SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,096 views

kuu

Posts: 1,174

#1922 • • kuu tyttttö

Angelus:
miksi hymyilisin kun ei ole mitään aihetta siihen?



Tolla elämänasenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.Kannattaa kokeilla ehkä jotain muuta menetelmää kuin itsesääliä.Voisi ehkä elämäkin näyttää valoisammalta. *ding*

--
köh köh

Nepenthe

Posts: 141

#1923 • • Nepenthe

Angelus:
---
-xx-:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]

---

Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään *igor**nauru*

---


No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn *uuh*



Monelle varmasti tuttu tunne. Valitettavasti joillekin meistä toi myös pitää oikeesti paikkansa, niin että vaikka tosta on yli päästy, ei oo hirveesti jäänny mitään positiivista käteen.

Edellisestä kahdesta suuremmasta ihastuksesta ei ole oikein vieläkään toivuttu, mutta kai sitä voi vaikka liittyä iloiseen (*blush*) joukkoon...

/|/|
Avatar
#1924 • • GoA Guest

Angelus:
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn *uuh*



Sama juttu täällä. Maailma kuitenkin on pinnallinen ja minun ulkonäöllä ei saa sellaista söpöyttä/hurmaavaisuutta jota haluaisin.

kuu:
Tolla elämänasenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.Kannattaa kokeilla ehkä jotain muuta menetelmää kuin itsesääliä.Voisi ehkä elämäkin näyttää valoisammalta.



Entä jos elämä tuntuu siltä ettei hymyilytä. Kesta feikki smailaus ei tunnu itsestään kivalta vaikka antaisi muille sellaisen kuvan että on happy happy joy joy asenne päällä. Kaikille positiivinen elämänasenne ei vain ole niin helppoa.
Blues

Posts: 5,414

#1925 • • Blues Koning van Afrika

hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa *nauru* Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi *nauru*



Älä ota tätä henkilökohtaisesti mutta mua käy sääliksi sitä naista joka sun kainaloon päätyy pidemmäksi aikaa *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#1926 • • Blues Koning van Afrika

GoA:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon ja miksi ihmeessä alkaa avautumaan tuolla tavalla että tulee olemaan sinkkuna vielä 50v kun veikkaan että suurin osa teistä kuitenkin siirtyy tai käy tuolla toisessa luukussa vuoden sisään viimeistään.

---


Wanna Bet? *nauru*



Kiinni veti..*nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#1927 • • Blues Koning van Afrika

Angelus:
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn *uuh*


Sitten vain käyttämään internetin deittipalveluja. Jos ei muu auta niin kokeile noita *hymy*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#1928 • • GoA Guest

Blues:
Sitten vain käyttämään internetin deittipalveluja. Jos ei muu auta niin kokeile noita *hymy*



Noihin ei ryhdytä periaatteen vuoksi. *hih*

Blues:
Kiinni veti.. *nauru*



OK,. summasta riippuen johtuu voittaja. Riittävän isoista kun puhutaan niin mähän myös pysyn sinkkuna. *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1929 • • hallucinogen Edain

Blues:
Älä ota tätä henkilökohtaisesti mutta mua käy sääliksi sitä naista joka sun kainaloon päätyy pidemmäksi aikaa *nauru*



*nauru*
Sä sit osaat niin piristää *vink* Se on kuule onnellinen lyyli joka mut saa, mä oon viiden tähden kinkku *kehuu* *nauru*

--
pikku-*possu*

dirtyface

Posts: 344

#1930 • • dirtyface rok.

hallucinogen:
*nauru*
Sä sit osaat niin piristää *vink* Se on kuule onnellinen lyyli joka mut saa, mä oon viiden tähden kinkku *kehuu* *nauru*



OT: Miks täällä ei oo enää sitä sinistä hekotusta? Se ois niiiin paljon parempi. Saat nyt vaan tavalliset naurut. *nauru*

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

She

Posts: 717

#1931 • • She
Ajattlin vaan, että jos joku vois vaikka vähän tuupata mua tai vaikka lyödä poskelle tai jotain, kun vahingossa mainitsin äsken sanan: parisuhde*täh**ding*
Optik

Posts: 1,691

#1932 • • Optik Piikkisika/Outopallo

She:
Ajattlin vaan, että jos joku vois vaikka vähän tuupata mua tai vaikka lyödä poskelle tai jotain, kun vahingossa mainitsin äsken sanan: parisuhde*täh**ding*



Onnistuu..

*släp*

Auttoiko/helpottiko?

Tämän kerran kollektiivi ymmärtää harhautumisesi.. *pahis*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Avatar
#1933 • • yana Guest

Angelus:
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn *uuh*


kannattaa hei olla rohkea. ei ne pure

pearls2036593031014.gif

[muokattu 14.10.2003 09:38]
-P

Posts: 4,972

#1934 • • -P
That hurt..*sars*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Avatar
#1935 • • GoA Guest

Angelus:
That hurt..*sars*



Elämä on välillä vaikeaa. Ihme laskuja tulee ja niille ei voi mitään. Siltikin pitäisi vain jaksaa jatkaa eteenpäin. Se ei aina ole helppoa mutta kaverit auttavat. Myöskin liikunnalla saa heiman hyvää oloa jota kannattaa koittaa. Joskus myös täysin raitis putki tekisi hyvää. Itse en siihen ole vielä pystynyt. Vaikka tiedänkin ettei alkoholin kanssa läträäminen auta oloon... Silti sitä vain jotenkin aina innostuu jonka jälkeen tulee paska fiilis. *uuh* Pointti on se että et kuitenkaan ole ainoa joten yritä pitää päätä edes vähän pystyssä ja koittaa nauttia pienistä asioista, ainakin kannattaa yrittää. *hymy*
kuu

Posts: 1,174

#1936 • • kuu tyttttö
Nyt itsellänikään ei ole mikään voittajaolo.Ei hymyilytä ei.Mutta viddu mikäs tässä.Luulin, että jotain oli tapahtunut, mutta oli tämä tyttö taas aivan hakoteillä.Pasceee.. *dissaa*

--
köh köh

Jammailija

Posts: 3,224

#1937 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Ei fiddu! Toi sarjakuva oli kyl hyvä *nauraa kippurassa*
*nauru**nauru**nauru*

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

display23

Posts: 3,069

#1938 • • display23
mä haluun oikeesti v*ttuun täältä*dissaa**dissaa*
Väne

Posts: 139

#1939 • • Väne asennewamma

SiSu:
mä haluun oikeesti v*ttuun täältä*dissaa**dissaa*



Kukapa ei haluaisi? *täh*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

kuu

Posts: 1,174

#1940 • • kuu tyttttö
Poijes haluaa tämäkin juu. *poks*

--
köh köh