SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,730,890 views

Exlex

Posts: 497

#7462 • • Exlex
[pieni]jatketaan (vieläkin) huutelua täältä luukkujen välimaastosta:[/pieni]

[pieni]Pygmi, 25.10.2005 16:53:[/pieni]


[pieni]OK! oon jäässä :/[/pieni]
sensei

Posts: 125

#7463 • • Edited sensei Käyttäjä
Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..
Prime Number

Posts: 2,705

#7464 • • Prime Number UG-///

Ciraf©, 25.10.2005 01:01:
---
Puistokemisti
Vedin tosta yli kaikki mitkä ei tuu onnistuu, nyt ymmärrän miksi olen vieläkin sinkku.
Joutuu selkeesti menemään "tee itsestäsi parempi" kurssille.
---

Niin. Vai olisko mitään, että tuossa on _muutama_ vaatimus liikaa..? Hmm, miksköhän olen sinkku itse? *ding*




Ei siis, vaatimuksiahan ei voi koskaan olla liikaa kunhan pysyy niissä mitkä on asettanut.
Sit jos rupee lisäilee vaatimuksia aina kun vastaan tulee joku joka täyttää edelliset, niin sit alkaa menee huonompaan suuntaan.

Mitä se pragmaattinen muuten oli?

--
Repikää siitä

tom_gore

Posts: 168

#7465 • • tom_gore kiksujäärä

sensei, 25.10.2005 17:05:
Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..



Niin sopii. Näitä kutsutaan miehiksi.


Joillekin on tärkeää että on isot tissit, toiset tykkää blondeista. Mä haluan että naisella on naiselliset hiukset ja naisellisuus hiuksissa alkaa suunnilleen tuosta hartioiden tasalta.

Ja jos en huoli mitään poikatukkatyttöjä niin sehän on kyllä minun ikioma oikeuteni :D
sensei

Posts: 125

#7466 • • sensei Käyttäjä

tom_gore, 25.10.2005 17:56:
---
sensei, 25.10.2005 17:05:
Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..

---


Niin sopii. Näitä kutsutaan miehiksi.


Joillekin on tärkeää että on isot tissit, toiset tykkää blondeista. Mä haluan että naisella on naiselliset hiukset ja naisellisuus hiuksissa alkaa suunnilleen tuosta hartioiden tasalta.

Ja jos en huoli mitään poikatukkatyttöjä niin sehän on kyllä minun ikioma oikeuteni :D


En tarkoittanut lyhyillä hiuksilla mitään siilitukkaa vaan hiuksia jotka eivät ole pitkät. Sellaiset lyhyehköt hiukset sopii toisille paremmin kuin pitkät. Mutta on myös ihmisiä kenelle pitkät hiukset sopivat erittäin hyvin, huomattavasti lyhyempiä paremmin. Mutta nää on taas näitä mielipideasioita joista voitaisiin vääntää vaikka hamaan tappiin asti.*kissatappelu*
Nauskiss

Posts: 532

#7467 • • Nauskiss

Puistokemisti, 25.10.2005 17:53:

Mitä se pragmaattinen muuten oli?



Esimerkiksi minä oon pragmaattinen: Pidän hiukseni pitkinä (vaikka itse tykkäisin lyhyistä) ja haluaisin vielä isommat rinnat - vain miesten takia. Olen siis laskelmoiva.

[pieni][En mä silti saa noita tissejä laskelmoinnin voimalla isommiks, nyyh...][/pieni]

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

mariq

Posts: 2,154

#7468 • • mariq

Lenita, 25.10.2005 16:28:
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?


Aivan totta!
Nyt joku mieshenkilö ensitilassa listaamaan naisten luonteenpiirrevaatimuksia. *pepsodent*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Anselmi

Posts: 2,578

#7469 • • Anselmi And sell me

mariquita, 25.10.2005 20:29:
---
Lenita, 25.10.2005 16:28:
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?

---

Aivan totta!
Nyt joku mieshenkilö ensitilassa listaamaan naisten luonteenpiirrevaatimuksia. *pepsodent*



Hyvä sydän*sydän*

--
sen pituinen se

flygfisk

Posts: 327

#7470 • • flygfisk
Oon 20v. 191/83 urheilullinen miehenalku. Tykkään laittaa ruokaa. Viihteellä on kiva olla, mutta koti-illat ovat niitä parhaimpia.
*tirsk*
Anselmi

Posts: 2,578

#7471 • • Anselmi And sell me
Oon 23v. 174.4/62 epäurheilullinen miehenloppu. Tykkään että mulle laitetaan ruokaa (vaik kyl mäkin tykkään laittaa, mut iisimpää on ku joku muu duunaa safkat, niin samalla voi ite nukkua, vähän niinku Uuno Turhapuro tekee). Viihteellä on ihan VITUN kiva olla!!! mutta koti-illat on niitä pahim...siis parhaimpia, yeah right!!!

--
sen pituinen se

flygfisk

Posts: 327

#7472 • • Edited flygfisk

Anselmi, 25.10.2005 20:46:
Oon 23v. 174.4/62 epäurheilullinen miehenloppu. Tykkään että mulle laitetaan ruokaa (vaik kyl mäkin tykkään laittaa, mut iisimpää on ku joku muu duunaa safkat, niin samalla voi ite nukkua, vähän niinku Uuno Turhapuro tekee). Viihteellä on ihan VITUN kiva olla!!! mutta koti-illat on niitä pahim...siis parhaimpia, yeah right!!!



Päivän :) Kiitti.
Avatar
#7473 • • GoA Guest

Anselmi, 25.10.2005 20:36:
---
mariquita, 25.10.2005 20:29:
---
Lenita, 25.10.2005 16:28:
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?

---

Aivan totta!
Nyt joku mieshenkilö ensitilassa listaamaan naisten luonteenpiirrevaatimuksia. *pepsodent*

---


Hyvä sydän*sydän*



Etteköhän te naiset jo tiedä mistä me pääosin tykätään. Ihan samanlaisia perusasioita kuin teilläkin joten miksi tämä kamala älämölö? :)
Anselmi

Posts: 2,578

#7474 • • Anselmi And sell me

flygfisk, 25.10.2005 20:49:
---
Anselmi, 25.10.2005 20:46:
Oon 23v. 174.4/62 epäurheilullinen miehenloppu. Tykkään että mulle laitetaan ruokaa (vaik kyl mäkin tykkään laittaa, mut iisimpää on ku joku muu duunaa safkat, niin samalla voi ite nukkua, vähän niinku Uuno Turhapuro tekee). Viihteellä on ihan VITUN kiva olla!!! mutta koti-illat on niitä pahim...siis parhaimpia, yeah right!!!

---


Päivän :) Kiitti.



Kiitoksesi oli mun päivän :) Kiitos ja olehyvä.

--
sen pituinen se

mariq

Posts: 2,154

#7475 • • mariq

GoA, 25.10.2005 20:50:
---
Anselmi, 25.10.2005 20:36:
---
mariquita, 25.10.2005 20:29:
---
Lenita, 25.10.2005 16:28:
Hetkinen, mitenkäs tässä nyt kävi näin, että kun miehet halusivat seurustelumahdollisuuksiaan arvosteltavan, puhuttiin luonteenpiirteistä ja kun tuli naisista puhe, kääntyi keskustelu tissien kokoon ja muutenkin ulkonäköön?

---

Aivan totta!
Nyt joku mieshenkilö ensitilassa listaamaan naisten luonteenpiirrevaatimuksia. *pepsodent*

---


Hyvä sydän*sydän*

---


Etteköhän te naiset jo tiedä mistä me pääosin tykätään. Ihan samanlaisia perusasioita kuin teilläkin joten miksi tämä kamala älämölö? :)


tämän älämölön pointtihan oli vaan se, että puhe oli miesten luonteenpiirteistä ja naisten ulkonäöstä.. tasa-arvoa, kaverit: miksi juuri näin päin?

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

onni3mk

Posts: 3,973

#7476 • • Edited onni3mk Onni on.

tom_gore, 25.10.2005 17:56:
---
sensei, 25.10.2005 17:05:
Joillekkin sopii lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät..*ding* Huomattu käytännössä..

---


Niin sopii. Näitä kutsutaan miehiksi.


Joillekin on tärkeää että on isot tissit, toiset tykkää blondeista. Mä haluan että naisella on naiselliset hiukset ja naisellisuus hiuksissa alkaa suunnilleen tuosta hartioiden tasalta.

Ja jos en huoli mitään poikatukkatyttöjä niin sehän on kyllä minun ikioma oikeuteni :D



Sun miehisyyskö kärsii, jos nainen ei ole stereotyyppinen nainen?

Sir Dominique Trévisan, 25.10.2005 16:54:
....eikai se nyt hiuksista voi olla kiinni *nauru*



Kyllä se tuntuu olevan. Joka kerta, kun mainitsen jotain hiusteni pituudesta tai, että pitäis leikata taas lyhyemmäks, ettei ois niin epäsiisti, niin heti joku jätkä on huutelemassa, että EIEIEIEI! Kasvata pitkät!


Nii ja mä oon tämmönen...rakkautta rakastava sekopää. Iloinen, puhelias, itsepäinen. Mitäs vielä...? Mä en osaa kertoo itsestäni.

--
Onni on.

Epailija

Posts: 5,636

#7477 • • Epailija Physicist, 2nd class.

onni3mk, 25.10.2005 21:04:
Sun miehisyyskö kärsii, jos nainen ei ole stereotyyppinen nainen?



Ehkä siinä tulee sellainen fiilis, että seurustelee pojan kanssa. ;)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#7478 • • Edited GoA Guest
No mä luulen et te ootte elämänne aikana huomanneet että miehiä nyt vaan sattuu kiinnostamaan nuo tissit (+muu kiva) aikas paljon. Tai ainakin se maskuliinista puhua niistä, koska eihän mies voi olla hellä/herkkä/romanttinen jne. koska muut miehet leimaavat hänet heti homoksi tai tissiposkeksi. Parempi on siis vaan puhua niistä tisseistä ja vielä parempi on jos pystyy vielä kerskailemaan omilla kokemuksillaan. Näin saa takuuvarmasti respektiä muilta miehiltä joka on toisinaan tärkeämpää kuin itse naisten valloittaminen. (Ja pliis, ottakaa tää teksti huumorilla =) )
rose

Posts: 1,047

#7479 • • rose vakaasti epävakainen

onni3mk, 25.10.2005 14:16:
Mä oon nyt päätyny tämmöseen päätelmään:

Mulla on lyhyet hiukset, mä oon pitkä (pitempi, kun useimmat mun tuntemat miehet) ja mulla on pienet tissit, joten mulla ei oo mitään saumaa jätkiin. Tai siis vakavaan seurusteluun ainakaan.

Sanokaa vaan, et tissien koolla ei oo merkitystä, mut noi kaikki yllämainitut yhessä... Plus se, et mä en huoli ihan ketä vaan.




Kröhöm nainen. Jos sun mahdollisuudet menee pituuden, tissien ja poikatukan takia, niin ei sit varmaan mullakaan pitäis olla ikinä mitään kenenkään kanssa. Kuitenki oon vaan pari senttiä sua lyhyempi, hiukset on samanpituiset ja tissit vaan [pieni]näin[/pieni] vähän isommat ilman push-uppeja. Nii, ja meitä on sanottu muistaakseni samannäköisiksi. Nii! Et mietis nyt viel vähän tätä *nauru**vink*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#7480 • • Edited mariq

Epailija, 25.10.2005 21:06:



Ehkä siinä tulee sellainen fiilis, että seurustelee pojan kanssa. ;)


*ding* ..sori; nyt tuli vaikeuksia uskoo, että oot tosissas.. sekö se on naiseuden ylin mitta: hiukset!! *whaat**kissatappelu**senkin**dissaa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.