49 posts, 3 pages, 4,225 views
öövee:
ELLIOT NESS....iha tosi...ihan tun paska setti....porukka bailaa nimee mut vaik musiikki on mit oli....
Andy Braun:
---
öövee:
ELLIOT NESS....iha tosi...ihan tun paska setti....porukka bailaa nimee mut vaik musiikki on mit oli....
---
mun mielest nessi soitti just kivaa settii, varsinkin siitä alkupuolesta.
hallucinogen:
En todellakaan ollut näissä bileissä mutta porukka näyttää tuohtuvan 8e lipusta *iihhih*
paljonko olisi ollut sopiva lipunhinta?
Itse olin perjantaina rushissa captain tinribiä katsomassa ja ovelta lippu maksoi 18e ja tinrib soitti tunti 5min
bates:
Kuvasta päätellen kandeis ehkä toi dj-kopin setup miettiä jotenkin hiukan
erilailla... voisin kuvitella deejiin hieman häiriintyvän jos valomies on koko ajan
selän takana pc:n ääressä.
Nefertete:
---
bates:
Muissa lpr:ssa tänä vuonna järjestetyissä pileissä dj on ollut soittamassa lavalla (missä nyt oli vain luminescent live ½h), ja valomies sit tossa normaali-illan dj-kopissa tms.
En sit tiiä että miksi tuohon ratkaisuun oli näissä pileissä päädytty, eikä se kyllä miuta pilettäjänä haitannu..
Displacer:
---
Nefertete:
---
bates:
Muissa lpr:ssa tänä vuonna järjestetyissä pileissä dj on ollut soittamassa lavalla (missä nyt oli vain luminescent live ½h), ja valomies sit tossa normaali-illan dj-kopissa tms.
En sit tiiä että miksi tuohon ratkaisuun oli näissä pileissä päädytty, eikä se kyllä miuta pilettäjänä haitannu..
---
olipahan vähän lisää tilaa tanssia ku ei koko ylätasannetta oltu varattu DJ:lle. eri asia sitten mitä DJ:t tykkäsivät.
EDIT: tällä kertaa sitä ylimääräistä tilaa jopa jossain määrin tarvitsi
[muokattu 25.10.2003 21:57]
Freedom:
Lipun hinnasta.
Lappeenranta on niitä harvoja paikkoja joissa lipunhinta sisältää narikan, normaalistihan lippu on lippu ja narikka on narikka.
Jatkojen lipuissa oli sama homma, se sisälsi narikan 2 euroa.
Freedom:
Lipun hinnasta.
Lippu oli ovelta 6 euroa ja narikka 2, eli lippu ei siis ollu kahdeksaa euroa, mutta ne perittiin talon tapaan lipunmyynnissä eli yhteensä 8 . Tuskin kovin monen mielestä 6 euron lippu on kallis tuosta dj tarjonnasta joka eilen oli.
Lappeenranta on niitä harvoja paikkoja joissa lipunhinta sisältää narikan, normaalistihan lippu on lippu ja narikka on narikka.
Jatkojen lipuissa oli sama homma, se sisälsi narikan 2 euroa.