SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,231 views

-xx-

Posts: 5,001

#1761 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*



sama *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Avatar
#1762 • • Das Euphoric Bastard Guest
KRÄÄÄÄÄH*poks*!!!!!!! Kuka sadisti tuon TheNappi2:en on kehittänyt???!!!

-*super*-
Avatar
#1763 • • Das Euphoric Bastard Guest

kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*



Ota aloite omiin käsiisi ja tee miehestä pelle *iloinen*

-*super*-
kuu

Posts: 1,174

#1764 • • kuu tyttttö

Dragon99:
---
kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*

---


Ota aloite omiin käsiisi ja tee miehestä pelle *iloinen*

-*super*-



Täytyy kokeilla *heiii*

--
köh köh

Lost-Soul

Posts: 3,107

#1765 • • Lost-Soul los pallos

jacE:
Törmäsin hoobeessä exän kavereihin ja kuulin, et se oli ollu siellä (exä ainaki viime kuulemal asu Kotkas)... Sillee wituttaa, et se ei oolu ilm. mulle mtn. Noh... Kai jotkut suoriutuu näist ihmissuhdejutuist paremmi q mä...


Aivan ku exä olis jotenkin tilivelvollinen sulle... Se on kuitenkin sun ex*ding*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

CodeBlind

Posts: 69

#1766 • • CodeBlind

-xx-:
---
kuu:
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*

---


sama *ding*



Oikeestihan tää menee silleen, että miehet vaan kuvittelevat iskevänsä naisia. Käytännössä aina se on nainen joka jollain tapaa tekee aloitteen käyttäytymällä jotenkin silleen, että se oikea mies huomaa hänet. Tietenkin tän kuuluu tapahtua silleen hienovaraisesti tai ”vahingossa”, että mies voi kuvitella olleensa aloitteentekijä.
*hih*
kilobitti

Posts: 2,419

#1767 • • kilobitti 1-2-3 techno

totta puhut... naisen ei tartte muuta, kuin antaa silmää kerran tai kaks niin mies hoitaa loput. Tosin onhan se joskus toisinkin päin! *vink**hih*



tosin aika monella naisella on ”mä en iske, mut isketään”-syndrooma,
katsellaan nenä pystyssä taivasta ja odotetaan adoniksia
laskeutuvaksi kattolampusta*nauru*

[muokattu 22.9.2003 10:50]

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Late

Posts: 3,441

#1768 • • Late team Lasse
Mä niinq kirjaudun ulos. *plur**hali*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#1769 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Avernian:
---
kilobitti:
tosin aika monella naisella on ”mä en iske, mut isketään”-syndrooma,
katsellaan nenä pystyssä taivasta ja odotetaan adoniksia
laskeutuvaksi kattolampusta*nauru*

---


No, moiset saakin jäädä omaan ylhäseen yksinäisyyteensä mun puolesta.



*nauru* mulla oli ennen vielä pahempi syndrooma - juoksin karkuun jos mut yritettiin iskeä. Vaikka ois ollut mielenkiintoinen mies ja kaikkea, mutta silti.. *täh*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

skasi

Posts: 161

#1770 • • skasi
Nyt sinkkuna ehkä hieman jonkin aikaa oleskellut.. Mut en oikein tiedä sopiiko se mulle. Takana on kaksi vuoden juttua ja sitten viime kesän asuin semmoisen most ihanan tytön kans. Mutta se opiskelee ja asuu Lahdessa ja mä tääl pohjolassa. *uuh* Ja kun kumpikin ollaan niin nuoria et ei mitään järkeä alkaa mitään kaukosuhdetta..

Oliskohan hieman kiva nukahtaa oma kulta sylissä.. ARGH.. Tulee vain paha mieli.

Mut josko joskus viel löytäis sellaisen täältäkin (prkl pohjoisesta).. vink vink..

Mutta miksihän se on aina ollut se vuosi? Jonkin sorttinen vuoden kriisi? No mut syynä on varmaan se et eihän täs kannata prkl mitään vakavampaa viel aloitella. 19 vuotta vasta takana ja 20. lähti vast vähän aikaa sitten..

Mutta se että naiset sais musta olla hieman aloitteellisempia (damn että on hieno sana..). En itse ole ainakaan kovin moneen iskuyritykseen törmännyt.. Tai ainakaan sellaiseen kovin vakavasti otettavaan. Ehkäpä se johtuu siitä että on mies, en kyl itse ainakaan huomaa mitään kovin helposti. Jos hieman ehkä yleistän niin miehille saa tulla sanomaan suoraan jos yrittää iskeä. Ainakin minä taidan ikävä kyllä olla hieman sellainen.. Tai sitten mua ei oikeasti yritä iskeä kukaan.. Tasa-arvo kunniaan.

off-topic.. ”hytkyily on kivaa..”*iloinen* Siis sellainen et jossain tunnilla istuu luurit päässä, ja hytkyy jonkun hyvän biisin tahtiin.. Näyttää varmaan äärimmäisen pöljätä. Who Cares..*hih*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

Claquesous

Posts: 3,206

#1771 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Voi äiti millaista skeizzee postasin tuossa männä vkonloppuna! Oli kyl ihan oikein, että sain asiakaspalautetta...

Välil vaa rupee wituttaa tääkin kinkkuilu, vaik sit joskus onkin iha kiwaa, mut se on silti vaa hetken huumaa... Vapautta löytyy, mut silti joskus pitää myös saada läheisyyttä... jepjep.

Nyt on ollu viel ihmissuhderintamal vähä hissuu, mut kyl vissii joskus natsaa (toivott.)

En oo mäkään paljoo iskuyrityksii saanu, jos unohdetaan viime pe-la yöllä klo 03.30 tapahtunut yritys dösäpysäkillä... Yrittäjänä oli 30+ äijä, joka kysy mult, et lähenx mä sen kaa ryyppää. Sanoin meneväni kotiin nukkumaan, joho tuli vastapallona, et se on tosi hyvää seuraa ja lähtisin ny... No en kyl menny, vaa menin goijaa himaa. Ei siin mtn, mut hajotti q muijilt taas ei ollu tullu koko illa aik. mtn hyvii viboi *uuh*

Mä elän hyvist viboist

--
32. of December

Avatar
#1772 • • Taika Guest

Late:
Mä niinq kirjaudun ulos. *plur**hali*


Niinq onneks olkoon!!*hali* Ajattele, mäkin oon ollut jo kolme kuukautta pois täältä enkä takaisin halua..*vink**hymy**plur*
Optik

Posts: 1,691

#1773 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Siirryin tämän genren alaisuuteen tossa pari kuukautta sitten.. sitä ennen seurustelin 3 vuotta..

Kummallista miten numero 3 tuntuu olevan ihmeellisti kytköksissä mun elämään..

aikoinaan 3 v seurustelin, joista olin vuoden verran kihloissa, sit 3 vuotta sinkkuilua ja päämäärätöntä biletystä, jota seurasi n. 3 vuoden seurustelu joka oli sellaista vuoristorataa et huhhuh.. mut kaipa tämä tästä.. joskus...

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Progress

Posts: 955

#1774 • • Progress
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne. *iloinen*
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
*sydän**sydän**sydän*
*piis*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Avatar
#1775 • • Das Euphoric Bastard Guest

Progress:
Sinkkuna olo on kivaa. Ei tarvii ilmotella kenellekään menoistaan, tuloistaan, ostoksistaan, menemisistään, tekemisistään, jne. *iloinen*
Ja sit ei ainakaa jää kukaa itkemään mun perään, ku päätän lähtee reissuun.
Tarkotus on muuttaa ens keväänä Tukholmaan.
*halii*
*sydän**sydän**sydän*
*piis*



Onhan se sinkkuna olo lystiä silloin tällöin mutta helvetti saa todellisen merkityksensä vast sillon kun on yksin... (Ja naiset, te todellakin saatte tehdä aloitteita). Hauskaa melankolian maustamaa syksyä!!!

-*super*-
Major Tom

Posts: 266

#1776 • • Major Tom
ah, klubituksen lihatiski! _o/ ilmottautuu paikallaolevaksi :)
Howdy

Posts: 7,955

#1777 • • Howdy Oldie

Phiber:
Siirryin tämän genren alaisuuteen tossa pari kuukautta sitten.. sitä ennen seurustelin 3 vuotta..

Kummallista miten numero 3 tuntuu olevan ihmeellisti kytköksissä mun elämään..

aikoinaan 3 v seurustelin, joista olin vuoden verran kihloissa, sit 3 vuotta sinkkuilua ja päämäärätöntä biletystä, jota seurasi n. 3 vuoden seurustelu joka oli sellaista vuoristorataa et huhhuh.. mut kaipa tämä tästä.. joskus...



Been there done that ... *nauru* ja alkaa uskomaan että ei tämä tästä .. mut ei jaksa kyl enään pohtia asiaa .. *piis*

--
Käpy vailla vertaa

display23

Posts: 3,069

#1778 • • display23
oon kerran rakastanu ja kerran jätetty,viime viikolla.nyt täällä *uuh*
fadeout

Posts: 171

#1779 • • fadeout NoStatus
Tuntuu siltä ettei kukaan oo samanlainen ku mä. Kiusallista kun ensin tuntuu, että löytää mukavan ihmisen ja sitten huomaa että ollaan liian erilaisia *uuh*

Vittu oo vain oma ittes, menee hermot ton totuuden kanssa. Ei auta ei.

--
tamppauskone - se olen minä

misjah

Posts: 3,373

#1780 • • misjah Team Sika

Taika:
---
Late:
Mä niinq kirjaudun ulos. *plur**hali*

---

Niinq onneks olkoon!!*hali* Ajattele, mäkin oon ollut jo kolme kuukautta pois täältä enkä takaisin halua..*vink**hymy**plur*


ja nyt oot jo tawkas.. *uuh* *nyyh*

--
www.team*possu*.tk