SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,504 views

MissKoo

Posts: 1,289

#14561 • • MissKoo

josbe, 7.2.2008 15:41:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---


ZINGGGGGG

---


Whot? *nauru* Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.

Olen heivannut lukuisia treffejä sen takia että mieluummin lähden tyttökavereiden kanssa tekee jotain kivaa.

Hmm.. taidan olla ikisinkku *iloinen* Nooh, tässä elämässä on varmaan pahempiakin kohtaloita *nauru*

---

Niin ja huomaatsä, että ainoastaan miespuoliset täällä epäilee sua. ;-)




WOOOOOOOOOOOOOOORD!! *nauru*
MissKoo

Posts: 1,289

#14563 • • MissKoo

ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---


ZINGGGGGG

---


Whot? *nauru*

---


Nojoo meni ehkä ohi, mutta vihjasin, että ehkä kannattais seukata tyttöjen kanssa tms :)



Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?
Mark

Posts: 7,311

#14564 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

MissKoo, 7.2.2008 15:54:
Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?



Lepakko mikä lepakko *pepsodent* Ei vaan, tää ei kyllä ole mitenkään vaan naisten juttu, onhan "poikien illat" termi varmaan kaikille tuttu, ja äijät viihtyy keskenään siinä missä naisetkin (kunnes on liikaa viinaa päässä ja alkaa panettaa) *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Chadonna

Posts: 152

#14565 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.
Ohhoh, näyttää vakaasti siltä, että melkein puolentoista vuoden sinkkuus on kohtaamassa lopun. MITÄ MINÄ NYT TEEN?!!?!?

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Lyylikki

Posts: 2,975

#14566 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

donnazza, 7.2.2008 16:52:
Ohhoh, näyttää vakaasti siltä, että melkein puolentoista vuoden sinkkuus on kohtaamassa lopun. MITÄ MINÄ NYT TEEN?!!?!?



Otat härkää sarvista/sarvesta ja annat mennä!!!
Chadonna

Posts: 152

#14567 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

Lyylikki, 7.2.2008 16:59:
Otat härkää sarvista/sarvesta ja annat mennä!!!



Varmaan se on pakko :)

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

ezzy

Posts: 8,060

#14568 • • ezzy Droid-pappa

MissKoo, 7.2.2008 15:54:
---
ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!

---


ZINGGGGGG

---


Whot? *nauru*

---


Nojoo meni ehkä ohi, mutta vihjasin, että ehkä kannattais seukata tyttöjen kanssa tms :)

---


Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?



Juuri näin. Onko sillä seksillä sitten jotain väliä, jos muuten on "TOSI FANTSUUUUUUU!"?
Chadonna

Posts: 152

#14569 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

MissKoo, 7.2.2008 15:54:
---
ezzy, 7.2.2008 15:50:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:40:
---
ezzy, 7.2.2008 15:32:
---
MissKoo, 7.2.2008 12:17:
Mulla ei ole koskaan ollut kenenkään kundin kanssa niin hauskaa kun mulla on ollut tyttökavereideni kanssa!



Nojoo meni ehkä ohi, mutta vihjasin, että ehkä kannattais seukata tyttöjen kanssa tms :)

---


Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?



Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

Lyylikki

Posts: 2,975

#14570 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

donnazza, 7.2.2008 17:52:
Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..



Päivän paras viesti - 10 pistettä ja papukaijamerkki. *plur*

Nauran edelleen ääneen tolle ton viestin sävylle.

Täälläkin on varmaan näitä joskus eronneita, niin tota NYT-liite etsii "parasta" suomalaista erobiisiä http://www.hs.fi/aanestys/1135233878519
Ios

Posts: 93

#14571 • • Ios

MissKoo,


Whot? *nauru* Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.




Tottahan tuo on. Parisuhteessa alkaa kumminkin aina välillä kyllästyttämään se toinen osapuoli ja silloin on ihan hyvä painua kavereiden kanssa muualle. Mutta biletys on biletystä, itse ainakin kaipaan parisuhteessa ihan niitä arkipäivän pikkujuttuja.
MissKoo

Posts: 1,289

#14572 • • MissKoo

Ios, 7.2.2008 21:13:
---
MissKoo,


Whot? *nauru* Totta se on ja totta se on monella muullakin.. lähes kaikki pariskunnat mitä tiedän haluaa lähteä bilettää kavereidensa kanssa mieluummin kuin oman kultansa. Ykskin tuttu on ollut kohta jo 15 vuotta naimisissa eikä vois ikinä kuvitellakaan lähtevänsä kemuilee miehensä kanssa samallalailla kun tyttökavereidensa.



---


Tottahan tuo on. Parisuhteessa alkaa kumminkin aina välillä kyllästyttämään se toinen osapuoli ja silloin on ihan hyvä painua kavereiden kanssa muualle. Mutta biletys on biletystä, itse ainakin kaipaan parisuhteessa ihan niitä arkipäivän pikkujuttuja.



Musta toi 'arkipäivän pikkujuttuja' on klisee. Tai siis mä en kaipaa niitä. Viihdyn sairaan hyvin yksin, tykkään asua yksin kaikkein eniten ja olen kuitenkin elämäni aikana asunut lukuisia vuosia miehen kanssa. Mua ei haittaa tippaakaan siivota omia jälkiäni, mutta luoja miten ärsyttävää sitä on siivota jonkun toisen ihmisen jälkiä.. enkä pidä siitä että joku koko ajan 'lääppii' mua ja tykkään tehdä asiat omalla tavallani.

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.

Mutta jooh, voidaanhan sitä aina sanoa etten ole vaan törmännyt siihen oikeaan, mutta mä en taida siihen enää uskoa. Jos joskus joku löytyy ketä jaksan katella ja joka mua, niin fine, mutta sen luulon varaan en elämääni aio perustaa, enkä sitä mitenkään haikaile.
Prime Number

Posts: 2,705

#14573 • • Prime Number UG-///

MissKoo, 7.2.2008 15:54:


Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?





Seurustele naisen kanssa ja pidä naapurissa muita tarpeita varten, "jalkamiestä"

--
Repikää siitä

MissKoo

Posts: 1,289

#14574 • • MissKoo

Puistokemisti, 8.2.2008 08:33:
---
MissKoo, 7.2.2008 15:54:


Muutenhan se ois täysin ideaaliratkaisu, mutta toi seksipuoli vois jäädä sit vähän vähemmälle *nauru* kun ei noi naiset sytytä sit mitenkään, vaikka päällä seisois.

Mutta hei, ei se tarkoita että lesbo on jos tykkää enempi olla kavereidensa kanssa kun miesten. Vai ottiko kommenttini miehisen egon päälle ja ainot vastaus siihen on: 'LESBO!'?

---




Seurustele naisen kanssa ja pidä naapurissa muita tarpeita varten, "jalkamiestä"



No just näin, on ne himot hiirelläkin *tirsk*
Piider

Posts: 376

#14575 • • Piider Höpönpöppöö
Voisinko löytää uloskäynnin?
Anselmi

Posts: 2,578

#14576 • • Edited Anselmi And sell me

donnazza, 7.2.2008 17:52:
Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..


Se on aina positiivista:)

--
sen pituinen se

Lyylikki

Posts: 2,975

#14577 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Juttelin eilen yhden kundin kanssa baarissa, niin kaksi muuta kävi siinä tökkimässä mua olkapäähän. Tän juttelukundin kaveri vieläpä kysyi, että seurustelenko mä sen toisen niistä tökkijöistä kanssa. Totesin että en, niin hän oli sitä mieltä, että se on kiinnostunut.

*ding*

Jollekulle tää ehkä saattaisi olla ihan normaalia, mutta hei ei mulle.
Chadonna

Posts: 152

#14578 • • Chadonna maksettu (avo)hoito.

Anselmi, 9.2.2008 09:16:
---
donnazza, 7.2.2008 17:52:
Ootko koittanu naisen kanssa, vai mistä tiiät, ettei sytytä? Itse huomasin vasta pienen kokeilun jälkeen, että taitavat sittenkin hieman sytyttää..

---

Se on aina positiivista:)



Varsin positiivista. :) Suurempi valikoima=profit

--
I make love to music, and believe me, i can go all night!

wiwi

Posts: 1,575

#14579 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

MissKoo, 8.2.2008 08:12

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.


Oon niin samaa mieltä! Olen aina kokenut enemmän olevani "sinkkuihminen", en vaan ole keksinyt että minkä takia kaiken pitäisi tähdätä seurustelukumppanin löytämiseen. On ollut ahdistavaa kun joka puolella toitotetaan, että parisuhde on sitä oikeaa elämää ja joka ei siihen pysty on jotenkin viallinen. Joku on päättänyt, että elämä ilman parisuhdetta on sinkkuilua, jonka pääasiallinen sisältö ja tavoite on sinkkuudesta eroon pääseminen. Huoh. Mun kaikki aikasemmat suhteet on olleet lyhyitä ja sisällyksettömiä ja näin jälkeenpäin ajatellen olen vain ajautunut niihin, kun on jotenkin tuntunut siltä että se kuuluu asiaan.

Muutenkin ällöttää kaikenlaiset valmiiksi asetetut roolit ja normit, joihin kaikkien pitäisi sopia. Tyyliin: tapaat ihmisen josta pidät, tutustutte, alatte seurustella, muutatte yhteen, menette naimisiin, hankitte lapsia... Ei siinä mitään jos se tuntuu oikealta ja on sitä mitä haluat, tietenkään. Mutta lähtökohdan pitää olla nimenomaan se, että kaikki tehdään omasta halusta ja päätöksestä. Ei siksi, että niin kuuluu tehdä ja niin kaikki muutkin tekevät.

Nykyään olen ihanassa parisuhteessa, rakastunut ja onnellinen. Ollut jo mun mittakaavassa ihan helvetin pitkään. En kuitenkaan siksi, että mun elämässä olisi ennen ollut parisuhteen mentävä tyhjiö jonka olen nyt saanut täytettyä, vaan koska tapasin ihmisen jonka kanssa haluan ihan tosissani olla. Mulle oli aika kova paikka myöntää että voin haluta olla jonkun toisen kanssa ja jopa tarvita tätä ihmistä.

Sori tää syrjähyppy teijän luukkuun. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#14580 • • niomic Guest

wiwi, 9.2.2008 21:50:
---
MissKoo, 8.2.2008 08:12

Nyky-yhteiskunta luo hirveät paineet, että ainot oikea tapa elää on parisuhteessa. Ne jotka on sinkkuja ja kehtaavat vielä jopa pitää siitä, ovat jotenkin viallisia tai outoja. Mäkin olen vuosikaudet miettinyt mikä mussa on vikana mun en mahdu tohon muottiin, mua rupee aina vaan ahdistaa ja ärsyttää kun seukkailen. Ja sit kun olen sinkkuuntunut olen huokassut helpotuksesta miten ihanaa olla taas vapaa.

---

Oon niin samaa mieltä! Olen aina kokenut enemmän olevani "sinkkuihminen", en vaan ole keksinyt että minkä takia kaiken pitäisi tähdätä seurustelukumppanin löytämiseen. On ollut ahdistavaa kun joka puolella toitotetaan, että parisuhde on sitä oikeaa elämää ja joka ei siihen pysty on jotenkin viallinen. Joku on päättänyt, että elämä ilman parisuhdetta on sinkkuilua, jonka pääasiallinen sisältö ja tavoite on sinkkuudesta eroon pääseminen. Huoh. Mun kaikki aikasemmat suhteet on olleet lyhyitä ja sisällyksettömiä ja näin jälkeenpäin ajatellen olen vain ajautunut niihin, kun on jotenkin tuntunut siltä että se kuuluu asiaan.



Tiedän etten varmaan ole teidän elämänne näkökulmasta joka puolella, mutta itse en ole tämmöstä tuputtamista pahemmin kokenut. Tietyt realiteetit tulee vaan vastaan kun on jo 20:n toisella puolella, ni esim. männäviikon tupareissa olin about ainoa sinkku ja jengii oli kuitenkin illan aikana lähemmäs 30, kaikki ~samaa ikää. Pari vuotta ni tos jengissä on varmaan 5 lasta aluillaan tai jo putkahtanut :p Hauskaa et tulee jo tässä iässä vähän semmonen viimeinen mohikaani -fiilis.

Ainoat asiat mitkä oikeastaan erikoisemmin mietityttää sinkkuudessa on juuri tämä kaveripiirin muuntautuminen ihan erilaiseksi ja se fakta, että helpompi on kahden ihmisen hankkia iso kiva koti ja tarjota toisilleen turvaa mikäli pääsee esim. kortistoon tjms.