SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,781,261 views

siveys

Posts: 2,492

#15061 • • siveys lovely
.. pitäis ehkä lakata lukemasta näitä kun on kuitenkin naimisissa.. *igor*
Janisa

Posts: 2,226

#15062 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

sune, 23.4.2008 20:21:
Kuvittelin jo että tänne en enää päädy mut näinpä kävi. Ja täällä pysyn tai vähintään luovun heteroseksuaalisuudestani.


Me pidetaan tassa luukussa omistamme hyvaa huolta. *joo* *hali*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Rels

Posts: 796

#15063 • • Rels setämies
*haukottel* *igor*

--
Alcohol - cause and solution to all life´s problems, Homer Simpson

-Santtu-

Posts: 1,965

#15064 • • -Santtu- ananas bananas coconuts

sune, 23.4.2008 20:21:
tai vähintään luovun heteroseksuaalisuudestani.



Aletaaks olee?? *heruttel*
-xx-

Posts: 5,001

#15066 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 23.4.2008 21:09:
.. pitäis ehkä lakata lukemasta näitä kun on kuitenkin naimisissa.. *igor*


Yritätkö kenties esittää vaikeasti saavutettavaa? *justjoo*
(ei toimi ainakaan henk. koht. *hih*)

--
kiitos ja anteeksi ^^

siveys

Posts: 2,492

#15067 • • siveys lovely

-xx-, 26.4.2008 11:04:
Yritätkö kenties esittää vaikeasti saavutettavaa? *justjoo*
(ei toimi ainakaan henk. koht. *hih*)


Jos esim. se eilinen kukkain kera kosiminen on sinusta tätä "vaikeasti saavuttamisen esittämistä" niin I guess so then.. Eipä tosiaan näyttänyt toimivankaan.. *igor*
-xx-

Posts: 5,001

#15068 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 26.4.2008 12:20:
---
Jos esim. se eilinen kukkain kera kosiminen on sinusta tätä "vaikeasti saavuttamisen esittämistä" niin I guess so then.. Eipä tosiaan näyttänyt toimivankaan.. *igor*


*nauru* No mutta eihän me vielä mitään häitä ehditty viettää! *hihu*
Taidettiin muuten todeta, että kaksinnaiminen ei ainakaan virallisesti onnistu, eli sinun on sitten valittava joko se toinen tai minä (vai oliko vielä joku kolmaskin) *justjoo*

*pus* ja kiitos kauniista kukasta, mutta ei kiitos...

--
kiitos ja anteeksi ^^

siveys

Posts: 2,492

#15069 • • siveys lovely

-xx-, 26.4.2008 15:32:
*nauru* No mutta eihän me vielä mitään häitä ehditty viettää! *hihu*
Taidettiin muuten todeta, että kaksinnaiminen ei ainakaan virallisesti onnistu, eli sinun on sitten valittava joko se toinen tai minä (vai oliko vielä joku kolmaskin) *justjoo*


No eihän sitä virallisesti voi osakeyhtiötäkään naida, mutta eipä tuo ole sen suuremmaksi esteeksi muodostunut - henkisestä sitoutumisestahan siinä vain on kyse.. Eikä minulla sen ja sinun lisäksesi ole tällä hetkellä kiikarissa kuin viisi muuta vaimoa ja yksi aviomies, joista ainakin neljä oletkin jo tavannut.

*pus* ja kiitos kauniista kukasta, mutta ei kiitos...


Ihanaa - voin siis vihdoin viivata pienestä sinisestä kirjastani yli kohdan:

[o]Kosintaasi vastataan "EI" julkisesti Klubituksen sinkkuluukussa[/o]

Vielä on muutama kohta jäljellä ja sitten voikin hyvillä mielin todeta saavuttaneensa todellisen pohjan ja alkaa virkkaamaan itselleen hirttoköyttä vappuserpentiinistä..
-xx-

Posts: 5,001

#15070 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 26.4.2008 16:51:
Vielä on muutama kohta jäljellä ja sitten voikin hyvillä mielin todeta saavuttaneensa todellisen pohjan ja alkaa virkkaamaan itselleen hirttoköyttä vappuserpentiinistä..


Siitä serpentiinistä ei toivottavasti saa kovin kestävää köyttä aikaiseksi, joten en tässä vaiheessa vielä huolestu mielenterveydestäsi.
Muista, että pohjalta on vain yksi suunta, ylöspäin! (tai voit jäädä kiertämään sitä pohjaa loputtomiin, mutta se on sitten ihan oma valinta).

--
kiitos ja anteeksi ^^

Lyylikki

Posts: 2,975

#15071 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
ärrinmurrinmutinaa

Hitto kun olisi joku oma pööpö, jonka voisi pakottaa jäämään lauantai-iltana kotiin hoitamaan sairasta minua *pahis*

Tai no, joka ainakin krapuloissaan ja morkkiksissaan hakisi take awayta, kun ei sunnuntaina jaksasi kokkailla kipeälle rakkaalleen.

Dreams dreams - beautiful dreams.
siveys

Posts: 2,492

#15072 • • siveys lovely

-xx-, 26.4.2008 17:06:
Muista, että pohjalta on vain yksi suunta, ylöspäin! (tai voit jäädä kiertämään sitä pohjaa loputtomiin, mutta se on sitten ihan oma valinta).


Tämä on muuten ihan totaalista tuubaa. Ikinä en ole vielä sellaista pohjaa nähnyt, josta ei pääsisi läpi jos ihan oikeasti tahtoo.
-xx-

Posts: 5,001

#15073 • • -xx- Dr. -xx-, PhD

siveys, 26.4.2008 17:23:
Ikinä en ole vielä sellaista pohjaa nähnyt, josta ei pääsisi läpi jos ihan oikeasti tahtoo.


Ne on sitten olleet vain valepohjia d:

--
kiitos ja anteeksi ^^

AnssiV

Posts: 1,798

#15074 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Lyylikki, 26.4.2008 17:12:
Hitto kun olisi joku oma pööpö, jonka voisi pakottaa jäämään lauantai-iltana kotiin hoitamaan sairasta minua *pahis*



*hih* ...mua ei tartteis edes pakottaa, voisin jäädä ihan mielelläni*hymy*.. ..mutta kun ei ole ketä hoitaa niin eipä sitä sitten yksinkään kotona viihdy*joo*..
Lyylikki

Posts: 2,975

#15075 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

aapee, 26.4.2008 17:43:
*hih* ...mua ei tartteis edes pakottaa, voisin jäädä ihan mielelläni*hymy*.. ..mutta kun ei ole ketä hoitaa niin eipä sitä sitten yksinkään kotona viihdy*joo*..



No sekin on kyllä niin taivahan tosi *nalle*

Sisäinen hoitsu kyllä herää, jos toinen on kipeänä. Niin saa olla melko suuri tapahtuma, että sinne sitten yksikseen tulee lähdettyä. On meinaan niitä harvoja tilanteita, kun voi hyvällä omallatunnolla jäädä kotiin makoilemaan *hih*
AnssiV

Posts: 1,798

#15076 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus

Lyylikki, 26.4.2008 18:31:
Sisäinen hoitsu kyllä herää, jos toinen on kipeänä. Niin saa olla melko suuri tapahtuma, että sinne sitten yksikseen tulee lähdettyä. On meinaan niitä harvoja tilanteita, kun voi hyvällä omallatunnolla jäädä kotiin makoilemaan *hih*



Niin, mä todennäkösesti valitsisin aika monessa tapauksessa sen koti-illan mielummin kuin bileet ihan vaikka toinen ei oliskaan kipeänä, ihan vaan siksi että voi(si) valita kerrankin toisin ilman että tylsistyy kotona olemiseen (no eihän tää tietysti se ainoa syy ole.. *vink).. ..kyllä sohvalla makoilu ja tuhiseminen toinen kainalossaan mun mielestä voittaa perus-bileet, riippuen tietysti vähän että millasista bileistä on kysymys, ja että tuliko jo edellisenä viikonloppuna käytyä jossain kun eihän sitä aina tarvitse. *hymy*
ludde

Posts: 148

#15079 • • ludde Anna
No voi **tun miehet taas aargh!!!!! *senkin* Ei mulla muuta.
kestmi

Posts: 16

#15080 • • kestmi Sketsi
Hui kauhiaa! Kesä tulossa ja sinkkuus paukahti kuin rasvattu salama taivaalta. Mitenhän tässä oikein osaa olla, kun takana on vaivaiset kuusi vuotta seurustelua... Kai tästä on vaan otettava kaikki irti.

Perinteinen vonkaus kunniaan! *plur*