SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,802 views

anniharha

Posts: 1,937

#16881 • • anniharha

anniharha, 18.3.2009 23:04:
blablalba minen ole kenenkään omaisuutta, mut kyllä mä jonkun tontilla voin laiduntaa :p



Ja selkeesti mun kannattais väsyneenä nukkua eikä kirjoitella klubbariin :DD Helmi, olin ihan unohtanu tällaisen hienon ajatelman eilisillalta!

--
and though my words could save the world they never come out right

Avatar
#16882 • • niomic Guest
Alkaa selkeesti taas linnut ja mehiläiset heräilee viimesivujen posteista päätellen :D

Laiduntaa, heha, parhauksia
ValaX

Posts: 3,891

#16883 • • ValaX
Alkaa mahla virrata ja hormoonit hyrrätä itse kullakin...
Minnalilla

Posts: 418

#16884 • • Minnalilla
hah, kesä lähestyy. Ja sinkkuna mennään... *hymy*

--
tilulileii!

siveys

Posts: 2,492

#16885 • • siveys lovely

Lyylikki, 18.3.2009 09:56:
Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin *nauru*


Olen tavallaan imarreltu, että sinä elät todellisuudessa, jossa minä en ole yleisidiootti :D

Ja kuinka iloinen olenkaan siitä, että minä en ole tuon ilmoituksen kirjoittaja.. Tuollaisia lukiessa muistaa kuinka paljon on vuosien varrella kasvanut ja kuinka hyvä asia se on ollut.

.. mutta kyllä musta silti edelleen oli tuon luettuani kivaa laskea päässä 7^8 kävellessäni töistä kotiin *blush*
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16886 • • WiljamiDzay Nyypiö
Mennäänpä mennään.. Pitäis kyl ees jotkuu treffiläiset saada järkättyy mutta kun ei. *igor* Mut huomenna terdelle *joo**plur*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

siveys

Posts: 2,492

#16887 • • siveys lovely
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?

Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D
Freja

Posts: 8,775

#16888 • • Freja Sihteeri

siveys, 20.3.2009 09:29:
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?

Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D



Voit vaikka alottaa kertomalla miten sun mustasukkaisuus ilmenee. :P Ja mikäli sitä ei oo (ollenkaan), niin miksi ei. Ni. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lyylikki

Posts: 2,975

#16889 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 20.3.2009 09:29:
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?



Miksi sinä olet pitänyt taukoa klubbarista?

Onko se ollut ihan tietoinen päätös Vai onko se tapahtunut olosuhteiden pakosta? Koetko, että tämä on lujittanut suhdettasi klubbariin vai onko tauko saanut sinut avaamaan silmäsi?

Oletko ajatellut sitä, mitä klubbari ajattelee koko asiasta?
domi

Posts: 7,069

#16890 • • domi Työn sankari.

siveys, 20.3.2009 09:29:
Mikäs juttu tää ny on et ku mää pirän melkeen viikon taukova Klubbarista niin tääl pääsöö helvevetti irti ja sit ku mää tuun takas nii kaikki kuolee?

Pitteekö miun ruveta mustasukkaseks tai alkoo kirotteleen trehvi-ilimotuksia? :D


Ehkä voit myös harkita kirjoitustyylisi vaihtamista normaaliksi, koska murteesi ontuu.
Avatar
#16891 • • Edited REivaaja Guest

MonstersBall, 18.3.2009 06:45:
Ja olen ilmoituksellani löytänyt jo 2 naista suhteeseen. Ei tosin yli puolen vuoden suhde kumpikaan.



Äijäl on systeemi! :D Vähän niiku niil mummoilla Prismassa, jotka pelaa rulettia aina samoilla numeroilla ja 4€ panoksilla, jolloin ei edes päävoitto riitä katteeksi.


Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen... 80% miesten ilmoituksilla ei saada edes yhtä vastausta. Ehkä 98% miesten ilmoituksista ei johda edes treffeihin. VAIKKA ilmoituksen takana on ihan normaali mies joka etsii normaalia naista...



No moi tehoaa aika hyvin. Hyvin myös toimii iskulauseiden jättäminen ihan kokonaan. Myös olen huomannut että itsevarma ja itsetietoinen on hyvä yhdistelmä. Eli turha lesoominen vaan houkuttelee ghettobich:ejä ja pissaliisoja. Hymyilykään ei ole pahitteeksi. Sillä voi monet kiusalliset tilanteet laukaista heti alkutekijöihinsä. Mutta, mutta..

Mä tiedän kaiken naisista, mutten osaa mitään ;)
Syder

Posts: 2,255

#16892 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Lyylikki, 19.3.2009 18:35:
Selkeesti kevään paras iskurepliikki *nauru*


*piis* Mut eiköhä tämä sit riittänytkin tämän vuoden kiintiöön :)

--
Divida et impera.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16893 • • WiljamiDzay Nyypiö

Syder, 20.3.2009 11:09:
---
Lyylikki, 19.3.2009 18:35:
Selkeesti kevään paras iskurepliikki *nauru*

---

*piis* Mut eiköhä tämä sit riittänytkin tämän vuoden kiintiöön :)



Joo jätkäl kävi selkeesti flaksi ku vastattii :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

terraluna

Posts: 1,270

#16895 • • terraluna Agentti

Freja, 18.3.2009 20:47:
Taas vedän tähän edellisen suhteeni, mutta siinä oli niin paljon hyvää (kestihän se sen 3,5 vuottakin), että täytyy vähän vielä kehaista ja antaa pisteitä eksälle hänen mustasukkaisuudestaan. Sitä nimittäin ilmeni, mutta jotenkin aika ihanalla tavalla - jos esim baarissa juttelin jonkun tuntemattoman miehen kanssa, eksäni tuli ja halasi minua, tai muuta vastaavaa, eli näytti että "tää on mun", joka oli musta oikeasti vain hyvä asia. Se, että hän näytti ylpeästi kuuluvani toiselle, ja noinkin herkällä tavalla, oli vain aika muikeeta.



Musta tällanen on ihan jees ja oikeestaan söpöäkin. Ite oon kans joskus kyl menetelly samoin, vieny vaikka juoman miehelleni ja antanu pusun poskelle ja sit menny jatkamaan biletystä itsekseni, jos on joku kinkku käyny niin kuumana, et on alkanu sukat mustua. ;)

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Funktion

Posts: 1,720

#16896 • • Funktion over 9000

terraluna

Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D



Miksi, miksi ja miksi naiset ei useammin tee tuollaista! Ja tässä viittaan tuohon kylmään olueen! :D

Muistan edelleen erittäin suurella lämmöllä sitä yhtä kertaa kun olin perjantaina iltapäivällä nukahtanut sohvalle, ja seitsemän aikaan tyttis herätti siitä sohvalta ja kysyi "otatko oluen?". Siinä sitten unenpöpperössä ihmettelin kun kädessä ykskaks kylmä olut.

Pieni mitätön asia, mutta ah niin ihana.

:)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Lyylikki

Posts: 2,975

#16897 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

terraluna, 20.3.2009 11:47:
Eipä oo viel kukaan jäppinen pahastunu toiminnastani, ollu lähinnä aika polleeta poikaa ku saa yhtä aikaa huomiota kahdelta naiselta ja kylmän oluen käteen. :D



Joo *iloinen*

Jos tommosesta pahastuu, niin pitää mennä pläälääkäriin.
Avatar
#16898 • • opmdevil Guest
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja
hallucinogen

Posts: 8,190

#16899 • • hallucinogen Edain

opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja


Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.

--
pikku-*possu*

Avatar
#16900 • • opmdevil Guest

hallucinogen, 20.3.2009 12:25:
---
opmdevil, 20.3.2009 12:17:
Tarvitsen tyttöystävän. Kokemuksien pohjalta olen päättänyt laskea vaatimuksia. Vaatimuslista on seuraavanlainen:

- Vastakkaisen sukupuolen edustaja

---

Tarviiko sen hengittää? Jos ei niin ei muuta kuin lapio käteen.



Ei välttämättä kunhan on sisältä lämmin.