Pidätkö siitä mitä teet?

112 posts, 6 pages, 26,155 views

Tetsu

#41 • • Tetsu Naksutohtori
Pidän, pidän niin piirtämisestä (varsinkin jos joku on valmis maksamaan siitä) ja kokkaamisesta, kiitokseksi siitä riittää täysi massu ja tyytyväinen ilme. *joo*
päivänsäde

#42 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
hmm.. mitähän mä teen.. pidän tietenkin siitä mitä teen. miksi tekisin jos en siitä pitäisi jossain määrin.. hmm..*hmph*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Lost-Soul

#43 • • Lost-Soul los pallos

TaSsU:
Pidän, pidän niin piirtämisestä (varsinkin jos joku on valmis maksamaan siitä) ja kokkaamisesta, kiitokseksi siitä riittää täysi massu ja tyytyväinen ilme. *joo*

Siis jos ei tarvi edes ruoka-aineita mun maksaa, ni voit tulla ihan vapaasti tänne kokkailemaan vaikka joka sunnuntai

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Tetsu

#44 • • Tetsu Naksutohtori

Lost-Soul:
---
TaSsU:

---

Siis jos ei tarvi edes ruoka-aineita mun maksaa, ni voit tulla ihan vapaasti tänne kokkailemaan vaikka joka sunnuntai

heti iskee työkutsuja *nauru* Noh, tietenkin kustannukset pitää jakaa. Tietenkin tämä riippuu täysin tilanteesta. Jos on kaverin synttärit, bileet tai muuten vain tekee mieli tehdä jollekkin/joillekkin ruokaa niin sillon ei kustannuksilla niin väliä ole.
#45 • • Arto Guest
Nyt vai illan pimeinä tunteina?? *nauru**pahis**nauru**vink**vink**vink*
päivänsäde

#46 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
TASSU tervetuloa vaan.. millon voisit tulla meille kokkaamaan?? *slurps*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Tetsu

#47 • • Tetsu Naksutohtori
Hehe, *hymy* siitä pitää sopia erikseen. *vink*
Howdy

#48 • • Howdy Oldie
En yhtään .. but who gives a shit *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Anime

#49 • • Anime Retrostööpeli
Rakastan *plur* Oon vihdoinkin saanut oman monivuotisen unelmani toteutettua ja sen myötä olen voinut linkittää monia osaamisiani saman katon alle. Ei oo tähän mennessä tullut vielä tylsää päivää ku on nii helvetisti tekemistä. Vaikka toisaalta, enhän mä helpolla odottanutkaan pääseväni *hih*

-K

--
-K

#50 • • Aya Guest
Jaahas. Työelämää. no. Pakkohan se on töitä painaa jotta irtoo rahaa menoihin ja humputuksiin. Kaksi kissaakin pitää ruokkia, niin työ on aika mosta poo.
Olen hotellialan työntekijä ja takana on taasen kolme valvottua työyötä, tunti vielä ja meikälikka saa painaa kotia *nukkuu* jotta jnaksaa viikonloppuna huiristaa.*nauru*
Tykkään tästä duunistani ihan kohtuullisen paljon, aika lailla vapaata toimintaa ja jänniä tuttavuuksia. Palkka tehdystä työstä on mukava ja työ itsessään ei ole mitenkään raskasta joten KYLLÄ; pidän siitä mitä teen sillä siihen on aina pyrittävä jos haluaa olla kunnon ihminen. Jos ja kun lakkaan pitämästä siitä mitä teen, lähden tekemään jotain muuta. *hymy*
Howdy

#51 • • Howdy Oldie

Anime:
Rakastan *plur* Oon vihdoinkin saanut oman monivuotisen unelmani toteutettua ja sen myötä olen voinut linkittää monia osaamisiani saman katon alle. Ei oo tähän mennessä tullut vielä tylsää päivää ku on nii helvetisti tekemistä. Vaikka toisaalta, enhän mä helpolla odottanutkaan pääseväni *hih*

-K

Kunnioitettava saavutus .. nostan hattua *joo*

--
Käpy vailla vertaa

nu

#52 • • nu turquoise
Juu kyl pidän kovasti. *pihkassa* Kaks kertaa yritin päästä alalle mut vasta kolmannella nappas. Luen itseäni siis ah niin seksikkääksi medianomiksi. *vink* Koulu ei tunnu koululta ollenkaan kun saa (viimeinkin) käyttää hyväks juuri niitä ominaisuuksiaan joissa tietää olevansa vahva, mut joita ei oo aiemmin päässyt hyödyntämään.
Vaikeaa on ja vaativaa ja aina löytyy joku (useita) jotka toteuttaa työt itseäni paremmin..*uuh*
Mutta se vaan kannustaa yrittämään entistä kovemmin.
Joo hianoo on! *joo*
Jone

#53 • • Jone Archibald Haddock

nu:
Luen itseäni siis ah niin seksikkääksi medianomiksi.

Et kai sattumalta Koivukylän Laureassa?

Mä nimittäin en ollenkaan pidä siitä mitä teen. Tietojenkäsittelynopiskelu alkaa käydä siinä määrin inhottavaksi, että pyrin mitä todennäköisimmin muualle, eli medianomiksi opiskelemaan keväällä.
Inferno

#54 • • Inferno [Terrorcraft]
Tällä hetkellä teen töitä logistiikka-alalla ja se on mitä on *uuh* mut kyllä sitäkin tekee sen aikaa että intiin lähtee ja sitten kouluun (toiv.kampaajakouluun pääsen)

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

nu

#55 • • nu turquoise

Jone:

Et kai sattumalta Koivukylän Laureassa?

Spot on!
Täälläpäin maailmaa varmaan \”helpointa\” päästä lukemaan viestintää just Laureaan..
MITENKÄÄN itseäni ja saavutuksiani väheksymättä. *hymy*
Tosin ens vuonna otetaan sisään kolmasosa vähemmän opiskelijoita eli kilpailu senkun kiristyy..
UnityF

#56 • • UnityF joo just se
Hmm.. vaikeeta ajatella.. tota noin no mä oon jo lukenu rakennusmaalariksi.. tykkään siitä vieläkin tehhä vapaa-aikana.. sit luin floristiksi siitäkin tykkään edelleen (tuun tekemään mm mun äidin hääkimpun kun se menee keväällä uudestaan naimisiin *plur*)
sit oon ollu pajalla jota rakastin...

Nyt sit siivoilen vähäsen ja alan tekemään erillaisia seinänaamioita ja taideteoksia ja erillaisia käsitöitä.. joten joo kyllä tykkään.. kunhan joskus viellä pääsen toteuttamaan mun unelman niin huoh..*pihkassa*

mä oon selkeesti ihminen joka ei jaksa tehhä samaa hommaa 30 vuotta joten vaihtelu virkistää ja koitan hankkii paljon eri kokemuksia eri aloilta...*plur*

[muokattu 15.12.2003 02:18]
Progress

#57 • • Progress
opiskelusta en juuri kamalasti kiihotu, mutta pakko käydä skole loppuun.
Omasta työstäni(tai johon valmistun)tykkään TODELLAKIN! *hymy*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

NasQ

#58 • • NasQ
Pidän ihan helvetisti. Vielä enemmän pitäisin jos pääsisi enemmän mukaan duunimaailmaan. Opiskelen siis viestintää / elokuvausta ammattikorkeassa. Niin siis medianomiksi minäkin valmistunen. Eli toisin sanoen työttömäksi tällä medianomien liukuhihnatahdilla ;)

[muokattu 16.12.2003 23:47]
innae

#59 • • innae PaskaJätkä
Pidän... Vaikka palkkaa ja töitä saisi olla enemmän, en kadu päätöstäni olla ravintola-alalla... Huonotkin puolet työssäni on kun omistaa junttimagneetin...

--
PaskaJätkä

kukla

#60 • • kukla
kyllä pidän. oppisopimus on kiva tapa oppii työn ja saa enemmän rahaa kuin pelkkänä opiskelijana.*vink*