SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,696,910 views

kilobitti

Posts: 2,419

#4961 • • kilobitti 1-2-3 techno

lumikki`:
sait ton kuulostaa siltä,ette olen vaikee..
siis saatan olla nirso ruuan suhteen,mutta poikien?
e eei.
no vähän.mutta luulis..tai no.



Tietty jos valitsee kumppania kuppikoon/hauiksen mukaan ni kannattaa vähän miettiä, mutta muuten mielestäni saakin olla aika nirso; esim. luulen tietäväni itse suht hyvin, millainen toisen pitäisi olla että meidän suhde toimisi, ja oletan että hän vaatii samaa multa. Pahin painajaiseni on kompromissi-avioliitto johon on ryhdytty koska "sä oot ihan okei".

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

kap-pu

Posts: 1,167

#4962 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy
enpä ole koskaan asettanut kumppanille mitään pituus-, paino- tahi kuppikokorajoituksia. ts. ei ole mitään tiettyä fyysistä muottia, mihinkä kumppanin pitäisi mahtua. en tietenkään sano, etteivätkö kaikki kumppanini olisi miellyttäneet silmää, mutta ennemminkin, että ihannekumppanini (mitä ulkoisiin avuihin tulee) ei ole mikään tarkkaan rajattu "isotissinen blondi" tai "pikkupyllyinen punapää".

eipä silti, ei sitä kumppania koskaan ole ulkonäön perusteella valittukaan (tai no, mitään "valintaa" harvoin on tapahtunut, jutut on vaan menneet miten ovat menneet).

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

kap-pu

Posts: 1,167

#4963 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Avernian:
Mä ainakin valitsen. Voisi tulla aika pieni olo, jos kumppanillani olisi isompi hauis kuin minulla. *ding*



oo sit tarkka et erotat hauiksen jenkkakahvast... LOLLERILOO!!!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

zenny

Posts: 1,145

#4964 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
tänki viikonlopun tulos oli et pysyin vieläki ilman uutta äijää... *uuh* höh..

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Kianoni

Posts: 357

#4965 • • Kianoni pomputtaako?
edelleen täällä luukussa. ja sunnuntai.
tänään tuskin asia muuttuu miksikään mutta kohta tulee uusi viikko ja uudet kujeet.
ujous on paha. se pitää mut täällä pisimpään jos mikään.
mutta toivoa on kun on tutustunut muutamaan mukavaan ihmiseen.
jaksamista kaikille muillekin sinkuille!
elkääkä sortuko "ihan okei" tyyppeihin. siitä ei hyvää seuraa ei.
Mumuli

Posts: 28

#4966 • • Mumuli UG-///
Joku vois lähtee mun kanssa pois täältä *hihu*

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

ZaZa

Posts: 262

#4967 • • ZaZa
*dissaa* Tää luukku on edelleen ihan tyhmä paikka! Haluun pois... *dissaa*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Avatar
#4968 • • greenie Guest

osama:
jaksamista kaikille muillekin sinkuille!



Samoin!


elkääkä sortuko "ihan okei" tyyppeihin.



Tää onkin vaikeampi juttu. Täydellinen kuulostaa aika karulta kriteeriltä.

Toisaalta, olenhan nuori :)
inneah

Posts: 704

#4969 • • inneah ...Trust no one...
Kyllä te kaikki jotka täältä pois lähdette, tuutte vielä ryminällä takasin *muhaha*
joten miksi kiirehtiä *justjoo*

--
nahkalakanat

kap-pu

Posts: 1,167

#4970 • • Edited kap-pu the amazing suction cup boy

LinsQ:
Kyllä te kaikki jotka täältä pois lähdette, tuutte vielä ryminällä takasin *muhaha*



aww, niin mukavan pessimistinen ajattelutapa. *sydän*

tai ehkä realistinen...

oma neuvo pois hinkuaville, ei se hakemalla onnistu. ainakaan mulla ole koskaan onnistunut.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Mosh

Posts: 137

#4971 • • Mosh Adonis

Avernian:
No ei semmosia ookaan, jolla on mua isommat kahvat *vink*



Mun kahva on suurempi ku sun lukuisat kahvat yhteensä *hymy*

--
Naiset eivät ikinä ole ovelia. Naiset ovat vain katalia.

Zyklonius

Posts: 1,629

#4972 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*



Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin! *plur* *hali*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

-P

Posts: 4,972

#4973 • • -P

Zyklonius:
---
CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*

---


Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin! *plur* *hali*



Jahas ja kuinka kävikään, olet pian ukkomies ;)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

ZaZa

Posts: 262

#4974 • • ZaZa
Kohta mä oon täälä iiiiihan yksin... *aplodit*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

Zyklonius

Posts: 1,629

#4975 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

salaisinko?:
---
Zyklonius:
---
CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*

---


Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin! *plur* *hali*

---


Jahas ja kuinka kävikään, olet pian ukkomies ;)



Jeah, jälkikasvua tulee jo liukuhihnalta ja korkeakorkoista asuntolainaa maksellaan takaisin ensi viikosta lähtien. Reivaamisen vaihdan sauvakävelyyn, vakavoidun sekä keskityn kaljuuntumaan ja lihoamaan. Niin minä tämän näen. *nauru*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

Daverian

Posts: 491

#4976 • • Daverian

ZaZa:
Kohta mä oon täälä iiiiihan yksin... *aplodit*

'

Minä täällä tulen olemaan luultavasti aika kauan. Että ei sulle yksinäistä päivää pääse täällä tulemaan.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Zyklonius

Posts: 1,629

#4977 • • Zyklonius Velvet Kevorkian

CandyRaver:
---
Zyklonius:
---
CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*

---


Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin! *plur* *hali*

---


no kyl sä tiiät...*blush* ei saa kiusii kiusii*pihkassa* tuu,mennään puis täältä *plur**hali*



*hihu* Livahdin jo transkaakkoon. *pus*

--
A short fuse to scatter steady hands if I forget to remember that better lives have been lived in the margins, locked in the prisons and lost on the gallows than have ever been enshrined in palaces.

ZaZa

Posts: 262

#4978 • • ZaZa

Daverian:


Minä täällä tulen olemaan luultavasti aika kauan. Että ei sulle yksinäistä päivää pääse täällä tulemaan.



No joo, mutta sä oletki mua 2 vuotta nuorempi.. Sul ei oo kiire. Munhan pitäs jo kohta perustaa perhe jne... Haha... No ei nyt sentää... *hih*

--
Mä otan vastaa sen mitä mulle suodaan
En väistä vastuuta, mä kuljen suoraan
Elämä on kuitenki biatch kunnes kuollaan

neppu*

Posts: 111

#4979 • • neppu* Neppu
Voi elämä.. mäkin just vähän aikaa sitten siirryin tähän sinkkujen elämään piiitkästä aikaa.. Ja tuntuu kyl ihan älyttömän oudolta kun ei ookaan sitä jolle voi soittaa illalla ja kertoo kaikki huolet. Mut nyt on ihana olla vapaa ja kun käy jossakin ni voi huoletta tanssia kenen kanssa haluu eikä tarvi miettiä poikaystävää. Mut oliskos silti jotakin kivoja ehdotuksia et mistä löytäs ne kaikista parhaimmat miehet? Ei varmaankaan baarista kuitenkaan..? Vai onko joku löytänyt baarista elämänsä miehen..??
zenny

Posts: 1,145

#4980 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö

Daverian:
---
ZaZa:
Kohta mä oon täälä iiiiihan yksin... *aplodit*

---
'

Minä täällä tulen olemaan luultavasti aika kauan. Että ei sulle yksinäistä päivää pääse täällä tulemaan.




Kuin myös mä tuun olee tosi kauan tääl että et todellakaa o yksin jäämäs..*hali* *hymy*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin