SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,821,747 views

Syder

Posts: 2,255

#16781 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Meitsi on ainaki made out of pure win o/

--
Divida et impera.

siveys

Posts: 2,492

#16782 • • siveys lovely

niomic, 6.3.2009 05:25:
Laittakaahan pojat pilit takas holstereihin ja sit siveys kaivaa meille tiedot siitä et kuka on puhunu eniten asiaa (eli whatever) suhteessa johonkin mihinkin. Ja toki droppaat quotet pois laskuista :F


Tätä kelailin itselin, että vois laskea jotain viestin keskipituuta (tai sanojen määränkeskiarvoa) ilman quoteja. Sit jos jaksais oikeasti säätää vois alkaa tekemään verkostoanalyysiä siitä, että kuka on quottaillu ketä ahkerimmin.

Alkaa vaan työmäärä menee sellaiselle tasolle, että tarvittais kyllä taas yhet selvänä vietetyt sinkkuluukkubileet, että jaksais motivoitua. Oletan myös, että kukaan muukaan täällä ei oikeasti ole kiinnostunut _tekemään_ asialle mitään, vaikka voisinkin noi mun koodit laittaa pakettiin ja antaa vapaaseen käyttöön ;)

Ja sit kehitetään oma metamerkistö (esim. hymiöin) ja _kaikki_ käy editoimassa _kaikkiin_ vanhoihin sinkkisviesteihinsä tietyt koodit sisällön perusteella, ni voidaan sit käsitellä kunnolla asioita tilastojen pohjalta eikä vaan arvuutella onks tää nyt paras vai paskin luukku ja onks miehet ja naiset ihan berberistä vai made of WIN jne.


Hei miks mä en heti tajunnut antaa statistiikkoja mies/nais akselilla? *doh*

Mut vois tosiaan tehdä jotain analyysiä hymiöiden käytöstä ja jotain sana-analyysiäkin voisi tehdä (ainakin sillä tasolla, että mikä on useimmiten käytetty sana ja kuka on käyttäny tiettyä sanaa eniten tms.. En vaan tiedä miten kukaan tästä kostuu mitenkään..)

Ehkä sitten ensi vuonna tms. ;)
Avatar
#16783 • • pia^^ Guest
Vois pitkästä aikaa päivitellä, eli vieläkin täällä *nauru* Ja ekaa kertaa ei oo kiire pois *blush*
AnssiV

Posts: 1,798

#16784 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
jaah, taitaa olla jotakuinkin 3,5 vuotta mitä tässä luukussa on tullu oleskeltua (mikäli ei satunnaisia tapailuja lasketa).. ..enkä aatellu lähtee täältä mihkään, kesä ja pyöräkausikin tulossa taas. *hymy*
Funktion

Posts: 1,720

#16785 • • Funktion over 9000
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

seilori

Posts: 482

#16786 • • seilori

Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D


Tuon perusteella hyvä että pääsit siitä eroon.
Funktion

Posts: 1,720

#16787 • • Funktion over 9000

vilna, 8.3.2009 19:09:
---
Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D
---

Tuon perusteella hyvä että pääsit siitä eroon.



Joo, tyytyväinen oonkin. Nytkin tuo viesti puolittain naurattaa, vaikka toki hiukan kirpaseekin.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Freja

Posts: 8,775

#16788 • • Freja Sihteeri

Funktion, 8.3.2009 19:12:
Joo, tyytyväinen oonkin. Nytkin tuo viesti puolittain naurattaa, vaikka toki hiukan kirpaseekin.



:O kamala nainen *whaat*

Sori, tiedän et se on joskus ollut ihana, mut hirmu typerää käytöstä häneltä :[

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#16789 • • Sunshine^82 Guest

Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D



ei jumalauta kyllä on sit katkera nainen! :D
Funktion

Posts: 1,720

#16790 • • Funktion over 9000

Sunshine^82, 8.3.2009 19:52:
---
Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D

---


ei jumalauta kyllä on sit katkera nainen! :D



Joo, ja hauskintahan tässä on se, että hän oli tosiaan se joka erota halus.. :D Niin vois nyt sitten yrittää olla vielä tahallaan loukkaamatta.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Avatar
#16791 • • Sunshine^82 Guest
2 vuotta aika tarkalleen sinkkuna oltu.

Eilen viä satuin törmäämään tähän kyseiseen exään baarissa ja se sitten alkoi lähenteleen ja iski silmää. Vittu äijällä on avovaimo ja pieni lapsi kotona! Voi siis todeta, että ei oo tapaus muuttunut miksikään! *possu*
hallucinogen

Posts: 8,190

#16792 • • hallucinogen Edain

Sunshine^82, 8.3.2009 19:58:
Voi siis todeta, että ei oo tapaus muuttunut miksikään! *possu*


Ei miestä voi siitä syyttää, että sitä kaunis nainen kiinnostaa.

--
pikku-*possu*

Jone

Posts: 8,258

#16793 • • Edited Jone Archibald Haddock

Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D



*lmao*

Tunnen sielujen sympatiaa sua kohtaan löydettyäni merkittäviä yhtymäkohtia muutamiin oman elämäni tilanteisiin.

Tekisi ehkä jopa mieli raportoida noista tilanteista, mutta taitaa olla parempi pitää nyöri sen juuttipussin suun ympärillä ettei helvetti räjähdä valloilleen. *nauru*

hallucinogen, 10.3.2009 23:30:
---
Sunshine^82, 8.3.2009 19:58:
Voi siis todeta, että ei oo tapaus muuttunut miksikään! *possu*

---

Ei miestä voi siitä syyttää, että sitä kaunis nainen kiinnostaa.



Tosta en tiedä, mutta aika jyrkkä ja kattava on tuomio silmäniskun perusteella.
Epailija

Posts: 5,636

#16794 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D



Zing! No, ehkä eksäsi otti tekstiviestisi piilovittuiluna ja iski sen takia vyön alle. Olisithan sinäkin tosin voinut lähteä leikkiin lähettämällä takaisin jotain tyyliin: "No eipä tässä ole kiire seurustelemaan kun on muutaman tutun mimmin avulla saanut vihdoin tietää millaista hyvä seksi on. =)"

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

lunake

Posts: 800

#16795 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni. *hihu*

Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:

10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta... *plur*

Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu. *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

eonik

Posts: 182

#16796 • • eonik graafinen suutelija
Jahas... täytynee taas ilmoittautua paikalle...
Onneksi oli helppo siirtymä kun koko juttu ei missään vaiheessa ollut kovin vakava kummankaan osalta. *hih*

--
Unts, unts, unts...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16797 • • WiljamiDzay Nyypiö

lunake, 11.3.2009 09:19:
N. 3,5 vuotta vierähtänyt tässä luukussa erinäisten fiilisten parissa ja on kyllä ollut tähän mennessä parasta aikaa elämässäni. *hihu*

Tuli sitten katseltua vanhoja viestejäni tähän luukkuun ja tää tuli viime "keväältä" vastaan:

10.3.2008 16:19
Tunnen olevani jo puoliks ulkona tästä luukusta... *plur*

Huvittavinta on se, että nyt on 11.3.2009 ja vuosi vierähtänyt ja voin
todeta, että fiilikset ovat samansuuntaiset kuin vuosi sitten, tällä kertaa vaan tietty uusi heppu kuvioissa. Näköjään vuoden välein maaliskuussa sattuu & tapahtuu. *nauru*



Joo kyl mä muistelinkii että sä kävit ainakii säpinäluukun puolella jos et kauempanakii *pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#16798 • • Sunshine^82 Guest

Jone, 11.3.2009 08:53:
---
Funktion, 8.3.2009 18:52:
Mjaaha, exällä vissiin pienehkö mollausfiilis päällä. Toivotin tekstiviestillä hyvää naistenpäivää, ja vastaukseksi sain seuraavanlaisen viestin:

"Kiitti vaan. Tänään on muuten suunnilleen puoli vuotta siitä kun rupesin miettimään eroa. Päivääkään en ole katunut. Mulla onni kukoistaa "nimettömän" kanssa. Mutta kuulin että sinä oot vieläkin yksin? Noh, ehkäpä jossain joku sinullekin on."

Kiiiitooos, päivän pelastus taas! :D

---


*lmao*

Tunnen sielujen sympatiaa sua kohtaan löydettyäni merkittäviä yhtymäkohtia muutamiin oman elämäni tilanteisiin.

Tekisi ehkä jopa mieli raportoida noista tilanteista, mutta taitaa olla parempi pitää nyöri sen juuttipussin suun ympärillä ettei helvetti räjähdä valloilleen. *nauru*


---
hallucinogen, 10.3.2009 23:30:
---
Sunshine^82, 8.3.2009 19:58:
Voi siis todeta, että ei oo tapaus muuttunut miksikään! *possu*

---

Ei miestä voi siitä syyttää, että sitä kaunis nainen kiinnostaa.

---


Tosta en tiedä, mutta aika jyrkkä ja kattava on tuomio silmäniskun perusteella.



Jaahas no olisi pitänyt tarkentaa, tolla lähentelyllä meinasin sitä, että se alkoi hiplaamaan. Et sillee.
Jone

Posts: 8,258

#16799 • • Jone Archibald Haddock

Sunshine^82, 11.3.2009 12:41:
Jaahas no olisi pitänyt tarkentaa, tolla lähentelyllä meinasin sitä, että se alkoi hiplaamaan. Et sillee.



Toi on tietty hyvinkin harmillista käytöstä ja sellaisenaan täysin epätoivottua, mutta mun pointtini oli se ettei toi vielä kerro paljoakaan kenenkään käyttäytymismallien ja elämän muutoksista kokonaisuudessaan. Mut enempiä ruotimatta sanottakoon, että kyseessä on tosiaan sun exäsi, joten etköhän sä sitä tunne paremmin muutenkin kuin esim. minä. *joo*

-

Täysin erillisenä kommenttina:
Joskus exät on kyl kauhean kovia "tuntemaan" toisiaan. Oon itsekin syyllistynyt tohon moneen otteeseen "tietämällä" omieni toimintamalleista ja elämistä. Vois koittaa antaa niiden olla vaan kun suurin osa ko. ihmisistä ei liity mitenkään mun elämääni enää eikä minä heidän elämiinsä.
Jone

Posts: 8,258

#16800 • • Jone Archibald Haddock
PS. Oon alkanut viihtyilemään tässä luukussa. *hihu*