SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,574 views

$

Posts: 1,802

#16961 • • $ Destination weekend!
Mä en ole tainnut olla ihastunut kehenkään moneen kuukauteen, paitsi ehkä yhteen Meriliniin tossa syksyllä, mutta se on vähän liian nuori (19-20v.) ja sillä on saleen jätkä.
Avatar
#16962 • • niomic Guest

Zeratul, 1.4.2009 22:44:
---
Josssu, 1.4.2009 19:50:
AAAAaaaa hitsi kun olis kivaa olla ihastunut *plur*

---

Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees. *joo*



What good is a keyboard if you're unable to write?

"saoiinko"

Kunnon ihastuminen kyl nice, tulee hyvin maaniset fiilikset, or maybe that's just my bypolar acting up :F
Zeratul

Posts: 1,170

#16963 • • Zeratul Captain miserable

niomic, 1.4.2009 23:07:
---


What good is a keyboard if you're unable to write?

"saoiinko"

Nytei kyl johu musta, vaan siitä et tää usbi-näpps ei tunnu olevan kauheen yhteensopiva pleikan kaa, tällasella normaalin miehen vauhdilla tuntuu jäävän aika paljo merkkejä lyömättä. Paska kone. :(

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#16964 • • niomic Guest

Zeratul, 1.4.2009 23:25:
---
niomic, 1.4.2009 23:07:
---


What good is a keyboard if you're unable to write?

"saoiinko"

---
Nytei kyl johu musta, vaan siitä et tää usbi-näpps ei tunnu olevan kauheen yhteensopiva pleikan kaa, tällasella normaalin miehen vauhdilla tuntuu jäävän aika paljo merkkejä lyömättä. Paska kone. :(



Apology - ACCEPTED!
shapeshifter

Posts: 202

#16966 • • shapeshifter Erikoismies.
Melkein kyl tarvis kivan kumppanin elämään nyt kun muut jutut on hoideltu kuosiin. Tai edes yritetty hoitaa. Nii...
lunake

Posts: 800

#16967 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
Meikäläisen ihastumistahti on miekkonen / kuukausi ja tälle vuodelle on jo siis siunaantunut 3 eriasteista ihastumista. *nauru* Viimisin tapaus on kyllä tapaus ja voip olla että kohta pitää siirtyä herraan nro 4. *lmao*

--
Hedelmällisyys on påp!

Lyylikki

Posts: 2,975

#16968 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joo...eipä ole ollut onnea rakkaudessa Helsingissä, eikä Tampereella...

Teen uskaliaan vedon ja viikonloppuna lähden koittamaan onneani Turkuun *pepsodent*
laite

Posts: 2,994

#16969 • • laite MastahWankah

Lyylikki, 2.4.2009 09:14:
Joo...eipä ole ollut onnea rakkaudessa Helsingissä, eikä Tampereella...

Teen uskaliaan vedon ja viikonloppuna lähden koittamaan onneani Turkuun *pepsodent*


Hyvä valinta!
seilori

Posts: 482

#16970 • • seilori

Zeratul, 1.4.2009 22:44:
Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees. *joo*


Optimistinen asenne ;)
ValaX

Posts: 3,891

#16971 • • Edited ValaX

Zeratul, 1.4.2009 22:44:
---

---

Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees. *joo*



Tää on kyllä niin totta. Mä lisäisin tohon itse vielä sen, että vaikka vastapuoli olisikin kiinnostunut, ei se välttämättä uskalla lähteä mukaan / se on varattu.
Syder

Posts: 2,255

#16972 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

vala, 2.4.2009 10:02:
---
Zeratul, 1.4.2009 22:44:
---

---

Niin ja näin, jos sattuu olee käsi eikä oo pokkaa tehä asian etenemiselle mitään, tai jos yrityksen kautta selvii ettei niille ihastumisen tunteille oo vastakaikuu, nii ihastuminen voi kyl olla saoiinko aika hirveetä paskaa. Semmonen mollemminpuolinen ihastus vois kyl olla ihan jees. *joo*

---


Tää on kyllä niin totta. Mä lisäisin tohon itse vielä sen, että vaikka vastapuoli olisikin kiinnostunut, ei se välttämättä uskalla lähteä mukaan / se on varattu.


Ja mäpä lisään vielä sen että vastapuolihan kiinnostuu susta (vapaasta riistasta) vain siksi koska hän itse on varattu. *nauru*
Olet vain kulutushyödyke, kertakäyttöinen sellainen.

--
Divida et impera.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#16973 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

$

Posts: 1,802

#16974 • • $ Destination weekend!

Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:06:
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.



Nyt kun se mies on saanut sut nalkkiin, se voi ottaa vähän rennommin. Kenties?
Freja

Posts: 8,775

#16975 • • Freja Sihteeri

Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:06:
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.



Millä tavalla sen käytös on siis muuttunut?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Tiinuliinu81

Posts: 510

#16976 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

$, 2.4.2009 11:08:
---
Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:06:
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.

---


Nyt kun se mies on saanut sut nalkkiin, se voi ottaa vähän rennommin. Kenties?



No, mutta minkä takia ei halua enää juuri nähdä ja niinä päivinä, kun ei nähdä, ei ota juurikaan minkäänlaista yhteyttä. Vastaa kyllä mulle mutta silti. Ennen se soitteli/txt ja ILMOITTI, että tulee nyt mun luo, hakee töistä ym. Mä en tehnyt juuri mitään aloitteita silloin, enkä nytkään vingu mitään näkemisiä koko ajan mutta olen toki kysynyt, että mikä ihme tuli yht'äkkiä. Haluaa kuulemma hengitystilaa ym. No joo, ymmärrän sen mutta luulisi, että sitä silti kiinnostaisi mun kuulumiset, jos ei nähdä moneen päivään.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Syder

Posts: 2,255

#16977 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:33:
---
$, 2.4.2009 11:08:
---
Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:06:
Mä en taas tajua. Mies halusi alkaa seurustella kaksi viikkoa sitten. Sen jälkeen sen käytös on ollut täysin erilaista, kun ennen tätä seurustelun sopimista. Ei nää suhteet ole kyllä mua varten sitten vissiin*uuh*.

---


Nyt kun se mies on saanut sut nalkkiin, se voi ottaa vähän rennommin. Kenties?

---


No, mutta minkä takia ei halua enää juuri nähdä ja niinä päivinä, kun ei nähdä, ei ota juurikaan minkäänlaista yhteyttä. Vastaa kyllä mulle mutta silti. Ennen se soitteli/txt ja ILMOITTI, että tulee nyt mun luo, hakee töistä ym. Mä en tehnyt juuri mitään aloitteita silloin, enkä nytkään vingu mitään näkemisiä koko ajan mutta olen toki kysynyt, että mikä ihme tuli yht'äkkiä. Haluaa kuulemma hengitystilaa ym. No joo, ymmärrän sen mutta luulisi, että sitä silti kiinnostaisi mun kuulumiset, jos ei nähdä moneen päivään.


Arki tuli. *tirsk* On ihan luonnollista ettei oo semmosta 'tarkertumisen' tunnetta yhteydenpidossa mut sun tekstistä saa kyl lähinnä semmosen 'hit the wall' kuvan et kaikki pysähty kerralla :(

--
Divida et impera.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#16978 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Syder

Arki tuli. *tirsk* On ihan luonnollista ettei oo semmosta 'tarkertumisen' tunnetta yhteydenpidossa mut sun tekstistä saa kyl lähinnä semmosen 'hit the wall' kuvan et kaikki pysähty kerralla :(



Juu, loppui kuin seinään.

Se kertoi, että sitä on petetty useasti, minkä takia vaikea luottaa. Voisiko se olla syy, ettei uskalla tavallaan antaa itseään kokonaan tmv?

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

Syder

Posts: 2,255

#16979 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Tiinuliinu81, 2.4.2009 11:46:
Juu, loppui kuin seinään.

Se kertoi, että sitä on petetty useasti, minkä takia vaikea luottaa. Voisiko se olla syy, ettei uskalla tavallaan antaa itseään kokonaan tmv?


Syitä on varmastikin monia, ja luottamuspula voi johtaa etääntymiseen. Tuskinpa tässä nyt sosiaalisen kanssakäymisen pelostakaan iha kysymys voi olla kun kuitenkin parisuhteeseen asti edennyt. Kyllä mies kertoo mikä on vikana kun malttaa hetken ootella, tätä ei tietenkään pidä ymmärtää niin ettei itse saisi tehdä aloitteita vaan pitäs vaa aina oottaa toista.
Ja voihan olla niinkin kun itse totuit huomion 'paljouteen' niin tällä hetkellä on fiiliksissä pieni tyhjiö, jossa ennen saattoi olla esim. omia päivittäisiä pikkuaskareita tjsp?

ps. Minä en näistä asioista mitää tiedä *piis*

--
Divida et impera.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#16980 • • Tiinuliinu81 Säätäjä
Juu, ei kai tässä on vielä peliä menetetty. Toivottavasti vaan mä en saa itse sitä ajettua mun luota, kun helposti sitten alan tenttaamaan, kun ahdistaa tarpeeksi. Mullahan on siis läheisriippuvuus ollut lapsuudesta johtuvista jutuista mutta aika hyvin olen oppinut olemaan sen herra. Tällaisissa tilanteissa se vaan usein nostaa kovin päätään ja olen toki tuollekin tästä asiasta puhunut.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...