SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,817,083 views

lunake

Posts: 800

#16801 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

WiljamiDzay, 11.3.2009 12:17:
---
lunake, 11.3.2009 09:19:
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni. *hihu*

Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:

10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta... *plur*

Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu. *nauru*

---


Joo kyl mä muistelinkii että sä kävit ainakii säpinäluukun puolella jos et kauempanakii *pökr*



Aika rohkeeta toimintaa multa käydä pikasesti vuoden välein säpinäluukun ja jopa seukkausluukun puolella. Ai hurja. *lmao**pökr*

--
Hedelmällisyys on påp!

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16802 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 11.3.2009 13:59:

Aika rohkeeta toimintaa multa käydä pikasesti vuoden välein säpinäluukun ja jopa seukkausluukun puolella. Ai hurja. *lmao**pökr*



Juu tuommosta perinaismaista päättämättömyyttä... Pysytään siinä luukussa mihin on aikoinaan (26 vuotta sitten *poks**lmao*) jämähdetty *grr**vink* :D

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Howdy

Posts: 7,955

#16803 • • Howdy Oldie

Jone, 11.3.2009 12:47:
---
Sunshine^82, 11.3.2009 12:41:
Jaahas no olisi pitänyt tarkentaa, tolla lähentelyllä meinasin sitä, että se alkoi hiplaamaan. Et sillee.

---


Toi on tietty hyvinkin harmillista käytöstä ja sellaisenaan täysin epätoivottua, mutta mun pointtini oli se ettei toi vielä kerro paljoakaan kenenkään käyttäytymismallien ja elämän muutoksista kokonaisuudessaan. Mut enempiä ruotimatta sanottakoon, että kyseessä on tosiaan sun exäsi, joten etköhän sä sitä tunne paremmin muutenkin kuin esim. minä. *joo*

-

Täysin erillisenä kommenttina:
Joskus exät on kyl kauhean kovia "tuntemaan" toisiaan. Oon itsekin syyllistynyt tohon moneen otteeseen "tietämällä" omieni toimintamalleista ja elämistä. Vois koittaa antaa niiden olla vaan kun suurin osa ko. ihmisistä ei liity mitenkään mun elämääni enää eikä minä heidän elämiinsä.




Allekirjoitan ...

--
Käpy vailla vertaa

Auacusha

Posts: 1,097

#16804 • • Edited Auacusha Koneradio

Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D



Tää kuullostaa hyvältä syyltä että lähetään ensviikolla kaljan ääree puhuu siitä kuinka "ihania" noi naiset osaakaan olla... :D

Edit:
Itse topikkii..
Alkanut jopa viihtyä jo täällä luukussa, pitkästä aikaa saa tehdä mitä haluaa, koska haluaa, miten haluaa, kenen kanssa haluaa ja ei ole tilivelvollinen kenellekkään elämästään, ihan hyvää vaihtelua, mut jää vain nähtäväksi kuinka kauan mieli pysyy samana.

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Dementation

Posts: 2,892

#16805 • • Dementation wednesday?

Jone, 11.3.2009 12:49:
PS. Oon alkanut viihtyilemään tässä luukussa. *hihu*



No kyllä tolla klubbari"kokemuksella" jo on aikakin ymmärtää, että mikä on klubitus.org sivuston paras anti *tirsk**vink*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

kinderi

Posts: 1,783

#16806 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Noniin,liitynpä taasen teidän seuraanne kauniiseen/komeaan tänne!
Nyt sitten hengailen tällä puolen ihan rauhaksiin,hissuksiin ja hätiköimättä, kiirehtimättä mihinkään muualle suunnalle *hihu*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

MonstersBall

Posts: 4

#16807 • • MonstersBall
Elikkästäpäs... Miten kuvailisin unelmieni naista? Ei ole ketään todellistakaan naista ketä kuvailla, tai jos olisi, niin ei häntä tarvitsisi netistä hakea. Eli ainoa jota voin kuvailla on unelmieni nainen. Se nainen jonka kohtaan/löydän, ei vastaa unelmieni naista aivan yksyhteen, mutta varmasti hyvin korreloi unelmieni naisen kanssa - jos ei tarpeeksi niin en koe häntä "naiseksi jonka löysin"/"naiseksi jonka kohtasin" - vaan naiseksi joka ei ollut sitä mitä etsin, eli siis oli liian paljon sitä mitä en etsinyt, ja liian vähän sitä mitä halusin, jne. Osa kohdista on välttämättömiä, osa hienosäätöä. On myös olemassa käsitteitä kuten kompensaatio; haittaisiko minua nainen joka polttaa yhden tupakan viikossa, jos hänellä on D-kupin rinnat, tai edes C, tai jos hän täyttää 98% muista kohdista, tai täyttää vain 90% mutta rakastaa minua? Esimerkiksi noin, silleen se vaan menee. Mutta ei sitä vielä tiedä miten se menee. Aluksi voi olla vain kiinnostus, se että samaistuu ilmoitukseen, sen maailmankuvaan, ja haluaa tutustua sen taustalla vaikuttaneeseen keyboardin aktivoijaan.

Ensiksi pari tärkeintä:
– Et ole tyypillinen nainen tai ihminen. Jos olet, niin mitä teen sinulla? Tyypillisen naisen tai ihmisen kohtaisin missä vaan milloin vaan, mutta sellaista en halua. Haluan sen minulle parhaiten sopivan, kaikista suomalaisista, tai edes hyvin lähelle sitä. Paras tuhannesta satunnaisesta ei riitä, eikä siinä olisi mitään järkeä. Paras tuhannesta jolla on joku yhteinen intohimo minun kanssa, siitä voisi jo jotain tullakin.
– Et ole tylsä, tavanomainen, keskiverto, kuiva, mitäänsanomaton, mielikuvitukseton, kankea, jäykkä, fiini, hienosteleva, pikkusievä, pikkunätti, epäaito, teennäinen, yksipuolinen, varmanpäällevetävä, löysä, kuiva, kylmä, kalsea, kökkö, löperö, tönkkö, stereotyyppinen, kliseinen, ympäripyöreä, ohut, haalea, mieto, hatara, harmaa, sieluton, tavallinen, normaali, yllätyksetön, neutraali, kliininen, steriili, aloitekyvytön. Jos olet, et pidä minusta, ja minä en voi arvostaa sinua. Joten ole sitä muuta mitä olet.

Lisää johtolankoja* sinuun:

*HUOM: johtolangat-sanaa en tässä käytä kielikuvana tai eufemisminä tai synonyyminä näille: vaatimus, ehto, kriteeri, kielto, pakko, edellytys, toive, haave. Hiukan ehkä näille: oletus, arvaus, veikkaus, tuntuma, ihanne. Mutta kuitenkin, jotain asioita on pitänyt keräillä aivoistani, joilla olisi jotain tekemistä sen kanssa että syyllinen tai edes vahvasti epäilty löytyy. Nämä samat kohdat ovat ja olisivat herättäneet huomioni muuallakin kuin deitti-ilmoituksissa tai netissä, ja saaneet minua kiinnostumaan jostakin 0,5%-30% enemmän. Rakkaus syntyy kahden ihmisen välisestä yhteydestä. Tässä en pyri sitä yhteyttä luomaan, enintään avaamaan keskusteluyhteyden. Uskon siihen että tässä ilmoituksessa on tarpeeksi monta ja tarpeeksi tarkkoja johtolankoja, että oikeat ihmiset minulle vastaavat. Sen mitä välillämme tapahtuu, näkee sitten tavatessa. Kyse on kuitenkin kohtalosta, onnesta, vaistosta, todennäköisyyksistä. En ihan hirveästi voi kaikkiin niihin vaikuttaa, mutta ilmoituksen sain itse tehdä sellaiseksi kuin halusin, ja uskon että tässä on tarpeeksi suodattimia jyvien (=minun kanssa toimeentulevat ihmiset, molemminpuolinen välittäminen, ymmärrys, kiinnostus, arvostus jne) erottamiseen akanoista (=ihmiset joiden kanssa on vähän yhteistä, tai vähän annettavaa, tai tylsää, tai epäaitoa, tai ohimenevää, tai löysää, tai halutonta, tai enintään ihan kivaa tai hiukan sinne päin).

– sinulla on paljon mielipiteitä ja perusteluja niille
– et häpeä että yrität aktiivisesti kohdata rakkautta ja muuta hyvää myös täältä
– juot kahvia
– myös kylmää kahvia voit juoda joskus (jos kylmän kahvin suuhun laittaminen on sulle ehdoton ei ei, miten voit kuvitella tulevasi toimeen minun kanssa)
– osaat nauttia klassisesta musiikista (Beethoven, Liszt, Mahler, Prokofjev, Sostakovits, Debussy, Bach, Händel, Pergolesi, Purcell, Xenakis, Reich, Stravinski jne), eli et saa siitä pahoja väreitä. Ja myös klassisen musiikin CD:itä löytyy kotoa, eikä vain jotain Valittujen Palojen bulgarialaisen tuppukylän sinfoniaorkesterin versioita. Vaan Furtwänglerin, Karajanin, Kleiberin, Klempererin, Menuhinin, Pollinin, Argerichin, ja muiden tollasten.
– sinua kiinnostaa enemmän Saarikoski kuin sudokut
– et ole (tai ole ollut) hoppari, gootti, rasta, pissis, prinsessa, horo, huulirasva-addikti, bimbo, kana, rekkalesbo, umpijuoppo, kettutyttö, heppahullu, hihhulimaailmanparantaja, newage–hörhö, telaketjuanarkisti, mielenosoittaja, haalaribilettäjä, ketjupolttaja, maatuska, amis, tavis, tusinamassatar, playinghardtoget, jäädiiva, bitch, vegaani, kikattaja, hihittäjä, keisarin uusimpien vaatteiden hehkuttaja
– jos stereotypioista puhutaan niin olisit lähempänä näitä: boheemi (en tarkoita sitä että juot absinttia ja käytät baskeria ja kaulaliinaa ja notkut kahviloissa keskustellen metafysiikasta ja nukut sillan alla, vaan että sinua ei kiinnosta se mitä pidetään oikeana tapana olla tai ajatella tai tuntea, olet vapaa sielu, tai jotain sellaista), loner, misfit, outsider, weirdo, friikiksi ja pelottavaksi usein kutsuttu, luonnonlapsi, enfant terrible, naapurintyttö, vastarannalla omaa polkuaan samoileva yksinäinen musta hevonen vaaleanpunaisen lampaan vaatteissa (et kuitenkaan ole stereotyyppinen versio mistään noista - olet erittäin hyvä variaatio erittäin hyvästä teemasta)
– vältät latteuksia, neutraaliutta, kliseehöttöä, löperöyttä, diipadaapaa, ympäripyöreyksiä joiden yli norsut liukuu kuin hanhen selästä - et pidä keskitiestä etkä kompromisseista, et ole tylsä tai mitäänsanomaton, väritöntä, muodotonta, mautonta, hajutonta, mausteetonta, kypsymätöntä ihmistaikinaa, josta jos yhdenkin nokareen ottaa niin mahaan alkaa koskea – olet puutarha, kellari, varasto, täynnä satoja ja tuhansia juomia ja ruokia vaikka minkälaiseen tarpeeseen ja mielihaluun
– et snoukkaa, skeittaa etkä laskettelekaan, voisit kuitenkin joskus maniakohtauksen vallassa tai muutenkin hypellä hangissa ja hillua puiden oksilla tms epäflegmaattista
– et ole käynyt armeijaa
– et fanita Yölintua, Robbie Williamsia, Maroon5:ta, Maija Vilkkumaata, Ricky Martinia, Nalle Puhia, Jamie Cullumia, Harry Potteria, BB-Perttua, Hopeanuolta, Janis Joplinia, Teho-osastoa, OC:tä, Anastaciaa, Pinkiä, Linkin Parkia, Savage Gardenia, Uniklubia, 69 Eyesiä, Joss Stonea, Nylon Beatia, Indicaa, Shakiraa, Sean Paulia, Jani Wickholmia, Manowaria, Sunrise Avenueta, Homer Simpsonia, Happoradiota, Moulin Rougea, Kiroilevaa siiliä, Miley Cyrusta, Reinoja, Kuorosotaa
– et ole lesbo tai Angelina Jolieta kuolaava bi, etkä Jolieta kuolaava heterokaan, ja tässä pakko sanoa se ettet unelmoi adoptiolapsista, kyllä ne itse on järkevintä ja hauskinta tehdä, vaikkei ehkä niin trendikästä
– et käytä huumeita (tässä yhteydessä lasken myös vauvanruoat huumeiksi; voi niitä nyt lettujen kanssa jotain mangososeita käyttää mutta jos päivittäin syöt vauvanruokaa niin en tule vaihtamaan vaippojasi)
– osaat kiroilla (esim et ole niin hälläväliä-ihminen että jos lempilautasesi tipahtaa lattialle niin kohautat vaan olkapäitäsi ja lähdet katsomaan Salkkareita)
– puhelinlaskusi on alle 10e/kk, et siis ole liian pälpättävä/juoruriippuvainen/tuhlaileva/sosiaalinen, eikä sinulla ole monen kymmenen "läheisen" ihmisen verkkoa (minun puhelinkulut on alle 2e/kk, päättele siitä montako sielunkumppania olen kohdannut)
– et käytä korkokenkiä (tarkoitan perus-korkkareita, en kenkiä joissa on paksu pohja), lippistä, vyölaukkua, rannekelloa, jakkupukuja, etkä oikein aurinkolasejakaan (ainakaan päälaella) tai käsilaukkua (paitsi ehkä joskus tietyissä tilaisuuksissa)
– käytät useimmiten vain housuja (farkut, tai samettihousut, ei mitään epämukavaa materiaalia), eli et käytä (tai harvoin) mekkoja etkä leninkejä etkä kotelomekkoja etkä kietaisuhameita etkä hameita etkä minihameita etkä shortseja etkä capreja etkä sukkahousuja, olet yhdistelmä miehen ja naisen hyviä ominaisuuksia, et ole perusnainen, etkä perusihminen
– et käytä e-pillereitä/kierukkaa, paitsi jos, niin siksi että kuukautisvaivasi eivät olisi niin isot
– enintään korvalävistyksiä, eikä nekään tai niiden korut ole mitään huomiota herättäviä, esim 10cm halkaisijaltaan olevia ns kanarenkaita. Napalävistys suht jees ehkä vielä, ja korvalävistyksellä en tarkoita mitään 4 sentin puulaattaa joka venyttää korvalehteä Dumboksi.
– ei tatuointeja, ainakaan isoja ja näkyviä, eikä mitään hölmöjäkään, tai kliseisiä tai tökeröitä. Joku puuman tassu -tatuointi rinnassa esim... Et ole idiootti. Et tee itsestäsi idiootin näköistä.
– ei erityistä fetissiä lävistysten/tatuointien suhteen, että kiinnostut jostakin ihan vain niiden perusteella, ennemmin päinvastoin. Myöskään kitaransoitto ei ole piirre joka herättää huomiosi, et ole bändärimateriaalia. Myöskään status, ammatti, työ, kuuluisuus, omaisuus jne eivät ole sellaisia joilla sinuun vetoaa. Vaan ihan vaan luonne, käytös, mielipiteet, ajatukset, ilmaisu, maku, sisin, mojo, muna, herkkyys, ajatukset, persoona, sielu, tunteet, karisma, sekavuus jne.
– et ole hulluina autoihinkaan, et siis tuning bändärikään, hyvä jos omistat ajokortinkaan
– et vastaile minulle ihan sama, whatever, sika pestään, unohda, ei mitään tärkeetä, kun haluan tietää mitä haluat tai tunnet tai miksi käyttäydyt tietyllä lailla, sinussa on otetta ja asennetta ja avoimuutta, siis minua kohtaan ainakin, ja kanssasi voi jutustella unelmista ja peloista, siis minä ja sinä voimme, siis sinulle tulee olo että saattaisimme voida
– et kutsu vanhempiasi/perhettäsi porukoiksi, et muutenkaan puhu teini/pissis/stadi/slangi/muoti/turunmurre kielellä, muttet myöskään kirjakielellä tai pikkuvanhasti, vaan omalla kielelläsi enimmäkseen
– yleissivistyksesi käsittää mm seuraavat: Celsius, morsettaa, Jim Morrison, jalkapallon paitsiosääntö, Jude Law, Keijo Leppänen, Juha Föhr, Ruusun nimi, flash mob, goatse, milf, miukumauku, peräti jopa nämä: Rothko, Hopper, Raushchenberg, Pollock, Björkenheim, Saigyo, Caulfield, Chinaski, Nijinski, Kinski, Ozu, Antonioni, Bresson, Woody Allenin koko tuotanto, ja ehkä sulla on rakkaudestakin joku mielikuva (ei tarvitse kokemusta olla mutta näkemystä mitä se voisi olla tai mitä se saisi olla tai tulisi olla jne) - jos olet 22 tai alle niin sitten ihan ok jos tiedät vain noin puolet noista peräti-kohdista
– et juo/biletä about kaikkia rahojasi, ja sitten valita että vitsi kun ei oo rahaa niin pitää sisällä murjottaa, ja kun sitä rahaa saa niin meneepä se kumman nopeasti ”bailatessa/juhliessa/viihteellä” (=ryypätessä ja panoseuraa etsiessä) mutta kivaa on, ja sitten valittelet että vitsi kun pitää puuroa syödä seuraavat pari viikkoa
– et ole hienohelma, et mieti edes varttia mitä laitat päälle, et meikkaa joka aamu hirmu kunnolla ja sitten pitkin päivää vähän väliä, ja aamulla sitten puoli tuntia peset niitä pois
– pidät välillä samoja vaatteita seuraanavakin päivänä, et tuhlaa satoja euroja vaatteisiin kuukaudessa, et kuitenkaan tuulipukuunkaan pukeudu
– et ole anime-fani, muutkaan muoti-ilmiöt eivät sinua hetkauta, et hiihdä oikkujen perässä muiden mukana, et ole imettävissä tai johdateltavissa sellaisiin mukaan
– et lahjoita rahaa hyväntekeväisyyteen ja lunasta siten hyvää omaatuntoa ja yöunia, tekopyhyys on kaukana sinusta, tykkäät kyllä tehdä jotain hyvää joidenkin edestä, mutta et noin olemattomana pisarana meressä, haluat nähdä tekosi jäljet melko tarkalleenkin
– et käy äänestämässä, tajuat miten mitätön se raapaisu jossain kopissa paperilapulle on mihinkään, et myöskään lottoa (kerran vuodessa ehkä mut jos useemmin niin en anna edes viidensilläkään treffeillämme sulle multiorgasmia)
– horoskoopit eivät ole sinulle tärkeitä, et määritä itseäsi niiden, tai nettitestien kautta, etkä copy-pasteta "tuloksia" esittelyihisi, tyyliin "Olet luova ihminen, et tyydy valmiiksiannettuihin vastauksiin.."
– koulurepussasi ei ollut peace-merkkiä, yhtyeiden nimiä, pinssejä, hakaneuloja
– et pidä ristiseiskasta ja protestoit (esim lähtemällä kotiin tuijottamaan seinää) jos olet seurassa jossa sitä halutaan pelata (koska eihän se ole lainkaan taitopeli, vaan 3-6v lastenpeli, aina on ihan selvää mikä kortti pitää laittaa seuraavaksi, 90% kierroksista on joko 0 tai 1 vaihtoehtoa, lopuilla kierroksilla 2 tai 3 yhtä selkeää, vain harvoin tarvitsee taktiikkakykyä, ihmiset pelaa sitä vain koska sen nyt kaikki osaa, mutta melko sama ois vaan heitellä kruunua ja klaavaa)
– et käytä vappuna tiaraa/kruunua, etkä kyllä muulloinkaan
– et käy festareilla (jos niin et niin että yövytkin siellä)
– et seuraa Emmerdalea, Huumaa, Jackpotia, Meidän isä on parempi kuin teidän isä, Fiksumpi kuin koululaista, Jeopardyä, 24:ää, Oikeaa kysymystä, Serranon perhettä, Ellen DeGenerestä jne tms, vaan jos jotain niin esim Californication, Breaking Bad, South Park, Rantojen kunkku, Beavis and Butthead, Isänmaan toivot, Irvipuhelut, Jerry Springer, Pää sekaisin, Operaatio hyvä yritys, Seinfeld, Frasier, NYPD Blue, Chicagon lääkärit, Laivaromansseja, Jäniksen kyydissä, Tehdäänpä uutiset, Berlin Alexanderplatz, Twin Peaks, Penn&Teller, Jeparit, jotkut dokumentit, jotkut ruokaohjelmat, vieraista riippuen haastatteluohjelmat, tapahtumista riippuen uutiset, YleTeemaa
– et harrasta matkustelua, välillä ehkä jossain käyt, nautitkin siitä, mutta harrastus se ei ole, ehkä kanssani voisit sellaista harrastusta aloittaa joskus, mutta mitä sitä lähteä merta edemmäksi kalaan, oikeassa seurassa matka lähikauppaan sinappia ostamaan on eksoottinen, viriili ja antoisa kokemus
– osaat ja tykkäät laittaa ruokaa (tämä on eri asia kuin että laitat ruokaa säännöllisesti, itsekin osaan ja tykkään laittaa ruokaa mutta useimmiten vaan lämmitän jonkun keiton tai paahtoleipää tai syön vain pullaa ja suklaata)
– et ole <3:ä ylenkäyttävä heruttelija joka omailee kuviaan vaikka keille tuntemattomille ja Irc-galleriassa tms mukana vaikka millä [sen ja sen] **IhQuT BeJbEt** tai Punatukkaiset on saletisti hot tai Elokuussa syntyneet on parhaita –yhteisöissä
– et laita monta sataa uuteen trendikännykkään, et lataile taustakuvia, soittoääniä, pelejä
– et lähettele ketjukirjeitä, tyyliin jos lähetät tämän 15:lle niin saat ilmaiseksi Wapin, tai lähetä tämä vähintään kymmenelle niin huomenna kohtaat prinssisi, myöskään "eräältä pankilta" tulleeseen avainlukulista-kyselyyn et "ihan" langennut
– top 50 -lempielokuviasi eivät ole TSH, Indiana Jones, Memento, Hiipivä tiikeri, Kuudes aisti, Forrest Gump, Housut pois, Bridget Jones, Shrek, Kill Billit, Benjamin Button, mikään Gilliamin ohjaama, mikään Burtonin ohjaama, mikään kokoperheen animaatio, mikään Batman
- osaat luetella muutaman lempielokuvasi ja -ohjaajasi, et siis vastaisi "kaikki toiminta" tai "kaikki missä on Vin Diesel" tms
– et käytä erityistä yöasua (pyjama, yömekkopaituli tms), et ainakaan tätimäistä tai lapsellista, tyyliin Nalle Puh
– vaatteesi eivät ole enimmäkseen seinäruusu-tyylisiä, harmaita tai murrettuja, hiirulaisille sopivia
– et käytä sanoja naisenalku, neiti, neito, neitonen, komistus, koiruus, katseenkestävä, omillaantoimeentuleva, akateeminen, loppupeleissä, nirso, ronkeli, kranttu, kroppa, fiksu, tyyppi (ihmisestä), jorata, pogottaa, bongata, päikkärit, saikku, safka, duuni, mie, miun, sie, siun
– tämä ei tullut sinulta: "Eikö tuo ole vähän epätoivoista?" Moni käyttäisi tuota muotisanaa E.T. esim tästä ilmoituksestani. Sanahan tarkoittaa jotakuta joka yrittää jotain missä on pieni mahdollisuus onnistua. Monet vaan käyttää sitä säälittävän/idioottimaisen synonyyminä. Eikö esim Rocky ollut epätoivoinen? Vireillään olevasta tuhkimotarinasta ne jotka ovat sen puolella käyttää sanaa unelma; ne jotka ei halua sen onnistuvan käyttää E.T.-sanaa.
– tupakoivasta naisesta en oikein osaa kuvitella voivani pitää
– ei lemmikkinä ainakaan käärmettä, kilpikonnaa tai isoa vaarallista koiraa (jos sulla on 5 dobermannia niin turha kutsua minua luoksesi, vaikka köyttäisit ne patteriin, myöskin jos sulla on 23 kissaa niin en tule, myöskin jos on norsu SEKÄ undulaatti niin eipä kiitos)
– älykäs, hauska, kaunis, mahtava, jännä, kiehtova, lämmin, huikaisevan hellä, aito, huippu, herkkä, luonnollinen, kiehtova, avoin, suora, tunteellinen, aistiva, näkevä, kokeva, rento, villihkö, kiltti, hupsu, OMANLAINEN
– koneesi taustakuvana ei ole Lamborghinia, Robbie Williamsia, sateenkaarimaisemaa jne. Kotisivusi taustakuvana ei ole tähtiä, kukkia, pääkalloja jne
– et tilaa mitään trendilehtiä, etkä oikein muitakaan
– sarjakuvamakusi ei ole Aku Ankka, Karvinen, Lassi ja Leevi tms vaan enemmän tyyliin Robert Crumb, Tenavat, Fingerpori, Wulff&Morgenthaler, Raakaa lihaa, Tuukka Virtaperko (sellasta sympaattista ja syvällistä, tai anarkistista, ei haukotuttavaa)
– et käytä sanaa varattu; jos rakastat jotakuta ja hän rakastaa sinua niin miksi siitä pitäisi käyttää sanaa josta tulee mieleen että joku on huussissa sisällä kököttämässä ja ovi on säpissä mutta ehkä kohta aukeaa
– et käytä sanaa eksä; jos olet joskus "rakastanut" jotakuta ja hän sinua niin miksi käyttäisit hänestä milloinkaan sanaa josta tulee mieleen raksilla merkattu kaadettavaksi tarkoitettu puu jossain korvessa
– ei haittaa jos et ole koskaan rakastanut ketään ja olet neitsyt
– et ehdota että (ensi)treffeillä mennään elokuviin/kahvilaan/yhdelle. Ihmisessä jonka kanssa ei uskalla sopia muuta kuin että "nähään vaan jossain" niin eipä sellasessa sitten varmaan mitään potentiaaliakaan näe. Jos ei potentiaalia näe miksi edes tavata. Joten nähdään pizzan ääressä. Ilmoitan myöhemmin missä. Joko jossain paikassa missä on hyviä pizzoja, tai sitten minun tai sinun luona, omaa pizzaa laittaen, tai sitten jostain haettuna. Ja voi se ruoka olla kyllä mikä vaan muukin, ei se nälän poistaminen sinä iltana se pääasia kuitenkaan ole..
– et ole h-tajuinen siten kuin 100% ihmisistä on, eli nauravat vitseille. Jos sinulle kertoo jotain hauskaa, niin reboundaat jotenkin, jatkat hauskuutta johonkin suuntaan, reagoit jotenkin uudella idealla, osaat antaa jotain takaisin. Ei niin että kerron sinulle jotain ja sitten hymyilet/naurat/hymähdät (tai Mesessä laitat haha tai hymiön). Mieluummin labyrintti, kuin umpikuja
– kun olen lähelläsi se ei tunnu siltä kuin välissämme olisi pleksi vaan kuin olisin keskellä kevätmyrskyn tai maailmanlopun jälkeistä tilaa
– empatiakyky, moraali, järki, sydän, sielu, lämpö, hyvyys, vetovoimaa joka ei riipu meikeistä tai kireistä/paljastavista vaatteista eikä edes stringeistä
– et tervehdi ihmisiä moi-sanalla (kumimaisen epäaito amerikkalainen sana). Vaan kuulut Mars-patukan tuolta puolen saapuviin hei-kansalaisiin. Et ole tekopirteä/nuorekas. Olet välitön. Myös puolitutuille sanot hei.
– pidät (tai et ainakaan inhoa) pinaattikeitosta, kalakeitosta, mämmistä, piimästä, minusta, sipulista, maksalaatikosta, maksapihveistä, lihasta eri muodossa, juustoista, sinihomejuustosta
– itse en erityisemmin pidä näistä: oliivit, pesto, katkaravut - eli siis enintään neutraalin makuisia minusta. Katkarapujen kilohinnalla haluaisi jotain muutakin. Tämä vain sellaisena kevyenä välihuomiona. Tuli mieleen. Kukkakaalejakin tulee syötyä tosi harvoin.
– et lähetä maileja joiden otsikossa on Re: tai Vs: ja sisällössä saamasi maili kokonaisuudessaan >-rimpsuna, teet yksilölliset mailit joista pyyhit turhat hömpänpömpät pois
– ykkösharrastuksesi ei ole kuntoilu, lenkkeily, aerobic, bodaaminen, spinning, jooga, pilates, bodypump, bailatino, tai mikään muukaan millä pyrit maksimoimaan seksikkyytesi toisen sukupuolen silmissä -> jotta saisit mahdollisimman paljon huomiota -> kosijoita -> iskuyrityksiä -> SITÄ -> orkkuja (saat harrastaa vaikka minkälaista liikuntaa, mutta lempi-intohimosi ei ole jonkun liikkeen monotoninen suorittaminen, ei etenkään siksi että se nostaisi arvoasi ihmissuhdemarkkinoilla, tiedät että sinussa on muutakin antia miehille kuin vartalosi)
– et paneskele tuntemattomia, tunteet pitää olla mukana pelissä jotta se kiinnostaisi sinua lainkaan, joku jonka tunnet ja josta välität (pssst, miten ois meitsi..?! ;])
– et osallistunut vanhojen tansseihin etkä penkkareihin (vaikka olen minäkin tehnyt satoja asioita joita tajuan katua)
– vartalosi ja pääsi välillä erottuu selvästi joku kaulan tapainen osasto, ei niin että siinä ihan kuin alataikina jonkunlaisen välitaikinan kautta muuttuu jonkunlaiseksi möhköpallon tapaiseksi (ja leukakin sulta löytyy, ja myöskin otsa, ja posket, ja nenä, ja huulia, ja kaikkea kohtalaista)
– et käy katsomassa uusia Hollywood-tuotoksia, etkä kotimaisiakaan
– suosikkinäyttelijäsi ei ole Bullock, Depp, Gibson, Close, Diesel, Leppilampi, Tola, Wenthworth Miller, Paul Walker, Robert Pattinson - jos joku iltatyttöjen lempinäyttelijöistä niin Bruce Williksen ja Nicolas Cagen voin niellä, on ne mullakin top sadassa
– et käytä seuraavia tai muitakaan fraaseja (=kuluneita ilmauksia), et ole kulunut kielesikään osalta:
- löydänkö sinut näin
- piristä päivääni
- oma ihana kulta jonka kainaloon käpertyä
- seuraa pimeneviin syysiltoihin
- duracell-pupu
- herra(smies)
- pieni mutta pippurinen
- villi ja vapaa
- fiksu ja filmaattinen
- en ole Miss Suomi mutten mikään rumakaan
- kauneus on katsojan silmässä
- kauniiksikin kehuttu
- kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen
- sisäinen kauneus
- sinkkuilut sinkkuiltu
- juoksut juostu
- jalat maassa
- taivaanrannanmaalari
- en oikein tiedä mitä haen, kerro sinä se minulle
- tosissaan en seuraa tätä kautta hae mutta eihän sitä ikinä tiedä mitä täältä löytää
- en etsi enkä hae mitään mutta [heitä nopalla joku positiivinen adjektiivi]t ja [heitä nopalla joku positiivinen adjektiivi]t miehet voivat ottaa yhteyttä
- haluan vaihtaa ajatuksia
- ystäviä ei ole koskaan liikaa
- tykkään hauskanpidosta
- mies joka puhuu ja pussaa
- miehekäs mies
- mies isolla M:llä
- nallekarhu
- duracell-pupu
- kesyttäisitkö minut
- musiikkimaku kaikkiruokainen, laidasta laitaan, melkein kaikki käy paitsi heavy ja ooppera
- [sitä sun tätä] älkää vaivautuko
- kuva kuvasta
- kaikille 100% varma vastaus
- jos kolahti niin heitä postilla
- en pure (ainakaan kovaa/heti)
- älä kulje onnesi ohi
- se mikä ei tapa vahvistaa
- kaikkea pitää kokeilla paitsi tanhua ja sukurutsaa
- pilke silmäkulmassa
- kevättä rinnassa
- kesäkollille paikka auki
- seuraa pimeneviin syysiltoihin
- leijonanainen/vaakatyttö/naisenalku/neitonen tms
- osaat bilettää mutta myöskin viettää rauhallisia koti-iltoja
- se mikä ei tapa vahvistaa
- asioilla on tapana järjestyä
- et muotoile tätä: haluan tutustua sinuun, näin: oisko antaa tulta, oisko heittää tupakkaa, paljo kello (oma iskureplahan baareissa on että "oletko sinkku", ja netissä että "pidän maksalaatikosta ja sipulista")
- et käy baareissa "pitämässä hauskaa" tai tanssimassa, tai tilaamassa 7 euron mojitoja, käyt siellä (myös) jotta kohtaisit minut, yleensäkin käyt ja olet käynyt vaikka missä hiukan/paljon myös siksi jotta kohtaisit minut, mutta et vain sattunut kohtaamaan, mutta tässäpä olen, onnittelut meille, vihdoinkin!
– et käytä netissä jutellessa seuraavia "sanoja": jaahas, juu, aijaa, jaa, aha, just, hä, häh, tä, täh, jtn, mtn, kui
– yhdellä sanalla voisin laittaa tällaisen johtolangan: vetovoima. Eli se mitä olet ja ajattelet ja sanot ja teet ja miltä näytät ja miten toimit ja miten leikkaat ruisleipää niin siinä on vahvaa persoonallista tunnetta, eli lämpöä ja asennetta ja voimaa ja syvyyttä, sisälläsi on hehkuvaa kummallista energiaa, niin vahvaa ja aitoa ja originelliä ja läpitunkevaa että se erottuu kauas - jopa monitorin toiselle puolelle
– en voisi olla pitämättä käsialastasi
- jos et halua minua niin levittelet ilmoitustani ketjukirjeenä Ircissä, sähköpostilla, kauppojen ilmoitustauluilla, keskustelupalstoilla ja Facebookissa, ja lasket montako kohtaa täytät, ja vertailet prosentteja kavereidesi kanssa
– et kuorsaa sydäntäraastavasti etkä kailota karaokea etkä pureskele kynsiäsi
– tykkäät ehkä valokuvia otella, ja olla kuvattavana. Koska jos en saa ottaa sinusta edes valokuvia, niin mitä sitten saan tehdä? Haen tässä ihan enimmäkseen tyttökaveria/ystävää, ja jos ei saa tyttökaveriaan/ystäväänsä kuvailla, niin ei se tyttökaveri/ystävä ole, tuskinpa edes kaverikaan. Itse otan noin 10000 valokuvaa vuodessa.
– ostelet vaatteesi ennemmin kirpputoreilta tai Huuto.netistä kuin.. öö... no mitä niitä nyt onkaan. No alennusmyynnit.
– olet olemassa
– pidät ilmoituksestani, kiinnostut minusta, vastaat, tutustut, tapaat, rakastut, rakastat

Uusimpia ranskalaisia viivoja eiliseltä:
– Ei George Hamilton -rusketusta
– Ei Nicole Kidman -hipiää (maidonvalkea iho oksettaa, tai sanotaan että ei ainakaan saa kuumaksi)
– Ei värjää hiuksiaan yli kerran vuodessa (vieroksuttaa nämä joilla on perushiustenväri maantie/kaurapuuro ja jotta kelpaisivat itselleen jotenkin niin värjäävät sen mustaksi/blondiksi kerran kuussa - ovatko muidenkin maiden naiset tällaisia vai onko hiukset luonnostaan kamalan väriset vain Suomen naisilla?)
– Ei keinotekoisesti kaunis (kelpaa katsella myös ilman meikkejä jne)
– Ei puunhalaaja/viherpiipertäjä/verenluovuttaja/dramaqueen/lukihäiriöinen
– Ei maksa rahaa Greenpeacelle/WWF:lle/Animalialle/Amnestylle/SPR:lle jne
– Ei ole sitä mieltä että ruokaa pitää alkaa syödä 15 sekunnin sisällä siitä kun se on valmista, ja sitten molemmat kuitenkin ekat 5 minsaa puhaltelevat ruokaan ja valittavat että vitsi että on kuumaa ja saatana ku kieli palo
– Ei omaa tapaa katsoa televisiota pimeässä (en ole koskaan tajunnut tuota ilmiötä, ei minun tv-ruutu ainakaan heijasta mitään, enkä kaipaa kokemusta että olisin muka jossain elokuvateatterissa, kun katson Kymppiuutisia)
- Tiedät moneltako Ylen pääuutislähetys alkaa - tuli vastaan yli 30-vuotias nainen jolle tuo oli mysteeri... Hän ei myöskään tiennyt kuka on Tomi Einonen. Tai Jude Law.
– Kotoa löytyy sekä netti että televisio, ja jos olohuone yli 15 neliötä niin mieluusti sohvakin (mieluummin nahkaa kuin sellasta karheaa kangasta)
– Osaa laittaa välilyönnin välimerkin jälkeen
– Näkee värillisiä unia
– Ei harrasta laulamista (Singstar ok), uintia (mökillä juhannuksena ok) tai ampumista (paintball-sota tosi jees)
– Omistaa ainakin yhden kameran, ja käyttää sitä usein (ei vain kukkamakroihin tai festarikuviin tai turistikuviin tai kliseisiin "tippa lätsähtää veteen ja 1/2000 sek zoom-kuva siitä plaah" jne)
– Omistaa ainakin pari runokokoelmaa, kirjoittaa itsekin runoja (ei rakkausrunot.comiin)
– Asunnossa ei kelloa josta kuuluu tik tok tik tok joka sekunti (mieluiten ei mitään seinä- tai kaappikelloa - kännykän ja digitelevision ja tietokoneen kello riittää)
– Ei mitään hölmöjä soittoääniä
– Ei kämäsiä kaverikuvia kirjahyllyssä kultakehyksissä
– Ei automaattista kaiken penkkiurheilun dissausta
– Osaa laskea 5 potenssiin 5 noin 5 sekunnissa
– ÄO noin 140-165 (toim huom: tuskin on edes 130 jos tuo 5^5 oli liian paha - itse laskin 1,6 promillen humalassa viime lauantaina mm 7 potenssiin 8 puolessa minuutissa ja vain kolmanneksi viimeinen numero oli väärin)
– Juo maitoa
– Löytyy dvd-soitin ja ainakin 10 dvd:tä (jotka ei mitään kökköjä) - tai jos ei niin lainailee elokuvia kirjastolta
– Levyhyllystä löytyy jazzia, mutta ei Black Eyed Peasia, ja jos Bon Jovia, niin yli 10v sitten ostettua
– Baariin mennessään juo vain harvoin yli 1,5 promillen humalaa
– Käy baarissa 0,5-4 kertaa kuussa
– Ei fanita Lauri Tähkää
– Ei pukeudu aina saman tyylisesti, esim kaikki aina vaan mustaa
– Pukeutuu välillä villapaitaankin
– Mieluiten kiharat hiukset
– Ei posliinia
– Ei ole Facebookissa salaisella profiililla
– Ei sisäänpäinkääntyneitä nännejä
– Ei koe välttämättömänä soittaa ennen ekoja treffejä että "tietäisi" pitääkö toisesta tai toimiiko kommunikaatio, ei testaa hölmöillä tempuilla
– Määrittelee unelmien miehensä mieluummin näin: "älykäs, herkkä, syvällinen, hoikka, sotkutukkainen, tunteellinen, persoonallinen, eksentrinen, taideholistinen, poikkeava, erikoinen, lahjakas, luova, mystinen, boheemi, monisyinen, hupsu, yllätyksellinen, välillä angstinen" kuin näin: "tumma, pitkä, komea, urheilullinen, sosiaalinen, huumorintajuinen, tyylikkäästi pukeutuva, hyvä työ, ehkä tatuoitu, perusmukava, kiva esitellä kavereille ja suvulle"

vastaukset sähköpostiini:
[email protected]
Dementation

Posts: 2,892

#16808 • • Dementation wednesday?
Melkoinen toivelista *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

_RixU_

Posts: 320

#16809 • • _RixU_
Ja mäkun luulin, et mä oisin jotenkin häiriintyneesti ronkeli *nauru* Emmä sit ehkä ookkaan *lmao*
Seke

Posts: 33

#16810 • • Seke
hohoho!

Täs olis kovat paikat betsata, mille on suurempi todennäköisyys; löytääkö em. kaveri listan mukaista kumppania elämänsä aikana vai voittaako hän lotossa pelattuaan koko elämänsä joka viikonloppu 100 eurolla kyseistä kansanhuvia :p

Vai löytääkö hän kenties itsensä suljetulta osastolta vai vitsikirjan 'seurustelu' osiosta? :)
MonstersBall

Posts: 4

#16811 • • MonstersBall

Seke, 18.3.2009 02:29:
hohoho!

Täs olis kovat paikat betsata, mille on suurempi todennäköisyys; löytääkö em. kaveri listan mukaista kumppania elämänsä aikana vai voittaako hän lotossa pelattuaan koko elämänsä joka viikonloppu 100 eurolla kyseistä kansanhuvia :p

Vai löytääkö hän kenties itsensä suljetulta osastolta vai vitsikirjan 'seurustelu' osiosta? :)



Laitapa all-in!

Luit kuitenkin varmaan ekan kappaleen. En etsi 100% listan mukaista kumppania. Lista kuvaa unelmieni kumppania. Unelmieni kumppania ei ole olemassa. Unelmia ei ole olemassa reaalimaailmassa. Unelmat ovat unelmia.

Asetelma on sama jos Hannu Aravirtaa pyydettäisiin kuvailemaan unelmiensa jääkiekkoilija, tai täydellinen jääkiekkoilija. Lista voisi olla jotakuinkin tällainen:
- Äärimmäisen nopea luistelija
- Hyvä harhauttelemaan
- Ilmiömäiset kädet
- Räjähtävä lämäri
- Dynamiittinen taklaaja
- Uskomaton pelisilmä
- Erittäin tarkka laukaus
- Taistelijaluonne
- Alivoimaekspertti
- Johtajahahmo
- Suostuisi pelaamaan joukkueessa ilmaiseksi

Teemu Selänne täyttää noin 5 noista kohdista. Uskon silti että Aravirta ottaisi Teemun Jypiin pelaamaan, jos vaan jostain löytyisi rahat palkkaan.

Kysehän on siitä onko tarpeeksi lähellä unelmaa, ja mikä kompensoi ja mitä.

Kokemuksesta voin sanoa että 1% naisista kokee ilmoituksen kuvailevan melko hyvin heitä, ja 3% miehistä on sitä mieltä että itsekin hakevat melko lailla samanlaista naista kuin minä.

Olen jo ekan vastauksen saanut. "Täytyy vaan kommentoida, että voi juma että osaa mies kirjoittaa! Tietynlaista, paikoitellen hyvinkin näkyvää, idealistisuutta, ehdottomuutta ja naiiviuuttakin kirjoituksestasi välittyi, mutta ymmärrän todella mitä etsit." "Toivoisin, että olisin nuorempana kohdannut sinunlaisesi ihmisen, mutta toisaalta tiedän että en sen hetkisellä kokemuksellani olisi välttämättä ymmärtänyt täysin arvoasi, jos edes olisin ketään kaltaistasi kohdannutkaan..." "En myöskään täysin itsekään ymmärrä miksi vastasin sinulle. Tunsin vaan jonkinlaista sielujen sympatiaa kanssasi."

Kyllä ilmoituksellani löytää helpommin seuraa kuin miesten keskivertoilmoituksella. "Hei, olen rehellinen ja luotettava h-tajuinen mies. Etsin vapaata naista kaikenlaiseen kivaan." Tuollainen ei toimi. Silti, kuinka moni tuollaisen laittaneelle kehtaisi vittuilla että "et kai luule että tuohon kukaan vastaa"...

Ja olen ilmoituksellani löytänyt jo 2 naista suhteeseen. Ei tosin yli puolen vuoden suhde kumpikaan. Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen... 80% miesten ilmoituksilla ei saada edes yhtä vastausta. Ehkä 98% miesten ilmoituksista ei johda edes treffeihin. VAIKKA ilmoituksen takana on ihan normaali mies joka etsii normaalia naista...
Avatar
#16812 • • astaroth Guest

MonstersBall, 18.3.2009 06:45:
Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen...


onko tästä topikista missään vaiheessa ollut oikeasti tarkoitus päästä ilmoituksella vaihtamaan siviilisäätyä? mä kun luulin, että täällä vaan sarkastisesti valitetaan kuinka arsesta tää on ja ne oikeat pelisiirrot suoritetaan ihan muualla irl :/
Aleks G

Posts: 284

#16813 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX

astaroth, 18.3.2009 07:04:
---
MonstersBall, 18.3.2009 06:45:
Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen...

---

onko tästä topikista missään vaiheessa ollut oikeasti tarkoitus päästä ilmoituksella vaihtamaan siviilisäätyä? mä kun luulin, että täällä vaan sarkastisesti valitetaan kuinka arsesta tää on ja ne oikeat pelisiirrot suoritetaan ihan muualla irl :/



nii.. ?
Syder

Posts: 2,255

#16814 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Ei kyllä klubbarin sinkkuluukku on ajantappopaikka siinä missä muutkin :)

--
Divida et impera.

Jone

Posts: 8,258

#16815 • • Jone Archibald Haddock
Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.
Kipinä

Posts: 144

#16816 • • Kipinä Jonna

MonstersBall, 18.3.2009 00:47:
– vartalosi ja pääsi välillä erottuu selvästi joku kaulan tapainen osasto, ei niin että siinä ihan kuin alataikina jonkunlaisen välitaikinan kautta muuttuu jonkunlaiseksi möhköpallon tapaiseksi (ja leukakin sulta löytyy, ja myöskin otsa, ja posket, ja nenä, ja huulia, ja kaikkea kohtalaista)



Tää kohta kolahti *nauru* Nimittäin muistan nauraneeni tälle samalle ritirimpsulle joskus todella monta vuotta sitten muistaakseni city.fi:n deittiosastolla. Eli vanha vitsi...?
Avatar
#16817 • • Annakins Guest

Kipinä, 18.3.2009 09:05:
---
MonstersBall, 18.3.2009 00:47:
– vartalosi ja pääsi välillä erottuu selvästi joku kaulan tapainen osasto, ei niin että siinä ihan kuin alataikina jonkunlaisen välitaikinan kautta muuttuu jonkunlaiseksi möhköpallon tapaiseksi (ja leukakin sulta löytyy, ja myöskin otsa, ja posket, ja nenä, ja huulia, ja kaikkea kohtalaista)

---


Tää kohta kolahti *nauru* Nimittäin muistan nauraneeni tälle samalle ritirimpsulle joskus todella monta vuotta sitten muistaakseni city.fi:n deittiosastolla. Eli vanha vitsi...?



Joo mä muistelen kanssa nähneeni vastaavan parisen vuotta sitten. Huomio kiinnittyi tohon huulirasva-asiaan nimittäin silloinkin :D
Lyylikki

Posts: 2,975

#16818 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Jone, 18.3.2009 08:36:
Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.



Joo, aika kaukaa haetulta tuntuisi, että joku rekisteröityisi klubbariin vain postatakseen tommosen deitti-ilmon sinkkuluukkuun *hih*

Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin *nauru*
domi

Posts: 7,069

#16819 • • domi Työn sankari.

Lyylikki, 18.3.2009 09:56:
---
Jone, 18.3.2009 08:36:
Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.

---


Joo, aika kaukaa haetulta tuntuisi, että joku rekisteröityisi klubbariin vain postatakseen tommosen deitti-ilmon sinkkuluukkuun *hih*

Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin *nauru*


Idiooteillakin on oikeus hakea seuraa *grr*

(ja ip:n perusteella menis Kuopioon toi postaus)
laite

Posts: 2,994

#16820 • • laite MastahWankah
AST pilaa deitti-ilmot? :D

Mä lupaan naputella tän päivän aikana oman ilmon tänne!