SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,282 views

-xx-

Posts: 5,001

#1541 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Illuissa silloin kun sulla oli vauhti päällä *hihi*
Mutta ei jäänyt jälkiä tms. *piis**iloinen**piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Toope

Posts: 424

#1542 • • Toope TEAM HOROT KYYKKYYN!!!
mikä juttu täää on?
Howdy

Posts: 7,955

#1543 • • Howdy Oldie

Roger Roger:
---
-x-:
En väitä *piis*
Äläkä pure niin kovasti kuin viimeksi *hih*

---
Koska mä sua olen purrut? missä? *täh*

[muokattu 19.8.2003 16:14]




MR Vampire *iloinen*

--
Käpy vailla vertaa

Late

Posts: 3,441

#1544 • • Late team Lasse

-x-:
Illuissa silloin kun sulla oli vauhti päällä *hihi*
Mutta ei jäänyt jälkiä tms. *piis**iloinen**piis*



Et ollut ainoa ketä purtiin niissä kemuissa. *iloinen*

e. toisia purtiin jopa useamman kerran...

[muokattu 19.8.2003 20:58]
-xx-

Posts: 5,001

#1545 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Hih
nyt tää muuttui sinkkuluukusta rogerin puremisluukuksi *nauru*

Mutta siis palataksemme asiaan:

sinkkuna ollaan yhä *piis*

--
kiitos ja anteeksi ^^

lostgone

Posts: 2,493

#1546 • • lostgone

-x-:

sinkkuna ollaan yhä *piis*




No eihän se ny sit kovin hyvin menny..
osanottoni *uuh*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

-xx-

Posts: 5,001

#1547 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Ööö ... siis sinkkuetkot tällä viikolla ... eli toivoa on *iloinen*

--
kiitos ja anteeksi ^^

Roger Roger

Posts: 3,372

#1548 • • Roger Roger Kentti

-x-:
nyt tää muuttui sinkkuluukusta rogerin puremisluukuksi *nauru*


EiX se oo sama asia? tääääh?

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

cheat

Posts: 796

#1549 • • cheat
mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna, taidan nautiskella tästä olotilasta pitemmän aikaa, eli pysyn täällä teidän riemunanne vielä toistaiseksi...*iloinen**iloinen*
täytyy kyllä todeta, että sinkkuna oleminen on ihan varteenotettava olemisen muoto, noin niinkun yleensä. voin tehdä pitkästä aikaa just sitä mitä ite haluan, ei tarvi ajatella ketään, voin nähdä kavereita niin paljon kun haluan, ja flirttailla vapaasti ilman paheksuvia katseita... voiko ihminen paljon muuta pyytää*hih*

[muokattu 20.8.2003 13:07]

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

kuu

Posts: 1,174

#1550 • • kuu tyttttö

cheat:
mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna, taidan nautiskella tästä olotilasta pitemmän aikaa, eli pysyn täällä teidän riemunanne vielä toistaiseksi...*iloinen**iloinen*
täytyy kyllä todeta, että sinkkuna oleminen on ihan varteenotettava olemisen muoto, noin niinkun yleensä. voin tehdä pitkästä aikaa just sitä mitä ite haluan, ei tarvi ajatella ketään, voin nähdä kavereita niin paljon kun haluan, ja flirttailla vapaasti ilman paheksuvia katseita... voiko ihminen paljon muuta pyytää*hih*

[muokattu 20.8.2003 13:07]



Täysin sama juttu minulla *joo* Ja kivaa on!

--
köh köh

Epailija

Posts: 5,636

#1551 • • Epailija Physicist, 2nd class.

cheat:

mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna



Toiset ne syntyy hopealusikka suussa. Tai siis varattuina. *hih**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

powder

Posts: 136

#1552 • • powder

kuu:
---
cheat:
mä olen oikeestaan ekaa kertaa elämässäni sinkkuna, taidan nautiskella tästä olotilasta pitemmän aikaa, eli pysyn täällä teidän riemunanne vielä toistaiseksi...*iloinen**iloinen*
täytyy kyllä todeta, että sinkkuna oleminen on ihan varteenotettava olemisen muoto, noin niinkun yleensä. voin tehdä pitkästä aikaa just sitä mitä ite haluan, ei tarvi ajatella ketään, voin nähdä kavereita niin paljon kun haluan, ja flirttailla vapaasti ilman paheksuvia katseita... voiko ihminen paljon muuta pyytää*hih*

[muokattu 20.8.2003 13:07]

---


Täysin sama juttu minulla *joo* Ja kivaa on!



Kun tässä vuoden oon sinkkuillut(hauskaa on siis ollut*hih*), niin alkaa kummasti tuntumaan siltä että olisi mukava välillä vain käpertyä rakkaansa viereen pimeänä syysiltana... Muttakun ei niin ei, pakko kai jatkaa temmeltämistä*justjoo*
-xx-

Posts: 5,001

#1553 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Mulla ei edes ole ollut hauskaa *igor*
Tai no joo, on kyllä ollut hauska tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä muutakin kuin nyhjätä kotona *hih*
Mutta siis mitään äksöniä ei ole ollut *justjoo*

--
kiitos ja anteeksi ^^

trance moon

Posts: 1,905

#1554 • • trance moon ZamZa...
Kop KOp.......................! *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#1555 • • hallucinogen Edain

-x-:
Mulla ei edes ole ollut hauskaa *igor*
Tai no joo, on kyllä ollut hauska tutustua uusiin ihmisiin ja tehdä muutakin kuin nyhjätä kotona *hih*
Mutta siis mitään äksöniä ei ole ollut *justjoo*



Kortonkeja, baariin ja pari kiimasta äijää niin johan on äksöniä *nauru*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1556 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:

Kortonkeja, baariin ja pari kiimasta äijää niin johan on äksöniä *nauru*



Taas se hallu on ehdottelemassa. *vink**nauru*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

hallucinogen

Posts: 8,190

#1557 • • hallucinogen Edain
Epäilijä, olisko mun pitänyt sanoa et sä oot vapaaehtonen järkkäämään vähän äksöniä? *vink*

--
pikku-*possu*

Epailija

Posts: 5,636

#1558 • • Epailija Physicist, 2nd class.

hallucinogen:
Epäilijä, olisko mun pitänyt sanoa et sä oot vapaaehtonen järkkäämään vähän äksöniä? *vink*



Ei sentään. Ei kukaan niin sinisilmäinen ole, että sellaista uskoisi. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Chatte

Posts: 4,085

#1559 • • Chatte Team Teknolipat :)
Kyllä tästä sinkkuudesta löytyy niin hyviä kuin huonojakin puolia. Seurustelin hillittömän kauan yhden ja saman jannun kanssa, ennen kuin erottiin hieman vajaa vuosi sitten. Ja totuus on, että se seurustelu - niin ihanaa kuin välillä olikin - rajoitti mua mielettömästi! Joo, ei mua yleensä ”kielletty” menemästä mihkään, mutta oletettiin kuitenkin usein etten mene. Tosin onhan se kai jonkinlainen perusoletus seurusteltaessa, että sen seurustelukumppanin kanssa ollaan välillä yhdessäkin ;) eikä vaan pidetä kumppania kotona venailemassa sitä hetkeä, kun mun tekee mieli käpertyä oman kullan syliin... no, ei kai se nyt ihan noinkaan ollu, mutta ei mua kuulema liian usein kotona näkyny, ja silti musta tuntui, että seurustelu rajoitti mua kauheesti... ehkä tää jannu ei enää loppupeleissä ollu mulle ”se oikee” - mitä se nyt ikinä onkaan...

Varsinkin nyt sinkkuillessa oon tajunnu, miten paljon menetin - tosin myös tietysti sain - pitkän seurustelun aikana. Ehkä meidän seurustelu vaan oli mun elämänjanoon nähden liian tiivistä tms., tai ainakin siinä oli koko ajan jonkinlainen pyrkimys tiiviyteen. Se oli mm. tosi perhe- ja mökkikeskeistä, joka on jees tiettyyn rajaan asti, mutta jos aina parhaiden bileiden ja reissujen aikaan mun oletettiin olevan jossain perähörölässä kalastamassa, niin...

Tuon pitkän seurustelun jälkeen oon ollu enimmäkseen sinkkuluukun puolelle sovelias (melkein vuoden) - tosin toinen jalka on aina välillä ollut hivenen seukkausluukun puolella. Oon ajautunut ennätyspitkän suhteeni jälkeen - tarkoituksettomasti - näköjään aina jonkin sortin kaukosuhteisiin, ne kun sallii suuremman oman vapauden...

Nautin sinkkuilusta, ja onhan toki olemassa ihmisiä, jotka välittää musta, ja joiden syliin voin käpertyä, kun siltä tuntuu... eihän se oo sama kuin oman kullan syli, mutta ihan hyvä. En kuitenkaan nauti sinkkuilusta ihan niin paljon, että jos tapaisin jonkun ihanan tyypin, joka kolahtaisi kunnolla, ettenkö voisi taas seurustella, ihan oikeestikin *plur*

*menipästunteelliseksi*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Nitta

Posts: 5,021

#1560 • • Nitta Sateenkaaren päässä

neiti etsivä:
Nitta! Nyt tänne ilmoittautumaan.. *vink*



Oliko tuo olevinaan hienovarainen vihjaus?

*nauru*