SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,600 views

Kolera

Posts: 4,256

#16561 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

laite, 31.1.2009 09:49:
---
Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?" *hymy*

---

"Melkein sain pilluu mutta sit avasin suuni"?


vaikeneminen kultaa =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

%

Posts: 568

#16562 • • Edited %

Piider, 31.1.2009 08:04:
Jaahas, kirjoitetaan nyt tänne kun "melkein" oli toivoa päästä täältä pois *hymy*. Erään tytön kanssa tuli juteltua tovit ja vaikutti ihan mukavalta, mutta sitten hän kysyi jonkun kysymyksen ja
sitten en kovan musiikin takia kuullut kysymystä ja vastasin siihen tyyliin uh-huh.
Aika nopeasti sen jälkeen seuralainen minut jätti. Hyvähän se on olla jälkiviisas, mutta olisi varmaan kannattanut kysyä, että "mitä sanoit?" *hymy*


Itse todistin hieman samanlaista tilannetta linja-autossa, kohti kotilähiötä la 03.40. Ulkomaalainen jätkä jutteli suomalaisella naiselle niitä näitä, muija tuntui tykkäävän. Salakuuntelin koko keskustelun ja mietin mielessäni, että tuleeko pesää vai ei. Jätkä oli keskustelun aluksi kysynyt naisen opiskelupaikkaa johon nainen oli vastannut jotain. 5-10 minuutin keskustelun jälkeen jätkä kysyi taas naisen opiskelupaikkaa. Mouruava kissa kylmeni hetkessä ja peli oli ohi, ei pesää jätkälle. Missä mentiin metsään? Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

hallucinogen

Posts: 8,190

#16563 • • hallucinogen Edain

%, 31.1.2009 17:12:
Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.


Sitä pitäs tehdä vakiolista kyssäreistä mitä kysyy jokaiselta ja sitten printtaa niitä sopiva määrä ja sitten jokaisen kohdalla kirjoittaa nimen ylös ja ruksaa kyssäreiden kohdalle merkin, että tämä asia on kysytty.

Itse joskus humalassa laivalla kysynyt samalta naiselta sen nimeä kolme kertaa puolen tunnin sisään ja seuraavana aamuna ei vieläkään muistanut sitä :D. Kaikki voi kuvitella mikä oli lopputulos kyseisen daamin kohdalla :D.

--
pikku-*possu*

Avatar
#16564 • • niomic Guest

hallucinogen, 31.1.2009 17:18:
---
%, 31.1.2009 17:12:
Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.

---

Sitä pitäs tehdä vakiolista kyssäreistä mitä kysyy jokaiselta ja sitten printtaa niitä sopiva määrä ja sitten jokaisen kohdalla kirjoittaa nimen ylös ja ruksaa kyssäreiden kohdalle merkin, että tämä asia on kysytty.

Itse joskus humalassa laivalla kysynyt samalta naiselta sen nimeä kolme kertaa puolen tunnin sisään ja seuraavana aamuna ei vieläkään muistanut sitä :D. Kaikki voi kuvitella mikä oli lopputulos kyseisen daamin kohdalla :D.



Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.
Josssu

Posts: 506

#16565 • • Josssu

niomic, 31.1.2009 22:41:

Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.



Mulla olis ainakin 10 ihanaa poikaystävää jos en olis sekoillu.
WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16566 • • WiljamiDzay Nyypiö

niomic, 31.1.2009 22:41:


Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.



Ai onko muunkinlaisia strategioita? *pökr**nauru*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

ezzy

Posts: 8,060

#16567 • • ezzy Droid-pappa

Josssu, 31.1.2009 22:48:
---
niomic, 31.1.2009 22:41:

Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.

---


Mulla olis ainakin 10 ihanaa poikaystävää jos en olis sekoillu.



Ja kun sekoilit, niin sulla oli ne kaikki yhdellä kertaa eikä kukaan jääny roikkumaan?
Dementation

Posts: 2,892

#16568 • • Dementation wednesday?
Näin baarissa töissä olevana ja aika paljon tilanteita sivusta näkevänä, musta tuntuu että suurin osa pieleen menneistä jutuista menee juurikin pieleen sen turhan suuren kännin takia...

Naiset juo kännin, koska eihän selvinpäin voi tanssia ja miehet juo kännit jotta uskaltavat mennä tekemään iskuyrityksiä. (nämä siis valtavirtaravintolassa valtavirtaihmisten stereotypioita)

Lopputulos on useimmiten huono heti jo tilanteessa tai viimeistään aamulla jompikumpi tai molemmat tajuaa, että huh huh millainen tyyppi sitä onkaan tullut tuotua kotiin/kenen kotiin on tullut mentyä ja sit taas itketään, kun ei löydy sitä oikeaa tai edes potentiaalisia ehdokkaita mistään...

Joskus kun tulee oltua ihan oikeesti humalassa humalassa, niin mieluummin jätän ne iskuyritykset väliin tai sit jos joku tilanne tulee, niin puhelinnumerot vaihtoon ja palataan astialle sitten paremmassa kunnossa jos vielä nappaa.

Itsellä vielä sellainen periaate että jos sattuu lähtemään humalassa jonkun kotiin tai tuomaan jonkun kotiinsa, niin nukutaan se känni pois ja katsotaan sitä seksiä sitten krapulassa/selvinpäin uudestaan, jos vielä houkuttaa. Yleensä kovassakin kännissä onnistun pitämään sen verran selkärankaa, että toi jopa toimii ja olen ko. periaatteeseen hyvin tyytyväinen.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Mar6

Posts: 2,178

#16569 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

hallucinogen, 31.1.2009 17:18:
---
%, 31.1.2009 17:12:
Ihan hyvä strategia kysellä kaikkea ja antaa naisen kertoa itsestään, mutta sitä naista kannattais myös koittaa kuunnella vähän siinä samalla. Naiset on vähän kuin NL holdem, jos teet yhden virheen peli voi olla ohi.

---

Sitä pitäs tehdä vakiolista kyssäreistä mitä kysyy jokaiselta ja sitten printtaa niitä sopiva määrä ja sitten jokaisen kohdalla kirjoittaa nimen ylös ja ruksaa kyssäreiden kohdalle merkin, että tämä asia on kysytty.

Itse joskus humalassa laivalla kysynyt samalta naiselta sen nimeä kolme kertaa puolen tunnin sisään ja seuraavana aamuna ei vieläkään muistanut sitä :D. Kaikki voi kuvitella mikä oli lopputulos kyseisen daamin kohdalla :D.



Tässäkin luukussa varmaan lukuisia kertoja ollut mutta lainaus Pasilasta varmaan auttaa alkuun, vaikkei näitä onneksi tarvitse kaikissa tapauksissa:
"
" Ootsä läheisriippuvainen,
tai kiinni edellisessä suhteessa?
Ootsä nisti? Juotsä liikaa?
Keskeytteleksä toisia ihmisia?
Oletsä hullu?
Oletsä mustasukkainen?
Käytätsä hymiöitä?
Oletsä nähny Amelien sata kertaa eikä riitä!
Oletsä Shania Twain fani?
Onksulle orvot koirat jotenki loputtoman tärkeitä?
Onksulla kuppa, ebola, joku muu tauti?
ETTÄ EIKÖHÄN TÄÄ OLLU TÄSSÄ, MITÄ?! "

--
-Where there is house there is a home-

hallucinogen

Posts: 8,190

#16570 • • hallucinogen Edain

niomic, 31.1.2009 22:41:
Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.


Niin sitä voisi kuvitella mutta iso osa meistä miehistä tarvitsee monta rohkaisevaa ryyppyä tai sitten se idea naisen etsimisestä tulee vaiheessa jossa saanti ei oo enää kovin kaksinen :D

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#16571 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 1.2.2009 13:22:
---
niomic, 31.1.2009 22:41:
Mitä jos koittais semmosta strategiaa ettei ois ihan tonnikossuissa ku yrittää saada jotain aikaseks?

Just a thought.

---

Niin sitä voisi kuvitella mutta iso osa meistä miehistä tarvitsee monta rohkaisevaa ryyppyä tai sitten se idea naisen etsimisestä tulee vaiheessa jossa saanti ei oo enää kovin kaksinen :D



Toi on surullista kun niin moni mies näyttää ajattelevan juuri noin, että tarvitsevat ne >10 "rohkaisevaa" ryyppyä ennekuin uskaltavat edes avata suunsa tai tehdä mitään liikettä asian suhteen. Sen takia se peli onkin menetetty niin nopeasti, viimeistään silloin kun mies avaa suunsa ja paljastuu se todellinen humalatila.
On niitä toki naisiakin, en siis nyt sano että yksinomaan miehet näitä övereitä harrastaisivat.

Oon vaan huomannu et täällä ihmisillä on vaan niin kova kynnys tulla keskustelemaan esim ratikassa, kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan sama missä - ihmiset tekevät sitä vain baarissa, ja juuri noita ryyppyjä ottaneina. Se on vaan niin saatanan masentavaa että suurin osa on niin sulkeutunutta, eikä uskalla "ottaa riskejä" selvinpäin.

Tästä päästään taas siihen, mistä aikasemminkin oon avautunut - en vaan tykkää miehistä jotka eivät uskalla selvin päin avata sanaista arkkuaan.
Baarissa en käy siksi, että metsästäisin miestä (sieltä niitä ei löydy, todettu jo vuosia sitten), vaan käyn siksi että tahdon joko rentoutua ja ottaa muutaman, lukea päivän lehden jne, tai sitten käyn tanssimassa jonka lomassa tulee kyllä otettua siideriä.

Ja ei, muhun ei myöskään iske miehet joita en ehkä ole baarissa tavannut, mutta jotka silti vetävät joka viikonloppu (ja ehkä myös molempina päivinä) änkyräkännit ja sen jälkeen potevat darraa niin kauan kun on taas uusi viikonloppu ja he voivat jälleen kallistaa kuppia "rankan työviikon jälkeen".

Jos mulla joskus onni potkasee ja saan sellaisen miehen joka täyttää mun kriteerit (joita on siis enemmänkin kuin tuo mistä nillitän), niin toivon kyllä paljon paljon enemmän niitä rauhallisia viikonloppuja kuin älytöntä "bailaamista" ja hirveitä darroja. Enkä toki nyt sano että miehen pitäisi olla absolutisti, vaan se kohtuus olisi kiva, kuin myös ymmärrys siitä että ilmankin alkoholia voi olla viikonlopun tai pitää hauskaa.

Yhdessä ulkoilua, harrastamista, kavereiden tapaamista, leffaa kainalossa, olemista, pleikalla pelaamista.. Aktiviteettejä on monenlaisia, mitä teen paljon mielummin kuin lähden juomaan kännit. Arkena saatan juoda mm viinilasillisen/pari, tai siiderin-pari, mutta tiedän kohtuus-sanan merkityksen.

Mmmmh meni ehkä vähän hakoteille mun kirjottelut mut halusin avautua.

Yrittäkää edes joskus jutella sille söpölle tytölle/pojalle joka tulee liikennevaloissa vastaan. Hymyilkää vastapäätä istuvalle kauniille naiselle/komealle miehelle. Ihan mitä vaan, yrittäkää uskaltaa selvinpäinkin. Kiitos.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Umbala

Posts: 769

#16572 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

Freja, 1.2.2009 13:41:

Oon vaan huomannu et täällä ihmisillä on vaan niin kova kynnys tulla keskustelemaan esim ratikassa, kahvilassa, kaupassa, kadulla, ihan sama missä - ihmiset tekevät sitä vain baarissa, ja juuri noita ryyppyjä ottaneina. Se on vaan niin saatanan masentavaa että suurin osa on niin sulkeutunutta, eikä uskalla "ottaa riskejä" selvinpäin.

Tästä päästään taas siihen, mistä aikasemminkin oon avautunut - en vaan tykkää miehistä jotka eivät uskalla selvin päin avata sanaista arkkuaan.
Baarissa en käy siksi, että metsästäisin miestä (sieltä niitä ei löydy, todettu jo vuosia sitten), vaan käyn siksi että tahdon joko rentoutua ja ottaa muutaman, lukea päivän lehden jne, tai sitten käyn tanssimassa jonka lomassa tulee kyllä otettua siideriä.

Jos mulla joskus onni potkasee.....


Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä olet kyllästynyt siihen, että omista aloitteistasi huolimatta ei ole löytynyt mr. Oikeaa, ja miesten tekemät aloitteet ovat oleet riittämättömiä? Mun on nimittäin todella vaikea käsittää naisia jotka valittavat ettei oikeaa löydy. Naisilla kun tuo "iskuprosessi" on huomattavasti helpompi. Ei tarvitse kuin ilmestyä paikanpäälle, ja jos käy niin huono ilta, ettei kohdalle osu kuin huonoja iskuyrityksiä, valitsee itse mieleisensä ja ottaa tilanteen haltuun*.


Yrittäkää edes joskus jutella sille söpölle tytölle/pojalle joka tulee liikennevaloissa vastaan. Hymyilkää vastapäätä istuvalle kauniille naiselle/komealle miehelle. Ihan mitä vaan, yrittäkää uskaltaa selvinpäinkin. Kiitos.


Se tosin on kovin valitettavaa, että yhä suurinosa suomalaisista tuntuu olevan niin sulkeutuneita, että keskustelu tuntemattomien kanssa, esim julkisissa kulkuneuvoissa tuntuu mahdottomuudelta. Ja siis muussakin kun vain isku mielessä.

*En nyt yritä sanoa, että jokainen nainen voi valita missä tahansa tilassa haluamansa miehen, mutta todennäköisyys sille, että mies lähtee mukaan naisen iskuyrityksestä on mielestäni huomattavasti suurempi kun toisinpäin.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

Freja

Posts: 8,775

#16573 • • Freja Sihteeri

Umbala, 1.2.2009 14:36:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä olet kyllästynyt siihen, että omista aloitteistasi huolimatta ei ole löytynyt mr. Oikeaa, ja miesten tekemät aloitteet ovat oleet riittämättömiä? Mun on nimittäin todella vaikea käsittää naisia jotka valittavat ettei oikeaa löydy.



Et ymmärtänyt.
En missään vaiheessa valittanut sitä, ettei oikeaa löydy. Rehellisesti sanottuna, en sitä edes etsi. Tiedostan, ettei vastaani ole vielä kävellyt miestä, joka olisi mulle Se. Mä en myöskään usko, että mä yhtäkkiä törmään johonkin mieheen, ja sillä sekunnilla tietäisin sen olevan mulle tarkoitettu. Mä oon ihminen, joka oikeasti haluaa tutustua ensin ihmiseen kunnolla, ennenkuin uskaltaa sanoa olevansa edes ihastunut - jos kiinnostun ihmisestä, niin tottakai haluan tutustua häneen paremmin (ja tässä luetaan siis ihan kaikki naiset miehet nuoret vanhat jne, kiinnostumisella tarkoitan ihmistä jonka kanssa huomaan tulevani juttuun hyvin). Jos sitten kiinnostus on edennyt ihastukseksi, niin edelleen haluan tutustua paremmin ennenkuin julistan elämäni rakkautta ja ikuista avioliittoa ja kuinka monta lasta hänen kanssaan haluan yms.
Tästä päästään siihen, että ne ihastumiset ovat sitten vaihtuneet siihen välittämiseen ystävänä, ja olen siitä iloinen että olen tavannut niin ihania ihmisiä.

Olen kerran elämässäni seurustellut, ja kerran elämässäni siis ollut rakastunut. Rakkaus ei kuitenkaan edennyt enää tietystä pisteestä, ja molemmat ns. luovuttivat sitten jossain vaiheessa. Huomasimme olevamme enemmän ystäviä kuin avopari, ja sen seurauksena tiemme erkanivat lopulta. Välit kyseiseen mieheen ovat kuitenkin säilyneet loistavina, ja rakastan häntä edelleen, mutta vain ystävänä. Hän on minulle yhä yksi tärkeimmistä, mutta eri tavalla kuin "silloin joskus".

En siis valita, ettei oikeaa löytyisi - se tulee jos on tullakseen, mä en odota sen tulevan nurkan takaa kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Mä en myöskään ole kyllästynyt siihen, että elän tällä hetkellä sinkkuna. Miksi olla suhteessa joka ei miellytä, tai jolle ei näe tulevaisuutta? Mä en vaan ymmärrä ns "turhaa" seurustelua, eli ajatustyylillä "ei oo muitakaan ni mul on ny si sut kunnes löydän paremman" yhdessä olevat pariskunnat.
Mä saatan olla kuitenkin lievästi ärsyyntynyt juuri siitä, että miehet eivät osaa tulla puhumaan ilman >2 promillen humalaa ja yhdenillansuhteita mielessä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Umbala

Posts: 769

#16574 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s


Umbala, 1.2.2009 14:36:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että sä olet kyllästynyt siihen, että omista aloitteistasi huolimatta


Freja, 1.2.2009 14:57:


Et ymmärtänyt.
En missään vaiheessa valittanut sitä, ettei oikeaa löydy. Rehellisesti sanottuna, en sitä edes etsi. Tiedostan, ettei vastaani ole vielä kävellyt miestä, joka olisi mulle Se. Mä en myöskään usko, että mä yhtäkkiä törmään johonkin mieheen, ja sillä sekunnilla tietäisin sen olevan mulle tarkoitettu. Mä oon ihminen, joka oikeasti haluaa tutustua ensin ihmiseen kunnolla, ennenkuin uskaltaa sanoa olevansa edes ihastunut - jos kiinnostun ihmisestä, niin tottakai haluan tutustua häneen paremmin


Eli siis uudelleen. Kun sä olet kävellyt kadulla, ja vastaan on tullut mahdollisesti kiinnostava the.Oikea ehdokas, sä olet tehnyt niitä aloitteita, ja niistä huolimatta ei sitä oikeaa ole löytynyt? Ja siis en nyt sano, että sulla olisi kauhea haku päällä tjms, yritän vain tuoda esille sitä pointtia, että jos naiset olisivat aktiivisempia,
1. Tasaarvo toteutuisi tässä maassa paremmin.
2. Suomalaiset olisivat todennäköisesti onnellisempia.

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#16575 • • WiljamiDzay Nyypiö
Toi tuntemattomille esim liikennevaloissa, ratikassa, dösässä tai vaikka duunipaikan kahviossa (no ok, siel ei välttis oo samallai tuntematon) on kyl siitä vielä äärettömän hankalaa että vaikka itse sattuisit olemaan harvinaisen avoin ja ulospäinsuuntautunut yksilö jopa selvinpäin niin mikä on todennäköisyys sille että henkilö johon menet ottamaan sitä kontaktia täysin puun takaa ei pidä sinua epäilyttävänä creeppinä kun tollai tuut häiritsee / vonkailee / stalkkailee... *ding*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Avatar
#16576 • • opmdevil Guest
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.
Avatar
#16577 • • opmdevil Guest

aada, 1.2.2009 17:00:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

Mä: Moi
Se: No moi
Mä: Käytkö sä täällä usein?
Se: En
Mä: No, missä sitten yleensä käyt?
Se: Enpä juuri missään.
Mä: Tykkäät siis niinkusta viettää koti-iltoja?
Se: Voisi sen noinkin sanoa. Mene pois.

Täytyy niinkusta näin seuraavana päivänä tilannetta analysoineena todeta, että omasta puolesta homma meni suhteellisen hyvin ensimmäiset 15 sekuntia. Sen jälkeen täytyy sanoa, että homma vähän niinkusta meni pieleen.

---


menikö sulla 15 sekkaa moin sanomiseen?



Mä yleensä jään luuppiin miettimään, että kannaako sanoa "hei", "moi" vai "terve" ettei vaan anna itsestää vääränlaista kuvaa.
Mind Movements

Posts: 321

#16578 • • Mind Movements

opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.




Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D
Avatar
#16579 • • opmdevil Guest

Mind Movements, 1.2.2009 17:57:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

---



Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D



Lontoon Ministry of Soundissa tuli juteltua tanssilattialla jonkun muijan kanssa ja pääsääntöisesti se mitä mä sanoin koko ajan oli jotain tyyliin: "Ai käänt hiör juu, tis mjuusik is vei too laud!" eikä sekään varmaan saanut mitään selkoa mitä mä sille yritin sönkätä.
Mind Movements

Posts: 321

#16580 • • Edited Mind Movements

opmdevil, 1.2.2009 18:06:
---
Mind Movements, 1.2.2009 17:57:
---
opmdevil, 1.2.2009 16:55:
Minut on kirottu viettämään loppuelämäni sinkkuudessa. Eilen olin baarissa ja siinä sitten sattui olemaan maailman-koko-universumin nätein tyttö jolle piti jotain sitten kaksi olutta juoneena sönkätä kun tunsin itseni rohkeaksi.

---



Mä en taas ikinä kuule mitä mulle baareis puhutaa (musat on yleensä nii kovalla ja taidan olla kuuro sit muutenki). Pitää vaa viedä muijat kädestä pitäen suoraan tanssi-lattialle luolamies tyylii ja jättää kommunikointi yritykset vähemmälle ;D

---


Lontoon Ministry of Soundissa tuli juteltua tanssilattialla jonkun muijan kanssa ja pääsääntöisesti se mitä mä sanoin koko ajan oli jotain tyyliin: "Ai käänt hiör juu, tis mjuusik is vei too laud!" eikä sekään varmaan saanut mitään selkoa mitä mä sille yritin sönkätä.



ahahah kävin just viime viikolla gigglinin tanssi-lattialla samantyyppissen keskustelun yhden Argentiinalais neidon kaa :D