SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,835,890 views

thomas

Posts: 5,618

#17801 • • thomas

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 4.9.2009 16:30:
---
siveys, 4.9.2009 16:25:
joko oot uskaltanu sanoa sille "moi"?

---


:D

Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D



kuulostaa yhdeltä tarjoilijalta täällä tukholmassa :P
siveys

Posts: 2,492

#17802 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 4.9.2009 16:30:
Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D


"Moi! Saisinko mä maksaa sulle kakkosesta?"
ezzy

Posts: 8,060

#17803 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 4.9.2009 16:49:
---
Takyon, 4.9.2009 16:30:
Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D

---

"Moi! Saisinko mä maksaa sulle kakkosesta?"



Tai tankkaa aina kakkosesta ja sit ku näkee tytön jossaki "siviilissä" ni se tunnistaa sut ääneen "kakkosen tankkaajaks" *nauru*
Takyon

Posts: 2,945

#17805 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 4.9.2009 16:55:
---
siveys, 4.9.2009 16:49:
---
Takyon, 4.9.2009 16:30:
Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D

---

"Moi! Saisinko mä maksaa sulle kakkosesta?"

---


Tai tankkaa aina kakkosesta ja sit ku näkee tytön jossaki "siviilissä" ni se tunnistaa sut ääneen "kakkosen tankkaajaks" *nauru*



Mä muuten tankkaan melkein aina kakkosesta *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

turquoise

Posts: 732

#17806 • • Edited turquoise e-ra2co
Kyl täs tekis pikkuhiljaa jo mieli paritua, kun ei oo vuosiin mitkään "sekoilutkaan" kiinnostaneet. Oon yrittänyt kieltää tän asian itseltäni, mutta havahduin, kun päätin ostaa kirpparilta itselleni KAKSI SAMANLAISTA tyynynliinaa. Mutta ei täs nyt kyl väkisin ketää etitä. *yingyang*
Ja lisäks oon ruvennu haluamaan lapsia. Mitä vihtua oikeesti, oon aina vihannut niitä, mutta nyt mä katon jotain pikkupoikia "sillä silmällä" et miltähän tuntus, jos toi olis mun lapsi. Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Fakiiri

Posts: 462

#17807 • • Fakiiri Herra rauhallisuus / Gone fishing.

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 6.9.2009 15:41:
Kyl täs tekis pikkuhiljaa jo mieli paritua, kun ei oo vuosiin mitkään "sekoilutkaan" kiinnostaneet. Oon yrittänyt kieltää tän asian itseltäni, mutta havahduin, kun päätin ostaa kirpparilta itselleni KAKSI SAMANLAISTA tyynynliinaa. Mutta ei täs nyt kyl väkisin ketää etitä. *yingyang*
Ja lisäks oon ruvennu haluamaan lapsia. Mitä vihtua oikeesti, oon aina vihannut niitä, mutta nyt mä katon jotain pikkupoikia "sillä silmällä" et miltähän tuntus, jos toi olis mun lapsi. Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.



Hmm kyllä mullakin on aina kaksi sammallaista tyynyliinaa, itseasissa 4 tyynyä ja 2 tyynyliinaa samaa tyyliä pussilakanojen kanssa (kyllä 2 peittoakin) ja toiset 2 tyynyliinaa samaa väriä lakanan kanssa. *nauru* vaikka ihan yksin nukunkin.

--
Prohibition goes beyond the bounds of reason in that it attempts to control a mans appetite by legislation and makes crimes out of things that are not crimes.

juu-zo

Posts: 577

#17808 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to SINKKULUUKKU:

eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*



Mä haluun kans samanlaisen anttilan... eiku siis...

--
Respect is not given, it is taken

eugina

Posts: 898

#17809 • • eugina YleX tt-i *sydän*

Replying to SINKKULUUKKU:

juu-zo, 6.9.2009 21:47:
---
eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*

---


Mä haluun kans samanlaisen anttilan... eiku siis...



*hih*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

Funktion

Posts: 1,720

#17810 • • Funktion over 9000

Replying to SINKKULUUKKU:

Fakiiri, 6.9.2009 16:01:
---
sativa, 6.9.2009 15:41:
Kyl täs tekis pikkuhiljaa jo mieli paritua, kun ei oo vuosiin mitkään "sekoilutkaan" kiinnostaneet. Oon yrittänyt kieltää tän asian itseltäni, mutta havahduin, kun päätin ostaa kirpparilta itselleni KAKSI SAMANLAISTA tyynynliinaa. Mutta ei täs nyt kyl väkisin ketää etitä. *yingyang*
Ja lisäks oon ruvennu haluamaan lapsia. Mitä vihtua oikeesti, oon aina vihannut niitä, mutta nyt mä katon jotain pikkupoikia "sillä silmällä" et miltähän tuntus, jos toi olis mun lapsi. Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.

---


Hmm kyllä mullakin on aina kaksi sammallaista tyynyliinaa, itseasissa 4 tyynyä ja 2 tyynyliinaa samaa tyyliä pussilakanojen kanssa (kyllä 2 peittoakin) ja toiset 2 tyynyliinaa samaa väriä lakanan kanssa. *nauru* vaikka ihan yksin nukunkin.



Sama juttu.. Mulla on kaks kappaletta jokaista settiä astioita, vuodevaatteita, pyyhkeitä jne, vaikka asun yksin. :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

nichrome

Posts: 24

#17811 • • nichrome Lurkkeri

Replying to SINKKULUUKKU:

sativa, 6.9.2009 15:41:
Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.


En oo nainen, mutta tää pisti kyllä miettimään. Onkohan se sosiaalisen paineen vaikutusta vai mitä, mutta itellä kun toi 25-v. on kohta lasissa niin jotenkin nää heterounelmat tyyliin perhe, punainen tupa ja perunamaa (noh, miinus se tupa ja perunamaa) on ruvenneet nostamaan rumaa päätään, vaikka aikasemmin sinkkuilukin on maistunut jopa hyvältä.

Ah ja voih *vink*

--
Moniulotteinen superolio.

Laskeuma

Posts: 240

#17812 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale

Replying to SINKKULUUKKU:

Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.



Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

siveys

Posts: 2,492

#17813 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.


Tiede. Se on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

Ahdistaa.
Amuck

Posts: 2,396

#17814 • • Amuck dub-i-dub

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.


En malta odottaa. :E

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Laskeuma

Posts: 240

#17817 • • Laskeuma Koneradio/Battle Royale
eli asia on joillain kuin windows vista :D

Bluescreen!

--
Mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu.

turquoise

Posts: 732

#17818 • • turquoise e-ra2co

Replying to SINKKULUUKKU:

Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
---
Naisten aivoihin on pakko olla ohjelmoituna joku juttu, joka aktivoituu tässä ~25 vuoden iässä ja ohjaa lisääntymään aina sinne reilu kolmikybäseks saakka.

---


Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.

muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.



Mä olen kans kuullut siitä, että seksihalut on naisilla korkeammillaan kolmikymppisenä. En vaan hitaana osannut yhdistää tohon lastensaamiseen *nauru* Aika outoa sitten se, että miehen halut ovat korkeammillaan parikymppisenä. Ikään kuin kypsä kolmikymppinen Odysseia tarkoin valitsisi innokaiden m*na pystyssä olevien finninaamaisten sällien joukosta sen, jonka antaa haukata hedelmästä. Empä tiedä kuin yhden noin nuoren isän.

Sosiaaliset paineet voivat olla kyllä yksi syy lisääntymisviettiin. Voi myös olla, että iän tuoma itsevarmuus tuo halua saada lapsi. Kun osaa jo pitää itsestäänkin huolta niin miksipäs ei. Monella on jo opinnotkin ohi ja taloudellinen tilanne vakaa. Tosin itselläni vasta alkoi about kymmenen vuoden opiskelut, en seurustele, eikä ole yhdelläkään hyvällä kaverilla lapsia joten en usko, että nuo seikat vaikuttaa mun kohdalla. Mutta en mä kyllä nyt sinkkuna niitä edes haluaisi, vaan oon lähinnä kypsynyt sille idealle, että jos joskus tulee olemaan vakaassa parisuhteessa, ni sitten.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

ezzy

Posts: 8,060

#17819 • • Edited ezzy Droid-pappa
Taitaa olla paluu tänne taas ajankohtaista. Pari vuotta sitä onkin ilmoja pidellyt...*igor*
Takyon

Posts: 2,945

#17820 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 7.9.2009 11:54:
Taitaa olla paluu tänne taas ajankohtaista. Pari vuotta sitä onkin ilmoja pidellyt...*igor*



Juu ei se vaan pidemmän päälle kannata :P

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.