SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,054 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#1901 • • hallucinogen Edain
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa *nauru* Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#1902 • • Arto Guest

hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa *nauru* Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi *nauru*



aamen.
Tapsuli

Posts: 89

#1903 • • Tapsuli
kyllä tää sinkkuilu alkaa maistuu jo aika puulta *poks*
She

Posts: 717

#1904 • • She
Mä luulen, että kuulun taas tänne...
Optik

Posts: 1,691

#1905 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Hetken aikaa luulin, että löysin sen mitä olin etsinyt, mutta.. *uuh*

[muokattu 13.10.2003 01:41]

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

dj.creme

Posts: 106

#1906 • • dj.creme Actionman
hei!minäkin haluan häröillä sinkkuluukussa kun kuiteskin sinkku ja härö oon! *plur* ööh..pitäiskö tänne jättää joku ”haetaan seuraa kaksijalkaisista naisista - 715517 plussaa”-ilmotus..? *sydän* *nauraa*
Avatar
#1907 • • GoA Guest

Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon ja miksi ihmeessä alkaa avautumaan tuolla tavalla että tulee olemaan sinkkuna vielä 50v kun veikkaan että suurin osa teistä kuitenkin siirtyy tai käy tuolla toisessa luukussa vuoden sisään viimeistään.



Wanna Bet? *nauru*
Amma

Posts: 2,383

#1908 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua! *plur*
Ei tuu niin yksinäinen fiilis *hymy*


Whiiii.. Mäkin olen löytänyt kasan ihania, halittavia tyyppejä. Helpottaa huomattavasti oloa. *joo*

Arto:
Ja turha odottaa et se ”oikea” löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny. *nyyh*
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...


Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..* *justjoo*

--
*etsiskel*

Avatar
#1909 • • Taika Guest

Phiber:
Hetken aikaa luulin, että löysin sen mitä olin etsinyt, mutta.. *uuh*

[muokattu 13.10.2003 01:41]


*uuh*Vahinkoja sattuu..Toisille useammankin kerran..
Days

Posts: 658

#1910 • • Days
Jaahas, en taida enää kuulua tänne! Ehkä. We'll see.. *hymy*

--
...

Epailija

Posts: 5,636

#1911 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Amma:
Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..* *justjoo*



Neljä... En edes sano omaa lukuani, ettette järkyty. *nauru* Sen vain sanon, ettei epätoivoon olla vieläkään vaivuttu. *hih*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jone

Posts: 8,258

#1912 • • Jone Archibald Haddock

Days:
Jaahas, en taida enää kuulua tänne! Ehkä. We'll see.. *hymy*



...ja mulle ei taas ole prkl kerrottu mitään. Vähänkö en juttele enää sulle. *uros* ( *iloinen* )
Days

Posts: 658

#1913 • • Days
Kyl sä tiedät *vink*

--
...

Jone

Posts: 8,258

#1914 • • Jone Archibald Haddock

Days:
Kyl sä tiedät *vink*



Taas syyllistin ystävää ihan turhaan juorujen pimittämisestä. Onnea vain suhteilulle niin kauan kun se ei häiritse meidän kaljoitteluiltoja. *vink**nauru*

[muokattu 13.10.2003 11:33]
Days

Posts: 658

#1915 • • Days

Jone:

Taas syyllistin ystävää ihan turhaan juorujen pimittämisestä. Onnea vain suhteilulle niin kauan kun se ei häiritse meidän kaljoitteluiltoja. *vink**nauru*





No hätä! Tänään siis lenkille ja sen jälkeen oluset *vink* *piis*

--
...

Amma

Posts: 2,383

#1916 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa


Niinpä.......

--
*etsiskel*

-xx-

Posts: 5,001

#1917 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

bubbelgum:
Mutta mutta, mä oon kyllä sitä mieltä että jos sitä alkaa tosissaan ”ettii” ittellensä jotain kumppanii, niin ei siitä mitään tuu...
Kannattaa vaan keskittyy elää omaa elämäänsä, ja osata olla onnelinen yksinki..
Kyllä se joku sitten jossain vaiheessa tulee vastaan joka sopii just mun elämään *joo*


Niinpä ... vielä kun osaisi olla onnellinen ... ei nimittäin suhteessakaan oikein onnistunut. Tai ehkä olen onnellinen, mutta en vain tiedosta olevani *justjoo*

Mutta en usko, että joskus joku tulee vastaan etsimättä ... tai eihän sitä koskaan tiedä ... joka tapauksessa: mitä useampiin ihmisiin tutustuu niin sitä suuremmalla todennäköisyydellä niistä joku jopa saattaisi joskus kelvata *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

-P

Posts: 4,972

#1918 • • -P

Amma:
---
bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua! *plur*
Ei tuu niin yksinäinen fiilis *hymy*

---

Whiiii.. Mäkin olen löytänyt kasan ihania, halittavia tyyppejä. Helpottaa huomattavasti oloa. *joo*


---
Arto:
Ja turha odottaa et se ”oikea” löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny. *nyyh*
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...

---

Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..* *justjoo*



Mä pistän vielä paremmaksi.. miten ois koko ikäni?*uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

-xx-

Posts: 5,001

#1919 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]


Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään *igor**nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

-P

Posts: 4,972

#1920 • • -P

-xx-:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]

---

Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään *igor**nauru*



No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn *uuh*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell