SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,848,138 views

AlexS

Posts: 1,389

#14461 • • AlexS kummasetä

Morrowe, 17.1.2008 09:28:
tylsä? mitäänsanomattoman ei-ärsyttävä?


Kutsuit?

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

ezzy

Posts: 8,060

#14463 • • Edited ezzy Droid-pappa

domi, 17.1.2008 09:29:
Kiltit miehet ei saa seksiä :(



Tää on kyl totta, piti muuttua vähän ni heti heruu :D

out: itsesääli ja tossunallesuuntautuneisuus
in: itsevarmuus ja kokeilunhalu
mrhotcakes

Posts: 480

#14464 • • mrhotcakes Ex-clubber
Tänään tuntuu taas väärältä olla täällä. Tosin enpä mä sinkkuudesta osannut viime lauantainakaan nauttia vaikka sain silmäniskua useammaltakin. Mä en vaan osaa olla sinkku. Ehkä se johtuu siitä ettei oo mitään sinkkukavereita. Kaikki on tätä nykyä naimisissa, menossa naimisiin, vanhempia tai tulossa vanhemmiks.

Missä ne sinkkukaverit on? Kanadassa nauroin kun näin kylttejä jostain "Male friends association"-tyyppisestä sosiaalilafkasta. Nyt yhtäkkiä ymmärrän sen hyödyllisyyden.

Pitäisköhän tänne Suomeenkin perustaa joku oma Gentleman's Club? Paikka jossa naistenmiehet voi valaista meitä kiltimpiä sinkkumiehiä jotka ei saa ei sitten millään. Josta voisi lähteä Wingmanin kanssa radalle ja yrittää erilaisia iskutekniikoita. Tyttöparia on kuitenkin helpompi lähestyä kaverin kanssa kuin yksinäistä tyttöä yksin.

Njaa, tuskinpa kuitenkaan toimis. Alkaa nyt vaan vituttaa läheisyydenkaipuu. Tarttee sitä seksiä... *eiei* (vähempikin kyl kelpais tässä vaiheessa, sais nyt edes jotain feromoneja osakseen *justjoo*).

Tässä asiassa naisilla on todellakin helpompaa. Miehet on aina kiimaisia ja kun kuvaan kuuluu että mies tekee aloitteen, naisen ei tarvitse kuin katsella nätisti, ottaa vastaan juoma tai pari ja lähteä kämpille. Olenko katkera? Ehkä vähän.
Miinapiina

Posts: 3,494

#14465 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Macandron, 19.1.2008 19:58:

Tässä asiassa naisilla on todellakin helpompaa. Miehet on aina kiimaisia ja kun kuvaan kuuluu että mies tekee aloitteen, naisen ei tarvitse kuin katsella nätisti, ottaa vastaan juoma tai pari ja lähteä kämpille. Olenko katkera? Ehkä vähän.



ÖHÖM!! ei kyl ihan noin kuitenkaan...


voisin ehk itekin tänne avautua taas *pepsodent*
täs ny ollut vuoden verran sinkkuna, alkaa jo tuntuu normiolotilalta eikä yhtään pahalta...
viime kesän tapailua en laske seukkailuks, ihan kivaa oli, mut ei se tohon mun "sinkkuusaikaan" vaikuta mitenkään...
niih, no joo, ton jälkeen ei sit oo ollutkaan mitään / ketään...

välil tulee sellasia hetkiä, et kaipaa läheisyyttä ja sen sellasta, mut kaikki aikanaan, kyl se tuleva hanipöö joskus vastaan tulee *joo* *plur*
ei mua tää sinkkuus ahista, ihan kivaa olla itekseenkin, mut tää sutinattomuus, säpinättömyys ja seksittömyys alkaa pikkuhiljaa jossain tuntumaan, viimosin noista etenkin!! *igor*

--
pinkki on pop!!!

mrhotcakes

Posts: 480

#14466 • • mrhotcakes Ex-clubber

Miinapiina, 19.1.2008 20:10:

täs ny ollut vuoden verran sinkkuna, alkaa jo tuntuu normiolotilalta eikä yhtään pahalta...



Toiset tottuu, toiset ei. Mä oon teoriassa ollut sinkku kahta parikuukautista tapailua lukuunottamatta jo 2,5 vuotta enkä silti osaa suhtautua tähän silleen "freedom!" vaan enemmänkin "alone!" Toisaalta sitä varmasti kaipailis sitä omaa aikaa ja vapautta sitten suhteessa... Ruoho aina vihreämpää... Mut suhteessa sais sitä säännöllistä seksiä.
mrhotcakes

Posts: 480

#14468 • • mrhotcakes Ex-clubber

onni3mk, 19.1.2008 21:04:
---
Macandron, 19.1.2008 20:20:
...Mut suhteessa sais sitä säännöllistä seksiä.

---


Sekö se nyt on se tärkein juttu? *justjoo**nauru*



Sun täytyy ottaa huomioon missä olotilassa mä olen tuon sanonut. *vink* Tällä hetkellä mikään ei ole tärkeämpää. *hihu*
onni3mk

Posts: 3,973

#14469 • • onni3mk Onni on.

Macandron, 19.1.2008 21:12:
Sun täytyy ottaa huomioon missä olotilassa mä olen tuon sanonut. *vink* Tällä hetkellä mikään ei ole tärkeämpää. *hihu*



No joo, toi on varmaan keskustelluin aihe täällä *hih*

--
Onni on.

adix

Posts: 69

#14470 • • adix
o/ Taas ollaan lähtöruudussa.. 4,5vuoden suhteen jälkeen.. ihme olotila kun on tottunut elämään ihmisen kanssa ja nyt yhtäkkiä pitäis elää ilman.. armeejaa syytän tästäkin.. vaikka olin vaan 6kuukautta niin ehti se tämän suhteen rikkoa.

voe voe..

Ehkä löydän vielä jostain yhtä hyvän naisen kun sen minkä menetin, joskus kun itsetunto on palautunu edes pikkasen...

Kellään pitkän-suhteen-jälkeen-mitä-tehdä-vinkkejä? :D
Ei ainakaan kiinnosta yhen illan jutut eikä mitkään "leikitääx kotii?!?" bimbot.
Ehkä sit aikanaan...

Hohhoh hyvin taas avauduin jälleen kerran..
Prime Number

Posts: 2,705

#14471 • • Prime Number UG-///

Miinapiina, 19.1.2008 20:10:
---
Macandron, 19.1.2008 19:58:

Tässä asiassa naisilla on todellakin helpompaa. Miehet on aina kiimaisia ja kun kuvaan kuuluu että mies tekee aloitteen, naisen ei tarvitse kuin katsella nätisti, ottaa vastaan juoma tai pari ja lähteä kämpille. Olenko katkera? Ehkä vähän.

---


ÖHÖM!! ei kyl ihan noin kuitenkaan...



voisin ehk itekin tänne avautua taas *pepsodent*
täs ny ollut vuoden verran sinkkuna, alkaa jo tuntuu normiolotilalta eikä yhtään pahalta...
viime kesän tapailua en laske seukkailuks, ihan kivaa oli, mut ei se tohon mun "sinkkuusaikaan" vaikuta mitenkään...
niih, no joo, ton jälkeen ei sit oo ollutkaan mitään / ketään...

välil tulee sellasia hetkiä, et kaipaa läheisyyttä ja sen sellasta, mut kaikki aikanaan, kyl se tuleva hanipöö joskus vastaan tulee *joo* *plur*
ei mua tää sinkkuus ahista, ihan kivaa olla itekseenkin, mut tää sutinattomuus, säpinättömyys ja seksittömyys alkaa pikkuhiljaa jossain tuntumaan, viimosin noista etenkin!! *igor*



Sä voit ihan koska vaan tulla tarjoo juoman pari ja sit voidaan lähtee sun kämpille.

--
Repikää siitä

Prime Number

Posts: 2,705

#14473 • • Prime Number UG-///

Mokwai, 17.1.2008 19:00:
Ja ne on kaikki sellaisia jotka ei itseä valitettavasti kiinnosta. Kukaan muu kokenut tämän? :D




10v sitten olisin sanonut että, "ei ikinä olisi mahdollista."

Nyt? En ikinä olisi uskonut itseni sanovan että on mahdollista.

Huomenna? Joku lähtee mun kanssa nauttimaan +3 asteen talvesta jonnekkin.
Oletko se sinä vai joku muu? (Sinä vaihtelee lukijan mukaan.)

--
Repikää siitä

terraluna

Posts: 1,270

#14474 • • terraluna Agentti

MacandronMut suhteessa sais sitä säännöllistä seksiä.



En tiedä lohduttaako, mut ei se ihan noin yksioikoista ole parisuhteessa elävilläkään välttämättä. Jos ei halut kohtaa, siinä helposti joutuu toinen kärvistelemään ilman ja toinen tuntee ahdistusta omasta riittämättömyydestään. Sit siihen päälle viel kaikki mahdolliset syyttelyt ja painostukset ja niistä syntyneet riidat.. ei se oo vihreämpää aidan takana, usko pois. *piis*

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Siren

Posts: 826

#14475 • • Siren Seinäruusu

Mokwai, 17.1.2008 19:00:
Ja ne on kaikki sellaisia jotka ei itseä valitettavasti kiinnosta. Ja sitten jos joku itseä kiinnostais niin sitä ei kiinnosta.. Kukaan muu kokenut tämän? :D



Mulle ainaki on todella tuttua toi ylläoleva lause.. jossain välissä meinas uskoki loppua ja tuntu siltä että ei löydä rakasta koskaan. Tuttua on myöskin toi apinalaulu, tai ainaki siltä osin että seiskaluokan vuosikirjassa lukee apinamagneetti. Mä vaan onnistun aina löytää ne "mielenkiintoset" tapaukset :D Toisaalta mä oon nyt ollu onnellisesti parisuhteessa lähes 10 kuukautta eli jos mä onnistuin noista lähtökohdista löytää rakkaan ni kyllä säki onnistut (jos sitä siis tahot :P) *super*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

evvk

Posts: 1,918

#14476 • • evvk

domi, 17.1.2008 09:29:
Kiltit miehet ei saa seksiä :(



Joku on väittänyt toisin että paha ja kovis ei saa seksiä vaan sitä saa finninaamaiset rillikiiturit jotka ruikuttaa että pojat kiusas koulussa niin heti muijat lutkuttaa munaa ja antaa pesää.
drifter

Posts: 834

#14477 • • drifter RoadMonkey | K1

domi, 17.1.2008 09:29:
Kiltit miehet ei saa seksiä :(

Mä oon liian kiltti ja liian sinkku vastatakseni mitään ;)

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

Worin

Posts: 526

#14478 • • Worin
Mä taas taidan olla liian tuhma ja tiedän sen niin en mielellään ala pilaa kenenkään elämää sotkemalla niitä itteeni. Oon vähän turhankin paljon omantien kulkija.
ezzy

Posts: 8,060

#14479 • • ezzy Droid-pappa

adix, 20.1.2008 06:06:
armeejaa syytän tästäkin.. vaikka olin vaan 6kuukautta niin ehti se tämän suhteen rikkoa.



Pitää kyl sanoa ettet menettänyt kovin hyvää naista, jos ton takia meni suhde rikki. Tämä on tosin vain oma mielipiteeni. Toi on hyvä testi suhteelle aina kyl.
Wolverine

Posts: 1,860

#14480 • • Wolverine

adix, 20.1.2008 06:06:
o/ Taas ollaan lähtöruudussa.. 4,5vuoden suhteen jälkeen.. ihme olotila kun on tottunut elämään ihmisen kanssa ja nyt yhtäkkiä pitäis elää ilman.. armeejaa syytän tästäkin.. vaikka olin vaan 6kuukautta niin ehti se tämän suhteen rikkoa.

voe voe..

Ehkä löydän vielä jostain yhtä hyvän naisen kun sen minkä menetin, joskus kun itsetunto on palautunu edes pikkasen...

Kellään pitkän-suhteen-jälkeen-mitä-tehdä-vinkkejä? :D
Ei ainakaan kiinnosta yhen illan jutut eikä mitkään "leikitääx kotii?!?" bimbot.
Ehkä sit aikanaan...

Hohhoh hyvin taas avauduin jälleen kerran..



jaksamisia, olin iteki samanlaisessa tilanteessa jossain vaiheessa. meni 3½v jälkee poikki, kestettiin tosin intti yhdessä mut sen jälkee oli eri tavoitteet elämässä ja pikkuhiljaa ajauduttiin erilleen. oot viel melkein samanikänen ku minä sillon eli ei sul oo mitää hätää. Oot ilmeisesti tutustunu tohon exääs suht nuorena ja voin sanoo et ne harvemmin kestää. Lopussa se on enemmän sitä et oot sen kaa vaan sen takii et oot tottunu siihen ja kyl kannattaa kokeilla muitaki vaihtoehtoja. tästä on jo yli 2v aikaa ja elämäni paras asia tähän asti oli ehdottomasti se että hänen kanssaan meni poikki, oli toki hyviäkin aikoja mut täl hetkel on paras fiilis ever :)
sekoilet oman aikas eri naisten kaa ja elät elämääs kunnolla ½ vuotta, sit ku tuntuu siltä et oot valmis taas johonki vakavampaan niin matoo koukkuun vaan, eiköhän joku nappaa. ja niinku ezzy sano et jos meni armeijan takia poikki niin tuskin menetit hirveen hyvän naisen, kyl tommoset pitää kestää yhdessä vaikka mikä olis. toi on hyvä koetinkivi suhteelle ja nyt tajusit sit ettei toi oo se oikee sua varten. mut koita jaksaa, kyl elämä viel hymyilee :)