SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,846,521 views

Avatar
#17221 • • Edited Muussika Guest

kindertin, 27.4.2009 12:01:

Pakko kertoa,tuli tosi mahtava olo kun joku kundi kirjotti irc-galleriassa mulle viestin "kävin jo ihan kuumana sun kuville mut sit katoin et hyi vittu sul on skidei.Kuka nyt jotain mutsia haluis panna" *igor*
En muista sanatarkasti,mutta suunnilleen noin se meni..

Jepjep *igor*

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?



Saanen arvata, kyseessä oli kenties hyvinkin nuori sälli (tai sitten muuten vaan keskenkasvuselle tasolle jämähtänyt valioyksilö). :P

Mä en oo ainakaan koskaan miettinyt, että lapset olisivat jokin este parisuhteelle. Jokaisen elämä kulkee omaa rataansa, jokaisella meillä on menneisyys ja toisilla siitä jää eläviä todisteita nykyhetkeen. :) Eipä siinä mitään ihmeellistä.

Mä itse kelaan asiasta kuitenkin niin, että mä en haluaisi lasten (omien tai toisen ihmisen) joutuvan siihen tilanteeseen, että kiintyvät kovin uuteen kumppaniin, ja sitten menettävät tämän kiintymyksen kohteen. Sitten tilalle tulisi taas uusi, ja taas uusi, ja... Eli toisin sanoen, mä haluaisin ottaa ja edetä iisisti, ehkä vielä iisimmin kuin silloin jos ei olisi kummallakaan lapsia. En nyt tiedä onko hidaste oikea sana tässä asiayhteydessä, mutta kyllä mä laittaisin lapset ja heidän hyvinvoinnin etusijalle, vaikka kuinka oisin ihastunut ja hullaantunut. :) Vaikka lapset olisivatkin oleellinen osa elämääni tai kumppanini elämää, en heti alkuunsa välttämättä haluaisi kiinnyttää toisen lapsia itseeni (I'm such a lovable person :D) tai lasteni kiintyvän heti alkumetreillä kumppaniini. Sellai varovasti liikenteeseen.

Toisaalta, erään ystäväni mies- ja naisystävät ovat vaihtuneet läpi hänen koko elämänsä niin tiuhaa tahtia, ettei hän itsekään varmaan ole laskuista perillä. :P Hänellä on kuitenkin aivan mahtavat lapset, joista vanhin jo 18-vuotias fiksu, ihana nuorimies. En siis missään nimessä yleistä, että lapset aina kärsisivät silminnähtävästi vaihtuvista kumppaneista, onhan erilaisiin ihmisiin tutustuminen myös tietynlainen rikkaus lapsillekin. Oman vanhemman parisuhteen kautta tulleilla uusilla tuttavuuksilla vaan tuppaa olemaan hiukan erilainen merkitys, yleensä syvempi ja lapsen miehen tai naisen mallin saamisen kannalta oleellinen. Omalla kohdallani ottaisin hitaasti ja iisisti ja pitäsin järjen käessä ja jalat tiiviisti maassa (kuten teen nykyäänkin, mutta eiköhän tuo korostuisi moisessa tilanteessa jo entisestään, mä kun olen tämmönen realisti). :)
terraluna

Posts: 1,270

#17222 • • Edited terraluna Agentti

siveys, 26.4.2009 16:12:
---
vinha, 26.4.2009 11:29:
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen..

Itse videosta voisin sanoa sen...
... muistavan ja jolla haluat erottautua muista?



Ihme keloja sulla Siveys. Treffi-ilmoituksissa on aika yhdentekevää, mitä niihin laittaa, kun kerran jengi tulkitsee asioita yhtä monella tavalla kuin on tulkitsijoitakin. Jos treffi-ilmoituksen siis pitäisi kuvata tarkasti jotakuta, eihän siihen voisi laittaa yhtään mitään, koska lopulta kaikki on kuitenkin tulkintaa. Luultavasti kuitenkin auttaa, että niiden tärkeimpien, eli iän, sukupuolen ja ulkonäön ("ei seinästä reväistyn näköinen") lisäksi ilmoituksessa on jotakin, mikä erottaa sen muista ilmoituksista.

Treffi-ilmoitusten pääasiallinen tarkoitus on käsittääkseni auttaa saattamaan yhteen vapaita, tapailunhaluisia ihmisiä. Näin ollen ilmoitus on nähdäkseni onnistunut, kun sen kautta tapaa jonkun. Se, osuiko ja upposiko, on sitten toinen seikka. Paperilla täydellinen voi olla luonnossa täysi huti tai toisinpäin. Se on sitä kuuluisaa kemiaa, eikä sen runsautta tai puutetta voi todella tietää kuin tavatessaan toisen. Näin ainakin siinä tapauksessa, että hakusessa on muutakin kuin sähköpostisuhde tai kaukorakkautta irc-galleriassa.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

ezzy

Posts: 8,060

#17223 • • ezzy Droid-pappa
REivaaja vois hiljalleen tajuta olevansa 90%:lla ignoressa ja lopettaa quottailun :) Ketään ei kiinnosta.
Apo

Posts: 1,574

#17224 • • Edited Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut



...

ezzy, 27.4.2009 01:30:

SUHE!!! *hihu*

kindertin, 27.4.2009 12:01:

Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

vinha, 27.4.2009 14:49:

Välillä tuntuu siltä että tässä alkaa tulla niin vanhaksikin että olisi jo optimaalista jos ne lapset olisivat valmiina ;)

Mutta en ole oikein osannut muodostaa lopullista kantaa lapsi-asiaan. Kai sitä joutuisi sitten tarkemmin miettimään jos oikeasti tulisi sellainen tilanne.



SUHE!!! *hihu*

edit. ja hyvin vinha vedät, eihän tommosesta rohkeudesta pestää ittensä likoon voi tulla kuin plussaa. komppaan siveyttä & muita siinä että turhat nolostelut pois pohjustuksista.
Josssu

Posts: 506

#17225 • • Josssu

Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:02:
Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...



Joono mä en tosiaan tommonen ole. Paremminkin en oo valmis uuteen suhteeseen ja sen takia meen paniikkiin kun joku kiinnostuu kovasti.
Epailija

Posts: 5,636

#17227 • • Epailija Physicist, 2nd class.

vinha, 27.4.2009 16:16:
Motivaatiot vaihtelevat tilanteen mukaan, mutta eihän tanssia olisi aloittanut ja jatkanut jos siitä ei tykkäisi.



Hain nyt takaa sitä, että kiinnostaako sinua yhtään "oikea" tekniikka tahi muut tanssilliset ansiot, vai haluatko vain liikkua tasan niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu muusta ja muista välittämättä? Viritänkö siis kritiikkimittarin kohtaan "duudsoni, joka vain diggaa liikkua" vai "duudsoni, joka yrittää kehittyä tanssijana"?

Aika hankalaa videoilta on opiskella, peili olisi siihen huomattavasti parempi.



Peili on toki hyödyllinen kapistus sekin, mutta videota se ei ihan kokonaan korvaa (sama pätee toki toisinkin päin). Siinä missä peilin ääressä voi helpommin viilailla asentoja jne., voi videota katsellessa keskittyä siihen miltä koko suoritus oikeasti näyttää. Peilin ääressä puuhastellessa keskittymiskykyä tulee uhrattua itse tekemiseen sen verran, että suorituksen seuraaminen kärsii. Lisäksi se lihasten antama informaatio siitä mitä tulee tehtyä ei aina ihan pidä paikkaansa - itse asiassa sitä vähemmän, mitä kehnompi koordinaatio on. Pienen tauon jälkeen videolta katsoessaan näkee suorituksen samoin kuin yleisö sen näkisi ja se on monesti paljastava kokemus.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ezzy

Posts: 8,060

#17228 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu, 27.4.2009 19:36:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

---


En oo kyl klubbarisinkku, mut pakko sanoa, että jos olisi vakavasti tositarkoituksella liikenteessä, ni lapset olis este. Jos joku perheenperustamisjuttu olis tavoitteena, ni kyl sit haluais omat jälkeläiset tehdä maailmaan eikä alkaa kasvattaa jonkun random exän siittämiä random-rääpäleitä ominaan vaikka niistä voiskin ajan kanssa oppia ehkä jopa tykkäämään. *nauru*



Kas, löydettiin samalla se irc-galleriakommentaattoriki *nauru*
seilori

Posts: 482

#17229 • • seilori

Epailija, 27.4.2009 19:01:
Hain nyt takaa sitä, että kiinnostaako sinua yhtään "oikea" tekniikka tahi muut tanssilliset ansiot, vai haluatko vain liikkua tasan niin kuin itsestäsi hyvältä tuntuu muusta ja muista välittämättä? Viritänkö siis kritiikkimittarin kohtaan "duudsoni, joka vain diggaa liikkua" vai "duudsoni, joka yrittää kehittyä tanssijana"?

Peili on toki hyödyllinen kapistus sekin, mutta videota se ei ihan kokonaan korvaa (sama pätee toki toisinkin päin). Siinä missä peilin ääressä voi helpommin viilailla asentoja jne., voi videota katsellessa keskittyä siihen miltä koko suoritus oikeasti näyttää. Peilin ääressä puuhastellessa keskittymiskykyä tulee uhrattua itse tekemiseen sen verran, että suorituksen seuraaminen kärsii. Lisäksi se lihasten antama informaatio siitä mitä tulee tehtyä ei aina ihan pidä paikkaansa - itse asiassa sitä vähemmän, mitä kehnompi koordinaatio on. Pienen tauon jälkeen videolta katsoessaan näkee suorituksen samoin kuin yleisö sen näkisi ja se on monesti paljastava kokemus.


Okei suhtauduin ehkä vähän "epäilevästi" kysymykseesi ;) No nyt kun syksyllä aloin ihan kunnolla käydä tanssitunneilla, niin samalla katutanssikulttuuri ja -historia ovat alkaneet kiinnostaa enemmän. Samalla olisi kiva kehittyä jossakin tietyssä tanssissa (popping ainakin tällä hetkellä) mutta esim. skabaaminen ei ole mulle erityisen tärkeää. Lähinnä on hauskaa oppia tekemään kaikkea uutta makeeta, harrastaa sellaista liikuntaa joka on oikeasti kivaa, tavata tanssihenkisiä ihmisiä (ovat muuten tosi kannustavia ja positiivisia keskimäärin!) sekä vaan nauttia tanssimisesta.

Ja tuota julkaisemaani videotakaan en pysty itse katsomaan kaikista kohdista kun näyttää niin pöljältä :P Eli kyllä sieltä jotain voi oppia, mutta "omaa" tanssia ei oikein tule treenailtua sillai että tutkisi yksittäisiä liikkeitä vaan tanssii vaan. Enimmän aikaa mäkin oon kuitenkin vaa tanssinu bileissä muiden seassa. Skidinä aloitin harjottelun omassa huoneessani pöytälampulla seinälle heitetyn varjon avulla :) Nyt olen pohdiskellut että jahka hankkii oman kämpän niin jollekin seinälle voisi laittaa ison peilin ;)
KooKie

Posts: 4,338

#17230 • • KooKie aka. Petress Pan

Juhgu, 27.4.2009 19:36:
---
kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?

---


En oo kyl klubbarisinkku, mut pakko sanoa, että jos olisi vakavasti tositarkoituksella liikenteessä, ni lapset olis este. Jos joku perheenperustamisjuttu olis tavoitteena, ni kyl sit haluais omat jälkeläiset tehdä maailmaan eikä alkaa kasvattaa jonkun random exän siittämiä random-rääpäleitä ominaan vaikka niistä voiskin ajan kanssa oppia ehkä jopa tykkäämään. *nauru*



Mulla on vähän sama fiilis ko. asian suhteen, ja huutelen täältä nyt vieraisiin pöytiin, vaikken itsekään sinkku ole. Olen puhunut oman mieheni kanssa monesti siitä, kuinka mulle olisi ainakin näin mielikuvatasolla suuri ongelma, että toisella olisi lapsia. Mä en haluaisi omaan suhteeseeni mitään exän asettamia velvotteita tai potentiaalisesti mua vihaavia kakaroita, tai sellaisia, jotka voisivat yhteisessä kodissa hyppiä mun silmilleni, "en ole heidän äitinsä"-meiningillä. Mä olen kuitenkin hyvin nuori, enkä ole edes valmis mielestäni osallistumaan lapsen kasvatukseen, vaikka rääpäle ja exäkin olisivat ihanne tapauksia. Tällä hetkellä mä haluan lapsia elämääni vain sitä kautta, että joku läheinen pyöräyttää kääryleen ja haluaa musta sen kewl-kummitädin! :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

ezzy

Posts: 8,060

#17231 • • ezzy Droid-pappa

Juhgu, 27.4.2009 19:41:
---
ezzy, 27.4.2009 19:38:
---
Kas, löydettiin samalla se irc-galleriakommentaattoriki *nauru*

---


Wat?

Eiks forum-kysymykseen rehellisesti vastaaminen oo vähän eri asia ku lähtee johonki galtsuun huutelemaan asiattomuuksia satunnaisille tyypeille?
*tarttuu trolliin*

Mitä järkee olis kysyä kysymystä, jossa on 2 vastausmahdollisuutta, joista toinen kielletty?



Sun pitäis sen verran tuntea mua, että toi oli läppä...ei rehellisyydessä mitään vikaa ole.
Epailija

Posts: 5,636

#17232 • • Epailija Physicist, 2nd class.

vinha, 27.4.2009 19:55:
Okei suhtauduin ehkä vähän "epäilevästi" kysymykseesi ;) No nyt kun syksyllä aloin ihan kunnolla käydä tanssitunneilla, niin samalla katutanssikulttuuri ja -historia ovat alkaneet kiinnostaa enemmän. Samalla olisi kiva kehittyä jossakin tietyssä tanssissa (popping ainakin tällä hetkellä) mutta esim. skabaaminen ei ole mulle erityisen tärkeää. Lähinnä on hauskaa oppia tekemään kaikkea uutta makeeta, harrastaa sellaista liikuntaa joka on oikeasti kivaa, tavata tanssihenkisiä ihmisiä (ovat muuten tosi kannustavia ja positiivisia keskimäärin!) sekä vaan nauttia tanssimisesta.



Katsoinkin, että siellä on popping-mausteita mukana. Jeniwain tunneillako käyt (stalkkasin juutuub-profiiliasi)? Toivottavasti tykkäät muuten haasteista. Popping on mahdollisesti vaikein kaikista katutanssilajeista. ;)

Ja tuota julkaisemaani videotakaan en pysty itse katsomaan kaikista kohdista kun näyttää niin pöljältä :P



Varoitan sen verran, että vuoden päästä tuo video näyttää sinusta vieläkin pöljemmältä - ellet sitten ota kehityksessä takapakkia. ;) Sen verran sanon tuosta videosta ihan näin rakentavana kritiikkinä, että mä mietin koko klipin ajan että mihinköhän biisiin sä olet oikeasti siinä jammaillut ja se mennee pitkälti kehonhallinnan puutteiden piikkiin. Yleisvaikutelma oli sotkuinen. MUTTA, jos tämän kritiikin nyt kalibroi silleen, että olet alle vuosi sitten aloittanut ohjatun treenin, niin ehdottomasti propsit siitä, että uskallat noinkin paljon heittäytyä tanssiin. Toki sä olet klubeilla saanut vähän pohjaa tuohon tunteella vetämiseen, mutta ei anneta sen himmentää papukaijamerkkiä. ;) Se tekniikka kyllä tulee ajan myötä, jos siihen kiinnittää huomiota. Treenatessa kannattaa ehdottomasti yrittää hillitä itseään ja keskittyä siihen, että tekee vähän, mutta biittiin. Biitti on kuningas. Jos tanssi näyttää menevän biitin vieressä, ei se näytä hyvältä vaikka mitä tekisi. Waveista sellainen lisävaroitus, että niitä on muuten todella vaikea tehdä siististi biittiin silloinkin kun ne osaa. Se vaatii malttia ja tarkkaa korvaa.

Loppuun vinkki: Kokeile vaikka parin perusaskeleen tai tekniikan jauhamista ennen jamittelusessiota ja sitten tanssit vain yhdistelemällä noita juuri treenaamiasi juttuja.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Avatar
#17233 • • niomic Guest

Epailija, 27.4.2009 20:45:
-kritiikkiä-



Kaide hei, ei saa kritisoida, eikä siinä paljoo tommoset papukaijamerkit lohduta. Ens kerralla esität asias kokonaisvaltaisesti positiivisuus etusijalla. On myös olemassa rakentavaa positiivisuutta!

Tuen kuitenkin näkemystäsi tietyistä peruskuvioista ja askelmista. Ne toimii hyvin pohjana muulle ja tavallaan fallbackinä, mihin voit aina palata ja esim. tasata biitin, jos on päässyt karkaamaan. Uskoisin myös, että suurin osa poppingiin viittaavista ei niin tosissaan olevista puhuu kyllä enemmän hieman rennommasta poppailusta. Siinäkin on toki haasteita kerrakseen, ettei esim. näytä liian laiskalta. Voisko se olla vähän niinQ liquid lazy poppin' ;)?
siveys

Posts: 2,492

#17234 • • siveys lovely

niomic, 27.4.2009 23:58:
Kaide hei, ei saa kritisoida, eikä siinä paljoo tommoset papukaijamerkit lohduta. Ens kerralla esität asias kokonaisvaltaisesti positiivisuus etusijalla. On myös olemassa rakentavaa positiivisuutta!


Nii just! Ja sitäpaitsi mikä se oikein luulee olevansa? Eihän se tiedä tanssimisesta mitään!
Tiinuliinu81

Posts: 510

#17235 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Josssu, 27.4.2009 17:27:
---
Tiinuliinu81, 27.4.2009 13:02:
Mun viimeisin mies kertoi suhteemme aikana huonosta itsetunnosta, epävarmuudestaan ja miten pelkää, että tulee jätetyksi, kun se oltiin jätetty pari kolme kertaa. Sittenhän tuo mies jätti mut aika pian.. Ei paljon perustellut jättämistään. Mä kyllä vahvasti epäilen, että se oli tunnevammainen...

---


Joono mä en tosiaan tommonen ole. Paremminkin en oo valmis uuteen suhteeseen ja sen takia meen paniikkiin kun joku kiinnostuu kovasti.



Juu, anteeksi, en nyt meinannutkaan, että käyttäydyt noin tmv. Kerroin vaan samalla tässä tuosta tapauksesta.

Luin eilen ko. henkilön blogin sattumalta netistä... Kertoi siinä masentuneisuudestaan, se oli pitkä teksti englanniksi. Miten epävarma on ja sen takia satuttaa ihmisiä, kun ei pystykään suhteisiin, vaikka haluaisi, oman epävartuutensa vuoksi. Tuli vähän kurja olo*uuh*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Epailija

Posts: 5,636

#17236 • • Epailija Physicist, 2nd class.

niomic, 27.4.2009 23:58:
Kaide hei, ei saa kritisoida, eikä siinä paljoo tommoset papukaijamerkit lohduta. Ens kerralla esität asias kokonaisvaltaisesti positiivisuus etusijalla. On myös olemassa rakentavaa positiivisuutta!



I fail. =(

Tuen kuitenkin näkemystäsi tietyistä peruskuvioista ja askelmista. Ne toimii hyvin pohjana muulle ja tavallaan fallbackinä, mihin voit aina palata ja esim. tasata biitin, jos on päässyt karkaamaan. Uskoisin myös, että suurin osa poppingiin viittaavista ei niin tosissaan olevista puhuu kyllä enemmän hieman rennommasta poppailusta. Siinäkin on toki haasteita kerrakseen, ettei esim. näytä liian laiskalta. Voisko se olla vähän niinQ liquid lazy poppin' ;)?



Ehkä helpompi vain sanoa, ettei se ole poppingia laisinkaan. Voihan balettiinkin lisätä steppimausteita, mutta turha sitä on siltiä fancy 'n fragile tapiksi lähteä nimittämään. Tämä nyt tällaisena karkeana kommenttina. Asiasta voi toki keskustella ja löytää niitä harmaan sävyjä vaikka kuinka, mutta siihen on oma viestiketjunsa. ; ) En muutenkaan nyt noita popping-mausteita tosiaan sinällään kritisoinut. Itsellä sellaiset toki iskevät silmään ikävässä mielessä jos tekniikka on vain sinne päin, mutta tuollaisessa vapaassa jamittelussa ja fiilistelyssä sillä ei ole niin väliä. Asia olisi tietysti eri, jos vinha olisi väittänyt vetävänsä tuossa hc popping-soolon.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Auacusha

Posts: 1,097

#17237 • • Edited Auacusha Koneradio

kindertin, 27.4.2009 12:01:
---
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?



Itse en enää sinkku ole mutta pakko vähän kommentoida kun kyseinen asia on viimeviikkoina ollut itsellä kovastikkin esillä.

Mielestäni ei este, ei hidaste vaan lähinnä asioita muuttava tekijä. Kyllähän sitä joutu oikeasti miettimään että mihinkäs sitä nyt sit lähdössä mukaan ja mitenpaljon muksu muuttaa asioita, ja täytyy myöntää lyhyen ajan perustella että vähemmän muuttanut asioita kuin aluksi luulin.
Se että päiväkaljat paikallisessa alessa välillä muuttunut reissuksi leikkipuistoon ei ole itseä haitannut, ja jostain syystä edes yöllä itkuun herääminen ei ole vielä ainakaan toistaiseksi johtanut minkäänlaiseen vitutukseen.

edittiä jälkeenpäin: ja yhteinen ymmärrys on asiasta että ei ole mun mukula ja täten velvollisuuksia / vastuuta ei omaa tahtoani vastaan mulle sysätä , jos haluan lähteä johonki kavereiden kanssa niin mähän lähden, oli sit lapsenvahtia tai ei, sit jää eukko kämpille.
Tämä ei tietenkään pois sulje tilannetta "lähde sä vaan baarii / johonki tuulettuu ja mä voin tän iltaa kattoa muksua että pääset vähän pihalle"


Itsellä tosin käynyt säkä siinä että tulen muksun kanssa hyvin toimeen ja ei vierasta ollenka eikä mitään. Ja välillä sen kanssa touhutessa jopa pelottavasti huomaa ajattelevansa "perkl, täähän on ihan hauskaa" :D

Minkäänlaisessa suunnitelmassa ei kylläkään ollut ihan tälläinen suhde (ikäeroakin 13vuotta...) mutta välillä elämä tuo ihmeellisiä asioita eteen, tälläkertaa tälläisen. Jos joku olisi 6kk sitten sanonut että istuskelen 6kk päästä 4iltapäiväl leikkipuistossa terassin sijaan niin olisin varmaa nauranut itseni kuoliaaks. Nyt kuitenkin kävi näin ja muksusta huolimatta elämä hymyilee joten vittuakos valittamaan, kesä edes ja sillee :D

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Zeratul

Posts: 1,170

#17238 • • Zeratul Captain miserable

kindertin, 27.4.2009 12:01:
Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?


Eipä mulla taida mitään rakentavaa lisää tähän olla enää mut pitipä taas siltiki vastata.

Jos ei oo vakavalla mielellä liikenteessä nii ei kyl ihmeemmin ois mikää este, enkä ees näin äkkiseltään keksi et miks olis. Ja ainaki ite oon niin nihkee et jos kyseessä ois yksilö jonka kanssa muuten vois harkita pidempää yhteiseloa nii muksu tuskin ois sillonkaa katastrofi, ehkä korkeintaan sillon jos niitä on useempi. Kato jos toisella on vaan yks lapsi valmiina nii lukumäärää voi toki kartuttaa. En kyl sit osaa sanoo et millanen katras niitä pitäis olla et ois ehdoton nou nou, kaipa se kumminki on aika tilannekohtasta.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#17239 • • Zeratul Captain miserable

Josssu, 27.4.2009 12:20:
En halua olla yksin, mutta kun joku mies (sellanen mistä itse vois kiinnostua) näyttää vähänkin kiinnostuksen merkkejä niin tää lähtee karkuun ja lujaa.

Lauantaina parikin miestä tuli pyytämään numeroa kadulla niin aloin vaan nauramaan enkä voinu sille mitään. Järkyttävää *eiei*

Olen nyt tullut sellaiseen lopputulokseen, että minä olen tunnevammanen.


Join the club!
Välistä kyl tuntuu et jollei vastapuoli väkisin selätä ja istu kertaheitolla hajareisin naamalle nii tilanteesta ku tilanteesta selviytyy kyl karkuun vaikka potentiaalia oliski.

Liitteeks ote metallimaailman ihmettä, siltä osastolta ku löytyy näitä mukavan ahdistuneita balladeja:

"So if you love me, let me go. And run away before I know
My heart is just too dark to care - I can´t destroy what isn´t there
Deliver me into my fate - If I´m alone I cannot hate
I don´t deserve to have you...
My smile was taken long ago, if I can change I hope I never know"

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Nasutin

Posts: 265

#17240 • • Nasutin


Mitä mieltä klubbarisinkut on,onko toisen osapuolen lapset este vai hidaste,vai onko se ihan ok?



Pakko kommentoida tällekkin puolelle joskus.
Itehän olin aikoinaan tossa tilanteessa ja sekä että-tapauksia on kyllä ollut. Toiset juoksee karkuun kun saa tietää, toiset ottaa liiankin hyvin ja yrittää heti olla niin isä-ehdokasta jonka mä itse henk.koht ainakin otin tosi tungettelevana!

Se on varmaan vaan missä vaiheessa kukin on elämässään. Vähän niinkun "Oonko mä nyt valmis uuteen suhteeseen?" Kun se oikea osuu kohdalle, se ei kato aikaa tai paikkaa. Vaikka sä eilen oisit ollu sitä mieltä ettet ikinä enää halua seurustella, niin tänään sun elämääs saattaa kävellä se joku, joka vetäsee jalat alta ja jossain vaiheessa tajuat, että tää on se, tän ihmisen kanssa mä oon valmis mihin vaan ja haluun olla sen kanssa lopun elämääni.
Sama homma pätee siihen kun tapaa jonkun sellasen jolla on lapsia oikeessa vaiheessa omaa elämäänsä. Sillon se ei tunnu minkään valtakunnan ongelmalta, että siinä pyörii myös lapsia!

Sillon on mun mielestä ainakin ihan mahtavat puitteet oikeasti vakavalle suhteelle, koska hommassa täytyy edetä varovasti lapsien takia. Sitä kun ei vaan voi tuoda jotain tyyppiä kotiin kuhertelemaan lasten nähden. Siinä "salailussa" on myös silloin oma jännityksensä, joka pitää suhteen virkeänä. Ehtii tutustumaan toiseen ihan rauhassa, että millanen tyyppi se oikeasti onkaan. Jokainen sitten itse päättää milloin suhde on niin vakaalla pohjalla, että toisen voi esitellä lapsille.

Omalla kohdalla oli hankaluutena eri paikkakunnilla asuminen. Kun homma lähti "nähdään kun ollaan viihteellä"-tasosta itse tapailutasolle piti aina vähän miettiä millonkas sitä toista oikeen näkee ettei heti oteta perhetouhuihin mukaan. Poitsu kun oli tuolloin jo 3v niin ymmärtää jo jonkin verran asioista! No sehän oli sitten "kaveri joka oli kahvilla käymässä" ja "auttaa äitiä korjaamaan ton yhen jutun" *nauru* jne. En halunnut mitään läheisyyttä, kädestä pitämista tai pussailua lapsen nähden. Ja yökyläilyt hoidettiin alkuun niin, että mies tuli kun lapsi oli jo nukkumassa ja aamulla töihin lähtiessä sai jäädä sinne nukkumaan, ettei lapsi nähnyt. Tää tietenkin edellyttää sitä, että äiteellä on ihan oma makuuhuone! Sitten jossain vaiheessa tuntui vaan aika luonnolliselta alkaa elää ihan normaalisti niin, että lapsikin tajusi mistä on kyse. Mut nyt meni vähän lörpöttelyks vissiinki... Tahdoin vaan sanoo, että kyllä on tullu meidänkin tapauksessa todistettua, että sellanen niin ikisinkulta vaikuttava tyyppikin on valmis muuttamaan elämäänsä näinkin radikaalisti! Ja aika luonnollisesti se muutos vielä on tuntunut tapahtuvan!

Nimim. 1,5v yhdessä ja nyt yhteisen katon alla

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!