SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,610 views

Jone

Posts: 8,258

#16141 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää



Kyllä jotkut niistä haluavat - oikeasti. Mut en missään määrin pidä sellaisia tapauksia päästään terveinä.
Funktion

Posts: 1,720

#16142 • • Funktion over 9000

anniharha, 7.12.2008 23:01:
---
Funktion, 7.12.2008 22:38:
Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt?

---

Se johtuu siitä, että ne sentään saa jotain aikaan, eivätkä juokse karkuun myöskään niissä tilanteissa ku tyttö tekee aloitteen. Mikään oo nihkeempää ku joutua vonkaamaan tyyppiä joka sössöttää jotain siitä et pitää mennä ruokkimaan mummon marsu ja hakemaan naapurin pyykit. Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

Ps. tää on edelleenkin paras luukku jos suhdettani ompelukoneeseen ei lasketa :D niin kauan kun en saa tyyppiä jonka ihan täysillä tahon, niin tällä puolella pysytään.



Äh, nyt meillä on näköjään hiukan eri käsitykset mitä on kiltti ja mitä on playeri.. :)

En suinkaan tarkota tuollaista ylenpalttista hissuttelua ja matelua.

Kiltteys oli ehkä väärä sana mun puoleltani. Kun lähinnä taisin tarkoittaa sellasia "vaimomatsku" tyttöjä. En tiä, vaikea selittää näin maanantainkoomassa tätä. :)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

AlexS

Posts: 1,389

#16143 • • AlexS kummasetä

Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
---
AlexS, 8.12.2008 10:52:
No ei vaan se, että yrittää lopettaa yrittämästä kaikin keinoin miellyttämästä vastakkaista sukupuolta.

Sellainen alentuva, selkärangaton palveluhenkisyys paistaa läpi.

Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää, vaikka niin väittävätkin.

Itsevarmuus ja omanarvontunto auttavat paljon enemmän kuin vastikkeeton palvominen ja alistuminen.


Ah, puhuttiinkin sit eri asioista. Huono itsetunto ja alentuminen ovat sitten asia erikseen. Mua vaivaa vaan kai turha sinisilmäisyys :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

anniharha

Posts: 1,937

#16144 • • anniharha

Freja, 8.12.2008 10:40:
---
anniharha, 7.12.2008 23:01:
Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

---

Mä oon miettiny tätä kans useasti, mutta päätynyt siihen tulokseen, että jos miettii jotain tollasta et "entä jos tää kusee", siellä on pohjalla jotain muutakin kuin vain pelkkä tuo ajatus.
Tarkoitan siis, että silloin ei ehkä vaan tykkää toisesta "tarpeeks" .. eli ei pakosta niitä syitä tiedosta, miksi ei lähde edes yrittämään, mutta jokin vaan sisimmässä sanoo ettei homma kannata.

En oo ikinä ollu hyvä selittämään asioita, mutta ehkä tästä jotain selkoa sai? :D



Mä taas oon törmännyt useammankin kerran tuohon lauseeseen niin, ettei se nyt ihan sitäkään ois ollut, ettei ois tarpeeksi tunteita ollut pelissä. Ainakin kerran todistetusti niin, että toinen on epävarmuuttaan säikähtänyt niitä tunteita ja pelännyt satuttavansa itsensä kanssani, jos olisi vain antanut mennä. Kyseinen jannu oli ensirakkauteni, ja heti hyväksyttyäni tilanteen jäi vuorostaan itkemään perääni, muttei uskaltanut tehdä aloitetta jolloin mä en taas tajunnut, että se ois kuitenkin tahtonut yrittää. Asia selvis puoli vuotta myöhemmin erinäisten vähemmän mukavien sattumusten kautta, missä vaiheessa molemmat oltiinkin jo onnistuttu masentumaan osittain myös toistemme takia. Kaks vuotta yritettiinkin sit olla ystäviä, eikä siitä mitään tullut, kun molemmilla oli edelleen myös ne tunteet mukana kuvioissa, muttei edelleenkään osattu tehdä asialle mitään. Pystyttiin kumpikaan siirtymään eteenpäin seuraaviin suhteisiin tai suhdeyritelmiin vasta kun välit katkaistiin kokonaan.

Toinen juttu taas nyt ei ole missään vaiheessa muka juttu ollutkaan, lähinnä aivan hullua säätämistä ilman järkeä pelkän hitonmoisen molemminpuoleisen vetovoiman ehdoilla. Tavattiin vuosi sitten, jolloin kummallakin oli sellainen tilanne ja olo, ettei kyennyt edes kuvittelemaan itseään treffailuun tai suhteeseen, joten tehtiin periaatepäätös ettei nähtäis enää uudelleen. Eihän se sit toiminut, unohdettiin se sopimus tokan kerran jälkeen. Nopeasti kuvioon tuli myös molemminpuoleinen mustasukkaisuus, joka yleensä on tunne jota vihaan sekä itsessäni että toisessa. Kun mulle puolen vuoden kuluttua selvisi, ettei se ollut koko aikana oikein edes katsellut muita tyttöjä, uskalsin kysyä, että vieläkö hän on sitä mieltä ettei tahdo treffailla ketään. Vastaukseksi sain ensin epämääräisen "ei vaan kiinnosta yhtään kun en ole sellaista tyttöä tavannut jota tahtoisin toista kertaa nähdä" (niinjoo, monettako kertaa minua...) ja samaan hengenvetoon epälooginen "enkä mä pysty jos mä muutan ens vuonna enkä mä kykene etäsuhteeseen mitenkään niin ei siitä tulis mitään". Ömmm, jos kerran on etäsuhteen kussut niin nyt ei voi enää edes treffailla siksi, että voisi seuraavana vuonna joutua uudelleen samaan tilanteeseen?

Enhän mä nyt siihen kuitenkaan mitään uskaltanut kommentoida, olin vaan muka tyynen rauhallinen ja überc00l ja joojoo, eihän muakaan oikeasti kiinnostais. Eipä, mutta mulla ei ollut munaa kertoa tunteistani sillä pelolla, että sit seuraavan puoli vuotta sais enää vain katsoa muttei koskea. Monta kuukautta kuuntelinkin samaa virttä joka kerta kun nähtiin, aina se tahtoi kertoa et vieläkin suunnittelee muuttamista. Lopulta se tuli ulos jopa muodossa "en mä voi sun kans kun meidän juttu loppuu kuitenkin JOS muutan". Mä en ole vielä tähän päivään mennessä kyennyt vääntämään sille rautalangasta sitä, että ensinnäkin mahdollinen virallinen treffailu ei nyt välttämättä vielä johtais suhteeseen, ja toisekseen sitä, että suhdekinhan vois ihan hyvin karahtaa jo ennen sen muuttumista etäsuhteeksi. Jätin myös mainitsematta, että ainoa mun alan jatkokoulutus mikä yhtään on pitkään aikaan kiinnostanut sattuu olemaan siinä kaupungissa, johon hän muuttaa. Epävarmuuttani mä en mitään pystynyt sanomaan, en siksi etteikö ois tarpeeksi kiinnostanut.

Lopulta mä sain kuitenkin tossa pari kuukautta sitten sanottua sille suoraan, että moi, mä tykkään susta. Siitä lähtien se on vaan sekoillut sanoissaan kun oon mennyt juttelemaan, ja hokenut että hän taiskin jo löytää jonkun toisen tytön ja että mitä mä oikein pelleilin kun väitin että tykkään. Ja kun oon alkanut selittää asiaa uudestaan, sille on tullut kiire karata paikalta kuuntelematta vastaustani. Ja kumma kyllä, sitä toista tyttöä ei koskaan ole näkynyt. Edelleen se myöskin hermostuu joka kerta, kun ilmaannun paikalle muussa miesseurassa. Että tunteita tai ei, mut epävarmuutta ainakin. Molempien puolelta. Oon puol vuotta opetellut nyt hyväksymään sen faktan että se lähtee, eikä mua oikeastaan enää edes harmita, mä tein jo kaikkeni kun kerroin tunteeni. Siinä ei ollut miestä sanomaan kyllä eikä miestä sanomaan ei, joten ei siinä sit olis ollut miestä mulle tarpeeksi.

Ehkä se tekee musta itsestäni playerin, kun valitsin (jälleen kerran) satunnaissäätämisen sen sijaan, että oisin ajoissa tunteeni myöntänyt tai että oisin tyytynyt niihin helpompiin tapauksiin joita olis tarjolla ollut. Mut niin kauan kun ne muut olis olleet nimenomaan tyytymistä, ei niissä ois ollut tarpeeksi potentiaalia. Tiedän kyllä vallan vahvasti, milloin kiinnostus on niin vahvaa, että se menee järjen yli. Silloin yksikin yö on enemmän, kuin suhde jonkun toisen kanssa.

Ja siis kyllä, välillä se on myös sitä, ettei vaan yksinkertaisesti kiinnosta tarpeeksi. Paskalla mäihällä se on sitä, että yhteen pistetään kaksi ihmistä, jotka ovat liian töhöjä osatakseen toimia toistensa suhteen niinkuin tahtoisivat. Paskimmalla mäihällä se on epävarmuutta, joka hiertää vielä pitkään säätämisen loputtuakin.

Freja hei, jos sä et osaa selittää selkeästi (vaik kyl mä tajusin tai ainakin luulen tajuavani mitä meinasit) niin mä en osaa selittää lyhyesti :DD

--
and though my words could save the world they never come out right

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16145 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 8.12.2008 11:45:
---
Ana-5000, 8.12.2008 11:05:
Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää

---


Kyllä jotkut niistä haluavat - oikeasti. Mut en missään määrin pidä sellaisia tapauksia päästään terveinä.



Nojoo sekopäiset naiset on sit erikseen. Mä puhun siitä täyspäisestä kahdesta prosentista.
psymax

Posts: 283

#16147 • • psymax

anniharha, 8.12.2008 14:38:
---
Freja, 8.12.2008 10:40:
---
anniharha, 7.12.2008 23:01:
Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

---

Mä oon miettiny tätä kans useasti, mutta päätynyt siihen tulokseen, että jos miettii jotain tollasta et "entä jos tää kusee", siellä on pohjalla jotain muutakin kuin vain pelkkä tuo ajatus.
Tarkoitan siis, että silloin ei ehkä vaan tykkää toisesta "tarpeeks" .. eli ei pakosta niitä syitä tiedosta, miksi ei lähde edes yrittämään, mutta jokin vaan sisimmässä sanoo ettei homma kannata.

En oo ikinä ollu hyvä selittämään asioita, mutta ehkä tästä jotain selkoa sai? :D

---


Mä taas oon törmännyt useammankin kerran tuohon lauseeseen niin, ettei se nyt ihan sitäkään ois ollut, ettei ois tarpeeksi tunteita ollut pelissä. Ainakin kerran todistetusti niin, että toinen on epävarmuuttaan säikähtänyt niitä tunteita ja pelännyt satuttavansa itsensä kanssani, jos olisi vain antanut mennä. Kyseinen jannu oli ensirakkauteni, ja heti hyväksyttyäni tilanteen jäi vuorostaan itkemään perääni, muttei uskaltanut tehdä aloitetta jolloin mä en taas tajunnut, että se ois kuitenkin tahtonut yrittää. Asia selvis puoli vuotta myöhemmin erinäisten vähemmän mukavien sattumusten kautta, missä vaiheessa molemmat oltiinkin jo onnistuttu masentumaan osittain myös toistemme takia. Kaks vuotta yritettiinkin sit olla ystäviä, eikä siitä mitään tullut, kun molemmilla oli edelleen myös ne tunteet mukana kuvioissa, muttei edelleenkään osattu tehdä asialle mitään. Pystyttiin kumpikaan siirtymään eteenpäin seuraaviin suhteisiin tai suhdeyritelmiin vasta kun välit katkaistiin kokonaan.

knips*



se on hölömöö kun tyttö ja poika tykkää toisistaan mutta ei uskalla tunnustaa ja sitten vatuloidaan ja venytetään ja sitten hiipii se epävarmuus että onko enää mitään tunteita ja kun toinen sen vihtoviimen tunnustaan niin sit se toinen säikähtää sitä ja homma jää johonkin epämääräiseen tilaan...

itelle käyny liikakin monasti...
Decion

Posts: 1,569

#16155 • • Edited Decion Koneradio
tää on perseestä

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

drifter

Posts: 834

#16156 • • drifter RoadMonkey | K1

Decion, 11.12.2008 08:57:
tää on perseestä

Kaikkeen tottuu ajan kanssa. *lohduttel*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Wolverine

Posts: 1,860

#16157 • • Wolverine

Funktion, 7.12.2008 21:33:
[pahoittelen etukäteen seuraavan ilmoitusluontoisuutta ja angstisuutta]

Ottakaa joku siipien suojaan tälläinen sisäsiisti, kiltti, elämään uskon menettäny nuorimies... Viime suhteessa sydän särkyi aika kappaleiksi, mutta nyt se rupeaa olemaan kutakuinkin ehjä.

[ilmoitus loppuu]

Kertokaas joku oikeasti vinkkejä miten yrittää taas päästä elämään kiinni. Viisivuotinen suhde takana, eli koko "ei-teini" aikani ollut saman ihmisen kanssa, ja nyt on vähän pallo hukassa. :)

edit: kielioppi

edit2: Ah, kuinka ihanan tosi tuo kuva sivun ekassa postauksessa.



Itse olin samassa tilanteessa noin 3 vuotta sitten ja kyllähän se vie oman aikansa että tottuu siihen yksin hengailemiseen. mut on se kyl hyvää aikaa :) nyt vinkkinä vaan se että karistat pölyt pois mitä on kertyny vuosien varrella, irroittelet oikein kunnolla ja annat yksisilmäiselle käärmeellesi aikaa nauttia elämästä. sit ku tuntuu siltä et vois taas harkita jotain vakavaa niin go for it. ja muista et naiset on ku ihmiset Ranskassa, jos oot nöyrä niitä kohtaan niin ne ei kato ees sua kohtaan, mut jos kohtelet niitä kun paskaa niin ne rakastaa sua.
Aleks G

Posts: 284

#16158 • • Aleks G Club 86 Recordings/FINITY/Mosso/DSTXX
aika haljanen olo..
Dementation

Posts: 2,892

#16160 • • Dementation wednesday?
Oon tyytyväinen tähän fiilikseen juuri nyt, ei harmita sinkkuus.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}