mistä saatte kiksejä?

165 posts, 9 pages, 48,300 views

skasi

Posts: 161

#41 • • skasi
Kiksejä..=)

Niitähän nyt saa ihan mistä tahansa, kun sattuu sille päälle. Kirjaan silti jotakin..

[musiikki]
hiljaisuus
luonto (auringon nousu järven rannassa 5 aikaan aamulla jne..)
rauhoittuminen (hiljaisuus ja musiikki..)
vauhti (pyörä, sukset, auto, purjevene..)
tanssiminen
syöminen
nukkuminen (aah..)
herääminen aamulla jonkun ihanan naisen vierestä (mieluiten oman kullan, jos sellasen sattuis viel vaik löytämään..*blush*..)
seksi
elossa oleminen
[/musiikki]

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Avatar
#42 • • + Guest
Parhaimmat kiksit ihan ehdottomasti saa ku tekee jotain ”kiellettyä”.. paras kuitenkin olla jäämättä kiinni (en ny tarkota mitään ilkivaltaa). Esim ku autolla ajaa kilpaa motarilla toisen hurjan kuskin kanssa niin ai että ku tulee mahtava fiilis ku adrenaliinit purkautuu. *sydän* Siinon se kiinnijäämisen pelko koko ajan mielessä mutta silti pitää painaa kaasua ettei toinen auto pääse ohi.. joku on joskus sanonu myös tollasta hengellä leikkimiseks.

Niin ja niinkun joku jo aiemmin kirjotti ratsastamisesta; ratsastaminen yksin ja kovaa jossain mettän keskellä on tyhjentävää. Mutta autoista ja hevosista ei voi puhua tässä asiassa samassa lauseessa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#43 • • hallucinogen Edain
Naisista ja kaikenlaisesta irstailusta *vink**nauru*

--
pikku-*possu*

Sinza

Posts: 2,227

#44 • • Sinza
Niin siis musiikin ja tanssimisen lisäks.. (ei sit missään järjestyksessä)

- kovan treenin jälkeen mieletön fiilis *plur**kuuma**iloinen*
- ihanat ystävät ja niiden kanssa nauraminen
- voittaminen, kehut ja onnistuminen jossain asiassa paremmin kuin oli odottanutkaan
- kun voi todella olla jollekin avuksi kun sillä menee huonosti
- seksi
- komeet miehet *vink*
- mun ihanat karvaturrit *hellokitty**sydän**hellokitty*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

fadeout

Posts: 171

#45 • • fadeout NoStatus
Tässä mun kiksikolmio

T A N S S I M I N E N, aivan ehdoton *sydän*
Syksyisessä luonnossa kävely
Joku ihana tyttö
Vauhti

--
tamppauskone - se olen minä

Late

Posts: 3,441

#46 • • Late team Lasse
Tässä kiksien aiheuttajista metisin kohdalla:

-hyvästä musiikista *sydän*
-bileistä
-siitä kun joku hieroo tai rapsuttaa mun selkää *iihhih*
-auton ajamisesta täysiiiii vielä jos on hyvää musaa ja pimeä (miel yksin)
-olosta kun herää aamulla ihanan ihmisen vierestä eikä ole mihinkään kiire
-seksistä *sydän*
-kesästä, tai ylipäätänsä siitä että on lämmin
-hienoista autoista *hih*
-hienoista kuvista


Sydämellä merkityt asiat yhdeistettynä tuottaa erityisen hyvät kiksit. *joo*
ella_

Posts: 1,329

#47 • • ella_
monestakin asiasta ..

salmiakista *slurps*
tanssimisesta
syliin nukahtamisesta
nauramisesta
seksistä
lämmöstä
saunasta
hyvästä seurasta
urheilemisesta
bachin air for g stringistä pimenevässä syysillassa tai pachelbelin canon in d:stä
kesän ukkoskuuroista
onnistumisen tunteesta

only to name a few.. *sydän*

[muokattu 8.10.2003 18:30]

--
Elementary, my dear.

itis

Posts: 2,518

#48 • • itis Morning Star

hallucinogen:
Naisista ja kaikenlaisesta irstailusta *vink**nauru*



juuri näin. Mitä muiuta sitä VOI tehdä*täh*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se
-musiikista
-luonnosta
-kiireen keskellä näkee jotain kaunista (esim tänään näin tien poskella yksinäisen ruiskukkasen)
-sateesta
-sateenkaaresta
-säästä yleensäkkin
-runoista
-kulttuurista



hmm... tossa on nyt muutama... kun kiksejä vois saada ihan mistä vaan se riippuu mielentilasta... hiljaisuus on myöskin kaunista.*sydän*
Avatar
#50 • • Samout Guest
Parhaat kiksit saatiin kavereiden kanssa, kun oltiin nuorisotiloissa 5 v sitten. Siellä oli 2 miestä ohjaajaa ja 1 nainen. Yhellä kaverilla oli kännykkä. Sit tuli viikonloppu ja oli tosi tylsää kunnes keksittiin et ruvetaanpa textaan toiselle miesohjaajalle(mulkumpi) naisohjaajana. Hommattiin numerotiedustelusta numero ja lähettiin kalasteleen. Mies nieli syötin kokonaan ja saatin monet hyvät naurut. Se rupes käymään kuumana ja sunnuntaina oltiin siinä pisteessä, että mies oli jo tulessa meidän viestittelyyn. Se lähetti viestin, jossa luki about:”Mun sauna on aina lämmin sulle.” Tuli maanantai ja me jo innoissamme odotimme nuorisotilojen avaamista. Illan aikana seurasimme miesohjaajaa, jonka silmistä paloi himo. Mies odotti tilaisuuttaan jutella naisen kanssa ja me valppaana seurasimme tilannetta. Sitten se tapahtui. Mies pyysi naisen tyhjään huoneeseen juttelemaan. Kuuntelimme korvat höröllä ovella. Hän aloitti keskustelun eroottisella äänellä:”Noh, joko tänään annat tunteillesi vallan ja tulet meille saunomaan?” Nainen vastasi:”Saatanan sika!” ja antoi avarin poskelle. Me repeydyimme hurjaan nauruun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tämän jälkeen miehelle alkoi helvetin pitkä kuittailu tapahtuneesta. Hän oli jo yhdessä vaiheessa uhkaamassa oikeus toimilla, mutta me nauroimme hänet kumoon.




Kaikkee on kokeiltu paitsi isoäitiä!
äm

Posts: 2,376

#51 • • äm
Listojen tekemisestä!
Jos tiedän lähteväni vaikka 3 kk päästä matkalle, teen samantien listan asioista, mitä pitää pakata mukaan. (pakkaankin kyllä yleensä jo samoihin aikoihin *iloinen*).
Väsäilen matkatavaralistoja myös kavereille. Matkan ei tarvitse olla edes mitenkään erityinen, mulle riitti myös pelkkä TranceExperience hyvän listan aiheeksi *hih*
Jonain päivänä mun listoista tulee vielä maailmankuuluja...

Lista (tm)

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

PsyTranceFormer

Posts: 752

#52 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
-musiikki
-ruoka
-kesä
Ja siitäkin lähtee aika hyvät kiksit kun vaihtaa sänkyyn puhtaa ja hyvältä tuoksuvat lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat. Sitten niihin menee illalla oikeen väsyneenä nukkuun. Olenko outo? *ding*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#53 • • Jussi Soro choon!

äm:
Listojen tekemisestä!
Jos tiedän lähteväni vaikka 3 kk päästä matkalle, teen samantien listan asioista, mitä pitää pakata mukaan. (pakkaankin kyllä yleensä jo samoihin aikoihin *iloinen*).
Väsäilen matkatavaralistoja myös kavereille. Matkan ei tarvitse olla edes mitenkään erityinen, mulle riitti myös pelkkä TranceExperience hyvän listan aiheeksi *hih*
Jonain päivänä mun listoista tulee vielä maailmankuuluja...



Teeksä harjotuspakkauksia kans?
Late

Posts: 3,441

#54 • • Late team Lasse

DJhatec:
Ja siitäkin lähtee aika hyvät kiksit kun vaihtaa sänkyyn puhtaa ja hyvältä tuoksuvat lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat. Sitten niihin menee illalla oikeen väsyneenä nukkuun. Olenko




Toi on oikeesti tosi loistava tunne, lisäisin tuohon vielä sen että kiksit tulee etenkin kun on vielä käynyt just suihkussa. *iihhih*
miguel

Posts: 97

#55 • • miguel
- tanssimisesta
- seksistä
- hyvästä musiikista
- punaviinistä ja valkosipuliperunoista
- kesän ensimmäisestä terassipäivästä
- Stockmannin hulluistapäivistä
- aamubileistä ( premier nights ) kotiin selviytymisestä
- kahden tunnin kävelylenkistä
äm

Posts: 2,376

#56 • • äm

JussiS:
Teeksä harjotuspakkauksia kans?



Jos meinaat harjoituspakkauksella sitä, että pakkaan, puran, pakkaan, puran, pakkaan, puran.... sata kertaa ennen reissua, niin vastaus on kyllä *iloinen*

Ärsyynnyn yli kaiken meikeistä sun muista, mitä ei voi OIKEASTI pakata ennen lähtöpäivän aamua *hmph*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#57 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

äm:
Listojen tekemisestä!
Jos tiedän lähteväni vaikka 3 kk päästä matkalle, teen samantien listan asioista, mitä pitää pakata mukaan. (pakkaankin kyllä yleensä jo samoihin aikoihin *iloinen*).
Väsäilen matkatavaralistoja myös kavereille. Matkan ei tarvitse olla edes mitenkään erityinen, mulle riitti myös pelkkä TranceExperience hyvän listan aiheeksi *hih*
Jonain päivänä mun listoista tulee vielä maailmankuuluja...

Lista (tm)



sama juttu mulla. nytkin on about 10 listaa tekeillä *nauru* ja tranzexperiencelläkin oma listansa, tietysti. Mutta listojen tekeminen on kätevää, sillä usein ei edes unohdu mitään.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

kuu

Posts: 1,174

#58 • • kuu tyttttö

DJhatec:
Ja siitäkin lähtee aika hyvät kiksit kun vaihtaa sänkyyn puhtaa ja hyvältä tuoksuvat lakanat, pussilakanat ja tyynyliinat. Sitten niihin menee illalla oikeen väsyneenä nukkuun. Olenko outo? *ding*



Juu juu!Ja vielä saunasta tulleena puhdas pyjama päällä. *joo**iihhih**joo*

--
köh köh

Avatar
#59 • • ikj Guest
kun saa tekstarin!
niin jännää aina kattoa että kukahan se on tällä kertaa, ja sit jos odottaa esim joltain kivalta tytöltä viestii niin jeeeee!

tai sit mul ei vaan oo elämää
kuu

Posts: 1,174

#60 • • kuu tyttttö

idi:
kun saa tekstarin!
niin jännää aina kattoa että kukahan se on tällä kertaa, ja sit jos odottaa esim joltain kivalta tytöltä viestii niin jeeeee!

tai sit mul ei vaan oo elämää



Jooo joo!Se on parasta.Siis tietenkin jos joltain kivuudelta se viesti tulisi.Mä olen ihan hulluna muutenkin tekstareihin, ei taida olla mullakaan nyt niin rikas elämä taida olla kai..
Tulisi vaan niitä viestejä kivuuksilta paljon enempi. *hahjust*
Aina ilahtuu kun puhelin piippaa ja sit sieltä tulee jostain fakin DNA:alta jotain urputuksia, niin silloin se ei ole kivaa. *poks*

--
köh köh