SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,842,121 views

ezzy

Posts: 8,060

#15341 • • ezzy Droid-pappa

Miltzu, 3.6.2008 02:45:
---

Päätin ottaa "miehekkään" lähestymistavan elämään ja alkaa sumeasti käyttämään miehiä hyväksi. Osaan mäkin tätä leikkiä leikkiä. Levottomat 129 - kun mikään ei tunnu enää miltään eikä millään ole mitään väliä paitsi omalla navalla.



Selkeesti alat olemaan bemarisi kanssa sinut :D
Nitta

Posts: 5,021

#15342 • • Nitta Sateenkaaren päässä

Nitta, 2.6.2008 17:25:
---
Annakins, 2.6.2008 17:20:
---
Nitta, 2.6.2008 17:05:
---
AlexS, 29.5.2008 20:44:
Oli kyl helluntaina...:I

---

Milloin oli helluntai *ding*
---


Tais olla 11.5. eli samana päivänä ku äitienpäivä.

---


Eli jos näin, niin uusimmat tutkimustulokset osoittavat, että ei pidä paikkaansa enää lain tuo sanonta *nauru*

Voitte viitata sitten tähän minun tutkimukseeni *pepsodent*


Edit: paitsi ettei mulla oo heilaa vaan A-luokan lihaa *sydän* *slurps*
joten voinen tunnustaa näpelöineeni tutkimustuloksia *hihu*
Miltzu

Posts: 188

#15343 • • Miltzu

Anselmi, 3.6.2008 09:39:

Tai kannattaisiko sittenkin ottaa itseä niskasta kiinni? Big news: se ei johdu sun sukupuolesta vaan tyhmyydestä tai ties mistä että jengi on fuulannut sua. Aika dorkaa (ei se kuvajaa) selitellä mokansa sillä että
nainen on joku heikompi objekti ja mies vahvempi subjekti. Militanttifeministit ampuis sua jalkaan tuollaisista lausunnoista eikä miehetkään varmasti arvosta kun yleistät hyväksikäytön universaaliseksi miehiseksi lähestymistavaksi.

Tällä puolen rapakkoa tuolle on ihan oma nimi. Sitä kutsutaan prostituutioksi.



Mun pitäis varmaan vaan olla hyvin hiljaa kun en oikein saa itseäni ymmärretyksi :) Ensinnäkään mä en varsinaisesti katso tulleeni "fuulatuksi". Se jos parisuhde päättyy, en mä ajattele sitä niin että mua on "fuulattu". Vituttaa vaan itteäni se että on tullut hypättyä siihen niin täysillä mukaan että se ottaa koville. Mä en myöskään ajattele että nainen olisi joku heikompi objekti, okei mä nyt ehkä vähän tossa yleistin mutta en mä nyt ihan 100% vakavalla naamalla tota kirjottanut.

Meillä on vissiin vähän eri kuva prostituutiosta, mun mielestä siihen liittyy yleensä jotain sukupuoliseen kanssakäymiseen viittaavaa. Se, että mä hymyilen nätisti pojalle joka sattuu olemaan heikkona eurooppalaisiin naisiin ja saan sillä sen jätkän laittamaan mun autoa ilmaiseksi, en mä vielä pidä sitä prostituutiona, mulle se on vaan tilanteen hyväksikäyttöä. Siinä kohtaa kun mä otan siltä jätkältä suihin ja se lupaa vastapalvelukseksi mulle ilmaiset angel eyesit autoon, sitten se alkaa olla jo lähellä prostituutiota...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Anselmi

Posts: 2,578

#15344 • • Anselmi And sell me

Miltzu, 3.6.2008 15:03:
Meillä on vissiin vähän eri kuva prostituutiosta, mun mielestä siihen liittyy yleensä jotain sukupuoliseen kanssakäymiseen viittaavaa. Se, että mä hymyilen nätisti pojalle joka sattuu olemaan heikkona eurooppalaisiin naisiin ja saan sillä sen jätkän laittamaan mun autoa ilmaiseksi, en mä vielä pidä sitä prostituutiona, mulle se on vaan tilanteen hyväksikäyttöä. Siinä kohtaa kun mä otan siltä jätkältä suihin ja se lupaa vastapalvelukseksi mulle ilmaiset angel eyesit autoon, sitten se alkaa olla jo lähellä prostituutiota...


Oikeassa olet. Mä ihan muistin että strippaus on myös prostituutiota, mut se onkin enemmän harmaalla alueella http://www.salli.org/kanta/2003/omtr/lausunto.html . My bad, sori.

--
sen pituinen se

Miltzu

Posts: 188

#15345 • • Miltzu

Anselmi, 3.6.2008 15:16:
Oikeassa olet. Mä ihan muistin että strippaus on myös prostituutiota, mut se onkin enemmän harmaalla alueella http://www.salli.org/kanta/2003/omtr/lausunto.html . My bad, sori.



Ah, mä siis strippaan? Hmm, taisin olla itse jossain muualla kun en sellaista muista tehneeni :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

ezzy

Posts: 8,060

#15346 • • ezzy Droid-pappa

Anselmi, 3.6.2008 15:16:
---
Miltzu, 3.6.2008 15:03:
Meillä on vissiin vähän eri kuva prostituutiosta, mun mielestä siihen liittyy yleensä jotain sukupuoliseen kanssakäymiseen viittaavaa. Se, että mä hymyilen nätisti pojalle joka sattuu olemaan heikkona eurooppalaisiin naisiin ja saan sillä sen jätkän laittamaan mun autoa ilmaiseksi, en mä vielä pidä sitä prostituutiona, mulle se on vaan tilanteen hyväksikäyttöä. Siinä kohtaa kun mä otan siltä jätkältä suihin ja se lupaa vastapalvelukseksi mulle ilmaiset angel eyesit autoon, sitten se alkaa olla jo lähellä prostituutiota...

---

Oikeassa olet. Mä ihan muistin että strippaus on myös prostituutiota, mut se onkin enemmän harmaalla alueella http://www.salli.org/kanta/2003/omtr/lausunto.html . My bad, sori.



hahahah :D hyvin sä vedät :D
Anselmi

Posts: 2,578

#15347 • • Anselmi And sell me

Anselmi, 3.6.2008 15:16:
Oikeassa olet. Mä ihan muistin että strippaus on myös prostituutiota, mut se onkin enemmän harmaalla alueella http://www.salli.org/kanta/2003/omtr/lausunto.html . My bad, sori.



Miltzu, 3.6.2008 15:36:
Ah, mä siis strippaan? Hmm, taisin olla itse jossain muualla kun en sellaista muista tehneeni :)



Miltzu, 3.6.2008 02:45:
EDIT: Lisätään sen verran että en tarkota tolla hyväksikäyttämisellä mitään "seksuaalista", paitsi ehkä siinä mielessä että vähän räpyttämällä silmiä ja laajentamalla kaula-aukkoa voin saada miehet tekemään vaikka mitä kivoja juttuja ja palveluksia. Toimii aika hyvin, ainakin nyt näyttää siltä... Vaatii vaan vähän pinnaa toi vonkaamisen kuuntelu...


Näyttelet intiimipaikkojasi (tai osia niistä) juttuja ja palveluksia vastaan. Mikä erottaa sut sellaisesta joka
näyttää pimpsaansa ja saa siitä riihikuivaa käteistä?

--
sen pituinen se

Miltzu

Posts: 188

#15348 • • Miltzu

Anselmi, 3.6.2008 15:43:
Näyttelet intiimipaikkojasi (tai osia niistä) juttuja ja palveluksia vastaan. Mikä erottaa sut sellaisesta joka
näyttää pimpsaansa ja saa siitä riihikuivaa käteistä?



Eli jos mä tietoisesti pistän päälleni jotain muuta kuin poolon miellyttääkseni vastakkaista sukupuolta saavuttaakseeni sillä mahdollisesti henkilökohtaista hyötyä, niin se on strippaamista ja melkein-prostituutiota?

Mun maailmassani avarasta kaula-aukosta on vielä jonkin verran matkaa pimpsan näyttämiseen mutta ehkä meillä on vähän eri näkemykset tästä sitten.

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lyylikki

Posts: 2,975

#15349 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Joo ja ehkä Anselmi nyt vois vaan lakata leikkimästä idioottia/ottaa sen herneen pois sieltä nenästä *vink* (+ sinkkuluukku c'moon)

Kyllä sun kanta tuli selväksi.
"Miksi rauta taipuu, kun insinööri ja rauta taistelee?
Fiksumpi antaa periksi"
Admo

Posts: 54

#15350 • • Admo
Vittu sä oot Anselmi pihalla :D
Epailija

Posts: 5,636

#15351 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Miltzu, 3.6.2008 16:33:
Eli jos mä tietoisesti pistän päälleni jotain muuta kuin poolon miellyttääkseni vastakkaista sukupuolta saavuttaakseeni sillä mahdollisesti henkilökohtaista hyötyä, niin se on strippaamista ja melkein-prostituutiota?



En ole ihan yhtä tiukalla linjalla kuin Anselmi, mutta miksi sinä sitten kutsuisit seksuaalisiin vietteihin vetoavan pukeutumisen käyttämistä hyödykkeiden toivossa? Termi "huoraaminen" tulee itselle mieleen, joskaan ei suoraan prostituutioon viittaavana, vaan vähän leväperäisempänä terminä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Jka

Posts: 317

#15352 • • Jka Harder.fi
Aika kurjan kuulosta tuo laittautuminen paikkoihin sillä verukkeella, että siitä irtoaa henkilökohtaista hyötyä, ihan vaan niinku miehen näkökulmasta. Siis eipä siinä, jos mies haluaa juomia tarjota ja se nyt on vielä ihan hyväksyttävää, mutta että vaikka auton korjais hyvää hyvyyttään ihastuneena, eikä sitten tuliskaan sitä vastakaikua. Noh voihan sitä olla kylmä ja todeta, että "mitäs olet niin heikko jätkä"..
Miltzu

Posts: 188

#15353 • • Miltzu

Epailija, 3.6.2008 17:22:

...miksi sinä sitten kutsuisit seksuaalisiin vietteihin vetoavan pukeutumisen käyttämistä hyödykkeiden toivossa? Termi "huoraaminen" tulee itselle mieleen...



Samalla logiikalla kuka tahansa lauantai-iltana baariin lähtevä nainen, joka meikkaa / laittautuu / pukeutuu ajatellen saavuttavansa sillä vastakkaisen sukupuolen huomion, huoraa.

Tää keskustelu nyt on vähän kärjistettyä siihen nähden mitä mä oikeasti tarkotin. Mulla on vaan semmonen olo että en jaksa ees miettiä mitään parisuhdekuvioita nyt ja jos nyt sinkkuna elellessä voin käyttää tilannetta jotenkin hyödyksi niin aion sen tehdä, en kuitenkaan tarkoita sillä sitä että olisin joku kylmä laskelmoija joka etsii ympärilleen miehiä vaan sen perusteella keneltä saa eniten irti isolla kaula-aukolla...

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Miltzu

Posts: 188

#15354 • • Miltzu

Jka, 3.6.2008 17:25:
Siis eipä siinä, jos mies haluaa juomia tarjota ja se nyt on vielä ihan hyväksyttävää, mutta että vaikka auton korjais hyvää hyvyyttään ihastuneena, eikä sitten tuliskaan sitä vastakaikua. Noh voihan sitä olla kylmä ja todeta, että "mitäs olet niin heikko jätkä"..



Eli siinä ei oo mitään väärää sun mielestä, että mies innoissaan korjaa sitä naisen autoa olettaen saavansa sillä ostettua itselleen vastakaikua? Vaan vika onkin siinä naisessa, joka on antanut pukeutumisellaan ymmärtää että kyllä, auton korjaamisen jälkeen irtoaa persettä?

Kuten sanottu, ihan niin kylmä ihminen mä en ole että hengaisin ihmisten kanssa vain siksi että voin saavuttaa heistä jotain hyötyä. Jos joku tyyppi on mukava, meillä on kivaa yhdessä ja viihdytään hyvin toistemme seurassa, niin mä en näe mitään pahaa siinä että pidän tarkoituksella pientä flirttiä yllä. Pääasia että on kivaa. Eikä sitä tiedä vaikka se sitten joskus johtaisi johonkin, en mä kuitenkaan hengaa ihmisten kanssa jotka on mun mielestä epämiellyttäviä tai ällöttäviä.

No, joka tapauksessa, mä en aio potea huonoa omatuntoa siitä että kaveri on luvannut asentaa mulle ilmaiseksi autoon modeja niin paljon kun haluan, jopa silloin kun en osta niitä sen kautta, vain sen takia että olen "european and HOTTT" kuten hän asian ilmaisi. Eikä hänkään tyhjin käsin siinä diilissä jää, hänhän saa sen vuoksi viettää laatuaikaa mun kanssa :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

josbe

Posts: 1,982

#15355 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Epailija, 3.6.2008 17:22:
---
Miltzu, 3.6.2008 16:33:
Eli jos mä tietoisesti pistän päälleni jotain muuta kuin poolon miellyttääkseni vastakkaista sukupuolta saavuttaakseeni sillä mahdollisesti henkilökohtaista hyötyä, niin se on strippaamista ja melkein-prostituutiota?
---


En ole ihan yhtä tiukalla linjalla kuin Anselmi, mutta miksi sinä sitten kutsuisit seksuaalisiin vietteihin vetoavan pukeutumisen käyttämistä hyödykkeiden toivossa? Termi "huoraaminen" tulee itselle mieleen, joskaan ei suoraan prostituutioon viittaavana, vaan vähän leväperäisempänä terminä.


Jalleen kerran Anselmin kanssa (melkein) samaa mielta ja kerrankin Epailijan kanssa samaa mielta.

Ei nyt ihan strippaamista, mutta hei... Taa on naita juttuja, mita naiset ajattelee saavansa tehda, mutta jos joku mies taalla retostelisi jollain saman tyylisella asialla, niin kylla tulis turpaan monelta taholta. :D
Miltzu

Posts: 188

#15356 • • Edited Miltzu

josbe, 3.6.2008 18:31:

Jalleen kerran Anselmin kanssa (melkein) samaa mielta



Fine, sovitaan sitten niin että se on huoraamista. Olen katala julma strippari / prostituoitu joka tietoisesti käyttää miehiä vain hyväkseen, ostaa asioita seksillä ja hyötyy miesten kiltteydestä ja hyväuskoisuudesta. Miesparat ei varmaan ikinä toivu siitä, mutta mitäs minä siitä välitän.

Tarvii varmaan vähän korottaa panoksia, musta tuntuu että pienellä vaivalla ja vähän isommalla määrällä paljasta pintaa mä saan ne hiilikuitulistat autooni asennettuna sisäänostohinnalla. Ja jos ei muuten niin pistetään se suihinotto sinne tarjontaan mukaan. Mitä väliä.

EDIT: Laitetaan nyt edes yks hymynaama tänne niin ette ota mua ihan niin tosissanne... *pepsodent*

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

siveys

Posts: 2,492

#15357 • • siveys lovely

Miltzu, 3.6.2008 17:38:
Samalla logiikalla kuka tahansa lauantai-iltana baariin lähtevä nainen, joka meikkaa / laittautuu / pukeutuu ajatellen saavuttavansa sillä vastakkaisen sukupuolen huomion, huoraa.


Huomio ei ole käytännössä pois sen antavalta ihmiseltä, eikä ihmiset usein edes kuvittele saavansa mitään vastineeksi siitä, että antavat huomiota. Huomio voi olla vain väline jonkun vähän kunnioitettavamman tavoitteen saavuttamiseksi (vaikka toisinaan se on ihmisille myös itse tarkoitus).

Se, että ehostaa itseään siinä toivossa, että ihmiset tarjoaisi drinkkejä, kyytejä tai jotain muuta erikoiskohtelua on mielestäni käsitteellisesti suhteellisen lähellä huoraamista. Huoraaminen tosin on huomattavasti kunnioittavampaa touhua. Jos olet prostituoitu niin asiakas sentään tietää suhteellisen hyvin mitä ja millä hinnalla on ostamassa ja saa suhteellisen lähelle sitä mitä oli hakemassa kun taas baarihorot lähinnä antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa.

Jos tämä teon tarkoituksen vaikutus sen tulkintaan on jotenkin vaikea hahmottaa niin mieti vaikkapa ihmistä joka tarjoaa pähkinäleivosta kaverilleen syntymäpäivälahjaksi ja ihmistä, joka tarjoaa pähkinäleivosta kaverilleen tappaakseen pähkinälle allergisen kaverinsa.. Sama asia?
Sjel

Posts: 371

#15358 • • Sjel Apprentice.
Tää luukku on vähän pensee, vois lähtee menee jo

--
Will work for bandwith. :)

Takyon

Posts: 2,945

#15359 • • Takyon Möwkö
Argh.. Mä en jaksa tota ikuista safkarallia eli kerran pari viikossa pitäis jaksaa väsätä muutaman päivän safkat. Ongelmana on se että mä en osaa tehdä kuin ne muutamat yksinkertaisimmat (makaronilaatikko, jauhelihakastike yms) safkat, mitkä sinänsä on ihan hyvejä mut ei vaan jaksa niitä samoja kovin montaa kertaa peräkkäin ja sit menee duunisafkat jossain mäkkärissä jos himassa ei ole valmista.

Ottaisin siis ihan mielelläni vastaan ruuanlaittajan *nauru* Maksut luonnollisesti.. niin :)

Mut en mä mitään muuta haluis *pepsodent*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

WuZuul

Posts: 181

#15360 • • WuZuul
Minne kaikki iloset, pirteet ja ylipäätänsä kivat naiset ja tytöt on kadonnu? Onko angstaaminen ja emoilu nykyään jotenkin muotia? *täh*

--
Wannabe bilekone.