SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,827,657 views

abolitionist

Posts: 8

#15901 • • abolitionist
Joku oli täs just todennut että eipä saanut seuraa tansseihin suoraan pyytämällä. Tarkoittaako se flirttailu ja muu paska sitten sitä että pitäisi kirjoitella x määrä viestejä vain se yksi mielessä ja toivoa että joskus lohkeaisi? Kai se sitten on sen arvoista. Tietenkin jättää yksien bileitten jälkeen.
Karski

Posts: 6,049

#15902 • • Karski Pomon kätyri

abolitionist, 19.9.2008 20:19:
Joku oli täs just todennut että eipä saanut seuraa tansseihin suoraan pyytämällä. Tarkoittaako se flirttailu ja muu paska sitten sitä että pitäisi kirjoitella x määrä viestejä vain se yksi mielessä ja toivoa että joskus lohkeaisi? Kai se sitten on sen arvoista. Tietenkin jättää yksien bileitten jälkeen.



Kirjottaa viestejä sen toivossa että
lohkeaisi. Mä taisin paikantaa sen varsinaisen
ongelman.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

abolitionist

Posts: 8

#15903 • • abolitionist
Taisit paikantaa vaan yksioikoisen ajatuksesi mihin käyttämäni ilmaisu sinänsä houkuttelikin mutta kun perkele haluan laajentaa tajuntaanne. TAI sitten minä paikansin omani enkä todellakaan tiedä olenko sisä- vai ulkopihalla he he.

Tarkoitin kuitenkin lohkeamisella vain sitä että joku jopa ehkä edes vähän pitäisi seurastani.
Karski

Posts: 6,049

#15904 • • Karski Pomon kätyri

abolitionist, 19.9.2008 21:05:
Taisit paikantaa vaan yksioikoisen ajatuksesi mihin käyttämäni ilmaisu sinänsä houkuttelikin mutta kun perkele haluan laajentaa tajuntaanne. TAI sitten minä paikansin omani enkä todellakaan tiedä olenko sisä- vai ulkopihalla he he.

Tarkoitin kuitenkin lohkeamisella vain sitä että joku jopa ehkä edes vähän pitäisi seurastani.



Tarkotinki sitä, että mikään määrä viestien
kirjottamista ei kyllä edistä sitä asiaa yhtään.
Vai ajattelitko että saat jonkun kiinnostuun
sillä että oot tosi hyvä kirjottaan?

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

abolitionist

Posts: 8

#15905 • • abolitionist
En. Lienee turha sanoa että määrä olisi niin tärkeää. Mutta laitetaan sitten kysymyksen muotoon että tulen helpommin ymmärretyksi: millä keinoin täältä ihmiset ovat saaneet naispuolista bileseuraa, ilman että ovat DJ:tä, menestyviä (laajasti ymmärrettynä) ihmisiä tjv. ? Veikkaukseni on, että eivät ole saaneet.
Karski

Posts: 6,049

#15906 • • Karski Pomon kätyri
Vastaus: tää ei o deittiforumi. Eli jos vartavasten
oot tolla asialla niin turpaansaantitodennäköisyys
lähestyy sataa prosenttia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

[Siru]

Posts: 259

#15907 • • [Siru]

siveys, 14.9.2008 08:13:
---
[Siru], 13.9.2008 17:12:
Sinkkuna on ihan hyvä olla *plur* aina välillä on tietty kiva jos on joku unikaveri.. *tirsk*

---

Muuten hyvä idea, mutta mitä jos ei oo kavereita tai ei saa unta?

nimim. lauantaina kello kahdeksan aamulla on hyvä hetki olla kirjottelemassa klubbariin



no sit se on aika perseestä.. mut on sinkkuudessa monia positiivisia asioita. täytyy hankkii joku sellanen kaveri *plur*

--
normaali on enemmistö, entäs sitten kun me ollaan enemmistö?

evvk

Posts: 1,918

#15908 • • evvk
Kumpi kiinnostaa enemmän tuhma tyttö/poika vai kiltti tyttö/poika?

Minua ainakin tuhma..
anis

Posts: 2,451

#15909 • • anis

mark hamilton, 20.9.2008 16:18:
Kumpi kiinnostaa enemmän tuhma tyttö/poika vai kiltti tyttö/poika?

Minua ainakin tuhma..



Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*. Vaikka joskus oonkin yrittänyt hairahduttaa itteeni johonkin nörttiin niin ei siitä tule mitään (edellinen oli tällainen).

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

evvk

Posts: 1,918

#15910 • • evvk

anis, 20.9.2008 16:25:
---
mark hamilton, 20.9.2008 16:18:
Kumpi kiinnostaa enemmän tuhma tyttö/poika vai kiltti tyttö/poika?

Minua ainakin tuhma..

---


Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*. Vaikka joskus oonkin yrittänyt hairahduttaa itteeni johonkin nörttiin niin ei siitä tule mitään (edellinen oli tällainen).



Puhut asiaa.. mutta minun hommat on muutunut enkä voi sille mitään. Seurustelussa kuitenkin se kiltti on parempi.
epicuros

Posts: 7,734

#15911 • • Edited epicuros

anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.



Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?

--
Valid criticism does you a favor.

evvk

Posts: 1,918

#15912 • • evvk

Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.

---


Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?



Niin mäkin.. joo.. onko se paha poika joka haluaa vaan pesää kun muijakin haluaa vai sitä.

Eri asia on ne jotka kiusaa muita ja vetelee turpaan niintä jotka on niiden mielestä "nöttejä"
epicuros

Posts: 7,734

#15913 • • Edited epicuros

mark hamilton, 20.9.2008 16:36:
---
Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.

---


Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?

---


Niin mäkin.. joo.. onko se paha poika joka haluaa vaan pesää kun muijakin haluaa vai sitä.

Eri asia on ne jotka kiusaa muita ja vetelee turpaan niintä jotka on niiden mielestä "nöttejä"



hmm.. "pahapoika" silleen hyvällä tapaa vois meinata sellaista naisille, et on mies jolle ei vittuilla. Eli vähän, kuin sellaista turvallisuudentunnetta tuovaa karjua (?)

--
Valid criticism does you a favor.

evvk

Posts: 1,918

#15914 • • evvk

Epicuros, 20.9.2008 16:41:
---
mark hamilton, 20.9.2008 16:36:
---
Epicuros, 20.9.2008 16:33:
---
anis, 20.9.2008 16:25:
Kyllä ne vähän pahemmat pojat on aina ollu lähellä sydäntä*kuolaa*.

---


Määrittele paha poika. Meinaatko tällä nyt siis poikia jotka uhkailee turpaanvedoilla vai ihan kunnon rikollisia?

---


Niin mäkin.. joo.. onko se paha poika joka haluaa vaan pesää kun muijakin haluaa vai sitä.

Eri asia on ne jotka kiusaa muita ja vetelee turpaan niintä jotka on niiden mielestä "nöttejä"

---


hmm.. "pahapoika" silleen hyvällä tapaa vois meinata sellaista naisille, et on mies jolle ei vittuilla. Eli vähän, kuin sellaista turvallisuudentunnetta tuovaa karjua (?)



mää en nyt taas ymmärrä tästä mitään mutta kannattaisi ottaa oppia "kasanovasta" jos naistenmies haluaa olla.
Lyylikki

Posts: 2,975

#15915 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Epicuros, 20.9.2008 16:41:
hmm.. "pahapoika" silleen hyvällä tapaa vois meinata sellaista naisille, et on mies jolle ei vittuilla. Eli vähän, kuin sellaista turvallisuudentunnetta tuovaa karjua (?)



Joo kyllä siinä miehessä sais olla semmosta tiettyä jämäkkyyttä ja periksiantamattomuutta tietyissä asioissa. Mutta nyt kun sanon tämän ääneen, niin se ei siis tarkoita semmoista vastarannankiiskiä, joka ei ikinä suostu mihinkään ehdotuksiin ja ei ole valmis muuttamaan mielipidettään. Ei semmosta.

Mutta miehen pitää tietää mitä se haluaa itseltään, niin silloin sen on helpompi tietää mitä se haluaa naiseltaan ja elämältään.
ramsau

Posts: 403

#15916 • • Edited ramsau chuck my norris

siveys, 15.9.2008 17:02:
Tampere on niin <3.


<3

siveys, 15.9.2008 17:02:
Onko jollain jotain jotain hyviä vinkkejä, että missä mestoissa sinkkuporukalla kannattaisi käydä jos suunnataan Manseen päin? Kannattaako sinne mennä autoilla ja tulla yötä myöten takaisin vai ottaa juna + hotelli/muu majoitus?



Riippuu pitkälti viikonpäivästä milloin menette. Ehdoton must alottelulle löytyy Aleksanterinkadulta, Cafe Europa, Suomen suurin olohuone. Sieltä sitten loppuiltaa kohden (maun mukaan) viikonpäivinä Love Hotelliin tahin sitten jos aikuisempaa menoa kaipaa niin Henry´s tahi London.

Viikonloppuna Ilves tai Brick's.

edit: ja ainiin, omppuhotelli löytyy Hämeenkadun länsipäädystä.
Emberglow

Posts: 43

#15917 • • Emberglow

abolitionist, 19.9.2008 20:19:
Joku oli täs just todennut että eipä saanut seuraa tansseihin suoraan pyytämällä. Tarkoittaako se flirttailu ja muu paska sitten sitä että pitäisi kirjoitella x määrä viestejä vain se yksi mielessä ja toivoa että joskus lohkeaisi? Kai se sitten on sen arvoista. Tietenkin jättää yksien bileitten jälkeen.



Mähän se silleen kirjuuttelin. Joo eipä lohjennut :) Siis seuraa. Vaikka mulla on kyllä mielessäni muutakin kuin se yksi, ainakin joskus. Olis ihan oikeesti hauskempi bilettää seuralaisen kanssa. Ei sen tarvii välttämättä johtaa sänkyyn, keittiön pöydälle, sohvalle, kylpyhuoneen matolle jne., jotta kuittaisin illan onnistuneeksi.

Mä kyselin täältä just siks, että ajattelin täältä jos mistä löytyvän juuri oikeanlaista seuraa, mutta paskan möivät :D

Ainakin mulle flirttailu on kovasti paljon helpompaa kirjoittamalla kuin IRL, mun aivot tuppaa menemään solmuun tosipaikan tullen ja silloin on paljon helpompi olla hiljaa ja antaa tanssin viedä ;) Nykyään tosin olen päässyt pahimmasta ujoudesta ihan vain huomioimalla ujouteni ja potkimalla sen sitten nurkkaan pieneen myttyyn. Eli tuumasta toimeen vaikka ujostuttaiskin.

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

Avatar
#15918 • • niomic Guest

Emberglow, 20.9.2008 19:25:
---
abolitionist, 19.9.2008 20:19:
Joku oli täs just todennut että eipä saanut seuraa tansseihin suoraan pyytämällä. Tarkoittaako se flirttailu ja muu paska sitten sitä että pitäisi kirjoitella x määrä viestejä vain se yksi mielessä ja toivoa että joskus lohkeaisi? Kai se sitten on sen arvoista. Tietenkin jättää yksien bileitten jälkeen.

---


Mähän se silleen kirjuuttelin. Joo eipä lohjennut :) Siis seuraa. Vaikka mulla on kyllä mielessäni muutakin kuin se yksi, ainakin joskus. Olis ihan oikeesti hauskempi bilettää seuralaisen kanssa. Ei sen tarvii välttämättä johtaa sänkyyn, keittiön pöydälle, sohvalle, kylpyhuoneen matolle jne., jotta kuittaisin illan onnistuneeksi.

Mä kyselin täältä just siks, että ajattelin täältä jos mistä löytyvän juuri oikeanlaista seuraa, mutta paskan möivät :D

Ainakin mulle flirttailu on kovasti paljon helpompaa kirjoittamalla kuin IRL, mun aivot tuppaa menemään solmuun tosipaikan tullen ja silloin on paljon helpompi olla hiljaa ja antaa tanssin viedä ;) Nykyään tosin olen päässyt pahimmasta ujoudesta ihan vain huomioimalla ujouteni ja potkimalla sen sitten nurkkaan pieneen myttyyn. Eli tuumasta toimeen vaikka ujostuttaiskin.



Sä et sit selkeesti vaan rakasta bileitä ja musaa tarpeeks ;< Mul on niin paskat kaverit et suurin osa niistä ei tykkää parhaasta(tm) musasta, joten käyn aika monetta vuotta pääosin yksin bileissä ;P Ohan sieltä jotain tuttuja sit hyvin hiljalleen irronnut :F
Rubicon

Posts: 550

#15919 • • Rubicon
*ding*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.