SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,884 views

Armin

Posts: 411

#1741 • • Armin surffitukka
Täällä vieläkin *uuh*

Tää sinkkuilu on niin hassua kun tuntuu siltä että olisi koko aja ihan pihalla, silleen et ei oikeen tiiä mis mennään kun mikään ei sido mihinkään....( kurinpalautusta taitaisin tarvita.... *iihhih* )
Emmä oikeen osaa selittää sitä mutta jotenkin on vaan ihan hukassa koko ajan, kun ei tiedä miten pitäisi ajatella jne, sitte pähkäilee otsanahan ruvelle ku ei tiiä mitä pitäis tehdä.


Ihan kauheeta säätöö... *blush*
ämsee

Posts: 722

#1742 • • ämsee

MCEE:
tänään sitä morsianta taas lähdetään etsimään... *heiii**nauru*



...ja ei mitään!*hmph*

--
hyvä yritys

TwisteD

Posts: 135

#1743 • • TwisteD

MCEE:
---
MCEE:
tänään sitä morsianta taas lähdetään etsimään... *heiii**nauru*

---


...ja ei mitään!*hmph*



Kuulostaa jotenkin tutulta... Ainiin sehän kuulostaa ihan mun elämältä *eiei**hmph*
Chatte

Posts: 4,085

#1744 • • Chatte Team Teknolipat :)

effa:
olen ollut puoli vuotta sinkku, sitä edelsi 8,5 vuotta seurustelua. voisin kai todeta, että olen elänyt tämän puolen vuoden aikana enemmän kuin kaikkina vuosina sitä ennen..*vink* ei sillä, ettäkö olisin aina ollut onneton kyseisessä suhteessa.

tässä ”oman elämänsä neitiydessä” on puolensa ja kääntöpuolensa. se mitä minä eniten kaipaan on toisen ihmisen läheisyys ja saadakseen säännöllistä vierihoitoa täytynee sitten seukkailla tai deittailla, mutta kun mä tahtoisin vaan hengailla..*nauru*


Kuulostaa tutulta...

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

misjah

Posts: 3,373

#1745 • • misjah Team Sika

alien:
täältä lähteminen olisi liiankin helppoa, mutta miksi lähtisi... *hih* Nuoriahan tässä ollaan *vink*


oikein!

--
www.team*possu*.tk

kuu

Posts: 1,174

#1746 • • kuu tyttttö
Ei kyllä tapahtunut mitään hienoa uudistumista tälläkään saralla koko viikonloppuna.Löysin kyllä itseni lauantaiaamuna sellaisen ihmisen luota, jota en olisi ikinä selvinpäin harkinnutkaan.Pientä morkkista ilmassa.. *hahjust*

--
köh köh

Avatar
#1747 • • Das Euphoric Bastard Guest
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-
Blues

Posts: 5,414

#1748 • • Blues Koning van Afrika

Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-



Eräs tarttui munista kiinni ja sanoi että nyt olisi noille käyttöä

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hallucinogen

Posts: 8,190

#1749 • • hallucinogen Edain

Blues:
---
Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-

---


Eräs tarttui munista kiinni ja sanoi että nyt olisi noille käyttöä



Oliko toi hyvä vai huono? *vink*
Tietenkin riippuu varmaan aika pitkälle siitä kuinka viehättävänä pitää sitä munista kourijaa *nauru*

--
pikku-*possu*

Blues

Posts: 5,414

#1750 • • Blues Koning van Afrika
Sanotaan niin ettei mua kiinnostanut. Ja se oli huono iskurepla

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

hallucinogen

Posts: 8,190

#1751 • • hallucinogen Edain
Jep, eipä mullakaan oo koskaan tullut tulosta kun oon jotain muijaa persiistä puristellu ja ehdotellu ties mitä *justjoo*
Varmaan johtunut liian suuresta humala-asteesta ettei oo toiminu *iihhih*

--
pikku-*possu*

Saarus

Posts: 95

#1752 • • Saarus
Jos joku tuntematon mun perään käyp kii ni voi varautuu pahimpaan *pahis*

Toisaalta mie en kyl tykkää liian suorista ehotuksista, mulla tarttee tuntee tyyppi ees jollai asteel et ees aattelisin lämpiäväni.

Call me an icewoman if you like *vink*

--
-life is life and show must go on-

Väne

Posts: 139

#1753 • • Väne asennewamma
Täällä yhä edelleenkin. Hieman hiljaiselta näyttää tilanne, kun en viitsi lähteä hakemalla hakemaan kumppania. *hmph* Tulee se sit joskus vastaan jos on tullakseen. *hymy*

--
"In reality, we are all part of the flow of the same cosmic stream." Akira 4 p186

Sinza

Posts: 2,227

#1754 • • Sinza

Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-



Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: \”Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki \'made in heaven\'.\” Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä *vink* Sit on ollu näit tyypillisii \”ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli\”... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta.. *eiei*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

-xx-

Posts: 5,001

#1755 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Täällä vielä eikä ulospääsystä ole tietoa *ding*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Sinza

Posts: 2,227

#1756 • • Sinza

alien:
---
Sinza:
---
Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-

---


Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: ”Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki 'made in heaven'.” Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä *vink* Sit on ollu näit tyypillisii ”ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli”... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta.. *eiei*

---



siis noihan on ihan kauheita isku repliikkejä!! parempi on vaan unohtaa kaikki ”repliikit”, mitä on kuullut tai lukenut jostain muualta ja vain sanoo mitä on sanottavaa tai jos ei keksi mitään niin on oma itsensä... (kannattaa saada toinen nauramaan*vink*) Eiks näille isku jutuille ole jo oma topic??




Joo no eipä ne tehonnukaan just siks kun kuulosti niin harjotelluilta, mutta siis nämä oli kaikkein erikoisimpia verrattuna kaikkiin perussetteihin; lähetsä meille, voitsä muuttaa mun luo asuu, blaa blaa blaa...*hymy*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

skasi

Posts: 161

#1757 • • skasi
Tuli täs mieleen yks iskurepliikki jonka joskus luin listasta ”älä koskaan käytä näitä..”, oli muutama aika hervoton juttu. *nauru*

Mut tämä jäi oikeastaan vain mieleen, luultavasti jo aikasemminkin tullu kyl täs topicis (ei jaksa selailla kokonaan..).

Kun näkee viehättävän kissan, menee sen luo, nuolaisee sormea ja pyyhkäisee sen tyttösen paitaan sen sormen ja sanoo sitten että ”riisutaan nää märät vaatteet..”.. buhahaa..*iihhih*

Tarkemmin ajateltuna toi on tosi surkea.

Nooh..*blush*

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

-xx-

Posts: 5,001

#1758 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mä olen onneksi välttynyt tollasilta *nauru*

--
kiitos ja anteeksi ^^

kuu

Posts: 1,174

#1759 • • kuu tyttttö
Tuntuu, että kukaan ei ole edes koskaan yrittänyt iskeä mua! *hahjust**dissaa*

--
köh köh

MaSari

Posts: 1,986

#1760 • • MaSari space jammer

Mystic:
Jos joku tuntematon mun perään käyp kii ni voi varautuu pahimpaan *pahis*



Niimpä niin. Aika nopeesti saattaa käydä potku munille *pahis**piis*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*