SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,140 views

seilori

Posts: 482

#16681 • • seilori

Emberglow, 12.2.2009 13:48:
alphamagic, 12.2.2009 11:47:
noena, 12.2.2009 08:20:
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*
---
Samaa sitä tulee usein mietittyä *justjoo* *nauru*
---
NIIN-PÄ. *pepsodent*
---
No eipä tunnu ne naisetkaan ymmärtävän, kele!


:D Olen itse kelannut ihan samaa aina välillä :P

Tosin jos on itsekin vähän erikoisempi tapaus niin pitäis löytyä vähän erikoisempi nainenkin, ja niitä ei tietenkään ole joka kadun kulmassa kyselemässä treffeille :)
COBALT

Posts: 1,407

#16682 • • COBALT akitaattori

noena, 12.2.2009 08:20:
---
COBALT, 12.2.2009 00:22:
Mikäs pahus oikein mättää kun Helsingissä miehet ei ymmärrä hyvän päälle? *vink**hymy*

---

Samaa sitä tulee usein mietittyä *justjoo* *nauru*



Munkin täytyy tulla tänne kehä 3:sen sisäpuolle et löytyypi semmottisi rotunaisi jot ymmärtää, khöm...! *vink**hymy*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

josbe

Posts: 1,982

#16683 • • josbe suomalainen juhlakinkku

katai, 2.2.2009 07:43:
---
mua ei ole yksikään vaaleaihoinen mies tullut takaapäin baarissa...



Repesin tälle. :D Syytän perjantaita. :)
ludde

Posts: 148

#16684 • • ludde Anna
..Ja taas mä oon ainoo jäsen mun kaveripiirin sinkkukerhossa!! *jiihaa**justjoo**nauru*
yaotzin

Posts: 133

#16685 • • yaotzin
kolme kk sinkkua ja olo on paskempi kuin ikinä :D hävetkää tytöt ku aina katootte jonnekki maailmalle.
julia

Posts: 39

#16686 • • julia
Yksi sinkkuilija liittyy joukkoon. Tai oon kyllä ollut jo pidemmän aikaa... Viimeisen puolen vuoden aikana oon todennu, että miehet on:
- epäluotettavia
- vaikeita
- epäluotettavia
- outoja
- sanoinko jo epäluotettavia?

Mutta olikohan tää nyt kenellekään mitään uutta tietoa? No, on niitä kunnollisiakin kai jossain. Tietäisinpä vaan, että missä! Jos joku kunnollinen miespuolinen immeinen tulee vastaan, hän joko ei halua sitoutua tai asuu vähintään toisella puolella Suomea.

Kaiken lisäksi iski vielä kamala sunnuntai-illan hellyydenkipeys. Voi kurjuus:( Kiitos, olen avautunut!
Dementation

Posts: 2,892

#16688 • • Dementation wednesday?

infiana, 15.2.2009 16:28:
Joo, sama homma, ja sit teen niin paljon töitä etten edes treffeille ehdi... Ja vielä enemmän hankaloittaa se ettei voi halia ekoilla deiteillä ;)



Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Funktion

Posts: 1,720

#16689 • • Funktion over 9000
Woohoo, mä oon saanut itsestäni sitoutumiskammoisen! O_o

Sinänsä jännää, että v*tuttaa ihan mielettömästi olla sinkkuna, ja tahtoisi kyllä vakavamman kumppanin. Tapasin tosiaan erään, mutta heti kun hän osoitti vähänkään "välittämisen" merkkejä, mulle tuli sellainen "pakoooooooon" fiilis.

Hyvin jännää..

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

[Siru]

Posts: 259

#16690 • • [Siru]

Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---


Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...



Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" *plur* mun päivä olis pelastettu *sydän*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

Takyon

Posts: 2,945

#16691 • • Takyon Möwkö
Täällä olis näköjään kysyntää myös haliluukulle, pitäiskö perustaa? *hihu*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Sallakat

Posts: 2,220

#16692 • • Sallakat jungle, baby !

[Siru], 16.2.2009 12:04:
---
Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---


Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...

---


Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" *plur* mun päivä olis pelastettu *sydän*



Nizzassa viime kesänä oli pari mimmiä yhdellä torilla, niillä oli kyltit käsissä missä luki "ilmaisia halauksia tarjolla" (tai jotenkin noin, se käännettiin mulle ranskasta englanniksi, ett suomennos on varmaan noin). Kiva idea kylläkin :)
Takyon

Posts: 2,945

#16693 • • Takyon Möwkö

Sallakat, 16.2.2009 12:51:
---
[Siru], 16.2.2009 12:04:
---
Dementation, 16.2.2009 01:26:
---
infiana, 15.2.2009 16:28:
---


Kai sitä nyt voi halia vaikka tuntemattomia kadulla jos halipula vaivaa... Siis tietty pitää kysyä vastapuolelta, että onko ok, mutta anyway...

---


Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" *plur* mun päivä olis pelastettu *sydän*

---


Nizzassa viime kesänä oli pari mimmiä yhdellä torilla, niillä oli kyltit käsissä missä luki "ilmaisia halauksia tarjolla" (tai jotenkin noin, se käännettiin mulle ranskasta englanniksi, ett suomennos on varmaan noin). Kiva idea kylläkin :)



Tällanen oli muistaakseni Helsingissäkin jokunen vuosi sitten. Vois tulla uudestaankin.

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Jone

Posts: 8,258

#16695 • • Jone Archibald Haddock

Takyon, 16.2.2009 13:00:
Tällanen oli muistaakseni Helsingissäkin jokunen vuosi sitten. Vois tulla uudestaankin.



Keskustan alueella on jaettu haleja viimeksi viime viikolla ohikulkijoille.
Dementation

Posts: 2,892

#16696 • • Dementation wednesday?

[Siru], 16.2.2009 12:04:
Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" *plur* mun päivä olis pelastettu *sydän*



No tee toisille se mitä haluaisit itselles tehtävän.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

[Siru]

Posts: 259

#16697 • • [Siru]

Dementation, 16.2.2009 20:28:
---
[Siru], 16.2.2009 12:04:
Vähänkö tulis hyvä fiilis jos joku tulis kadulla kysyy "saanko halata sua?" *plur* mun päivä olis pelastettu *sydän*

---


No tee toisille se mitä haluaisit itselles tehtävän.


pitäis kokeilla... ei taida pokka riittää *plur* mut ei se tunnu samalta, jos itse on se ketä kysyy..

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

noena

Posts: 3,138

#16698 • • noena first breath after coma

infiana, 16.2.2009 11:50:
...ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.


Kuulostaa niiiiiiiiin tutulta :D :D

--
TwistedLife™ Amusement Park

Ozie

Posts: 1,389

#16699 • • Ozie

infiana, 16.2.2009 11:50:
---
Ne kunnolliset on kaikki täällä ruotsissa. Siinä vaan on se ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.



Aika julmaa yleistämistä! Varsinki vielä kun verrataan ruotsalaisiin niin kyllä moni hyvä suomalainen mies murtuu tämmösen paineen alla!
Jocular

Posts: 1,359

#16700 • • Jocular Janni

noena, 16.2.2009 23:10:
---
infiana, 16.2.2009 11:50:
...ongelma että tuntee itsensä alkoholisoituneeksi luuseriksi kun joutuu vähän kaunistelee tapojansa kundeille, ettei ne järkyty.

---

Kuulostaa niiiiiiiiin tutulta :D :D



Mä taas ite tykkään juoda tosi harvoin ja tapaan sit aina jotain viinalla läträäviä luusereita *nauru* Et kyl tää kuvio toimii toisinki päin..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.