ja hostatkaa mun nauhat, toimitan ne kyllä nopeasti piuhan päähän.
Avatar
#8 • • ikj Guest

Damien:
---
idi:
siis en jaksa näitten damienin settejen kaa! aina jotain... no nyt joo mut lataa 5 tuntii...
loistavia settejä kuitenkin mitä nyt on, varsinkin live @ massive! tulee muistoja mieleen siitä setistä, kun olin ison osan ajasta ainoa tanssimassa*plur*kesä freeform!

---


Kuka homo siellä nyt itkee? Mä en jaksa elää, olen ollut justt 12h tien päällä....Vastaan kuten aina ennenkin, ostakaa kaistaa ja hostatkaa mun nauhat, toimitan ne kyllä nopeasti piuhan päähän.



*nauru**piis* vaan. Ei ole niin vakavaa.
Damien

Posts: 2,882

#9 • • Damien [tr3ox]
Joo sori en tarkoittanut vittuilla, tai siis ainakaan kovin paljoa. Oon vaan kuullu ton saman virren niin monta kertaa ja ilmaiseksihan näitä settejä jaellaan...
Kolera

Posts: 4,256

#11 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eikä toimi =P mut ei kylloo kovollakaa juuri tyhjää tilaa *hih*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Damien

Posts: 2,882

#12 • • Damien [tr3ox]
Suurimmat rykimiset ja connection errorit on varmaankin pelkkää ruuhkaa. Kattokaa lukeeks niissä additional infoa, mull on vaan 4 slottia ja ne on jumissa koko ajan.
Kolera

Posts: 4,256

#13 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
voeha perse ei vaan taida onnata himasta mulla nuo kun koululta heti rupes tulee noi sattanas

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mange

Posts: 1,913

#14 • • mange Terrorcraft
Daddy Tank vol 4:sen loppu puolisko on aika maistuvaa settiä *joo* mutta se alku ei oikein kolahda. *justjoo*
Pitäisi vielä nuo muutkin napata kunhan linjat toimivat... *hymy*
Damien

Posts: 2,882

#15 • • Damien [tr3ox]
OFFLINE, pitää tsekata kowot kuntoon. 120Gb maxtori ei tunnistunut buutissa ja toivoa sopii että media olisi vielä kunnossa. Palaan asiaan kunhan systeemit taas pyörii...
TR3OX

Posts: 56

#16 • • TR3OX
se tuomas haluis sun mix-tapet mp3:sina yhelle cd:lle..se kai onnaa jos tuon tyhjii!!??
.. :D iha jees settii toi gabbashit .. !!!!
typ0

Posts: 1,892

#19 • • typ0 syntax error
ei vissii enää oo pystys...

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

k-0ne

Posts: 228

#20 • • k-0ne SESSIONS2
Onko näitä vielä jostain saatavilla vai "enkö vaan osaa?"