SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,062 views

ezzy

Posts: 8,060

#17601 • • ezzy Droid-pappa

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 30.6.2009 19:57:
---
ezzy, 29.6.2009 11:04:

Yksi esimerkki naisten "vaikeudesta" jälleen :)

---


Musta mielenkiintoista sinänsä, että monet leimaa naisia vaikeiksi, kun itellä taas on päinvastaisia kokemuksia. Meaning, jos sattuu olemaan hyvinkin suorapuheinen ja -sukainen nainen, potut pottuina ja asiat niinku ne on, niin johan on moni mies pelästyny. Mä veikkaan, että jotkut miehet nimenomaan haluaa ns. vaikean naisen. :D



Varmasti haluaakin, sitä en epäile hetkeakään. Miten pitkään ne sitten sietää kutakin vaikeata yksilöä onkin sitten asia erikseen. Vaikkaan, että ne vaihtaa naista kuin sukkia. Pure speculation, tietty.

Itseä ei haittaa pätkääkään suorapuiheisuus tai suorasukaisuus, jos on jotain mitä sanoa ts. tietää puheenaiheesta oikeasti jotain eikä vaan halua ääntään kuuluville tai olla "vaikea". Älykäs ja sen myös esille tuova nainen on hieno asia, ja edelleenkin painotan sitä "itsenään" esiintymistä, en mitään turhamaista pätemistä tai vastaavaa.

Itsekin olen monessa mielessä helvetin vaikea, varmasti mahdotonkin tapaus, mutta ainakin yritän olla oma itseni :)
Avatar
#17602 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

ezzy, 30.6.2009 20:29:

Itsekin olen monessa mielessä helvetin vaikea, varmasti mahdotonkin tapaus, mutta ainakin yritän olla oma itseni :)



Noniin, tässä tulikin se, mitä halusin kuulla. :) Meinaan munkaan mielestä vaikeus ei ole ainoastaan naisten, vaan myös miesten inhimillinen ominaisuus. Vaikeutta sitten taas on niin monenmoista, että jätän sen romaanin väliin tällä kertaa. Ehkä vaikeus on joissakin tapauksissa lähinnä sukupuoliroolien eroista johtuva mutka informaation kulussa, tai sitten mutkattomuus tuottaa sen vaikeuden, jos siihen mutkaan on totuttu.

Deep as hell. :D
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17603 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Replying to SINKKULUUKKU:

WiljamiDzay, 26.6.2009 19:22:
---
Tiinuliinu81, 26.6.2009 08:26:
Täällä. Mikä näitä nykyajan miehiä vaivaa, oikeesti. Ts. mä tapaan kaikki sekopäät..

---


Jos sul vaa käy vahvasti flaski vastoin tutkainta... ootko pistäny loton vetämään? *hymy*



Näin se on nähtävä! Joo, en ole. menis sekin yritys harakoille*justjoo*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

anniharha

Posts: 1,937

#17604 • • anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 30.6.2009 20:18:
:D

Nojoo, kyllähän mä sen olen aika pitkään tiedostanut, että jos haluaa mysteeriä ja naisellisuutta miehiseen elämäänsä, niin mä olen about viimeinen varteenotettava vaihtoehto siinä vaiheessa. :D


Mies! Jos kaipaat elämääsi miestä, jolla ei ole fyysistä penistä, etsi itsellesi oma anni! Me annit olemme epämysteerisiä tissieläimiä, jotka tarvittaessa nauravat myös kakkavitseille. Eikä huolta, saat pitää autotallin omana alueenasi, annien naisellisuus ilmenee ominaisuutena viettää runsaasti aikaa vaatevarastojensa ääressä *joo*

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#17605 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 1.7.2009 18:35:

Mies! Jos kaipaat elämääsi miestä, jolla ei ole fyysistä penistä, etsi itsellesi oma anni! Me annit olemme epämysteerisiä tissieläimiä, jotka tarvittaessa nauravat myös kakkavitseille. Eikä huolta, saat pitää autotallin omana alueenasi, annien naisellisuus ilmenee ominaisuutena viettää runsaasti aikaa vaatevarastojensa ääressä *joo*



Ihanaa, I'm not alone! Annit unite! *uros*
anniharha

Posts: 1,937

#17606 • • Edited anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

Vampyrella, 1.7.2009 22:38:
Annit unite! *uros*


...vaikkakin esimerkiksi ex- ja tulevalta homolta avomieheltäni kysyttäessä, että mikä mun tyttöysprosentti on, se menee kuulemma ainakin kaheksaankymmeneen. Vaikka mä meidän perheessä oon se joka puhuu suoraan, putsaan viemäreiden hajulukot ja kattoo lätkää, mä oon myös se, joka juoksee karkuun amppareita, puhuu puhelimessa kaks tuntia putkeen ja jumittaa peilin edessä vielä puoli tuntia sen jälkeen, kun ois jo pitänyt mennä... Mut ehkä siltä ei vaan kysytä, niin anni-illuusio säilyy :D

/edit: ...ja se, joka kaivaa näkkärinmuruja rintsikoistaan syötyään iltapalaa telkkarin edessä *igor*
Tähänkään ei kuulemma pojat pysty!

--
and though my words could save the world they never come out right

Takyon

Posts: 2,945

#17607 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 1.7.2009 23:09:
/edit: ...ja se, joka kaivaa näkkärinmuruja rintsikoistaan syötyään iltapalaa telkkarin edessä *igor*
Tähänkään ei kuulemma pojat pysty!



Kyl mä ainaki pystyn, senkus tuut tänne syömään sitä iltapalaa ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

anniharha

Posts: 1,937

#17608 • • anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 1.7.2009 23:28:
Kyl mä ainaki pystyn, senkus tuut tänne syömään sitä iltapalaa ;)


Hei ne murut on kuule opiskelijabudjetilla eläessä oleellinen osa ruokailua, et tasan kaivele niitä! Hanki omat näkkäris *grr*

--
and though my words could save the world they never come out right

Takyon

Posts: 2,945

#17609 • • Edited Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 1.7.2009 23:39:
---
Takyon, 1.7.2009 23:28:
Kyl mä ainaki pystyn, senkus tuut tänne syömään sitä iltapalaa ;)

---

Hei ne murut on kuule opiskelijabudjetilla eläessä oleellinen osa ruokailua, et tasan kaivele niitä! Hanki omat näkkäris *grr*



*nauru*

Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

anniharha

Posts: 1,937

#17610 • • anniharha

Replying to SINKKULUUKKU:

Takyon, 1.7.2009 23:43:
Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)


Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#17612 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 2.7.2009 00:02:
---
Takyon, 1.7.2009 23:43:
Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)

---

Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)




Mä NIIIIIIN olen samoilla linjoilla, kannatan. :DD

Ja joo, onneksi tästäkin pierumoottorista löytyy niitä joitain naisellisuuden rippeitä, ne tosin taitaa kaikki olla niitä ei-niin-suotavia, kuten just toi peiliin mulkoilu siinä vaiheessa ku pitäs jo mennä (ihanku se naama ois muuttunu miksikään sitten edellisen mulkoilukerran).

Meillä on usein skaba, et kumpi muistuttaa enemmän keski-ikäistä ämmää, ja aika tasoissa mennään tällä hetkellä, eli toisaalta aika lepposin mielin tässä voi kuiteskin vielä elellä.
Takyon

Posts: 2,945

#17613 • • Takyon Möwkö

Replying to SINKKULUUKKU:

anniharha, 2.7.2009 00:02:
---
Takyon, 1.7.2009 23:43:
Mut entä jos ne näkkärit onki mun kaapista? ;)

---

Sit sä voit seuraavaks hankkia itelles ne rintsikatkin ;)



No ei tän nyt kyl näin pitäny mennä *ding*

Eihän mulla ole edes tissejä.. *snif*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Takyon

Posts: 2,945

#17614 • • Takyon Möwkö

mini_mi, 2.7.2009 10:17:
---
Takyon, 2.7.2009 09:58:
No ei tän nyt kyl näin pitäny mennä *ding*

Eihän mulla ole edes tissejä.. *snif*

---


Et nyt vaan osaa. Picture this:

Ostat tytölle rintaliivit (as in, ostat itselles, annat toisen käyttöön =D), kutsut kylään, tarjoat näkkäriä ja poimit murusia rintaliiveistä, koska hei, sun rintaliivit, sun näkkärit!



But my plan was flawless.. And SHE failed it! *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

ValaX

Posts: 3,891

#17615 • • ValaX
Tahtoo pois täältä*uuh*
shapeshifter

Posts: 202

#17616 • • shapeshifter Erikoismies.
Saapas kattoa..näytti tänään taas lupaavalle, liekkkö huominen tuo ylläreitä tullessaan ;)
siveys

Posts: 2,492

#17617 • • siveys lovely
Rupesin eilen kelailemaan vakituisen, monogamisen parisuhteen mahdollisuutta omassa elämässäni.. Sillain ihan aikuisten oikeasti.. En ainoastaan sellaisella täysin hypoteettisella tasolla..

On sitä aikoihin eletty! Edellisestähän on vasta 2,5 vuotta - ettei nyt vaan olisi vielä liian aikaista herkälle pienelle mielelleni? :D

Tänään pääsin kelassani jo niin pitkälle, että monogamisuus oikeasti tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi valita vain ja ainoastaan yksi ihminen suhteeseen kanssani. YKSI (1) kaikkien kuuden miljardin joukosta.

Okei täytyy myöntää, että kuuden miljardin joukko hitusen verran pienenee kun ottaa huomioon käytännölliset geograafiset rajat, sukupuoliset preferenssit, vaikeasti muutettavat kulttuurilliset pohjalähtökohdat, ihmisten olemassaolevat parisuhteet ja muiden ihmisten vapaan tahdon, arvot ja preferenssit.. Mutta jos nyt kuitenkin oletettaisiin, että tämän seulonnankin jälkeen kävisi niin absurdin hyvä mäihä, että löytyisi enemmän kuin yksi ihminen, joka olisi halukas sitoutumaan elämään yhdessä näin omituisen tyypin kanssa.. Haluaisinkin kysyä teiltä, rakkaat sinkkuluukun kanssaeläjät:

Mitä kriteereitä minun tulisi käyttää tulevan kumppanini valinnassa?
larzizi

Posts: 1,661

#17618 • • larzizi
Pakko sanoa, että on kyllä ehdottomasti paras sinkkuilukesä ikinä, ei voi valittaa *pepsodent*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sallakat

Posts: 2,220

#17619 • • Sallakat jungle, baby !

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 7.7.2009 23:31:
Rupesin eilen kelailemaan vakituisen, monogamisen parisuhteen mahdollisuutta omassa elämässäni.. Sillain ihan aikuisten oikeasti.. En ainoastaan sellaisella täysin hypoteettisella tasolla..

On sitä aikoihin eletty! Edellisestähän on vasta 2,5 vuotta - ettei nyt vaan olisi vielä liian aikaista herkälle pienelle mielelleni? :D

Tänään pääsin kelassani jo niin pitkälle, että monogamisuus oikeasti tarkoittaisi sitä, että minun pitäisi valita vain ja ainoastaan yksi ihminen suhteeseen kanssani. YKSI (1) kaikkien kuuden miljardin joukosta.

Okei täytyy myöntää, että kuuden miljardin joukko hitusen verran pienenee kun ottaa huomioon käytännölliset geograafiset rajat, sukupuoliset preferenssit, vaikeasti muutettavat kulttuurilliset pohjalähtökohdat, ihmisten olemassaolevat parisuhteet ja muiden ihmisten vapaan tahdon, arvot ja preferenssit.. Mutta jos nyt kuitenkin oletettaisiin, että tämän seulonnankin jälkeen kävisi niin absurdin hyvä mäihä, että löytyisi enemmän kuin yksi ihminen, joka olisi halukas sitoutumaan elämään yhdessä näin omituisen tyypin kanssa.. Haluaisinkin kysyä teiltä, rakkaat sinkkuluukun kanssaeläjät:

Mitä kriteereitä minun tulisi käyttää tulevan kumppanini valinnassa?


pyyd'än jo valmiiksi kännissä naputettua tekstiä anteeksi MUTTA entä jos huomaatkin että ne kaikki tyhmät kliseet siitä 'toisen puoliskon' löytämisestä tuleekin toteen? siinä vaiheessa ei kannata enää perääntyä vaan antaa mennä vaan. koska se voi ollakin kaikkea sitä mitä et tienytkään haluavasi kumppaniltasi?=!?!?! mulla oli aikoinaan kriteereitä. niitä oli luonteen, ulkonäöen ja yleisen elämänkatsomuksen parista miljoonia. mitä sitten kävikään? noh, yks tyyppi tuli vaan aivan sattumalta mun elämään ja sen jälkeen asiat on rullannut kuin omalla painolla. luulin myös ett täytyis ihmissuhteissa olla niitä ylämäkiä ja alamäkiä että ylämäet tuntuu joskus hienoilta. ei se kyl vaa niin oo ja vaik siinä toisessa ei ookaan JUST niitä kaikkia omia kriteereitä niin sä voitkin löytää siitä parempia! elämä voi olla aivan fantastista ilman niitä jumalattomia riitoja ja sopimisia. kumma juttu ;)

ahhh pikkasen oon lukenut näitä sinkkuluukun juttuja ja vaan oikeasti toivonu ett jokainen näistä ihmisistä löuytäisi sen tyypin kenen kanssa on maailman helpointa OLLA. vaan OLLA. se on hienoa. silloin ei tarvi miettiä arkea, koska sekin tulee vaan ihan itsestään.

kiitos ja anteeks.

kokeile ;))) :)
Avatar
#17620 • • Muussika Guest

Replying to SINKKULUUKKU:

siveys, 7.7.2009 23:31:

Mitä kriteereitä minun tulisi käyttää tulevan kumppanini valinnassa?



Tää on sinänsä aika jännä kysymys kaltaiseltasi filosofoijalta, koska etkös sinä ole ainut, joka tuohon voi vastata omalla kohdallasi?

En siis voi vastata tähän muutoin kuin näin:


Valitse ihminen, jolle sydämesi laulaa, vaikka et olisi koskaan itse osannutkaan.
Ihminen, jolle silmäsi nauravat, vaikka yleensä olisitkin vakava.

Valitse ihminen, jonka viereen kaipaat, vaikka olisit aina rakastanut itsenäisyyttä ja tullut sinuiksi yksinäisyyden kanssa.
Ihminen, joka maalaa sinulle uuden maiseman, vaikka olisitkin aina ollut tyytyväinen edelliseen.

Sopiva ihminen ei välttämättä loksahda paikoilleen palapeliisi, mutta palapelejä onkin parhaillaan kaksi - niin erilaista, silti samasta paperimassasta tehty.