SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,828,229 views

mrhotcakes

Posts: 480

#15601 • • mrhotcakes Ex-clubber
Ilmeisesti joillakin ei näy tuo oikein vaikka yritin huolellisesti sen näkyväksi tehdä. Jos viesti ei mee perille nii [url=plur.jpg]tässä[/url]. *tirsk*
plur.jpg

Antti: Koska ASCII-generaattori päätti tehdä sen niin. Kaikki kreditsit saitille http://www.network-science.de/ascii/.
siveys

Posts: 2,492

#15602 • • siveys lovely

Macandron, 24.7.2008 15:50:
Antti: Koska ASCII-generaattori päätti tehdä sen niin. Kaikki kreditsit saitille http://www.network-science.de/ascii/.


Jos et tehnyt itse niin se ei ole todellista rakkautta!!1 :D

Niin ja voisin joskus haluta taas lainata mun rakastani, ja mielellään vielä ilman niitä muutamaa sangollista tuoreena oksennettuja sateenkaaria, plz? :D
AlexS

Posts: 1,389

#15603 • • AlexS kummasetä
Eihän tonne toiseen luukkuun näköjään edes voi päästä kun siellä on vain hehkuttavia naisia...ja täällä synkisteleviä miehiä :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

mrhotcakes

Posts: 480

#15604 • • mrhotcakes Ex-clubber

AlexS, 25.7.2008 09:47:
Eihän tonne toiseen luukkuun näköjään edes voi päästä kun siellä on vain hehkuttavia naisia...ja täällä synkisteleviä miehiä :)


Ei kaikki synkistele. *hihu*
Lyylikki

Posts: 2,975

#15605 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Ja täälläkin on hehkuttavia naisia! *grr*

*plur**sydän**plur*
isokeksi

Posts: 260

#15606 • • isokeksi iskekosi
Kesäkesäkesäkesäkesä - TOIMII *plur*
Zeratul

Posts: 1,170

#15609 • • Zeratul Captain miserable

AlexS, 25.7.2008 09:47:
Eihän tonne toiseen luukkuun näköjään edes voi päästä kun siellä on vain hehkuttavia naisia...ja täällä synkisteleviä miehiä :)


Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta. *grr*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

plink

Posts: 1,405

#15610 • • plink team paska

Macandron, 24.7.2008 10:16:
plur



hoh, luin nopeesti, että tossa lukee "PILLUU!" ja kelailin et siinä alkaa olee jo asteen verran kovempi tarve päällä. :D tosin kellä ei olis, saatana...

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Lyylikki

Posts: 2,975

#15611 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

plink, 25.7.2008 13:15:
hoh, luin nopeesti, että tossa lukee "PILLUU!" ja kelailin et siinä alkaa olee jo asteen verran kovempi tarve päällä. :D tosin kellä ei olis, saatana...



reps *tirsk*
siveys

Posts: 2,492

#15613 • • siveys lovely

Macandron, 25.7.2008 13:30:
Usko tai älä, mutta näillä kahdella on kuitenkin vahva korrelaatio. *vink**tirsk*


That is like the worst bullshit I've ever heard!

Oon ollu ihan mega-PLUR koko elämäni ja olen edelleen neitsyt :(
Zeratul

Posts: 1,170

#15614 • • Zeratul Captain miserable
*justjoo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

siveys

Posts: 2,492

#15615 • • siveys lovely

Zeratul, 25.7.2008 13:00:
Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta. *grr*


Well.. At least you always have options:

fSymsOGXO8xs7s5f8FbH46Du_500.gif

( http://garfieldminusgarfield.net/post/34633705 )

PS. Garfield minus Garfield on kyllä ollut viime päivien piristys niiiiin monella aspektilla :D Mutta kyseinen huumori ei varmaan iske ihan jokaiseen samalla tavalla ;)
Zeratul

Posts: 1,170

#15616 • • Zeratul Captain miserable

siveys, 25.7.2008 14:18:
---
Zeratul, 25.7.2008 13:00:
Oon täs parin päivän aikana miettiny ihan samaa. Aika perinteinen jako taas et miehet tekee likasen työn ja naiset saa nauttia työn tuloksesta. *grr*

---

Well.. At least you always have options:

fSymsOGXO8xs7s5f8FbH46Du_500.gif


Tää vaihtoehto on niiiiiin nähty. Paitsi ettei mulla ihan miehekkäästä kasvusta huolimatta pääse parta tohon kuntoon baari-illan aikana. ;)

Mut tähän kuvasarjaan liittyen, on se toinenki ääripää nähty. Vanha tuttu soitti useemman vuoden hiljasuuden jälkeen ja ehdotteli heti puhelun aikana et sehän ois jännää jos me seukattais. Riiiiight.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

-xx-

Posts: 5,001

#15617 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

Zeratul, 25.7.2008 14:29:
Mut tähän kuvasarjaan liittyen, on se toinenki ääripää nähty. Vanha tuttu soitti useemman vuoden hiljasuuden jälkeen ja ehdotteli heti puhelun aikana et sehän ois jännää jos me seukattais. Riiiiight.


No eiks olis aika jännää seukata vaikka yks ilta noin niinku alkuun? (;

--
kiitos ja anteeksi ^^

JasoX

Posts: 378

#15618 • • JasoX Ruoska
Mä taidan ehkä siirtyä täältä pois jos kaikki menee nappiin *plur*

--
heartbeat will never fade

Freja

Posts: 8,775

#15619 • • Freja Sihteeri
Oon sen aina tiennyt, et törmään vaan paskoihin miehiin, mut tänää mulle jopa sanottiin se suoraan :D "mä oon paska jätkä." :'D

Vittu jes. Moi mä oon Reija ja mä taidan olla ikisinkku tällä menolla.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeratul

Posts: 1,170

#15620 • • Zeratul Captain miserable

-xx-, 25.7.2008 23:48:
No eiks olis aika jännää seukata vaikka yks ilta noin niinku alkuun? (;


You can has this one confuseled... miten ihmeessä seukkaaminen ja yks ilta kulkee käsikkäin? :D That´s just pure self-deceit.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~