SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,822,905 views

whispering

Posts: 871

#15621 • • whispering Super Juusto
Ollu täällä enemmän tai vähemmän aiheen aloituksesta asti, jotenki se antisosiaalisuus ei tunnu vetoavan typsyihin *pepsodent*
Avatar
#15622 • • Equalizer Guest
taianpa mieluiten viihtyä tällä puolella*hymy*
Avatar
#15623 • • Equalizer Guest

Freja, 26.7.2008 05:29:
Oon sen aina tiennyt, et törmään vaan paskoihin miehiin, mut tänää mulle jopa sanottiin se suoraan :D "mä oon paska jätkä." :'D

Vittu jes. Moi mä oon Reija ja mä taidan olla ikisinkku tällä menolla.



t toinen ikisinkku:)
titi

Posts: 59

#15624 • • titi
Onkohan ihmisen perusluonne valiittaa aina jostain itsestä, muista, suhteista tai siitä että niitä ei ole. Miksei vaan voisi olla tyytyväinen siihen mitä on (ja nyt puhun lähinnä itsestäni, tyytyväisempi voisi olla jo paljon vähempään.) Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä. Jos mulla olis hyvä olla niin sit sillä toisella ei ole ja päin vastoin. tai ehkä pitäisi jo vaihtaa kohdetta tai vaan yksinkertaisesti vannoa siveyslupaus ja muuttaa luostariin...

*kaikki mitä tässä kirjotin on hyvinkin pöhnäistä 3vrk työputken jälkeistä mongerrusta josta tuskin edes itse saan huomanna mitään selvää... Nyt on aika nukkua. Haluaisko joku katsoa mun kanssa samoja unia..?*
epicuros

Posts: 7,734

#15625 • • Edited epicuros

titi, 27.7.2008 21:29:
Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä. Jos mulla olis hyvä olla niin sit sillä toisella ei ole ja päin vastoin. tai ehkä pitäisi jo vaihtaa kohdetta tai vaan yksinkertaisesti vannoa siveyslupaus ja muuttaa luostariin...



Eli sulla ei ole hyvä olla, jos toisella on hyvä olla? Alä sentään noin vain kohdetta vaihda, vaan ryhdy sepän ammattiin ja erikoistu omaan onneen! ;)

--
Valid criticism does you a favor.

Avatar
#15626 • • astaroth Guest

titi, 27.7.2008 21:29:
Miksei vaan voisi olla tyytyväinen siihen mitä on (ja nyt puhun lähinnä itsestäni, tyytyväisempi voisi olla jo paljon vähempään.)

Kosaz

Posts: 109

#15627 • • Kosaz

titi, 27.7.2008 21:29:
Onkohan ihmisen perusluonne valiittaa aina jostain itsestä, muista, suhteista tai siitä että niitä ei ole. Miksei vaan voisi olla tyytyväinen siihen mitä on (ja nyt puhun lähinnä itsestäni, tyytyväisempi voisi olla jo paljon vähempään.) Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä.



Sä niin onnistuit tässä kiteyttää mun ajatusmaailman ja elämäntilanteen *poks*

--
The number you dialed is imaginary, please turn your mobilephone 90 degrees and try again.

tir

Posts: 951

#15628 • • tir
miul on huomenna treffit *jiihaa*

*ding*
mrhotcakes

Posts: 480

#15629 • • mrhotcakes Ex-clubber
Eeh, mä joudun kyllä aiemman pluristeluni seurauksena irtisanoutumaan tästä luukusta. Hip hei! *hihu*/ (<-- Ei vittuilevaan sävyyn. Oon vaan onnellinen.)
siveys

Posts: 2,492

#15630 • • siveys lovely

Macandron, 27.7.2008 23:17:
Eeh, mä joudun kyllä aiemman pluristeluni seurauksena irtisanoutumaan tästä luukusta. Hip hei! *hihu*/ (<-- Ei vittuilevaan sävyyn. Oon vaan onnellinen.)


OMG! IT'S OFFICIAL?! En voi sanoin kuvailla kuinka kateellinen mä olen, nyt ihan virallisesti ja julkisestikin! :D
Avatar
#15631 • • opmdevil Guest
Sinkkuna on kivaa. Voi velloa itsesäälissä ilman että kukaan tulee lohduttamaan eikä tartte siivota, tiskata tai muutenkaan pitää itsestään mitään huolta ja musiikkia saa kuunnella just niin paljon ja kovaa kuin haluaa. Lisäksi kukaan ei tule vetämään sänkyyn yöllä tietokoneen äärestä joka on pelastanut monen WoW ja IL2 session ja matkustaa saa niin paljon kuin haluaa ja minne tahtoo eikä tartte lähetellä sieltä kortteja joten siinäkin säästyy rahaa.

Ei sen puoleen. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tämä tällainen. Tarjolla siis hyvään kotiin ruma, tyhmä ja huonokäytöksinen tietoliikenneinsinööri. Annetaan ilmaiseksi, ensimmäiselle joka hakee saa.
Nitta

Posts: 5,021

#15632 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

Macandron, 27.7.2008 23:17:
Eeh, mä joudun kyllä aiemman pluristeluni seurauksena irtisanoutumaan tästä luukusta. Hip hei! *hihu*/ (<-- Ei vittuilevaan sävyyn. Oon vaan onnellinen.)




Onnittelut!½!11 *plur*


who's the lucky one? *vink*
titi

Posts: 59

#15633 • • titi

Epicuros, 27.7.2008 21:48:
---
titi, 27.7.2008 21:29:
Mä huomasin tässä päivänä eräänä kauniina että mun on oikeestaan nyt just turha yrittää mitään ja kenenkään kanssa. Koska mikään ei ole hyvä. Jos mulla olis hyvä olla niin sit sillä toisella ei ole ja päin vastoin. tai ehkä pitäisi jo vaihtaa kohdetta tai vaan yksinkertaisesti vannoa siveyslupaus ja muuttaa luostariin...

---


Eli sulla ei ole hyvä olla, jos toisella on hyvä olla? Alä sentään noin vain kohdetta vaihda, vaan ryhdy sepän ammattiin ja erikoistu omaan onneen! ;)



Älä kysy. En tiedä miks näin on. Liekkö se syynä että kumpikin pelkää sitoutumista ja kun toinen on onnellisuuden huipulla niin toinne pelkää menettävänsä yksinäi..eiku itsenäisyytensä. Kierre on jatkunut jo pitkään ja kyllä nyt on aika irtautua. Niin pitäisi varmaan yrittää ihan itsekseen nikkaroida se onni. tuskin siihen toista tarvitaan...aina.
mrhotcakes

Posts: 480

#15634 • • Edited mrhotcakes Ex-clubber

Nitta, 28.7.2008 07:17:
who's the lucky one? *vink*


Mmm, I think I am. No, she is. No wait... I'd like to think we both are. *vink*
Avatar
#15637 • • Equalizer Guest
saa pyydystää joo, jos uskaltaa*pökr*
Nitta

Posts: 5,021

#15638 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Macandron,
Mmm, I think I am. No, she is. No wait... I'd like to think we both are. *vink*


LoveisBW2.jpg
Caro²

Posts: 5,301

#15639 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Caro², 4.7.2006 18:21:
Moon ollu täällä ny jostain xx.10.2004 asti :)

Tavallaan o ihan nastaa.. mut välil kaipais jotai ihmistä jonka kanssa vois käpertyä vaikka kalliolle katselemaan ku laineet liplattaa, pikkulinnut syö toisiaan, ja naapurin setä hukkuu rantaveteen *sydän*


Edelleen täällä.. Maailmankuva on jonkun verran laajentunu: En o vieläkään nähny pikkulintujen syövän toisiaan, mutta oon nähny kuinka pelikaani syö sorsan, lehmä popsii ankan, ja kuinka tappajajänö teurastaa variksen.

Muuten mennään aika samaa rataa *hihu*
larzizi

Posts: 1,661

#15640 • • larzizi
Kyllä puolialastomat kuumat kesäkollit ja piristävät kesäsäpinät on sitten ihan parhautta *kuolaa*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.