SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,830,299 views

Dementation

Posts: 2,892

#15641 • • Dementation wednesday?
Mä ilmeisesti palaan kahden vuoden jälkeen tänne, koska musta ei ole aikuismaiseen parisuhteeseen... Eikä edes sellaiseen jossa riidan jälkeen pidetään pari päivää puhelakkoa ja sitten toinen osapuoli poistaa facebookissa seurustelustatuksen... *ding*

Toki musta olis ollut kiva puhua tästä ihan kasvokkain, mutta kai tässä pitää ruveta pakkailemaan kamoja ja alkaa tehdä muuttoa, puhutaan varmaan sit kun vahingossa jossain törmäillään, kun ei neitiä oo kotona paljoa näkynyt. *uuh*

No jos ihan vakavasti puhutaan, niin onhan tässä ollut jo pidemmän ajan ilmassa vähän epävarmuutta siitä että onko tällä suhteella tulevaisuutta, kun on saatu tulevaisuuden suunnitelmista sen verran paljon riitoja aikaan ja muutenkin on alkanut tuntua, että ei ehkä ollakkaan ihan match made in heaven pari, kuten alunperin uskoin...

On kyllä surullista huomata ettei suhde, johon oikeasti todella pitkään uskoin, voinutkaan olla sitä mitä siltä molemmat halus, vaan aika kaukana siitä.

No aina ei kaiketi voi voittaa, paljon on opittu ja paljon jää hyviä muistoja, turha kai siis muistella pahalla. Toivottavasti voidaan olla joskus vielä ystäviä, koska minä todella välitän kyseisestä neitokaisesta vaikka meillä ei yhteistä tulevaisuutta olekkaan. *sydän*

Nyt pitää vaan koittaa pärjätä, vaikka onkin kovin surullinen mieli *nyyh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

asdf

Posts: 3,155

#15642 • • asdf

larzizi, 28.7.2008 22:30:
Kyllä puolialastomat kuumat kesäkollit ja piristävät kesäsäpinät on sitten ihan parhautta *kuolaa*



ÄLÄ. Mut kyl ehdottomasti parasta ajanvietettä on mennä biitsikentille kattoo ruskettuneita poikia, meinaa lähtee silmät irti siitä näystä O_O
[Nuclear]

Posts: 5,855

#15643 • • [Nuclear] el aprendiz

Zenni,
ÄLÄ. Mut kyl ehdottomasti parasta ajanvietettä on mennä biitsikentille kattoo ruskettuneita poikia, meinaa lähtee silmät irti siitä näystä O_O


Älä kato mua tai mä soitan poliisit!

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Dementation

Posts: 2,892

#15644 • • Dementation wednesday?
Joo, tänne päädyttiin monen tekijän summana...

Nyt on kurja fiilis *nyyh*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Avatar
#15646 • • Equalizer Guest
tänään tää luukku tuntuu tylsältä
Freja

Posts: 8,775

#15647 • • Freja Sihteeri
Hieman päälle vuosi jo sinkkuna, päivääkään en vaihtais pois *sydän*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

elysion

Posts: 1,036

#15652 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Caro², 28.7.2008 22:02:
---
Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)

Tavallaan o ihan nastaa.. mut välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*

---

Edelleen täällä.. Maailmankuva on jonkun verran laajentunu: En o vieläkään nähny pikkulintujen syövän toisiaan, mutta oon nähny kuinka pelikaani syö sorsan, lehmä popsii ankan, ja kuinka tappajajänö teurastaa variksen.

Muuten mennään aika samaa rataa *hihu*



lold :D. Ei sinkkuilu ilmeisesti kuitenkaan huumorintajua oo vieny :D. Hyvä niin :).
KitSu

Posts: 707

#15655 • • KitSu Kitsunegari
"onks tää niinku joku juttu vai?"
*nauru*

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Slim_Jim

Posts: 573

#15656 • • Slim_Jim
Onhan tässä saanut rauhassa olla mitä?
3-4 vuotta.

Tykkään, mitä nyt välillä panettaa mutta tee-se-itse-mies jne.
Freja

Posts: 8,775

#15658 • • Freja Sihteeri
Hmm, nyt täytyy kyl myöntää et vähän pelottaa tää tuleva syksy, ei oo sitä kainaloo missä olisi turvassa ja levollinen, mihin voisi nukahtaa, missä tuntisi olonsa onnelliseksi niinä pimeinäkin iltoina.
Apua. :/ Tää syksy tuli vähä liia äkkiä.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ludde

Posts: 148

#15659 • • ludde Anna

Freja, 11.8.2008 13:56:
Hmm, nyt täytyy kyl myöntää et vähän pelottaa tää tuleva syksy, ei oo sitä kainaloo missä olisi turvassa ja levollinen, mihin voisi nukahtaa, missä tuntisi olonsa onnelliseksi niinä pimeinäkin iltoina.
Apua. :/ Tää syksy tuli vähä liia äkkiä.




Nii totta kyl. Kesä menny ihanasti sinkkuillessa enkä oo ees kaivannu mitään suhteita mut on se kyllä totta että ku inhottava syksy tulee nii ois kiva et ois joku kulta jonka kainalossa olla *plur*
Mutta mä taidan olla tätä menoa sinkku vielä parisen vuotta jeejee :D
Janisa

Posts: 2,226

#15660 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ludde, 11.8.2008 14:25:
---
Freja, 11.8.2008 13:56:
Hmm, nyt täytyy kyl myöntää et vähän pelottaa tää tuleva syksy, ei oo sitä kainaloo missä olisi turvassa ja levollinen, mihin voisi nukahtaa, missä tuntisi olonsa onnelliseksi niinä pimeinäkin iltoina.
Apua. :/ Tää syksy tuli vähä liia äkkiä.

---



Nii totta kyl. Kesä menny ihanasti sinkkuillessa enkä oo ees kaivannu mitään suhteita mut on se kyllä totta että ku inhottava syksy tulee nii ois kiva et ois joku kulta jonka kainalossa olla *plur*
Mutta mä taidan olla tätä menoa sinkku vielä parisen vuotta jeejee :D



Hei ladyt! Siksi meidan pitaa hommata ne sellaset husband-tyynyt! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...