SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,838,980 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#17822 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 7.9.2009 11:54:
Taitaa olla paluu tänne taas ajankohtaista. Pari vuotta sitä onkin ilmoja pidellyt...*igor*



No voihan hö.

Onneksi täällä on kuitenkin samaa peruskalustoa yhä jäljellä, niin ei tule kuitenkaan ihan yksinäinen olo *pepsodent*
ezzy

Posts: 8,060

#17823 • • ezzy Droid-pappa

aada, 7.9.2009 12:16:
---
Mä olen kans kuullut siitä, että seksihalut on naisilla korkeammillaan kolmikymppisenä. En vaan hitaana osannut yhdistää tohon lastensaamiseen *nauru* Aika outoa sitten se, että miehen halut ovat korkeammillaan parikymppisenä. Ikään kuin kypsä kolmikymppinen Odysseia tarkoin valitsisi innokaiden m*na pystyssä olevien finninaamaisten sällien joukosta sen, jonka antaa haukata hedelmästä. Empä tiedä kuin yhden noin nuoren isän.

---


Tämänpä takia - kolmekymppinen mies ja parikymppinen nainen!



kts. yllä. Hankalaa se on, mut varmaan joillaki toimii paremmin.
dmal

Posts: 14

#17824 • • dmal

Replying to SINKKULUUKKU:


Mä luulen, että kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

Ne jotka mua ovat lähestyneet iskemismielessä ovat järjestäen olleet kännisiä ällöpyllyjä. Toisaalta taas tiedän, että muutamat ystäväni saavat ihan mukavan oloisilta _normaaleilta_ miehiltä lähestymisyrityksiä (esim. kaupassa asioidessaan toisilta asiakkailta, ratikassa, kadulla jne), tosin nämä ystävät on sitten niitä, joilla jo on oma kulta kainalossa.

---


Eli tässä saattais suurempi otanta parantaa mahdollisuuksia koska silloin olisi suurempi toden-näköisyys että tulee sinkkuikin vastaan... Perkl , tässähän pitää koht alkaa tekee jotain empiiristä tutkimusta ja alkaa kiertelee kaupungil ja yrittää jtn tommost ja kirjaa tulokset ylös :D
nyrpistynyt naama -2pojoa , saatu numero +10pojoa ja sit parin päivän jälkeen laskea otollisimmat paikat ja ajankohdat... :D



Kaveri mainitsi tehneensä tämäntyyppisen "tutkimuksen" aikoinaan. Kadulta vastaantulevista tytöistä noin 2/3 on valmis lähtemään kahville samantien :) Joten eihän toi pahalta kuulosta ollenkaan... siitä vaan kokeilemaan. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua?
Avatar
#17825 • • niomic Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 7.9.2009 11:08:
---
Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
---
Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.

---


Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.

---


Mä olen kans kuullut siitä, että seksihalut on naisilla korkeammillaan kolmikymppisenä. En vaan hitaana osannut yhdistää tohon lastensaamiseen *nauru* Aika outoa sitten se, että miehen halut ovat korkeammillaan parikymppisenä. Ikään kuin kypsä kolmikymppinen Odysseia tarkoin valitsisi innokaiden m*na pystyssä olevien finninaamaisten sällien joukosta sen, jonka antaa haukata hedelmästä. Empä tiedä kuin yhden noin nuoren isän.

Sosiaaliset paineet voivat olla kyllä yksi syy lisääntymisviettiin. Voi myös olla, että iän tuoma itsevarmuus tuo halua saada lapsi. Kun osaa jo pitää itsestäänkin huolta niin miksipäs ei. Monella on jo opinnotkin ohi ja taloudellinen tilanne vakaa. Tosin itselläni vasta alkoi about kymmenen vuoden opiskelut, en seurustele, eikä ole yhdelläkään hyvällä kaverilla lapsia joten en usko, että nuo seikat vaikuttaa mun kohdalla. Mutta en mä kyllä nyt sinkkuna niitä edes haluaisi, vaan oon lähinnä kypsynyt sille idealle, että jos joskus tulee olemaan vakaassa parisuhteessa, ni sitten.



Onpa raskaat oletukset sille et ihmisen pitäisi edes elää nykyaikaisissa parisuhteissa ja et ihminen ois jotenkin niin erilainen moniin eläimiin verrattuna. Mies on siittäjä ja siihen pitäisi luonnon vetää heti kun alkaa olemaan sukukypsä ja näinhän siinä käy. Naisille lienee tuo kellon tikittäminen taas ennemminkin varoitus siitä et alkaa aika loppumaan, hedelmällisyys ja terveys kun ovat katoavaisia. Ois tosin mielenkiintoista tietää kuinka paljon nykyajan pitkä elinaika vaikuttaa suhteessa tuohon kelloon. En yhtään ihmettelisi mikäli kello on aika paljon edellä suhteessa nykyajan hedelmällisyyden säilymiseen.

Yhteiskunta ja nykyelämä toki vaikuttavat tähän asiaan monella tapaa vääristävästi. Eteen on tullut hirveä määrä sosiaalisia konstrukteja, jotka tekevät asiasta paljon monimutkaisemman. Tavallaanhan tämä on ollut hyvä, vois muuten olla väestökriisi aika paljon pahempi. Ainiin, mut tästä piti kiittää koulutusta! ;)
pyhimys

Posts: 622

#17828 • • pyhimys
Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä. Joskus en lähtenyt ulos yhden typyn kanssa vaikka se itse pyysi ulos. Näinpä sitten vähän aikaa sitten kyseisen naisen ja sanalla sanoen näytti kyllä tyrmäävältä. Ja on kyllä mukavakin tapaus. Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

Ja en tietenkään nytkään kysynyt mitään... näin sen nyt kaupassa, kun se oli kassalla myyjänä.
thomas

Posts: 5,618

#17829 • • thomas

Replying to SINKKULUUKKU:

pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Tulipa mieleen, että miten sitä on voinut olla tyhmä. Joskus en lähtenyt ulos yhden typyn kanssa vaikka se itse pyysi ulos. Näinpä sitten vähän aikaa sitten kyseisen naisen ja sanalla sanoen näytti kyllä tyrmäävältä. Ja on kyllä mukavakin tapaus. Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

Ja en tietenkään nytkään kysynyt mitään... näin sen nyt kaupassa, kun se oli kassalla myyjänä.



urheilu ei siis auta, ainakaan tuossa tapauksessa :(
Lyylikki

Posts: 2,975

#17831 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...



Ei taivas *nauru*

Ehkä seuraavalla kerralla rakkaus ajaa reenaamisen ohi. Kuka tietää *vink*
pyhimys

Posts: 622

#17832 • • pyhimys

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 10.9.2009 13:28:
---
pyhimys, 10.9.2009 13:00:
Silloin en lähtenyt ulos, kun "piti" mennä vielä salille tekemään selkätreeni. Voihan kiesi sentään miten tyhmä sitä on voinut olla. Selkätreeni...

---


Ei taivas *nauru*

Ehkä seuraavalla kerralla rakkaus ajaa reenaamisen ohi. Kuka tietää *vink*



nyt on tosiaan salihommat jäänyt jo unholaan. Nyt olisi sitä aikaakin... Vielä, kun vaan olisi kysyjiä :(
pyhimys

Posts: 622

#17835 • • pyhimys

Replying to SINKKULUUKKU:

J Raninen, 10.9.2009 15:26:
---
pyhimys, 10.9.2009 13:00:

Jos haluut tehdä lähtemättömän vaikutuksen siihen, niin käypä kertoo sille tää tarina :D



Ei pelkoa, että saisin suutani auki. Hiljaa hyvää tulee... tai sitten ei. Harvoin saan mitään muuta sanottua kuin tuommaista yleistä jutusteltua. Enkä edes tajua, kun joku sitten yrittää iskeä...
Nex

Posts: 83

#17836 • • Nex

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.



mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.
Samael Mighty

Posts: 102

#17837 • • Edited Samael Mighty ((( no comments )))
kauniita unosia kanssasinkuille! <3 *haukottel*

--
Innocue vivite, numen adest

Fakiiri

Posts: 462

#17838 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to SINKKULUUKKU:

Nex, 12.9.2009 21:33:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:21:
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.

---


mark puhuu asiaa tuossa itsetunto asiassa! uskoisin että sillä on myös aika iso osa siinä että tullaanko juttelemaan vai ei. tai sillee. hm.



Ja sillä jos ei naama ole kokoajan ku härän perse.
*nauru*

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

Nex

Posts: 83

#17839 • • Nex
no höh. ei tosiaan oo ulkonäöllä väliä tullaanko juttelee.
KiimanenKurre

Posts: 791

#17840 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
onhan täällä ihan kiva olla nii ei tarvii pettää ketään *pahis*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri