SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,833,522 views

siveys

Posts: 2,492

#15161 • • siveys lovely
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?
plink

Posts: 1,405

#15162 • • plink team paska

siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?



ns. naisen logiikka.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Pätkis

Posts: 1,038

#15163 • • Pätkis Pikkis

siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?



1) Sopivan ihmisen. 2) Luonteiden ja elämänkatsomuksien pitäisi asettua toisiinsa nähden jollain tavalla lomittain niin, ettei yksi tai useampi pala työnnä ihmisiä liian kauaksi toisistaan. Molemmilta pitäisi myös löytyä kiinnostus yhteiseloon kyseisen ihmisen (ei perseen, lompakon tai talon) kanssa. 3) Jos voi valita, ehdottomasti pitkä suhde ja tappavan tylsä, turvallinen arki.

4) kts kaikki kohdat yllä ja yks suht tuore turpaanotto. Kaikki korjattavissa pikkurahalla*pepsodent*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Takyon

Posts: 2,945

#15164 • • Takyon Möwkö

siveys, 6.5.2008 22:09:
Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?



Juurikin se itse pariutuminen, aivan liian kahlitsevaa minulle tässä elämänvaiheessa. Enkä kyllä osaa sanoa olisko tuohon edes muutosta joskus tulossa.. Hetken ihastuminen vois olla tavallaan kivaa mut ei kai kukaan sellasiin halua aikaa tuhlata *nauru*

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Miltzu

Posts: 188

#15165 • • Miltzu

siveys, 6.5.2008 22:09

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?



Nyt juuri tällä hetkellä se on se, että asun USA:ssa enkä todennäköisesti tule olemaan täällä loppuelämääni. Eli pariutuminen täällä johtaisi väistämättä ongelmiin tulevaisuudessa ja toisaalta parisuhde Suomeen täältäkäsin olisi käytännössä vaikeaa.

Noin isommassa mittakaavassa voisin kuvitella joskus lähitulevaisuudessa sitoutuvani hyvinkin vakavasti (jos siis näitä käytännön ongelmia ei olisi), kunhan oikea tyyppi löytyy. Oikea tyyppi on sellainen kenelle kelpaan tällaisena kuin olen, sellainen joka ei yritä muuttaa mua tai pakottaa tekemään asioita mitä en halua tehdä. Ja tällä ihmisellä pitää olla riittävän hyvä itseluottamus, tarpeeksi riehakas ja positiivinen asenne elämään ja hyvä huumorintaju. En voi sietää ihmisiä jotka stressaa eikä osaa ottaa asioita huumorilla ja elämää kevyesti :)

Ulkonäkö, koulutustausta, työpaikka jne "ulkoiset asiat" eivät ole niin tärkeitä. Ihan oikeasti :)

--
And if you only knew just how much the sun needs you to help him light the sky, you would be surprised

Lerna

Posts: 320

#15166 • • Lerna

siveys, 6.5.2008 22:09

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?


Pitäisi löytää vain sopiva kumppani kenen kanssa homma tuntuisi "luonnolliselta" ja sit vaan antaa mennä.
siveys

Posts: 2,492

#15167 • • siveys lovely

Takyon, 6.5.2008 22:31:
Hetken ihastuminen vois olla tavallaan kivaa mut ei kai kukaan sellasiin halua aikaa tuhlata *nauru*


Mihin se aika sitten kannattaa käyttää?
plink

Posts: 1,405

#15168 • • plink team paska
voin vähän koittaa selventää mitä tarkoitan tolla naisen logiikalla, ettei nyt ihan turha postaus ollut. tässä hyvä esimerkki parin päivän takaa:

soittelin erään ystäväni kanssa viime sunnuntaina päivällä, ja sovimme, josko illalla oltaisiin näkyilemässä. sovittiin, että hän soittelee minulle päin, kunhan saa asioitaan hoidettua ja ehtii himaan. minä sitten varauduin siihen olemalla sopimatta illaksi mitään muuta, mutta jossain vaiheessa aloin ihmettelemään, kun mitään ei kuulunutkaan. koitin huvikseni soittaa, mutta puhelimeen ei vastattu. oma iltani meni toisin sanoen ihan pieleen, koska olisin muussa tapauksessa voinut tehdä vaikka mitä, kun oli niin nätti kelikin (=olisin mennyt puistoon juomaan kaljaa).

noh, maanantaina duunin jälkeen tämä tytteli soitteli mulle päin ja siinä juteltiin niitä näitä, kunnes hän ehdotti tapaamista. totesin vaan ohimennen, että voihan sitä sopia vaikka mitä, mutta ei sitä tuu tapahtumaan kuitenkaan, jolloin hän suuttui minulle! niinku wtf! kumpihan tässä taas se syyllinen olikaan. saatanan!!

minkä tahansa valtakunnan oikeustajulla luulis olevan niin, että mun pitäs suuttua sille, eikä toisinpäin (tai sitte missaan jotain ja pahasti). ei voi tietty yleistää, että naisen logiikka koskisi kaikkia naisia, mutta jostain se nimityskin juontaa juurensa. joku kun keksis, miten niiden aivot saadaan pelaamaan oikein, niin siinä olis kyllä rikas mies. :P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

tomii

Posts: 3,594

#15169 • • tomii kallion herttua

plink, 6.5.2008 22:41:
(naisen logiikasta)



Heh... kuulostaa ihan yheltä mun naispuoliselta kaverilta! :D ELi joo ei kyl koske kaikkia, mut tosta tuli kyl yks neiti ihan helvetin elävästi mieleen :D

--
reivaan kunnes kuolen

Prime Number

Posts: 2,705

#15170 • • Prime Number UG-///
Tartteeks joku heilaa helluntaiks? Nyt irtois.

--
Repikää siitä

siveys

Posts: 2,492

#15171 • • siveys lovely

plink, 6.5.2008 22:41:
totesin vaan ohimennen, että voihan sitä sopia vaikka mitä, mutta ei sitä tuu tapahtumaan kuitenkaan, jolloin hän suuttui minulle! niinku wtf! kumpihan tässä taas se syyllinen olikaan. saatanan!!


Ehkä hän koki, että syyllistit häntä liikaa ja käyttäydyit häntä kohtaan epäreilusti tehdessäsi rankan yleistyksen hänen luotettavuudestaan (suora hyökkäys hänen persoonaansa kohtaan) yksittäisen tapahtuman perusteella (jolle oli varmaan joku syykin). Hän todennäköisesti tunsi myös itse syyllisyyttä asiasta, eikä halunnut ajatella sitä, mutta kun sinä toit asian esille ja kaivoit nämä ikävät tunteet esiin, niin hän sitten purki ne sinuun.

Eihän tässä nyt tietenkään voida sanoa, että tämä nainen olisi toiminut "oikein", mutta hän toimi kuitenkin varsin inhimillisesti. Samalla tavalla sinunkin oli luonnollisesti pakko päästä purkamaan pahaa oloasi ja tasoittaa puntit syyllistämällä toista ihmistä tuollaisella loukkaavalla kommentilla.

Ihmisillä on ihan ymmärrettävästi aika vahvoja defenssejä sitä kohtaan, että virheitä käytetään aseina tasoituksen nimissä tapahtuvassa oman edun tavoittelussa. Mielestäni tämä on jopa ihan tervettä, sillä tällainen käytös johtaa hyvin nopeasti sellaiseen kierteeseen, josta kukaan ei enää saa mitään hyvää irti kun kaikki näkevät omasta perspektiivistään olevansa oikeutettuja toisten hyväksikäyttöön jonkun aikaisemman laiminlyönnin varjolla.

Oman kokemukseni mukaan useimmiten on ihan loogisesti perusteltua ja oikein kaikkia kohtaan vain antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin, mutta minäkin olisin varmaan rikas mies jos saisin "miesten" aivot tajuamaan tämän :D
RainChild

Posts: 909

#15172 • • RainChild

Miltzu, 6.5.2008 22:32:
---
siveys, 6.5.2008 22:09

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?

---


Nyt juuri tällä hetkellä se on se, että asun USA:ssa enkä todennäköisesti tule olemaan täällä loppuelämääni. Eli pariutuminen täällä johtaisi väistämättä ongelmiin tulevaisuudessa ja toisaalta parisuhde Suomeen täältäkäsin olisi käytännössä vaikeaa.

Noin isommassa mittakaavassa voisin kuvitella joskus lähitulevaisuudessa sitoutuvani hyvinkin vakavasti (jos siis näitä käytännön ongelmia ei olisi), kunhan oikea tyyppi löytyy. Oikea tyyppi on sellainen kenelle kelpaan tällaisena kuin olen, sellainen joka ei yritä muuttaa mua tai pakottaa tekemään asioita mitä en halua tehdä. Ja tällä ihmisellä pitää olla riittävän hyvä itseluottamus, tarpeeksi riehakas ja positiivinen asenne elämään ja hyvä huumorintaju. En voi sietää ihmisiä jotka stressaa eikä osaa ottaa asioita huumorilla ja elämää kevyesti :)

Ulkonäkö, koulutustausta, työpaikka jne "ulkoiset asiat" eivät ole niin tärkeitä. Ihan oikeasti :)



Jotenkin pisti silmään toi suluissa oleva lause käytännön ongelmista. Tulee mieleen ystäväni, joka hetki sitten muuttanut USA:an miehen perässä ja kesällä menevät naimisiin. (Tai noh, tarkalleen ottaen, ovat jo menneet, mutta paperitöistä johtuen. Haluavat siis nyt järjestää "oikeat" häät) No eniveis... eli siis, kuulostaa vaan jotenkin kauheen karulta, että "pariutuminen täällä johtaisi väistämättä ongelmiin". Tavallaan ymmärrän kyllä ajattelutavan, että ei kannata ihastua, jos ei aio siellä välttämättä loppuelämäänsä viipyä. Mutta toisaalta, tarvitseeko sen elämän olla niin ennaltasuunniteltua. Luulisin kuitenkin, että jos siellä rapakon takana joku sulta jalat alta vie, niin siinä "ongelmat" saattaa jopa unohtua :).

Tällaisia ajatuksia nyt ihan vain sinua ja elämäntilannettasi tuntematta. *piis*

--
Rainchild is back home

plink

Posts: 1,405

#15174 • • plink team paska

siveys, 6.5.2008 23:19:
---
plink, 6.5.2008 22:41:
totesin vaan ohimennen, että voihan sitä sopia vaikka mitä, mutta ei sitä tuu tapahtumaan kuitenkaan, jolloin hän suuttui minulle! niinku wtf! kumpihan tässä taas se syyllinen olikaan. saatanan!!

---

Ehkä hän koki, että syyllistit häntä liikaa ja käyttäydyit häntä kohtaan epäreilusti tehdessäsi rankan yleistyksen hänen luotettavuudestaan (suora hyökkäys hänen persoonaansa kohtaan) yksittäisen tapahtuman perusteella (jolle oli varmaan joku syykin). Hän todennäköisesti tunsi myös itse syyllisyyttä asiasta, eikä halunnut ajatella sitä, mutta kun sinä toit asian esille ja kaivoit nämä ikävät tunteet esiin, niin hän sitten purki ne sinuun.



tjooh, no en kyllä tossa mitään taustoja kertonut, mutta kyse ei siis todellakaan ollut mistään yksittäisestä kerrasta. tollanen iskee lisäksi pahasti mun kipukynnykseen, koska oharien tekeminen on mun mielestä yks vittumaisimmista asioista (ja hän tietää kyllä sen itsekin). "oikeus" sortamisesta johtuvan syyllisyyden purkamiseen sorrettua henkilöä kohtaan nyt vasta omituista logiikkaa onkin.


Oman kokemukseni mukaan useimmiten on ihan loogisesti perusteltua ja oikein kaikkia kohtaan vain antaa anteeksi ja jatkaa eteenpäin, mutta minäkin olisin varmaan rikas mies jos saisin "miesten" aivot tajuamaan tämän :D



ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#15175 • • Aziz Combat Fighter

plink, 6.5.2008 22:41:
voin vähän koittaa selventää mitä tarkoitan tolla naisen logiikalla, ettei nyt ihan turha postaus ollut. tässä hyvä esimerkki parin päivän takaa:

soittelin erään ystäväni kanssa viime sunnuntaina päivällä, ja sovimme, josko illalla oltaisiin näkyilemässä. sovittiin, että hän soittelee minulle päin, kunhan saa asioitaan hoidettua ja ehtii himaan. minä sitten varauduin siihen olemalla sopimatta illaksi mitään muuta, mutta jossain vaiheessa aloin ihmettelemään, kun mitään ei kuulunutkaan. koitin huvikseni soittaa, mutta puhelimeen ei vastattu. oma iltani meni toisin sanoen ihan pieleen, koska olisin muussa tapauksessa voinut tehdä vaikka mitä, kun oli niin nätti kelikin (=olisin mennyt puistoon juomaan kaljaa).

noh, maanantaina duunin jälkeen tämä tytteli soitteli mulle päin ja siinä juteltiin niitä näitä, kunnes hän ehdotti tapaamista. totesin vaan ohimennen, että voihan sitä sopia vaikka mitä, mutta ei sitä tuu tapahtumaan kuitenkaan, jolloin hän suuttui minulle! niinku wtf! kumpihan tässä taas se syyllinen olikaan. saatanan!!

minkä tahansa valtakunnan oikeustajulla luulis olevan niin, että mun pitäs suuttua sille, eikä toisinpäin (tai sitte missaan jotain ja pahasti). ei voi tietty yleistää, että naisen logiikka koskisi kaikkia naisia, mutta jostain se nimityskin juontaa juurensa. joku kun keksis, miten niiden aivot saadaan pelaamaan oikein, niin siinä olis kyllä rikas mies. :P



Drama_Llama.jpg
Takyon

Posts: 2,945

#15177 • • Takyon Möwkö

siveys, 6.5.2008 22:38:
---
Takyon, 6.5.2008 22:31:
Hetken ihastuminen vois olla tavallaan kivaa mut ei kai kukaan sellasiin halua aikaa tuhlata *nauru*

---

Mihin se aika sitten kannattaa käyttää?



En mä vaan tiedä *nauru*. Mulle sopii tällähetkellä tämä sinkkuilu oikein hyvin, kavereiden kanssa hengailua, halimista ja kaikkea kivaa :)

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

_RixU_

Posts: 320

#15178 • • Edited _RixU_

siveys, 6.5.2008 22:09:
Tässäpä teille vähän pohdittavaa.. Olisin ihan oikeasti kiinnostunut vastauksistanne :)

Mitä tarvitsisit, että siirtyisit pois tästä luukusta? Mitä elämänmuutoksia pitäisi tapahtua sinun osaltasi ja mitä ominaisuuksia oletetulla vastapuolella (tai teidän yhteenliittymällänne) täytyisi olla, jotta juuri sinut saataisiin luopumaan sinkkuudesta? Olisitko valmis koko elämän kestävään suhteeseen vai haluaisitko/kelpaisiko kumppani vierellesi vain hetkeksi? Haetko palavaa rakkautta ja seikkailua vaiko rauhallista arjen turvaa?

Mikä on mielestäsi isoin esteesi pariutumiselle?


Miä ainakin oisin valmis sitoutumaan vaikka loppuelämäks, jos vaan oikeanlaisen miähen löytäisin ja sattuisin saamaan. (pakko oli lisätä toi et sattuis vielä saamaan, sillä oisin ehkis jopa löytänyt sellaisen, mutta eipäs ole saatavilla*eikä* mutno...sellasta se elämä on)
Kyllä siinä pitää raggautta olla *sydän*, et meikä sinccuelämän jättää ^___^ Mä en jaksa mitään sellasta herra semikivaa katella, joka on ihan ihkunen ehkä joo, mutta ei sen kummemmin sykähdytä. Mua ei siis kiinnosta seukkailla vaan sen takia, et ois vaan joku whatewahh*nalle* -kawhu kainalossa. Mielummin vietän laatuaikaa yssikseni kunnes sit sellain herra Todellapäräyttävä sattuu paikalle! *plur* *kuolaa*
Jotenkin on vaan niin hirmuisen hankala törmätä sellasiin miähiin, jotka ihan aikuistenoikeesti nappais...varsinkin kun sattuu olemaan tällaij suhteellisen ronkeli tabaus :D
Miä tahtoisin sellasen söpösen symppismiähen<3, jolla ois vielä huumorintaju about samanlainen kun meiksillä...ja muutenkin ois silleen samalla aaltopituudella...ja sepäs eij oo sit mikään helebbo nakki *nauru* Notta mikään ihmekkään, että täs sinccuna ollaan *tirsk* mutta ei siinä mitään...ei mulla mikään kiire tästä sinkkuilusta oo eroonkaan päästä :P
Saapas nähä kauan tät sinccuiluu viel jatkuu, sillä ikin ei voi tietää koska se bueno mies sit vahingossa eteen porhaltaa, joka Rixun syrämmen sulattaabi *hihu* Sen oon ainakin huomannu, et erityisesti ettimällä sellasta ei ainakaan löydä *hih*
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#15179 • • Aurinkoneiti
Vuosi menny nopsaan tällä osastolla. Mahdollisimman epäsopivia tyyppejä tullu vastaan. Eikö jo nyt vois tulla se oikea, kun tiedän tarkalleen, millaisen ihmisen kanssa haluaisin elää.
siveys

Posts: 2,492

#15180 • • siveys lovely

plink, 6.5.2008 23:33:
ehkä hän sitten koki sen kommentin jotenkin erityisen syyllistävänä ja loukkaavana. mun luonne on vaan sellanen, että en aina pelkästään myötäile ja niele kaikkea vittuilua, vaan koen oikeudekseni välillä huomauttaa erinäisistä epäkohdista. ehkäpä siinä on sellanen syy, mikä estää monen naisen pariutumishalut mun kanssa. ;P


Jos joku mun mielipidettäni kaipaa niin ongelma tässä lienee se miten ja milloin huomautit tästä epäkohdasta. Siitä voi kuitenkin huomauttaa myös rakentavassa mielessä sellaisissa tilanteissa, joissa toinen ei ole tilanteen suhteen haavoittuvaisimmillaan. On luonnollisesti hyve jos pyrkii auttamaan toisia henkisessä kasvussa ja tuo mielekkäällä tavalla esille epäkohtia, jotka aiheuttavat varmasti ongelmia myös tulevaisuudessa, mutta arvelisin, että tämä rakkaus ja huoli lähimmäistäsi kohtaan ei ollut se päällimmäinen motivoiva tekijä lausuessasi nuo tyttöä loukanneet sanat.