SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,626 views

Dementation

Posts: 2,892

#16621 • • Edited Dementation wednesday?

AlexS, 1.2.2009 22:14:
Tottakai musan pitää olla letkeetä, rnb ja hoppi käy ihan hyvin.
Ja mistä helvetistä toi pystyasennossa paneminen-juttu tulee...*nauru*



No jos se oikeesti menee musan tahdissa, niin se on oikein hienoa että homma toimii, mutta useimmiten nuo hinkkaavat parit eivät edes huomaisi jos musiikki loppuisi. Eli hommalla ei ole mitään tekemistä tanssin kanssa tai ainakaan se tanssi ei kuulu siihen musiikkiin joka paikalla soi.

En tiedä oletko vaan missanut nämä seksiä vaatteet päällä seisaaltaan mallintavat ihmiset vai unohdatko nyt ääripään siksi että itselläsi on toimiva tapa _TANSSIA_ vastakkain ja puolustat sitä.

Ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku tanssii vastakkain, päällekkäin, sylikkäin tai vaikka katosta roikkuen, mutta sit kun kyse ei ole enää tanssimisesta vaan silkasta hinkkailusta, niin se ei mun mielestä kuulu tanssilattialle ja varsinkaan sitä ei pitäisi mun mielestä koittaa ihmiseen joka haluaa jammailla ihan oikeesti, eikä ole vaan metsästämässä panoseuraa.

Ja kun traumoista mainitsit, niin onhan noita kertynyt, röyhkeimmät naikkoset on tulleet suoraan koskettelemaan käsillä sukupuolielimiä ja olleet vielä tyrmistyneitä kun olen kysynyt että "lukeeko mussa että muhun saa koskea?" parhaimpana selityksenä "No täytyy sun pitää tästä, sä olet mies"
*dissaa*

Se on hienoa että tasa-arvon maailmassa naiset muistaa valittaa että "Hyi vittu kun sekin äijä lääppi mun tissejä tai puristi mua perseestä!" ja samaan aikaan sitten koetaan että itsellä on oikeus käydä käsiksi kehen tahansa. *ding*

Mä pidän läheisyydestä ja seksistäkin, mutta musta jonkinlaiset käytöstavat pitäis olla kun kyse on täysin tuntemattomasta ihmisestä, vai mitä oot mieltä?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

vns

Posts: 276

#16622 • • Edited vns

Dementation, 1.2.2009 22:21:

Ei mulla oo mitään sitä vastaan jos joku tanssii vastakkain, päällekkäin, sylikkäin tai vaikka katosta roikkuen, mutta sit kun kyse ei ole enää tanssimisesta vaan silkasta hinkkailusta, niin se ei mun mielestä kuulu tanssilattialle ja varsinkaan sitä ei pitäisi mun mielestä koittaa ihmiseen joka haluaa jammailla ihan oikeesti, eikä ole vaan metsästämässä panoseuraa.



Mä en ihan ymmärrä mitä ongelmaa tässä on. Jos joku vaikka polkkais hitaiden tahtiin ni mulle ois ainaki sivustakatsojana lähinnä kiinnostavaa/huvittavaa, eikä yhtään häiritsevää saati vituttavaa.

Jos vaikka 2 ihmistä nais ilman vaatteita keskellä lattiaa niin en mä nää mitä haittaa siitä kellekään vois koitua. :o

Harvoinpa tanssilattia on ollu niin täynnä että sinne pitäs alkaa valikoimaan ihmisiä sen perusteella mitä ne siellä tekee saati miten hyvin ne tanssii.. Vähempi tollane paritanssi tilaa vie ku jonku tamppaus. :p
AlexS

Posts: 1,389

#16623 • • AlexS kummasetä

Dementation, 1.2.2009 22:21:
...vai mitä oot mieltä?



1. En ole missään vaiheessa sanonut että tuntemattomia ihmisiä pitäis mennä sorkkimaan ilman toisen suostumusta. Tuntuu kuin yrittäisit tunkea sanoja mun suuhun. Ite en mene baarissa tanssilattialla ja käy jonkun tuntemattoman tytön perberiin kiinni. Kuten aluksikin kirjoitin niin suosin tätä "hinkkaamista" esim. jonkun tutun ja mukava tytön kanssa.
2. Ei. En ole nähnyt kenenkään harrastavan seksiä tanssilattialla.
3. Kotkassako on tommosia naisia? Täällä meillä päin ei naiset uskalla tehdä mitään liikkeitä pois lukien "yli 40v jurrissa touhuavat tytöt".
4. Unohdatko myös itse nyt toisen ääripään eli ihmiset jotka tulevat baariin nauttimaan tuttujen ja ehkä tyttö/poikaystävän kanssa illlasta ja kiehnäämään ihan SOPUISASTI ILMAN SEKSIÄ tanssilattialle? Isot pojat ovat kertoneet näistä...ja ehkä pari kertaa itsekin nähnyt.......ja kokenut. Kaikki eivät tule perttiperusbaariin yksin heilumaan ja fiilistelemään uusinta tiestoa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Umbala

Posts: 769

#16624 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

vns, 1.2.2009 22:29:

Jos vaikka 2 ihmistä nais ilman vaatteita keskellä lattiaa niin en mä nää mitä haittaa siitä kellekään vois koitua. :o



No jos mä nyt itseeni aattelen ni kyseinen toiminto pahimmassa tapauksessa aiheuttas:
Pahoinvointia, henkisiä traumoja sekä mikä pahinta, veis huomattavasti hyvää tilaa tanssilattialta.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

noena

Posts: 3,138

#16625 • • noena first breath after coma

opmdevil, 1.2.2009 20:54:
Olen ajatellut, että kun se kysyy, että "Pannaanko visalle vai pankille" niin odottaa, että se ehtii sanoa, että "Pannaanko..." ja sitten tosi nopeesti sanoo päälle, että "Tää tuli tosi nopeasti mutta pannaan vaan."


Hahaha ihana *nauru*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#16626 • • Edited niomic Guest
Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F

ps. enpä ois uskonu :DD
note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G
Avatar
#16627 • • Muussika Guest

niomic, 1.2.2009 23:19:
Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F

ps. enpä ois uskonu :DD
note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G



niomicille ja muillekin Dementationia kritisoineille, määpä kritisoinki teitä, lälläslää!

Siinä missä kaikkien mimmien ei tarvi diggailla miehistä, jotka tulee hinkkaamaan itseään tanssilattialla naista vasten, ei imho kaikkien miestenkään tarvi diggailla mimmeistä, jotka tulee hinkkaamaan persettään dikkiä vasten. Ei siinä mitään, jos jotkut moisesta diggailee, mutta mä ainakin hiffasin Demen pointin. Se on mulle kyllä sitten se ja sama, jos jotkut muut hinkkaavat tosiaan vasten tanssilattialla, vaikka omasta mielestänikin se suht hupaisan näköistä touhua onkin. Niin on varmasti munkin raivopäinen jorailu joidenkin mielestä hupaisan näköistä touhua, joten antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on kuitenkin oikeutettu vetämään rajan omaan yksityisyyteen ja koskemattomuuteen, oli sitten mies tai nainen. Ei se tee miehestä jotain traumatisoitunutta LOL :DDD -tapausta, jos ei tyksi perseparkkeeraavista tuntemattomista muijista tanssilattialla.

Että :DDDD vaan teillekin, pojat! :D
Avatar
#16628 • • niomic Guest

Vampyrella, 1.2.2009 23:51:
---
niomic, 1.2.2009 23:19:
Onpa Demellä traumat. Suosittelen, ettet koskaan mee mihinkään ulkomaille tai sit meet johonkin teenhörppimiskesteihin. Ainakin omalla kohdalla, on meiningit ollu Suomessa pääosin kesyä ulkomaihin verrattuna ja nyt puhutaan ihan keskellä lattiaa. Enpä kerro enempää ettet saa slaagia. Äläkä syytä mua jos sain jotain epäpyhiä mielikuvia sun päähäs. Ainiin ja nää oli ihan tasa-arvon nimissä suoritettuja tapauksia, ei tullu törkeet muijat hieroo kikkiä perseellään :F

ps. enpä ois uskonu :DD
note to self: lopeta puhuminen ensimmäisessä persoonassa näistä asioista :G

---


niomicille ja muillekin Dementationia kritisoineille, määpä kritisoinki teitä, lälläslää!

Siinä missä kaikkien mimmien ei tarvi diggailla miehistä, jotka tulee hinkkaamaan itseään tanssilattialla naista vasten, ei imho kaikkien miestenkään tarvi diggailla mimmeistä, jotka tulee hinkkaamaan persettään dikkiä vasten. Ei siinä mitään, jos jotkut moisesta diggailee, mutta mä ainakin hiffasin Demen pointin. Se on mulle kyllä sitten se ja sama, jos jotkut muut hinkkaavat tosiaan vasten tanssilattialla, vaikka omasta mielestänikin se suht hupaisan näköistä touhua onkin. Niin on varmasti munkin raivopäinen jorailu joidenkin mielestä hupaisan näköistä touhua, joten antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen on kuitenkin oikeutettu vetämään rajan omaan yksityisyyteen ja koskemattomuuteen, oli sitten mies tai nainen. Ei se tee miehestä jotain traumatisoitunutta LOL :DDD -tapausta, jos ei tyksi perseparkkeeraavista tuntemattomista muijista tanssilattialla.

Että :DDDD vaan teillekin, pojat! :D



Talikka :D Enks mä nyt muka selventäny kaikkia näitä pointteja pois. Ei ollu kyse mistään parkkeerauksista vaan yksituumaisista toimista kahden aikuisen välillä. Itse sain ainakin Demen teksteistä semmoisen kuvan, että koko toiminta on PLÄÄÄÄÄÄ, ei saa tehdä! Toki noi räikeämmät henkilökohtaisen tilan loukkaukset sun muut on ihan erikseen. Tää keskustelu kuitenkin lähti kahdesta ihmisestä, jotka hinkkaavat lattialla :F

Enkä mä silleen niinku kritisoinu niinku, sanoin vaan ettei kandee käydä ulkona jne. (ainakaan ulkomail) xDDD
Avatar
#16629 • • opmdevil Guest
Pari kertaa olen nähnyt kun pari harrastaa nussimistanssia tanssilattialla elikkä siis käytännössä nussivat siellä. No, en kyllä kertaakaan Suomessa mutta suuressa maailmassa. Mulle se on periaatteessa aivan sama vaikka siinä itselleen tuleekin hirveän paha mieli kun muut saa ja mä en.

Tässä täytyy nyt kuitenkin avautua asiasta joka minua ärsyttää yli kaiken eli se, että jotkut menevät seisoskelemaan tanssilattialle eivätkä tanssimaan. Niin, että mikä idea siinä on, että keskellä tanssilattiaa seisoo viiden äijän rinki jotka ei tanssi vaan heittää siinä läppää. Eikö tule mieleen, että jutella voi muuallakin kuin tanssilattialla? Ärsyttävää.

Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.
Avatar
#16630 • • Muussika Guest

niomic, 2.2.2009 00:02:

Talikka :D Enks mä nyt muka selventäny kaikkia näitä pointteja pois. Ei ollu kyse mistään parkkeerauksista vaan yksituumaisista toimista kahden aikuisen välillä. Itse sain ainakin Demen teksteistä semmoisen kuvan, että koko toiminta on PLÄÄÄÄÄÄ, ei saa tehdä! Toki noi räikeämmät henkilökohtaisen tilan loukkaukset sun muut on ihan erikseen. Tää keskustelu kuitenkin lähti kahdesta ihmisestä, jotka hinkkaavat lattialla :F

Enkä mä silleen niinku kritisoinu niinku, sanoin vaan ettei kandee käydä ulkona jne. (ainakaan ulkomail) xDDD



Talikka o housuissas (ehkä, en oo kyl käyny tsiigaileen viimeaikoina)! :D Kuinka omaperäinen heitto, olen luovalla tuulella, kuume pukee mua!

Joo, munkin mielestä Deme meni ehkä vähän liian pitkälle tossa koko homman disauttelussa. Ite ymmärsin, että pääpointtina Deme halus kuitenkin tuoda esiin sen, ettei diggaile mimmeistä, jotka harrastaa tota hinkkaamista ja sit vielä olettaa, että kaikki miehet tykkää moisesta. Eipä tosin siinäkään imho mitään pahaa ole, jos ei tykkäile koko hinkkaustoiminnosta ylipäänsä. Muut saa toki olla eri mieltä, ja itsekin olen sitä mieltä, että niin kauan kuin hinkkaajat pysyvät musta kaukana, niin hinkkailkoot keskenään niin paljon kuin sielu sietää. :P

Niin, ja kyllähän sä nyt selkeesti viittasit siihen, että Deme on traumatisoitunut, ja sun :DDD merkit viittasi hieman siihen, että Deme olisi vieläpä jotenkin huvittava traumatisoitunut mieshenkilö. Mistäs sä sen tiiät, talikkapökä? Ehkä sulla onkin trauma ihmisistä, jotka kritisoi sun hinkkaamistasi ja perseparkkeeraamistasi tanssialttialla. :S
Avatar
#16631 • • niomic Guest

opmdevil, 2.2.2009 00:11:
Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.



Sori, repesin kyl ihan täysin ja sit samaan aikaan tuli semmonen "awwwwww". Eiköhän irtoo, ku kerrot jollekki sussulle tarinan siitä miten opm lopetti tanssimisen ja sit rakastutte ja se tyttö saa sut tanssimaan taas, etkä enää välitä siitä vaikka sanotaan johtotähdeksi jne.
Avatar
#16632 • • Muussika Guest

opmdevil, 2.2.2009 00:11:

Toiseksi minua vituttaa myös se, että jotkut tulee aukomaan päätään jos erehtyy tanssilattialle tanssimaan. No, johtunee siitä, että en osaa tanssia ja parin oluen jälkeen saattaa innostua vähän lennokkaammin vetämään kuin olisi ehkä esteettisesti parasta. No, sen ymmärtää jos joku satunnainen jätkä tulee avautumaan mutta sitten eräässä baarissa alkoi yksi tyttö tiskin takana kutsua "johtotähdeksi" sen tanssimisen vuoksi joten lopetin sen sitten about vuodeksi kokoaan ja lopetin tuossa baarissa käymisen suunnilleen sen vuoksi.



Mulla tuli täysin sama reaktio kuin talikkapökällämme niomicilla, eli repesin ja hellyin! Tiäkkö, sä oot tuhat kertaa enemmän sankari kuin ne, jotka ei uskalla tanssia ollenkaan (paitsi ehkä puoliksi kaatuillen kaatokännissä), ihan sama osaatko tanssia vai et. Sillä ei oo vatunkaan väliä mille se ulospäin näyttää, kuhan itsellä on kivaa. Se on sitten asia erikseen, jos häiritsee muita juurikin esimerkiksi täysin holtittomalla liikehdinnällä päihteiden liiallisen käytön vuoksi, mutta ymmärtääkseni tästä ei nyt sinun kohdallasi ollut kyse.

Anti mennä vuan, beibi! Ällös anna nihkeilijöiden hyydyttää vipatusta tanssijalassa.

P.S. Mikähän hemmetin saikkupäivien harrastus tästä sinkkuluukkuun kirjottelusta mulle on tullut? :D
Dementation

Posts: 2,892

#16633 • • Dementation wednesday?
Pitää nyt hiukan vähemmän vastaheränneenä korjailla käsityksiä...

Tanssilattia on musta paikka jossa kuuluu tanssia. Mulle on ihan sama miten ihmiset tanssii kunhan niillä on kivaa. Jos tanssilattia on tosi tyhjä, niin eihän siinä sitten mitään vaikka siellä pidettäis nuotiopiiriä jonkun porukan toimesta, kunhan se nyt ei vie koko tanssilattiaa.

Monesti kuitenkin tanssilattia ei ole mitenkään suunnattoman suuri ja silloin olisi toivottavaa että siellä ei olisi ihmisiä jotka eivät ole siellä tanssimassa... Tähän kastiin luen siis mukaan ne jotka vaan juttelee siellä, ne jotka yrittää puhua puhelimessa, ne jotka on katsomassa sen oman tanssivan tyttö/poikaystävän perään (hämmästyttävän yleistä, että on kolmekin äijää vaan hengaamassa lattialla ja vahtimassa ettei sen yhden pokaa tai tyttöystävää häiritä... Sen varmaan näkis sieltä tanssilattian reunaltakin), ne tytöt ja pojat jotka on siellä vaan puristelemassa vastaantulijoita, ne pariskunnat joiden tekemiset ei enää liity tanssimiseen (oli se sitten hinkkailua, suutelua, sormettamista tai vaikka penetraatiota), ne ihmiset jotka tietyissä paikoissa vain oikovat sen tanssilattian läpi ja sitten kaikki muutkin jotka tekevät siellä tanssilattialla jotain muuta kuin tanssivat. Enkä nyt tarkoita että lattialla pitää tanssia koko se aika kun siellä on, toki välissä voi vaihtaa pari sanaa kaverin kanssa, juoda, vastata tekstiviestiin tms, mutta se että jotkut hengaa puolikin tuntia lattialla tekemättä yhtään tanssiliikettä tai mitään siihen musiikkiin liittymätöntä on musta älytöntä ja useimmiten vie tilan tai jopa fiiliksen (puristelijat, dissaajat jne) niiltä jotka oikeesti haluais tanssia.

Ja kyllä mä ymmärrän pariskuntia jotka tanssii yhdessä ja vastakkain, olen jopa nähnyt todella suloisia/seksikkäitä/osaavia/luovia/jopa kadehdittavia pariskuntia, joiden yhdessä tanssiminen on oikeasti kaunista katseltavaa tai ei välttämättä edes se tanssi, vaan se tunnekuohu joka paistaa läpi kun ihmisillä oikeasti on hauskaa tai ihmiset todella välittää toisistaan.

Mulla ei siis ole myöskään mitään ihmisiä vastaan jotka kutee baarissa/muilla julkisilla paikoilla, en saa traumoja seksistäkään julkisella paikalla. Mun mielestä on myös hienoa että ihmiset kommunikoi keskenään ja muutenkin hengailu on jees, mutta eikö noita asioita vois tehdä missään muualla kuin tanssilattialla ja jos ei, niin miksei?

Ja mitä tulee henkilökohtaisiin ärsyyntymisiin, niin mulla ei oikeesti ole edes järin tarkat sosiaaliset rajat, voin halailla tai vaikka pussailla tuntemattomien kanssa jos niin on ollakseen, mutta imho se että joku tuntematon ihminen sanomatta sanaakaan peruuttaa mun syliin tai alkaa kosketella mua on ihan yhtä törkeää, olipa se vastapuoli 18- vuotias kaunis neiti, 40- vuotias himokas täti, 30- vuotias komea homo tai vaikka yksijalkainen kuuro kameli.

Mä tiedän kyllä että epätoivoisia ja/tai moista käytöstä imartelevana pitäviä ihmisiä on pilvinpimein, nään jopa jatkuvasti töissä kuinka naisia oikeesti saa lähtemään mukaansa kotiin niinkin hirveällä aloituksella, kun menemällä puristamaan perseestä tai työntämällä suoraan käden housuihin, mutta vaikka se joihinkin toimiskin, niin musta kenenkään ei ikinä pitäis kokeilla moista iskutyyliä.

Ja mitä nyt tulee noihin kokemuksiin tyrkyistä naisista (ja miehistä) niin kyllä niitä on ollut niin Kotkassa, Turussa, Raumalla, Tampereella, Lahdessa, Kouvolassa, pääkaupunkiseudulla, bileissä, normibaareissa, räkälöissä, kotibileissä kuin monessa muussakin paikassa mukaanlukien useat ulkomailla olleet baarit ja ravintolat. Ja kaikista ikäluokista ja niin rumia kuin todella hyvännäköisiäkin. Useimmiten sillä rohkaisuryypyllä on vaikutusta asiaan.

Voitte pitää mua ihan kuinka vanhanaikaisena tai suppeana vain, mutta mun mielestä kehenkään tuntemattomaan ihmiseen ei saa käydä käsiksi ilman kunnollista sanallista tai sanatonta kommunikaatiota ennen kyseistä toimenpidettä... Eikä pelkkä hymy tanssilattialla vielä musta ole tarpeeksi vahva kommunikaation merkki.

Unohdinko vielä jotain?

No kysykää jos kysyttävää, kaiken kaikkiaan mun pointit lyhyesti on tässä:
1) Tanssilattia on tanssimista varten, muut jutut muualla
2) Kehenkään ihmiseen ei pitäis koskea ilman lupaa

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

katai

Posts: 4,182

#16634 • • katai

Dementation, 1.2.2009 22:15:
---
vns, 1.2.2009 22:09:
Sama. Siis alapääs. En tiiä mitään parempaa. *nauru*

---


Joo, valitettavasti valtaosa miehistä näyttää olevan oikein innoissaan tästä lähestymistavasta ja siksi kaiketi naiset uskovat sen toimivan kaikkiin yhtä hyvin. *ding*



Tää näyttää olevan myös kulttuuri/tapa kysymys myös miesten keskuudessa, sillä mua ei ole yksikään vaaleaihoinen mies tullut takaapäin baarissa, mutta sitä useampi tummaihoinen on tullut takaapäin kiinni varoittamatta (ja puhutaan siis tanssimisesta *vink*). Mä ainakin oon pelästynyt joka kerta ihan sikana ja lähtenyt karkuun. Mutta tässä asiassa siis pojot suomalaisille miehille, välillä on hyvä että ootte saamattomia *hali* *vink*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

Avatar
#16635 • • opmdevil Guest
Hyvinhän se meni! Menin vakaassa tarkoituksessa kauppaan sen vuoksi, että jos siellä olisi se tyttö ja kuinka ollakaan, se oli siellä! Loppu onkin sitten historiaa koska ostin jostain syystä pari purkkia kissaan ruokaa ja that's it. Musta tulisi hyvä rusakko koska mä olen tosi hyvä jänistämään...hehheh.
wiwi

Posts: 1,575

#16636 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Heh. Mä sovin mun nykyisen poikaystävän kanssa ekat treffit, kun olin töissä. Kaks vuotta tässä on nyt mukavasti mennyt. :)


Nimim. Kassaneiti

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16637 • • WiljamiDzay Nyypiö

Dementation, 2.2.2009 02:44:
pointit lyhyesti :
1) Tanssilattia on tanssimista varten, muut jutut muualla
2) Kehenkään ihmiseen ei pitäis koskea ilman lupaa



Tuli tästä mieleen kun viime huhtikuussa (vai oliko toukokuu, eniveis) Dirty Southin keikalla jaivasin melkein koko setin läpi menosuunta lavaa kohti... Siinä sit loppuvaiheessa yks mimmi (joka oli jaivaillu siinä lähistöllä) tulee mulle kysyy että mistä päin oon ja selittää miten hienoa on että joku jätkä kerrankin vaan danssaa eikä tuu lääppimään häntä heti kun hän on "in the zone"... Mä olin vähän että joo, jos tulee musiikin takia ni mielellää keskittyy sit siihen musiikkiinkin... Se sit selittää siinä hurjana ja mä oon että onkohan tää ny pokailumieles vai mitä se meinaa (mut ei se sit lopulta ollu kun rupes jossai vaihees valittaa että täkäläiset äijät on ihan juntteja kun sillon kun eivät oo baaritiskillä tai tupakalla ni häntä vaan häiritsee tanssiessa, mukaanlukien sen poikaystävä).

Ja koko tämän ajan sain pidettyy oman jaivin päällä enkä missannu tahteja vaikka riski oli *joo**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#16638 • • opmdevil Guest
Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.
Freja

Posts: 8,775

#16639 • • Edited Freja Sihteeri

opmdevil, 3.2.2009 10:45:
Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.



Itellä ainakin, jos menin jollekin kundille juttelemaan (sillon ku seurustelin), niin toin puheeksi poikaystävän (en siis häntä dissannut), ihan vain siksi, että halusin keskustelukumppanin ymmärtävän, että en hae yhden illan suhdetta tai muutakaan, vaan ihan muuten vaan halusin mennä juttelemaan.

Eli siis että en ollut pokailumielessä, ettei tulisi väärinkäsityksiä sitten myöhemmin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#16640 • • opmdevil Guest

Freja, 3.2.2009 10:55:
---
opmdevil, 3.2.2009 10:45:
Sen olen muutes huomannut, että joillain muijilla on omituinen tapa tulla baarissa selittään jotain levotonta ja sitten ne alkaa dissaamaan omaa poikaystäävänsä. Niin, en sitten tiedä, että tuodaanko se poikaystävä juttuun mukaan sen vuoksi, että jo etukäteen vähän vihjaistaan että ettii yhdenillan panoa kun on muka se poikaystävä. Luin iltiksestä että tuo on muka hyväkin keino iskeä YI-panoja muijilla.

Mene ja tiedä. Voisiko joku muija vastata tähän, että olettaako muijat oikeasti että joku jätkä lähtee varatun muija matkaan vai onko se joku pakollinen tarve haukkua omaa poikaystäväänsä vieraille kundeille.

---


Itellä ainakin, jos menin jollekin kundille juttelemaan (sillon ku seurustelin), niin toin puheeksi poikaystävän (en siis häntä dissannut), ihan vain siksi, että halusin keskustelukumppanin ymmärtävän, että en hae yhden illan suhdetta tai muutakaan, vaan ihan muuten vaan halusin mennä juttelemaan.

Eli siis että en ollut pokailumielessä, ettei tulisi väärinkäsityksiä sitten myöhemmin.



Niin, tämä on se yksi vaihtoehto. Tuossa opiskeluaikoina joku muija väen vängällä yritti vetää omaan pöytäänsä istumaan ja sitten se selitti ummet ja lammet kuinka sen poika ystävä tekee sitä ja tätä ja sitten kun siitä lähti niinkusta omaan pöytään istumaan kun en lämmennyt sen jutuille, niin se tuli tanssilattialla sitten lyömään ja sanoi vielä päälle, että "HOMO!"