SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,255 views

Riku

Posts: 3,187

#1841 • • Riku The Little Prince

duracell-pupu:
mut mitäs sitten jossei tiedä että mikä meni pieleen, ni miten sitä sit voi ettiä itestään vikoja joita lähteä muuttamaan ja oppia virheistään

No yleensä se viekin kuukausi tai helposti vuosiakin saada tarpeeksi etäisyyttä asioihin ja tajuta niitä ja omaa käytöstään hieman paremmin. Kyl se siit, vie vaan aikaa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

display23

Posts: 3,069

#1842 • • display23
sinnkuna ei oo yhtään kivaa*eiei**eiei**eiei*

VITUTTAA*dissaa*
shaman

Posts: 270

#1843 • • shaman
jep jep. täällä ollaan edelleen ja mikäli vanhat merkit pitää paikkansa, niin pitkään. ja pois haluaisi.

--
*piis*

dizzyli

Posts: 361

#1844 • • dizzyli kotiseksieläin
Löysin prinssini... vihdoinkin olen kokonainen *sydän**sydän*

*vilkuttaa*

--
Kauneus on kauhua.

Blues

Posts: 5,414

#1845 • • Blues Koning van Afrika

dizzyli:
Löysin prinssini... vihdoinkin olen kokonainen *sydän**sydän*

*vilkuttaa*



Onneksi olkoon..
Hei hei *vilkuttaa*
*nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Unik

Posts: 4,117

#1846 • • Unik

J-Tone:
---
unik:
Itseasiassa viihdyn aika hyvin näin, ei tarvitse selitellä mitään kenellekkään ja saa mennä ja tulla just niinkuin itse haluaa.

---

Miksi sellaisessa suhteessa pitää sitten olla missä joutuu selittelemään ja anelemaan lupia menemisiinsä? En mä ainakaan halua. On jollain ihmisellä tällä pallolla ollut sellainenkin suhde, jossa ei tarvitse. Miettikääs nyt vähän. Alkaa ihan tosissaan kyllästyttää toi ikuinen perustelu.



Niin...ei pidäkkään olla sellaisessa suhteessa, siksi juuri olenkin sinkku. En ole \”löytänyt\” sitä oikeaa, vaikka en oikeastaan ole etsinytkään. En tarkoittanut kyllä mitään anelemista, en tosiaankaan. Tosiasia on kumminkin, että pitäähän sitä tehdä kompromisseja, joustaa yms. parisuhteessa, mikä tietenkään ei ole välttämättä huono asia.
Mikä ikuinen perustelu? Kaikilla vaan ei ole niin vahva tuo pariutumis-vietti. Kaikki eivät kaipaa koko ajan toista ihmistä viereensä. Kaikki ihmiset eivät tarvitse toista ihmistä tekemään itsestään kokonaista, tekemään yhtälöstä täydellistä tai täyttämään jotain aukkoa.
Jotkut ihmiset tosiaan voivat olla onnellisia yksinkin ja elää elämänsä onnellisena loppuun asti niin.
nina¤

Posts: 364

#1847 • • nina¤ -eläinlaps
Avernian:

Ja kuka sinä muuten olet sanomaan mitä ”saa” tehdä?


Mä oon se, jota elämä on potkinu perseeseen silloin, kun oon pelänny, joten tässä tapauksessa annan itselleni luvan sanoa mitä ”ei saa” tehdä *vink*

Kuka sä oot muuten kysymään ”sellaista”?

[muokattu 9.10.2003 20:06]

--
..for me to POOP ON..

Mr. Sinner

Posts: 408

#1848 • • Mr. Sinner enimmäkseen harmiton
Yhä täällä. No ehkäpä tänään löydän sen elämäni naisen. Tai sitten ei*nauru* Noh, ei täs oo mikään kiire mihinkään*hymy*

--
We all need mirrors to remind ourselves who we are.

Blues

Posts: 5,414

#1849 • • Blues Koning van Afrika

Mr. Sinner:
Yhä täällä. No ehkäpä tänään löydän sen elämäni naisen. Tai sitten ei*nauru* Noh, ei täs oo mikään kiire mihinkään*hymy*



Pieni vihje..älä juo niin paljoa viinaa kuin normaalisti niin sun mahdollisuudet kaksinkertaistuu

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Avatar
#1850 • • Das Euphoric Bastard Guest
Tapasin baarissa ihanan tytön *pihkassa* ja pidettiin hauskaa aamutuimaan asti. Piti soitella mut se jäi taas haaveeksi... Mä olen kyllästyny keräämään palasia ja parsimaan niistä kokonaisuutta mikä on arpia täynnä *eiei*

-*super*-
Avatar
#1851 • • GoA Guest

Blues:
---
Mr. Sinner:
Yhä täällä. No ehkäpä tänään löydän sen elämäni naisen. Tai sitten ei*nauru* Noh, ei täs oo mikään kiire mihinkään*hymy*

---


Pieni vihje..älä juo niin paljoa viinaa kuin normaalisti niin sun mahdollisuudet kaksinkertaistuu



Höpö höpö. Viina tekee ihmisistä kauniita joten humalassa noita hyviä vaihtoehtoja on enemmän. *vink*
cheat

Posts: 796

#1852 • • cheat
mä en pääse ikinä pois täältä!!!!!*nyyh*
mä en varmaan koskaan löydä sellasta miestä jota kestän paria kuukautta pidempään, sellasta ei oo syntynyt, ja jos nyt syntyy niin on liian nuori mulle liian kauan.eli sinkkuna hamaan hautaan asti.
yks pidempi suhde takana ja sen jälkeen mikään ei oo onnistunut.lähinnä mun syytäni.
ei muutakun tekohynyä huuleen ja julistamaan entiseen tapaan että sinkkuiilu on fuckin´kivaa*hahjust*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

Avatar
#1853 • • Galadhan Guest
Jaaha.

Mäkin liityn joukkoon tummaan reippa viiden vuoden seurustelun jälkeen.

Huh. Onpas kumma tunne.*ding*
misjah

Posts: 3,373

#1854 • • misjah Team Sika
onx tää oikeesti huono paikka?!?! mix kaikki haluu täältä pois epätoivoisesti..?!? mul on ainakin ollu maailman hauskinta tän topicin alla..
vaikka ei toi toinenkaan huono ole.. kummassakin hyvät ja huonot puolensa.. tai jotain.. *hmph*

--
www.team*possu*.tk

Blues

Posts: 5,414

#1855 • • Blues Koning van Afrika
Kyllä mä olen täällä viihtynyt ihan hyvin. Ei ole ollut mitään epätoivoista kaipuuta päästä tuohon toiseen luukkuun.
Joillekin se yksin jääminen on vain niin kauhea juttu itselleen ja statukselle että on pakko epätoivoisesti etsiä ”puoliso”

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Blues

Posts: 5,414

#1856 • • Blues Koning van Afrika

alien:
Ja kyllä se tietty tulee vastaan enemmin tai myöhemmin, jonka kanssa seurusteleminen onnistuu.



Aivan. Turhaan tässä on ruveta epätoivoiseksi.
Kaikki aikanaan on hyvä motto tässä luukussa *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Amma

Posts: 2,383

#1857 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

alien:
totta... miksi pitää kiirettä? Pitäis vaan hauskaa, kun vielä voi ja juoksee sen minkä kerkee. Eipähän ala myöhemmin kaduttamaan, et ”miks ei sit silloin mennytkään kun olisi vielä voinut”.


Juuh, hauskanpitoa ja juoksemista jo vajaan 4 vuoden kokemuksella! *hahjust**nauru*

--
*etsiskel*

hallucinogen

Posts: 8,190

#1858 • • hallucinogen Edain
Eiköhän sitä pahinkin juoksija hidasta sit kun vastaan tulee kävele märkäpäiväuni jolla on aivot *vink* Joka vielä sattuisi oleen kiinnostunut *nauru* Mutta sitä odotellessa voi tehä kaikkea kivaa *hih**vink*

--
pikku-*possu*

milla

Posts: 3,699

#1859 • • milla
joo kyl noi juoksemiset on ollu mulle ainakin tärkeitä, en vaihtais niit aikoja mistää hinnast pois! enkä ehkä jaksais olla näin rauhallinen ellei takana olis muutamaa vuotta riehumista.. tosin on sitä riehumiskautta viel varmaan joskus edessäkin.. *pahis*
-P

Posts: 4,972

#1860 • • -P
sinkkuilu on kyllä saakeli meidän rumien kirous.. jos kauniit ja komeat ovat sinkkuja, niin ne eivät halua löytää paria stna *piru**hmph*

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell