SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,281 views

epicuros

Posts: 7,734

#17781 • • epicuros

Replying to SINKKULUUKKU:

Funktion, 2.9.2009 15:16:
---
ezzy, 2.9.2009 14:25:
---
mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---

---


Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.

---


Kröh... Mä olen tosiaan lähdössä 2.10. Ruotsiin alunperin WoWissa tapaamani naisen kanssa aloittelemaan yhteiselämää.. :D



Kai sä yllätät hänet? ->
&feature=channel

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

Posts: 1,720

#17782 • • Funktion over 9000

Replying to SINKKULUUKKU:

epicuros, 2.9.2009 15:19:
---
Funktion, 2.9.2009 15:16:
---
ezzy, 2.9.2009 14:25:
---
mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---

---


Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.

---


Kröh... Mä olen tosiaan lähdössä 2.10. Ruotsiin alunperin WoWissa tapaamani naisen kanssa aloittelemaan yhteiselämää.. :D

---


Kai sä yllätät hänet? ->

&feature=channel



En sentään, mutta tuo yllättäjäpoika kyllä kuulosti hyvin pitkälti siltä miltä minä kuulostin kun ekaa kertaa tavattiin Köpiksen lentokentällä :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

ninscu

Posts: 635

#17783 • • ninscu candydelic

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...



Näis jutuis pitääkin käyttää vähän tilanneälyä. Eli esim. toi mitä tohon vähän aikasemmin kirjotin oli sellanen tilanne, et istuin töistä tulles ison kauppakassin kaa tuskasen näkösenä ruuhkabussis ja sit se tyyppi alkaa pokaileen. Juttelin sille tietty ystävällisesti, mutta paikka oli ihan tosi väärä tohon imo. Ihan eri asia sit vaik jos on shoppailees, muuten vaa hengailees tai kävelees (ilman kiirettä ;)).

Ja mitä tulee sellasiin tyttöihin, jotka on vaa jotai nyrpitelly niin siitähän het huomaa et eihän sellasen kaa ny ois halunnutkaa olla?

Muutenkin, jos ite oisin haku päällä tollai, niin emmä menis juttelee ihan randomisti kaikille vaan siitä ihmisestä pitää saada hyvät vibat ja tuntee et hei tos on jotain. Sit tietty katseidenvaihdostakin huomaa jo tosi paljon. Mut mä oonkin aika vaatelias noiden kaikkien vibojen kaa et hmm... *nauru* Mut silti.

--
.. grooving with the eternal now ..

Auacusha

Posts: 1,097

#17784 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

ninscu, 2.9.2009 16:27:
---

Muutenkin, jos ite oisin haku päällä tollai, niin emmä menis juttelee ihan randomisti kaikille vaan siitä ihmisestä pitää saada hyvät vibat ja tuntee et hei tos on jotain. Sit tietty katseidenvaihdostakin huomaa jo tosi paljon. Mut mä oonkin aika vaatelias noiden kaikkien vibojen kaa et hmm... *nauru* Mut silti.



Eikai nyt ihan randomil voikkaa mennä (mikäli ei tee tutkimusta :D ) , täytyyhän siin olla kuitenki vähintää 4kpl ominaisuuksia:

Tissit
perse
vagina
naama joka ei ole käynyt raastimessa

, loput onki sit vaa plussaa.



Sori, oli ihan pakko

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#17785 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 16:51:

Eikai nyt ihan randomil voikkaa mennä (mikäli ei tee tutkimusta :D ) , täytyyhän siin olla kuitenki vähintää 4kpl ominaisuuksia:

Tissit
perse
vagina
naama joka ei ole käynyt raastimessa



Hei ooksäse Aso sieltä BB-talosta? *pihkassa*
Auacusha

Posts: 1,097

#17786 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 2.9.2009 16:59:
---
Auacusha, 2.9.2009 16:51:

Eikai nyt ihan randomil voikkaa mennä (mikäli ei tee tutkimusta :D ) , täytyyhän siin olla kuitenki vähintää 4kpl ominaisuuksia:

Tissit
perse
vagina
naama joka ei ole käynyt raastimessa

---


Hei ooksäse Aso sieltä BB-talosta? *pihkassa*



Juu, mul on rectumis mokkula ja hampais näppäimmistö, nyt täytyy vaa toivoa ettei tuotantoryhmä käytä klubbaria...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Avatar
#17787 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 17:02:

Juu, mul on rectumis mokkula ja hampais näppäimmistö, nyt täytyy vaa toivoa ettei tuotantoryhmä käytä klubbaria...



Pidetään korkit pystyssä! Anything for Aso in teh amazing world of Klubbari!
evvk

Posts: 1,918

#17788 • • Edited evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 13:58:
---
mark hamilton, 2.9.2009 13:26:
---
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---


Haha, onneks asia ei nyt sentäs ihan näinkä...



Jaa ehkä et ymmärtänyt minkälaista nörttiä tarkoitin. Pelaahan sellaisetkin näitä jotka eivät näytä nörtiltä ja silti niitä voidaan sanoa nöteiksi.
Tarkoitin sellaista sosiaalisesti hyvin rajoittunutta lihavaa pollonpohjasimälasipäistä aknenaamaa jolla on oravahampaat ja sössöttää s-viallaan.
evvk

Posts: 1,918

#17789 • • Edited evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 2.9.2009 14:25:
---
mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---

---


Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.



Mutta minä ymmärrän kyllä nörtin jonkin muun perusteella kuin harrastuksien. Enemmänkin nörtti on henkilö joka muistuttaa sellaista ja käyttäytyy kuin TV-parodioissa kuvataan nörttiä.
Eli tyhmän näköiset isot silmälasit, oravahampaat, aknenaama, hieman lihava, käyttäytyy sosiaalisesti kovin kummalisesti, naiset ei kiinnosta, puhevikoja, haisee pahalle.
Avatar
#17790 • • astaroth Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton, 2.9.2009 22:12:
Eli tyhmän näköiset isot silmälasit, oravahampaat, aknenaama, hieman lihava, käyttäytyy sosiaalisesti kovin kummalisesti, naiset ei kiinnosta, puhevikoja, haisee pahalle.


toihan on määritelmä perus teknokarjulle :D

...


...o/
ezzy

Posts: 8,060

#17791 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Funktion, 2.9.2009 15:16:
---
ezzy, 2.9.2009 14:25:
---
mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---

---


Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.

---


Kröh... Mä olen tosiaan lähdössä 2.10. Ruotsiin alunperin WoWissa tapaamani naisen kanssa aloittelemaan yhteiselämää.. :D



Ei kai siinä sit muuta ku että onnea raidaukselle *pepsodent* Ilmoittele miten menee :)

astaroth, 2.9.2009 23:24:
---
mark hamilton, 2.9.2009 22:12:
Eli tyhmän näköiset isot silmälasit, oravahampaat, aknenaama, hieman lihava, käyttäytyy sosiaalisesti kovin kummalisesti, naiset ei kiinnosta, puhevikoja, haisee pahalle.

---

toihan on määritelmä perus teknokarjulle :D

...


...o/



Mark tais jättää just treffi-ilmonsa väärään paikkaan *nauru*
eugina

Posts: 898

#17792 • • eugina YleX tt-i *sydän*
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

evvk

Posts: 1,918

#17793 • • evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*



Just tontakii sinne laitetaankin hyvän näkösiä myyjiä niin tulee enemmän kauppaa.
Optik

Posts: 1,691

#17794 • • Optik Piikkisika/Outopallo

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton, 4.9.2009 13:35:
---
eugina, 3.9.2009 18:08:
mienas jalat vetää veteläks ku anttilas palveli NIIIN ihana nuori nainen, ne silmät ja se katse..!*pihkassa* ..taidan käydä useemminkin...*iloinen*

---


Just tontakii sinne laitetaankin hyvän näkösiä myyjiä niin tulee enemmän kauppaa.



Evil bastards. *grr*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Lyylikki

Posts: 2,975

#17795 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
*nuotti* Oi mikä ihana ilta, voi tapahtua mitä vaan. Hän tapaa monta ystävää, mutta toivoo että tapais jonkun joka olis vielä enemmän *nuotti*
Syder

Posts: 2,255

#17797 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Vaihanpa tästä luukkua ->

--
Divida et impera.

Takyon

Posts: 2,945

#17798 • • Takyon Möwkö
Vakkarihuoltoasemalla on kyl ollu jo pidemmän aikaa sellanen tosi lutunen tapaus kassan ääressä, piristää kivasti lähes jokaisen työpäivän päätteeksi :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

siveys

Posts: 2,492

#17799 • • siveys lovely

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 4.9.2009 16:11:
Vakkarihuoltoasemalla on kyl ollu jo pidemmän aikaa sellanen tosi lutunen tapaus kassan ääressä, piristää kivasti lähes jokaisen työpäivän päätteeksi :D


joko oot uskaltanu sanoa sille "moi"?
Takyon

Posts: 2,945

#17800 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 4.9.2009 16:25:
joko oot uskaltanu sanoa sille "moi"?



:D

Joka kerta! Ja heti perään myös mistä mittarista tankkasin ja sit vielä uudestaan moi tai hyvää viikonloppua tjsp :D

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.