SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,071 views

Auacusha

Posts: 1,097

#17761 • • Auacusha Koneradio
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

thomas

Posts: 5,618

#17762 • • thomas

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...



tismalleen.
Avatar
#17763 • • Säty Guest
=D halikamuu vailla...=(
J Raninen

Posts: 950

#17764 • • J Raninen

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...


Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.
Auacusha

Posts: 1,097

#17765 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

J Raninen, 2.9.2009 12:28:
---
Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...

---

Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.



Varmasti tuossakin on totuuden jyvänen, mutta kun miettii että kuinkapaljo suomen miespuolisesta väestöstä sit on näitä "unelmien poikamiehiä" niin kuinka realistista on sit jokaisen naisen kuvitella itselleen sellaisen saavan?

(btw , ihan minkänäkönen vain voi olla toiselle "unelmien poikamies", toisen roska toisen aarre vai miten se menikä..)

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Santutar

Posts: 405

#17766 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura
Nyt niinku oikeesti... yök ja voi jesus ku yksinolo voi v****taa niin paljon just _tällä hetkellä_... syksy puskee päälle ja kaikki kamut menee naimisiin ja sikiää.... ÄÄÄÄÄÄ! *angst* *poks*
evvk

Posts: 1,918

#17767 • • Edited evvk
Puhuman tulleiden naisten määrä on viimeaikoina kasvanut. Luulen, että tämä johtuu siitä että olen päässyt maistamaan työelämää joka nostaa itsetuntoa niin paljon että se näkyy päälle. Minun kokemuksella ei tapahdu mitään jos ei uskalla flirrtailla takasin tai juoksee heti karkuun kun joku yrittää jotain. Mutta näissä pitää olla realistinen koska se että joku tulee heittään läppää ei ehkä tarkota yhtään mitään.
J Raninen

Posts: 950

#17768 • • J Raninen

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha
Varmasti tuossakin on totuuden jyvänen, mutta kun miettii että kuinkapaljo suomen miespuolisesta väestöstä sit on näitä "unelmien poikamiehiä" niin kuinka realistista on sit jokaisen naisen kuvitella itselleen sellaisen saavan?


No eihän se haaveilua silti estä. Ja harvoinpa sitä järjen ääntä muutenkaan näissä asioissa kuunnellaan.
evvk

Posts: 1,918

#17769 • • evvk

Replying to SINKKULUUKKU:

J Raninen, 2.9.2009 12:28:
---
Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...

---

Tai ehkä se johtuu vaan naamasta. Joku "unelmien poikamies" saattaa saada kokonaan toisenlaista palautetta.



Tai siitä että rima on liian korkealla. Kyllä joku hirveen näkönen finninaamaläski suhtautuu erillailla kuin isotissinen magabeibe. Mutta julmaa on sekin että oli ulkonäkö mikä hyvänsä niin silti ollaan kiinnostuneita vaan niistä tietyn näkösistä ihmisista ja ne WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.
epicuros

Posts: 7,734

#17770 • • epicuros
=))))

--
Valid criticism does you a favor.

Funktion

Posts: 1,720

#17771 • • Funktion over 9000

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.



:D

Jepjep...

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Auacusha

Posts: 1,097

#17772 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton, 2.9.2009 13:26:
---
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.



Haha, onneks asia ei nyt sentäs ihan näinkä...

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

KiimanenKurre

Posts: 791

#17773 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Replying to SINKKULUUKKU:

KiimanenKurre, 31.7.2009 12:05:
tänne palaan .....



ja täältä poistuin *vink**pepsodent*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Lyylikki

Posts: 2,975

#17774 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Replying to SINKKULUUKKU:

Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...



Mä luulen, että kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

Ne jotka mua ovat lähestyneet iskemismielessä ovat järjestäen olleet kännisiä ällöpyllyjä. Toisaalta taas tiedän, että muutamat ystäväni saavat ihan mukavan oloisilta _normaaleilta_ miehiltä lähestymisyrityksiä (esim. kaupassa asioidessaan toisilta asiakkailta, ratikassa, kadulla jne), tosin nämä ystävät on sitten niitä, joilla jo on oma kulta kainalossa.

Ja mitä tulee noihin irtosuhteisiin, että jos ei harrasta irtosuhteita, niin ei näemmä harrasta yhtään mitään. Ei tule sellaista tapausta mieleen, että mies olisi tullut pyytämään puhelinnumeroa tai pyytämään ihan vaan treffeille noin muuten, mutta välillä näin on saattanut käydä, kun on tukka pörrössä herännyt vieraasta vuoteesta.
Auacusha

Posts: 1,097

#17775 • • Auacusha Koneradio

Replying to SINKKULUUKKU:

Lyylikki, 2.9.2009 14:03:
---
Auacusha, 2.9.2009 12:07:
Tyypillinen esimerkki miten maailma toimii, tääl kyl naiset kirjottelee että olis kiva jos joku tulis heittää läpyskää kadul / keskel päivää jossain, mut auta armias jos kyseistä kokeilee niin takasin tulee ihmettyneitä katseita ja ihmisiä jotka kävelee vaa ohitse sanomatta mitään naamaa nyrpistäen...

---


Mä luulen, että kysyntä ja tarjonta ei vaan kohtaa.

Ne jotka mua ovat lähestyneet iskemismielessä ovat järjestäen olleet kännisiä ällöpyllyjä. Toisaalta taas tiedän, että muutamat ystäväni saavat ihan mukavan oloisilta _normaaleilta_ miehiltä lähestymisyrityksiä (esim. kaupassa asioidessaan toisilta asiakkailta, ratikassa, kadulla jne), tosin nämä ystävät on sitten niitä, joilla jo on oma kulta kainalossa.



Eli tässä saattais suurempi otanta parantaa mahdollisuuksia koska silloin olisi suurempi toden-näköisyys että tulee sinkkuikin vastaan... Perkl , tässähän pitää koht alkaa tekee jotain empiiristä tutkimusta ja alkaa kiertelee kaupungil ja yrittää jtn tommost ja kirjaa tulokset ylös :D
nyrpistynyt naama -2pojoa , saatu numero +10pojoa ja sit parin päivän jälkeen laskea otollisimmat paikat ja ajankohdat... :D

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#17776 • • Edited ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---



Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17777 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mun kaveripariskunta hakkaa WOW:a melkein aina kotona ollessaan keskenään eri huoneissa, omilta koneilta toki.. Onhan se toki yhteiselämää*pepsodent*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

ezzy

Posts: 8,060

#17778 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Tiinuliinu81, 2.9.2009 14:35:
Mun kaveripariskunta hakkaa WOW:a melkein aina kotona ollessaan keskenään eri huoneissa, omilta koneilta toki.. Onhan se toki yhteiselämää*pepsodent*.



WoWia ei pelata koskaan "keskenään", sitä pelataan aina verkossa muiden kanssa. Pilkunnussimista mut... *pepsodent* Itse tein tota samaa exän kanssa, oli paljon yhteisiä online-ystäviä jne. ihan "normaalia" nörttitouhua :) Samaa toi facebookki ja sen pelit on *nauru*
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17779 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 2.9.2009 15:01:
---
Tiinuliinu81, 2.9.2009 14:35:
Mun kaveripariskunta hakkaa WOW:a melkein aina kotona ollessaan keskenään eri huoneissa, omilta koneilta toki.. Onhan se toki yhteiselämää*pepsodent*.

---


WoWia ei pelata koskaan "keskenään", sitä pelataan aina verkossa muiden kanssa. Pilkunnussimista mut... *pepsodent* Itse tein tota samaa exän kanssa, oli paljon yhteisiä online-ystäviä jne. ihan "normaalia" nörttitouhua :) Samaa toi facebookki ja sen pelit on *nauru*



Ookoo. Mä en ymmärrä peleistä tai noista mitään mutta ne onkin sellainen "nörtti-pariskunta"*hihu*.

No mä oon kyl itse fabo-addikti, että onko tuo nyt sitten jotenkin eri, nope.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Funktion

Posts: 1,720

#17780 • • Funktion over 9000

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 2.9.2009 14:25:
---
mark hamilton
WOW nörtit saa olla keskenään ja läpätää päivät pitkät vaan WOWista.

---

---


Kyllä ne jengi aika hyvin pelien (varsinkin wowin tyylisten sosiaalisten pelien) sisällä pariutuu. Monta tuttua on jopa vaihtanut maata sen takia, että pelistä löytyi kumppani. Mm. mun ex löys äijän Norjasta ja yks pelikaveri muutti briteistä ruotsalaisen äijän perässä Ruotsiin.

Yhteiset harrastukset on suhteessa ihan hieno juttu, kunhan ei päädy 24/7 viettämään aikaa yhdessä, siitä ei mun kohdalla ainakaan ole kuin huonoja kokemuksia.



Kröh... Mä olen tosiaan lähdössä 2.10. Ruotsiin alunperin WoWissa tapaamani naisen kanssa aloittelemaan yhteiselämää.. :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..