SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,839,166 views

larzizi

Posts: 1,661

#15681 • • larzizi
Oon kyllä aika taitava tässä hommassa. Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa. Sitten kun sattuu lähistöltä löytämään miehen, ne osoittautuu joko kusipäiksi tai sitten tietää jo itse alunperin, ettei kyseiseen ihmiseen pitäisi sekaantua syystä jos toisesta.

Tosin en mä kyllä täältä edes halua pois *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

anniharha

Posts: 1,937

#15682 • • anniharha

larzizi, 15.8.2008 21:49:
Oon kyllä aika taitava tässä hommassa. Tosin en mä kyllä täältä edes halua pois *hihu*


Ja täältähän ei lähdetä ku jalat edellä! *grr*

Mulle meinas käydä huonosti tos joku aika sitten, ku tuli ilmoitus et se on siirto vähintäänki säpinäluukkuun ja mun mielipiteelle ei asiassa anneta arvoa. Onneks se poika tuli järkiinsä alle vuorokaudessa, uus enkka! ^______________________________^


ps. oliko nyt viikonloppu?

--
and though my words could save the world they never come out right

ravec

Posts: 1,102

#15683 • • ravec

larzizi, 15.8.2008 21:49:
Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa.



Mistä löytyy kivoja tyttöjä?
monoxide

Posts: 193

#15684 • • monoxide Lipton Cocton
Jes. Tänään tarkka aika 25v sinkkuna!!!

--
Ei se matka tapa vaan vauhti!

larzizi

Posts: 1,661

#15685 • • larzizi

ravec, 15.8.2008 22:50:
Mistä löytyy kivoja tyttöjä?


Siihen mä en valitettavasti osaa vastata, kun katsastan vain miehiä *justjoo* Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi) *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ramsau

Posts: 403

#15686 • • ramsau chuck my norris

larzizi, Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi) *nauru*


En kyllä ihmettele yhtään.
Dandi

Posts: 57

#15687 • • Dandi *sanaton*
---

Siihen mä en valitettavasti osaa vastata, kun katsastan vain miehiä *justjoo* Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi) *nauru*
[/quote]

----
Toivottavasti se en ollu minä...*tirsk* Tuli halattua iiiiihan muutama ihminen meinaan. Ja tähän asti oon ainakin pidättäytynyt miehissä..*ding*

--
Aliquando insanine iucundum est

Avatar
#15688 • • opmdevil Guest
Miksei kukaan pidä minusta? Minä en ymmärrä. Olen jopa yrittänyt maksaa...mutta ei.
larzizi

Posts: 1,661

#15689 • • larzizi

ramsau, 15.8.2008 23:23:
En kyllä ihmettele yhtään.


Mä kyllä ihmettelin ja suuresti. Harmi vaan, että en saanut pitää sormusta kun sen ykkösvaimo tuli paikalle. Mut olin kuulemma siitäkin huolimatta sen elämän nainen.

Dandi, 15.8.2008 23:25:
Toivottavasti se en ollu minä...*tirsk* Tuli halattua iiiiihan muutama ihminen meinaan. Ja tähän asti oon ainakin pidättäytynyt miehissä..*ding*


Ei hätää, se oli kaverin kaveri, joten kaikki mahdolliset nimet ja sotut on kyllä tiedossa, eli et ollut sinä *vink*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Claquesous

Posts: 3,206

#15690 • • Claquesous viidettä kolonnaa

opmdevil, 15.8.2008 23:40:
Miksei kukaan pidä minusta? Minä en ymmärrä. Olen jopa yrittänyt maksaa...mutta ei.



En tiiä onks tää ihan soveliast, mut ooks tosissas?

--
32. of December

ravec

Posts: 1,102

#15691 • • ravec

larzizi, 15.8.2008 23:13:


Vaikkakin viikko sitten Turussa eräs tyttö sanoi, että olen sen elämän nainen ja halusi mennä mun kanssa naimisiin (sormustakin jo tarjosi) *nauru*



Montako minuuttia olitte tunteneet?
Ei sillei mikään ihme *nauru*...
siveys

Posts: 2,492

#15694 • • siveys lovely
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.

Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?
Lyylikki

Posts: 2,975

#15695 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

siveys, 16.8.2008 14:40:
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.

Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?



Onhan avioliitto toki iso asia, mutta kehottaisin kuitenkin pitämään pään kylmänä ja katselemaan asiaa useammasta vinkkelistä, sekä tekemään harkittuja liikkeitä. Toki jos siltä tuntuu, että vaihto toiseen luukkuun on ajankohtainen, niin sitten vain härkää sarvista ja hyvää matkaa.

*sydän*
Zeratul

Posts: 1,170

#15696 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 16.8.2008 14:40:
Menin eilen naimisiin ihanan McDonaldsin kassaneidin kanssa, jolla oli lila kynä. Viereisessä jonossa ollut nuori mies suoritti vihkimisseremonian ja sanoimme kummatkin sydämellisesti "tahdon". Avioliittomme on sujunut vakaasti rauhallisissa merkeissä koska emme ole nähneet tapahtuman jälkeen.

Rakkaat ystävät.. Tarkoittaako tämä sitä, että joudun poistumaan tästä luukusta?


Joo. Ja nyt sun pitää kello kuuteen mennessä kirjottaa testamentti, kasiks on luvattu happosateita ja maailmanloppu koittaa keskiyön aikoihin.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#15697 • • Zeratul Captain miserable

ravec, 15.8.2008 22:50:
---
larzizi, 15.8.2008 21:49:
Tässä viime aikoina on löytynyt kivoja miehiä ympäri Suomea, mutta ne kaikki tosiaan on jostain ihan liian kaukaa.

---


Mistä löytyy kivoja tyttöjä?


Kyllähän kivoja tyttöjä löytää joka kapakasta, kaupoista, kaduilta...
Mut mitä välii, ei ihan kiva riitä. Mistä löytää rivoja ja tuhmia tyttöjä?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Mori

Posts: 493

#15698 • • Mori purrnau

Zeratul, 16.8.2008 15:08:
Kyllähän kivoja tyttöjä löytää joka kapakasta, kaupoista, kaduilta...
Mut mitä välii, ei ihan kiva riitä. Mistä löytää rivoja ja tuhmia tyttöjä?



Goottibileistä? *slurps*

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

siveys

Posts: 2,492

#15699 • • siveys lovely

Zeratul, 16.8.2008 15:08:
Mut mitä välii, ei ihan kiva riitä. Mistä löytää rivoja ja tuhmia tyttöjä?


Oikea kysymys on: Mistä löytää sellaisia tyttöjä, joista sinä et löydä mitään sellaista vikaa, että voisit käyttää sitä tekosyynä yrittämättä jättämiselle?
Zeratul

Posts: 1,170

#15700 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 16.8.2008 15:36:
---
Zeratul, 16.8.2008 15:08:
Mut mitä välii, ei ihan kiva riitä. Mistä löytää rivoja ja tuhmia tyttöjä?

---

Oikea kysymys on: Mistä löytää sellaisia tyttöjä, joista sinä et löydä mitään sellaista vikaa, että voisit käyttää sitä tekosyynä yrittämättä jättämiselle?


Ei vaan: Mistä löytäis semmosta terapiaa joka sais mut vakuuttuneeks siitä et yrittämättä jättäminen naurettavien tekosyiden turvin on ihan hanurista?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~