SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,905 views

tomppi

Posts: 1,600

#16121 • • tomppi thzombie ™
10929050021f1.jpg

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Dementation

Posts: 2,892

#16123 • • Dementation wednesday?
Mulla on viime aikoina ollut oikein oivaa tää sinkkuilu, uniseuraa löytyy ja kaikin puolin on ihan okei, että en tällä hetkellä halua mitään vakavaa. *sydän*

Se on kivaa kun joskus idea ja toteutus kohtaa toisensa. *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Janisa

Posts: 2,226

#16124 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
KÄÄK! Rakkaat sinkkuluukkulaiset!

Täällä olo oli ihanaa ja hauskaa -ryvettiin vuosien saatossa niin iloissa kuin suruissakin, mutta nyt sanon teille hyvästit ja siirryn tuonne toiseen luukkuun. *iloinen*

Lupaan tulla teitä moikkaamaan kylläkin! *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Minnalilla

Posts: 418

#16125 • • Minnalilla

sativa, 20.11.2008 13:05:

Itse oon aina kuitenkin osannut nauttia yksinolosta. Ja pakko kai se on ollut oppiakin nauttimaan, koska olen todella hidas syttymään yhtään kellekään. Mutta sitten kun (jos...) johonkuhun ihastun, on kyllä todellakin oksat pois! Välillä kyllä tarvittis jonkinlaista tukea ja turvaa, jos on elämässä paha aika meneillään. Olis myös ihana löytää sielunkumppani, jonka seurassa kumpikin tuntis itsensä loistavaksi tyypiksi. Liikaa on nääs niitä ihmisiä, jotka korostaa niitä omia paskoja puolia ja joiden seurassa ei pysty antamaan itsestään mitään irti.
Eniten kaipaan kuitenkin pitkiä keskusteluja ja sitä, että jonkun kanssa pystyis nauramaan! .



Tää on niiin totta, itsenikin kohdalla. *whaat* En ihastu usein, mut sit ku ihastuu, niin todellakin ihastuu *tirsk* Toisaalta hyvä juttu, toisaalta huono *vink*
Ja en voi sietää ihmisiä, ketkä eivät puhu muusta kun itsestään ja kuinka ovat niin "huonoja ihmisiä".. *eiei*

Nyt taitaa olla jotain pientä ihastusta pinnassa, mutta hah, vitut siitä mitään tulee *hih*
..ehkä vielä joskus. *hihu*

--
tilulileii!

Freja

Posts: 8,775

#16126 • • Freja Sihteeri

Janisa, 7.12.2008 19:36:
KÄÄK! Rakkaat sinkkuluukkulaiset!

Täällä olo oli ihanaa ja hauskaa -ryvettiin vuosien saatossa niin iloissa kuin suruissakin, mutta nyt sanon teille hyvästit ja siirryn tuonne toiseen luukkuun. *iloinen*

Lupaan tulla teitä moikkaamaan kylläkin! *joo*



Lykkyä tykö *hali*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Janisa

Posts: 2,226

#16127 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Freja, 7.12.2008 20:45:
---
Janisa, 7.12.2008 19:36:
KÄÄK! Rakkaat sinkkuluukkulaiset!

Täällä olo oli ihanaa ja hauskaa -ryvettiin vuosien saatossa niin iloissa kuin suruissakin, mutta nyt sanon teille hyvästit ja siirryn tuonne toiseen luukkuun. *iloinen*

Lupaan tulla teitä moikkaamaan kylläkin! *joo*

---


Lykkyä tykö *hali*



Thanks! *hali*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

ValaX

Posts: 3,891

#16128 • • ValaX
Tulevana lauantaina gay-bileisiin... Löytyisköhan seltä jotain minkä avulla pääsis pois täältä...
Displacer

Posts: 1,828

#16129 • • Displacer
About vuosi täällä on tullut vietettyä nyt. En kauheesti kyl tykkää, viekää mutkin joku poooois.
Janisa

Posts: 2,226

#16130 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Displacer, 7.12.2008 20:59:
About vuosi täällä on tullut vietettyä nyt. En kauheesti kyl tykkää, viekää mutkin joku poooois.



Sähän sovit niin nätisti meidän väliin perjantainakin rosessa, että voidaan ottaa sua aina välillä hoitoon. *nauru*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Funktion

Posts: 1,720

#16131 • • Edited Funktion over 9000
[pahoittelen etukäteen seuraavan ilmoitusluontoisuutta ja angstisuutta]

Ottakaa joku siipien suojaan tälläinen sisäsiisti, kiltti, elämään uskon menettäny nuorimies... Viime suhteessa sydän särkyi aika kappaleiksi, mutta nyt se rupeaa olemaan kutakuinkin ehjä.

[ilmoitus loppuu]

Kertokaas joku oikeasti vinkkejä miten yrittää taas päästä elämään kiinni. Viisivuotinen suhde takana, eli koko "ei-teini" aikani ollut saman ihmisen kanssa, ja nyt on vähän pallo hukassa. :)

edit: kielioppi

edit2: Ah, kuinka ihanan tosi tuo kuva sivun ekassa postauksessa.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Lyylikki

Posts: 2,975

#16132 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mä en haluu nukkua ensi yönä yksin *hikoil*

Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri. Kai siinä on se ongelma, että kiltit tytöt ja kiltit pojat ei uskalla tehdä niitä muuvsseja, niin aina tulee joku röyhkeämpi ja korjaa potit pöydiltä.
Funktion

Posts: 1,720

#16133 • • Funktion over 9000

Lyylikki, 7.12.2008 22:33:
Mä en haluu nukkua ensi yönä yksin *hikoil*

Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri. Kai siinä on se ongelma, että kiltit tytöt ja kiltit pojat ei uskalla tehdä niitä muuvsseja, niin aina tulee joku röyhkeämpi ja korjaa potit pöydiltä.



Second that!

Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt? Missä se on se joku ihana kiltti tyttö jonka kanssa voisi miettiä tulevaisuutta, maata sunnuntait sängyssä jutellen, nauraa yhdessä ja itkeä yhdessä?

T:Sunnuntaimasis :(

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

kinderi

Posts: 1,783

#16134 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Onpas muuten suht perseestä olla täällä.
Tälleen yksin ollessa sitä huomaa,kuinka kivaa ois halailla sitä jotakuta,katella yhdessä leffaa,tai vaan olla lähekkäin.

Kamala läheisyydenkaipuu pääs yllättämään vaikka sinkkuilua on kulunu vasta vähän aikaa..
Olis niin kiva jos olis vieressä joku joka edes toivottais hyvää yötä.. *uuh*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*

anniharha

Posts: 1,937

#16135 • • anniharha

Funktion, 7.12.2008 22:38:
Oon tätä ihmetellyt, että mikä siinä on kun kamalat playerit vie aina kaikki kiltit tytöt?


Se johtuu siitä, että ne sentään saa jotain aikaan, eivätkä juokse karkuun myöskään niissä tilanteissa ku tyttö tekee aloitteen. Mikään oo nihkeempää ku joutua vonkaamaan tyyppiä joka sössöttää jotain siitä et pitää mennä ruokkimaan mummon marsu ja hakemaan naapurin pyykit. Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.

Ps. tää on edelleenkin paras luukku jos suhdettani ompelukoneeseen ei lasketa :D niin kauan kun en saa tyyppiä jonka ihan täysillä tahon, niin tällä puolella pysytään.

--
and though my words could save the world they never come out right

Freja

Posts: 8,775

#16137 • • Freja Sihteeri

anniharha, 7.12.2008 23:01:
Miks asioista tarviiki tehä niin hiton monimutkaisia? Jos tykkää toisesta ja toinen tykkää takas ni eikö vois vaan olla eikä miettiä et mitä jos tää kusee, ja siks jättää yrittämättä. Blaah.



Mä oon miettiny tätä kans useasti, mutta päätynyt siihen tulokseen, että jos miettii jotain tollasta et "entä jos tää kusee", siellä on pohjalla jotain muutakin kuin vain pelkkä tuo ajatus.
Tarkoitan siis, että silloin ei ehkä vaan tykkää toisesta "tarpeeks" .. eli ei pakosta niitä syitä tiedosta, miksi ei lähde edes yrittämään, mutta jokin vaan sisimmässä sanoo ettei homma kannata.
Ymmmh maanantaijumi! Mitä tässä haen on se, että kun todella toisesta tykkää, ei edes pelkää ajatusta että "entä jos tää kusee", vaan antaa vaan mennä ja katsoa että mitä siitä suhteesta tulee. Itellä monesti ollut tilanne, että tykännyt toisesta, mutta ollut vain tunne että ei tule suhde onnistumaan. Näistä tyypeistä tullut myöhemmin jopa erittäin hyviä ystäviä itselleni, ja huomannut vielä sen että parempi ollutkin niinpäin.

Tähän mennessä vasta 2 kertaa elämässäni ollut sellainen tunne, että ei ole ollut pelkoja hommien kusahtamisesta. Toisesta käteen jäi opettavainen ja ihan hyvä 3,5-vuotinen suhde, joka tosin kaatui tiettyihin asioihin, mutta ei kyllä kaduta moinen yhtään. Toki eroominen otti voimille, mutta ystävyys jäi. Toinen olikin sit sellanen tapaus, että sillä toisella osapuolella oli just näitä ajatuksia suhteen pieleen menemisestä, joten se jäikin sit siihen. Myöhemmin itsekin sen sitten huomasi että parempi niin.

Hyvin siis itsekin viihdyn sinkkuna, eikä ole oikein halua lähteä yrittämään suhteita missä epäilee pieleen menemistä ennenkuin ne ovat kunnolla edes alkaneet. Niistä jäis vaan huono fiilis.

En oo ikinä ollu hyvä selittämään asioita, mutta ehkä tästä jotain selkoa sai? :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

AlexS

Posts: 1,389

#16138 • • AlexS kummasetä

Ana-5000, 7.12.2008 23:20:
onneks liikakiltteydestä voi parantua.


Hyvä sarjis!

Mut mites tosta voi parantua? o_O Tarpeeks monta vastoinkäymistä ja sitä kautta kyynisyys? *ding*

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#16139 • • Aziz Combat Fighter

AlexS, 8.12.2008 10:52:
---
Ana-5000, 7.12.2008 23:20:
onneks liikakiltteydestä voi parantua.

---

Hyvä sarjis!

Mut mites tosta voi parantua? o_O Tarpeeks monta vastoinkäymistä ja sitä kautta kyynisyys? *ding*



No ei vaan se, että yrittää lopettaa yrittämästä kaikin keinoin miellyttämästä vastakkaista sukupuolta.

Sellainen alentuva, selkärangaton palveluhenkisyys paistaa läpi.

Ei nainenkaan halua miestä, joka tekee kaiken mitä nainen tahtoo ja pyytää, vaikka niin väittävätkin.

Itsevarmuus ja omanarvontunto auttavat paljon enemmän kuin vastikkeeton palvominen ja alistuminen.
Anselmi

Posts: 2,578

#16140 • • Anselmi And sell me

Lyylikki, 7.12.2008 22:33:
Olispa joku hivelöimässä. Joku kiltti ja ihana, eikä mikään perkeleen playeri.


Itse nukun mielummin perkeleen playerien kanssa ettei parin viikon päästä tarvi
kuunnella sit perinteistä "mulle nyt vaan tuli tunteet peliin vaik ei pitänyt" puhetta.
Playerien kans on saletinpaa et öitä vietetään yhdessä sen takia et se on nastaa, ei sen
takia et salaa haluis poika tai tyttöystävän.

Mut täytyy tunnustaa aiheeseen liittyen että oon tulossa vanhaksi tai sit mul on vaan joku mielenkiintoinen elämänvaihe kun nykyjään tulee vietettyä öitä naisten kanssa enemmän läheisyyden eikä
sen perinteisen synnintekemisen takia. Voi toki johtua siitä että lopputyöruljanssin takia ei ole
ollut aikaa riittävästi kummalekkaan ja ehkä noista perustarpeista se läheisyys on tärkeämpi (etenkin stressaavassa tilanteessa). Eräs tyttö jota on vuosia tullut deittailtua sanoi kun viimeksi oli yökylässä että musta on tullut vanhempi ja lempeämpi. Toivottavasti ei. Mutta eiköhän se selviä kun nyt taas pystyy keskittymään paheelliseen elämään opiskelun sijaan:)

--
sen pituinen se