SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,534 views

Dragonfly

Posts: 542

#1661 • • Dragonfly Mariarawr

kuu:
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?


toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... *plur* ... *blush* mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me *vink* *joo*

--
Uguu~

kuu

Posts: 1,174

#1662 • • kuu tyttttö

Dragonfly:
---
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... *plur* ... *blush*



Todentotta *joo* Sellaset äijänköriläät ei saa muuta tuntemuksia, kuin halun juosta karkuun.

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1663 • • hallucinogen Edain
Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly? *nauru*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1664 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Dragonfly:

toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... *plur* ... *blush* mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me *vink* *joo*



Entäs poikamaiset poikamiehet? *vink* Ja hei, kai sä nyt sentään voit toista niistä kuulle lainata. Ei saa olla ahne. *hih**iloinen*

Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa. *vink**pahis**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kuu

Posts: 1,174

#1665 • • kuu tyttttö

Epailija:
Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa. *vink**pahis**nauru*



Joooo tänne vaan *nauru**pahis**nauru*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#1666 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly? *nauru*



Sama juttu.Toinen on entinen poikaystävä ja toinen vaan sellanen epäkiihottava.Onneksi pääsen kohta muuttamaan kahden ihanan ja kauniin tytön kanssa. *plur*

--
köh köh

Dragonfly

Posts: 542

#1667 • • Dragonfly Mariarawr

Epailija:
---
Dragonfly:

toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... *plur* ... *blush* mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me *vink* *joo*

---


Entäs poikamaiset poikamiehet? *vink* Ja hei, kai sä nyt sentään voit toista niistä kuulle lainata. Ei saa olla ahne. *hih**iloinen*

Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa. *vink**pahis**nauru*


hmmm.... enpä tiiä.. mitenköhän mä yhdellä pärjään ku nyt tekee jo tiukkaa :( me suunniteltiin jo niiden kanssa et tehtäs sellanen vuorolista että kenen vuoro on aina nukkua mun viekus *hih* vähä niiku tiskivuorot.. paitsi et toi on tietysti hauskempi..

hallucinogen
Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly? *nauru*


jos tuntisit olevas onnekas niin mua vois ruveta jo pelottaan... *ei pahemmin seuraa sellaisia touhuja* *vink*
ja kuu, miehenköriläät suxsss.. *eiei*

--
Uguu~

Epailija

Posts: 5,636

#1668 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kuu:

Onneksi pääsen kohta muuttamaan kahden ihanan ja kauniin tytön kanssa. *plur*



No muuton jälkeen ei ainakaan hallun kyläilyä enää voi estää. *pahis**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kuu

Posts: 1,174

#1669 • • kuu tyttttö

Epailija:
No muuton jälkeen ei ainakaan hallun kyläilyä enää voi estää. *pahis**nauru*



No sitten tervetuloa vaan *joo*

--
köh köh

Avatar
#1670 • • Lara C Guest
Poikamaiset miehet voi olla lutusia joo, mut niitä lähinnä tekee mieli hoivailla ja rapsutella -jos sitäkään. Kyllä miehen pitää olla Mies -ja miehekäs, eikä mikään söpöliini pojannulikka. Ainakaan muhun ei pojat iske. Ei vanhemmatkaan pojat. Ei sais kuitenkaan olla mikään körmykään. Pehmeyttä pitää olla. Jos se puuttuu, on mies taas kaikkea muuta kuin mies. Löydä nyt tässä sit sellanen jostain.....*justjoo*

Söpöliineille ei uskalla sanoa mitään. Ne voi mennä rikki tai pelästyä tjms. Niin, eikä ne uskalla sanoa mulle mitään.... Nimim. Iso, paha ja pelottava.

[muokattu 28.8.2003 12:53]
Dragonfly

Posts: 542

#1671 • • Dragonfly Mariarawr
mäkin oon muuttamassa, mut pojut seuraa perässä.. mahtava kämppä.. baarikaappiki löytyy *pihkassa* siitä tulee kyllä ihan kiksuluola *sydän* kyllä pelottaa jo pelkkä ajatus.. no ei! *iloinen* toivottavasti siellä vaan käy enemmän pojuja.. *addikti* *joo*

--
Uguu~

Epailija

Posts: 5,636

#1672 • • Epailija Physicist, 2nd class.

kuu:

No sitten tervetuloa vaan *joo*



Sä et kuule tiedä, mihin olet lupautumassa. *hih**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Dragonfly

Posts: 542

#1673 • • Dragonfly Mariarawr

Lara C:
Poikamaiset miehet voi olla lutusia joo, mut niitä lähinnä tekee mieli hoivailla ja rapsutella -jos sitäkään. Kyllä miehen pitää olla Mies -ja miehekäs, eikä mikään söpöliini pojannulikka. Ainakaan muhun ei pojat iske. Ei vanhemmatkaan pojat. Ei sais kuitenkaan olla mikään körmykään. Pehmeyttä pitää olla. Jos se puuttuu, on mies taas kaikkea muuta kuin mies. Löydä nyt tässä sit sellanen jostain.....*justjoo*


noh, mun mielestä ei saa olla liian maskuliinen, sen verran kyllä että ei leiki barbeilla ja jos tulee ongelmia ei tule volisemaan ja nykimään hihasta paniikissa vaan osaa hoitaa asiansa itsekin.. siis jos murheita on niin niitä voi kuunnella mutta jos on itse hankkinu ongelmia niin ne on kyllä itse ratkaistavakin.. *analyysi* *hymy*

--
Uguu~

kuu

Posts: 1,174

#1674 • • kuu tyttttö

Dragonfly:
mäkin oon muuttamassa, mut pojut seuraa perässä.. mahtava kämppä.. baarikaappiki löytyy *pihkassa* siitä tulee kyllä ihan kiksuluola *sydän* kyllä pelottaa jo pelkkä ajatus.. no ei! *iloinen* toivottavasti siellä vaan käy enemmän pojuja.. *addikti* *joo*



Voi kun löytyisikin EDES joku kämppä.Ei ole neliöitä, ei sitten millään *eiei* Sinne voi sitten kutsua poikia kyläilemään hyvällä omallatunnolla, kun ei ole entinen hönkimässä niskaan.
Kuulostan varmaan aika epätoivoiselta *nauru*

--
köh köh

kuu

Posts: 1,174

#1675 • • kuu tyttttö

Epailija:
Sä et kuule tiedä, mihin olet lupautumassa. *hih**nauru*



Toivottavasti tiedän *vink**nauru*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1676 • • hallucinogen Edain
Enhän mä nyt kolmea naista menis tapaamaan, mä oon niin viaton *enkeli*
Mä en kato katsokaan naisiin päin ennen kun pappi sanoo aamen *vink*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1677 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Enhän mä nyt kolmea naista menis tapaamaan, mä oon niin viaton *enkeli*
Mä en kato katsokaan naisiin päin ennen kun pappi sanoo aamen *vink*



*nauru**nauru**nauru**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

kuu

Posts: 1,174

#1678 • • kuu tyttttö

hallucinogen:
Enhän mä nyt kolmea naista menis tapaamaan, mä oon niin viaton *enkeli*
Mä en kato katsokaan naisiin päin ennen kun pappi sanoo aamen *vink*



No ei sitten *vink**iloinen*

--
köh köh

hallucinogen

Posts: 8,190

#1679 • • hallucinogen Edain
Epäilijä, kaikki mitä sä oot nähny tai kuullu musta on pelkkää illuusiota, oikeesti mä istun kotona vaan ja luen harry potteria *joo*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1680 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Epäilijä, kaikki mitä sä oot nähny tai kuullu musta on pelkkää illuusiota, oikeesti mä istun kotona vaan ja luen harry potteria *joo*



*nauru**nauru* Mulla on illuusiosta videokuvaakin! *pahis**nauru* Mutta hei, mä voin ehkä tulla sun kiltiksi kuskiksesi sitten kun menet morjenstamaan kuu:ta ja sen kämppistyttöjä. Ollaan kuin *enkeli**enkeli*. *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous