SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,733,149 views

tbo

Posts: 935

#17481 • • tbo budhisattva

J Raninen, 11.6.2009 09:20:
---
Freja
Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.

---

Tän takia on todella iso ongelma lähtee viettämään jotain juhannuksia ym, kun kaikilla wanhoilla kavereilla alkaa oleen ne kersat siellä mukana. Perheillä ja kakarallisilla on aina se oma, jotenkin suljettu kuvionsa ja itelle jää vaan rooli ylimääräsenä "vanhana, yksinäisenä ja humalaisena setänä".



Millasia frendejä teillä oikein on? sheesh.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

jonit

Posts: 81

#17482 • • Edited jonit pluristi
Nimenomaan.. Juhannus kunnon sausagefest-tyyliseen äijämäiseen ilotteluun. Ei sillä etteikö siinä tulisi hieman ikävä naiskauneutta.. Mut eipähän tarvitse katsella n+1 kaveripariskuntaa jotka onneksi ymmärtävät yleensä mennä kaksin/perheineen johonkin ;-)

Ja o/, "o hai" sinkkuluukku, ei tullu heilattua helluntaina joten..

,j

--
Joni Turunen;
EOF

Freja

Posts: 8,775

#17483 • • Freja Sihteeri

tbo, 11.6.2009 10:40:
Millasia frendejä teillä oikein on? sheesh.



Sori mä en valitse ystäviäni sen perusteella et onko sinkkuja vai varattuja, tai hylkää heitä sen takia että he saavat perheenlisäystä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

J Raninen

Posts: 950

#17484 • • J Raninen

jonit, 11.6.2009 12:39:
Nimenomaan.. Juhannus kunnon sausagefest-tyyliseen äijämäiseen ilotteluun. Ei sillä etteikö siinä tulisi hieman ikävä naiskauneutta..


Näin. Ei tartte varoa sanojaan seurassa tai huolehtia jostain syyntakeettomista etteivät telo itseään, vaan saa olla ihan huoletta vapaalla ja näyttää huonoo esimerkkiä ihmisille, jotka ei ota töhellyksestä mallia tai saa muutenkaan huonoja vaikutteita.

Kaverithan ei siitä huonone, että niillä on kersoja sun muita.
Madda

Posts: 650

#17485 • • Madda ice-angel

KooKie, 11.6.2009 13:05:
---
J Raninen, 11.6.2009 09:20:
---
Freja
Tulee huippubileet. Pariskuntia ja perheitä toisen perään... ja sit on Reija.

---

Tän takia on todella iso ongelma lähtee viettämään jotain juhannuksia ym, kun kaikilla wanhoilla kavereilla alkaa oleen ne kersat siellä mukana. Perheillä ja kakarallisilla on aina se oma, jotenkin suljettu kuvionsa ja itelle jää vaan rooli ylimääräsenä "vanhana, yksinäisenä ja humalaisena setänä".

---


Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:

(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)



Ei helvetti et repesin tosta kuvasta*tirsk*

--
Per far un amico basta un bicchier di vino, per conservarlo è poca una botte.

ezzy

Posts: 8,060

#17486 • • ezzy Droid-pappa

KooKie, 11.6.2009 13:05:
---

Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:

(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)



GAAAAH toi kuva D:DD
KooKie

Posts: 4,338

#17487 • • KooKie aka. Petress Pan
Oli ironian multihuipennus, että olin just ennen iltaa valittanut, kuinka pikkutunneille vaihdettaessa ihmiset kuitenkin pariutuu, ja mä jään yksin. Kuinkas sitten kävikään..? Tää kuva aiheutti aivan täydellisen totaalirepeämisen. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

J Raninen

Posts: 950

#17488 • • J Raninen

KooKie
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:
(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)


:D
gr

Posts: 1,116

#17489 • • gr Hu-hu
hjuumorin kuva :D onneks jussina mukana on edes 1 tahi 2 ihmistä joilla ei oo kumppania (tai ne ei ainakaa oo matkassa) ni onpaha ees mukia kallistaessa juttuseuraa jossei muuta...
jonit

Posts: 81

#17490 • • jonit pluristi

KooKie

Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:

(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)



Ai hitto. Niin asian ytimestä että :D

Been there, done that. Kolmas pyöräily (jne) on aina yhtä "hauskaa" tossa vaiheessa.. Sit sitä yleensä oppii valkkaamaan noi porukat vähän sen mukaan et missä pariskunnat osaavat olla myös sen oman lempense vaalimisen ohessa seurallisia muillekin eikä mee ällösöpöilyks.

,j

--
Joni Turunen;
EOF

Janisa

Posts: 2,226

#17491 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

KooKie, 11.6.2009 13:05:
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:

(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)



Muuten hyvä, mutta tästä puuttuu vielä kaksi pariskuntaa lisää. *vink**tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

tbo

Posts: 935

#17492 • • tbo budhisattva

Freja, 11.6.2009 12:57:

Sori mä en valitse ystäviäni sen perusteella et onko sinkkuja vai varattuja, tai hylkää heitä sen takia että he saavat perheenlisäystä.



lähinnä meinasin tota päinvastaista tilannetta - millasia frendejä ne oikein on jos niiden pariutuessa tai lisääntyessä tuntee jäävänsä piirien ulkopuolelle?

olen onnekseni ollu niin tarkkasilmäinen että olen osannut valita ympärilleni ihmisiä jotka on frendejä siitä huolimatta että on pidetty häät tai saatu kersoja. Ja niistä puolisoista ja kersoistakin on tullu frendejä. Lucky me.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

KooKie

Posts: 4,338

#17493 • • KooKie aka. Petress Pan

jonit, 11.6.2009 17:11:
Kolmas pyöräily (jne) on aina yhtä "hauskaa" tossa vaiheessa.. Sit sitä yleensä oppii valkkaamaan noi porukat vähän sen mukaan et missä pariskunnat osaavat olla myös sen oman lempense vaalimisen ohessa seurallisia muillekin eikä mee ällösöpöilyks.



Huumori huumorina. Mun uusivuosi oli vallan mainio, ja sain mä pusuja ja haleja itsekin siinä välissä, eli ei voi valittaa, vaikka vähän kuittailla pitääkin. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

isokeksi

Posts: 260

#17494 • • isokeksi iskekosi

Freja, 10.6.2009 08:56:
---
isokeksi, 10.6.2009 02:03:
Hähähä. Parasta on ehkä kun pääsee kiusaamaan kaveria, jota panettaa aivan saatanasti. Ja mähän en aio asiaa auttaa, mutta kerron kyllä, mikä itellä on fiilis ja MIKÄ ON KIVAA. HAHAHA! Kärsi, sanoin. *nauru*

---
Kuitenki oot siitä kiinnostunut kun täällä siitä sanoit. Toivot et se ois enemmä ku kaveri.

*vink*




Hihihi, ollaan oltu frendejä yli kymmenen vuotta ja jätkä on naimisissa. Ei siihen tuu ikinä sekaannuttua. Mut kiusaaminen on ehkä parasta, koska tällä jätkällä on paras sanavarasto ikinä *nauru*
Syder

Posts: 2,255

#17495 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä *lmao*


Sulle on valehdeltu :(

--
Divida et impera.

anniharha

Posts: 1,937

#17496 • • anniharha

aada, 12.6.2009 11:41:
tai sitten et anna tarpeeksi haastetta. en mä ainakaan mitään kaljaa hakisi tiskiltä, se asettaa hakijan alempiarvoiseen asemaan. kyllä mun kiinnostus ainakin vähän lopahtaisi jos joku olisi noin "helppo" ja tekisi mieli testata mitä kaikkea muuta se tekee mua mielyttääkseen..



Kaikki on kyllä aina sanoneet et oon lähinnä toivoton vittupää, mut kai mä sit oonki vaa helppo ja kiva :(

Tosin vaikka olenkin toivoton vittupää, musta on silti kiva edes joskus koittaa olla kiva ja tuoda se yks kalja sieltä tiskiltä pöytään tai kaupasta himaan. Tykkään tehdä safkaa, tykkään siivota. Tykkään myös että mulle tehdään safkaa tai mun tiskit tiskataan, tai jopa että tarjotaan baarissa se yks eikä ees haittaa vaik tarjottais kaksikin. Kyllä mä tahdon välillä myös miellyttää ihmisiä, josta pidän. Yleensä he myös tahtovat miellyttää minua. Musta se on kivaa, niin yleensä myös niistä muistakin. Sitä kutsutaan vuorovaikutukseksi. Se ei ole sama asia, kuin kotiorjana toimiminen. Tuohan se toki haasteellisuutta, kun ei yritä miellyttää toista ollenkaan, mut taidat se sinkkuluukussa sinäkin majailla?

Niin, ja mä tosiaan tykkään myös karrikoinnista ja sarkasmista.


Pakko sanoa et propsit sulle siitä, et sun kommentit jaksaa olla kerta toisensa jälkeen huomattavasti hämmentävämpiä kuin esimerkiksi erinäisten jukepoksejen ja keskimääräisten piripäiden tajunnanvirrat! Kovasti yritän ettei tää kuulostais vittuilulta vaan toteamukselta, mut todellakin koen heidän ajatusmaailmojensa kanssa tarkempaa samantaajuisuutta kuin sun. Melkein epäilen, että tunnen sut menneisyydestä, nimi ja läpät täsmäis :D

--
and though my words could save the world they never come out right

anniharha

Posts: 1,937

#17497 • • anniharha

Syder, 12.6.2009 09:33:
---
anniharha, 10.6.2009 18:38:
Älä ny viel innostu, oon kuullu et pojat ei tykkää liian fiksuista tytöistä *lmao*

---

Sulle on valehdeltu :(



Onko :O

Ai perkele, pitääks mun sittenki korvata mun tissit älykkyydellä että tää superepätoivoinen sinkkuluukkuräpiköintini loppuis? Maksaisko joku lobotomian? Voisin tarjota esim. kaljan siitä hyvästä!

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#17498 • • Freja Sihteeri

aada, 12.6.2009 23:13:
vuorovaikutusta kun on niin monenlaista. vuorovaikutus voi myös olla haastavaa ja sellaista joka jättää jotain arvailujen varaan. joku kaljojen tarjoaminen on ihan jees, kunhan on muuten vaikea. jos tarjoaa koko illan ja osoittaa koko ajan, että tykkää, niin mun kiinnostus ainakin vähän lopahtaa ja tulee pikkasen tukahdutettu fiilis.



Mä haluisin tästä vuorostani kysyä, että minkä takia pitää aina olla niin perkeleen vaikea? Miksi asioista pitää tehdä vaikeita?

Juu en minäkään lähtis ensitreffeillä jne tarjoamaan koko iltaa, vaan olettaisin että molemmat maksaisivat omat juomansa/tarjottaisiin vuorotellen. En oikeen jaksa uskoa että anniharhakaan sellainen olisi.

Itsekin olen tässä koko ajan puhunut parisuhteesta, ja silloin on kuitenkin toinen jo niin tuttu että tuollaiset pienet eleet (esim kaljan kantaminen kaupasta) tekisi mieleni vaan iloiseksi, huomatessani että se, kenelle niitä kaljoja vein, olisi onnessaan että nainen hyväksyy miehen kaljanjuonnin sen sijaan että olisi sellainen tyttöystävä mistä koomisen usein tehdään pilkkaa - nalkuttava eukko joka ei anna miehensä rentoutua töiden jälkeen parhaimmalla katsomallaan tavalla.

Mä ainakin tykkäisin, että parisuhde olisi molemminpuolin sujuva ja mukava, ilman että toinen leikkisi jotain vaikeasti tavoiteltavaa taikka muuten vain vaikeaa (eli mitä vittua, eikö parisuhteessa saakaan olla avoin ja näyttää kiinnostustaan toiseen?)

Kukin tyylillään, mut mäkin kai si lukeudun näihin sun mittapuun mukaan helppoihin ihmisiin.

Miksi leikkiä vaikeaa, kun voisi olla (ja TYKKÄÄKIN olla) mielummin oma itsensä? Huolehtiva, välittävä, toisen hyväksyvä.. Itelle ainakin vaikean ihmisen rooli parisuhteessa kuulostaa niin kamalalta ja kaukaiselta ajatukselta, ja vielä vähemmän itseltäni se, että pitäisi olla jotakin mitä ei ole.

Mä tykkään siivota, kokata ja muutenkin pitää miehen iloisena, onko siinä jotain vikaa? Itseäni ainakin vain huvittaa huomionkipeät nartut, jotka luulevat että juuri sillä vaikeana olemisella voittaisi jotain, taikka saisi toisen kiinnostumaan yhä enemmän? Öh.

Ois kiva miehiltäkin kuulla mielipiteitä; onko se liikaa jos nainen tykkää miellyttää?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#17499 • • Edited ezzy Droid-pappa

Freja, 13.6.2009 01:15:
---
Miksi leikkiä vaikeaa, kun voisi olla (ja TYKKÄÄKIN olla) mielummin oma itsensä? Huolehtiva, välittävä, toisen hyväksyvä.. Itelle ainakin vaikean ihmisen rooli parisuhteessa kuulostaa niin kamalalta ja kaukaiselta ajatukselta, ja vielä vähemmän itseltäni se, että pitäisi olla jotakin mitä ei ole.

Mä tykkään siivota, kokata ja muutenkin pitää miehen iloisena, onko siinä jotain vikaa? Itseäni ainakin vain huvittaa huomionkipeät nartut, jotka luulevat että juuri sillä vaikeana olemisella voittaisi jotain, taikka saisi toisen kiinnostumaan yhä enemmän? Öh.

Ois kiva miehiltäkin kuulla mielipiteitä; onko se liikaa jos nainen tykkää miellyttää?



Tätä itsekin monesti ihmettelen, kun lueskelee jengin suhdekoukeroista. Mikä helvetti siinä on ettei voi olla oma itsensä. Jos ei toinen diggaa, niin se ei sitten vaan ollut sun suhtees. Mikä tässä yhtälössä on niin mahdottoman vaikeeta, että pitää leikkiä jotain mindgameja. Hajois pää, jos toinen vaan leikkis.

Toisille on myös hirveä ongelma nauraa itselleen, jos tekee jotain typerää (tai edes myöntää hölmöilleensä). Itse nolaan itseäni niin usein (muistan juttuja väärin, unohtelen kaikkea, keskittymiskyky on huonekärpäsen luokkaa jne jne), etten siihen enää muulla tavalla pysty edes suhtautumaankaan...Eikä sillä ole mitään väliä, koska jos toinen ei voi nauraa MINULLE, EIKÄ itselleen, niin eipä ole sekään suhde kovin toimiva.

Ja tosta miellyttämisestä, niin onhan se nyt ihan naurettavaa, että vain miehen pitäisi juoksennella kukkapuskan kanssa päivittäin ja muistaa merkkipäivät ja kissanristiäiset, kun nainen vaan ylläpitää ulkonäköään. Ei, ei näin.
Muistaa saa, muistuttaa saa, miellyttää saa, passata saa. Asioita ei tarvitse myöskään jakaa miesten/naisten hommiin...jos osaa tehdä, tehköön. Jos ei osaa, APUA SAA PYYTÄÄ.

Tästä vois kirjoittaa novellin.

edit: ai, että kaljan hakeminen on alentavaa :DDD voi ristus.
Freja

Posts: 8,775

#17500 • • Freja Sihteeri

ezzy, 13.6.2009 01:23:
Tästä vois kirjoittaa novellin.



Totta turiset, kuomaseni *joo*

Sinkkuluukun jutuista sais kyl oikeesti kyhättyä jonkun kirjan. Salee myis enemmän ku joku Viivi Avellanin mikäliesinkkuopas, taikka Susanna Sievisen mikälieprinsessakirja. Sain jo visionkin, kirja tietty jaoteltu kappaleisiin, lukuihin jne jossa käsitellään tiettyjä aiheita monen ihmisen näkökulmasta, ja sitten myös ns. "henkkoht" luvut, joissa keskityttäisiin sitten aina yhden ihmisen näkemyksiin sinkkuudesta ja parisuhteesta. Aaah tästä muuten SAIS hyvän materiaalin kasaan :D

...Jos sit vaan menisin nukkumaan.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been