SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,837,344 views

Jone

Posts: 8,258

#14181 • • Jone Archibald Haddock

Jocular, 22.11.2007 14:44:
Toihan oli jo suorastaan kutsu näille kaikille miehille alkaa pokailee sua *vink*



No siinä olis ainakin avaus ihan uusille pelikentille, perhana. *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#14183 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there! *pepsodent*



Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.



Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan. *uros*
SuperSalmiak

Posts: 95

#14184 • • SuperSalmiak
Minäkin täällä nyt sitten, vihdoin. Tätä on jo aavisteltu pitkään, vaikka ei saatakaan nyt oikein tajuta että näin tämä asia nyt on. Mieli on niiiin täynnä vihaa, ettei mitään rajaa. Minut vaihdettiin uuteen. olen loukkaantunut, pettynyt, peloissani, hämmästynyt ja v i h a i n e n. Mutta ystävien avulla tästä selviän. Ja näytän hitto soikoon vielä, ettei mua tällä asialla jyrätä.
Zeratul

Posts: 1,170

#14185 • • Zeratul Captain miserable

Jone, 22.11.2007 17:12:
---
ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there! *pepsodent*

---


Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.



Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan. *uros*


Semmosii terkkui ettei tarvii olla "läheinen ystavä" huomatakseen tiettyjä asioita. Kyl sun nallemaisuus paistaa aika pahasti läpi. :D

Tohon pätkään liittyen: Vaikka noi kuin on ukkoja ja vielä homopoikia nii kyl ne selvästi laulaa osaa. Full screen ei tosin oo suositeltavissa ku kuvanlaatu on niin huono. Ja koko aktihan on suoraan otettu Chicago-musikaalista, hyvä pätkä muuten. Eli se et ton pystyy kattoo ei kyl todista yhtikäs mitään.

T: piiloemo

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Avatar
#14186 • • niomic Guest

Jone, 22.11.2007 17:12:
---
ezzy, 22.11.2007 17:04:
Why hello there! *pepsodent*

---


Todistaaksesi että oot valmis tähän suhteeseen mulla olis sulle yks pieni koe.



Tsekkaa toi koko seitsemän ja puoli minuuttia putkeen full screeninä, äänet lujalla ja metrin sisällä ruudusta. Jos siihen pystyt, niin puhutaan. *uros*



Not bad, odotin kyllä viimeiseltä 30 sekunnilta liikaa, kunnon kliimaksia :/
Jone

Posts: 8,258

#14187 • • Jone Archibald Haddock

Zeratul, 22.11.2007 20:54:
Semmosii terkkui ettei tarvii olla "läheinen ystavä" huomatakseen tiettyjä asioita. Kyl sun nallemaisuus paistaa aika pahasti läpi. :D



No on se ny perse jos en enää pysty fuulaamaan ketään. Kuka mua nyt kunnioittaa ja pelkää - kysyn vaan? *nauru*

Zeratul, 22.11.2007 20:54:
Tohon pätkään liittyen: Vaikka noi kuin on ukkoja ja vielä homopoikia nii kyl ne selvästi laulaa osaa. Full screen ei tosin oo suositeltavissa ku kuvanlaatu on niin huono. Ja koko aktihan on suoraan otettu Chicago-musikaalista, hyvä pätkä muuten. Eli se et ton pystyy kattoo ei kyl todista yhtikäs mitään.

T: piiloemo



Kaiken rehellisyyden nimissä toi oli tasan eka pätkä, jonka löysin hakusanoilla "gay tango" YouTubesta "Tango Pelargonian" jäätyä hakuna yrityksen tasolle. Mulla ei ole mitään ko. pätkää vastaan, mutta piti vaan saada jotain semi-irstaan tuntuista miehistä lanteiden ketkuttelua Ezzylle pastettavaksi. *joo*
Katzcu

Posts: 215

#14188 • • Katzcu

mange, 22.11.2007 22:45:
Harvinaista mutta siirryn tuonne seukkausluukkuun. =)



WHAAT?? *whaat* Kerrokerro kaikki! :D Onnee vaan *hali*

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14189 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 22.11.2007 14:18:
---
Lost-Soul, 22.11.2007 13:49:
Sen ilmotuksen haluisin nähdä...

---


"Nyt vapaalla jalalla kaksimetrinen kaljupäinen mies, jossa on vielä kilometrejä jäljellä. Useita kertoja siipeensä saaneenakaan (sekä omalla syyllä että ilman) ei vielä niin kyyninen ettei uskoisi rakkauteen. Mies tunnetaan yleisesti pahasta ja vittumaisesta luonteesta, mutta lähimmät ystävät käyttäisivät varmasti lähinnä ilmaisuja kuten 'leppoisa, mutta sanavalmis nallekarhu', 'kehä kolmosen ulkopuolen huvittavin runoileva maitopoika' ja 'ihan jees tyyppi - mitä nyt joskus vähän ulapalla omasta elämästään.'"

Legendaariseen SPP-ryhmän jäsenyydestä huolimatta antaa munaa vähän, nopeasti ja huonosti. Tällä hetkellä ei itseasiassa ylipäätään, koska ei näennäisestä sinkkuudestaan huolimatta oikeasti ole suoranaisesti saatavilla. Omaa erittäin kummallisen ja epäsopivan huumorintajun lähes tilanteesta riippumatta.

Entisistä pidempiaikaisista tyttöystävistä yksi kiittelee, yksi inhoaa ja kaksi pitää etäisyyttä. Kiittelevä on niin pitkän ajan takaa ettei se kuitenkaan muista enää asioiden todellista laitaa, joten kannattaa luottaa jälkimmäiseen kolmeen.

Fyysisiä vikoja: Edellisestä bilereissusta kivistävä häntäluu, krooninen jännetupintulehdus ja alkava kaljamaha
Psyykkisiä vikoja: Paha suustaan, taipuvainen riipustautumaan, luulee olevansa hauska ja älykäs

Elämäsi tilaisuus päästä joko seitsemänteen taivaaseen tai alimman helvetin sisemmille kehille. Don't apply yet though - mies ottaa tällä hetkellä itselleen aikaa olla ihminen jälleen."











How about that? *vink*



aika homoo.
Jone

Posts: 8,258

#14190 • • Jone Archibald Haddock

Ana-5000, 22.11.2007 23:21:
aika homoo.



Venaa vaan kun pääsen oikein kunnolla emoilun vauhtiin. Se on tapahtumassa hyvin pian muualla internetissä.
ezzy

Posts: 8,060

#14191 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 23.11.2007 05:38:
---
Ana-5000, 22.11.2007 23:21:
aika homoo.

---


Venaa vaan kun pääsen oikein kunnolla emoilun vauhtiin. Se on tapahtumassa hyvin pian muualla internetissä.



Helvetti, repesin ku tuli mieleen sellanen "meanwhile...elsewhere on the interweb..." siirtymäpätkä mieleen *lmao*
Emberglow

Posts: 43

#14192 • • Emberglow
*igor* Meni sit taas vituiks koko hieno fiilis.

Tutustuin sattumalta Aerossa yhteen naiseen ja ihastuin korvia myöten, oli se jotenkin niin ainutlaatuinen. Housenationissakin käytiin ja oli ihan helvetin hauskaa. Uuh, mitä tanssia.

Ja... sit se päättää yrittää vielä exänsä kanssa. "Ollaan vaan kavereita..." Olisin jos pystyisin, mut se taitaa olla loppupeleissä liian piinaavaa.

Paskinta tässä on se, että tää asetti riman nyt niin epärealistisen korkealle, että meni kyllä sinkkuilusta vähän niinku maku.


Mut... en mä tänne tullut surkeuttani vatvomaan *iloinen* Hauskaa pidetään vaikka hampaat irvessä. Ja jos jostain niin täältä voisin ehkä löytää toisen yhtä villin ja välittömän bilekissan. Jos neideille tanssitaitoinen bileseura kelpaa, niin jonoa voipi muodostaa tähän suuntaan *plur* <--

--
- Huomenna voi olla myöhäistä -

KooKie

Posts: 4,338

#14193 • • KooKie aka. Petress Pan
http://www.ircquotes.net/?121730

Nyt mä ymmärsin, miksi tästä luukusta on niin vaikea päästä pois! :DD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Sundust

Posts: 314

#14194 • • Sundust Behind The Sun
Voij surkeus täällä sitä taas ollaan *uuh* teki tyttö raukkamaisen tempun ja jätti tekstarilla. =(

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Piider

Posts: 376

#14195 • • Piider Höpönpöppöö
No, kyllä tähän sinkkuiluun alkaa pikkuhiljaa tottua, vaikka toisinaan on aika kova *hali*pula. *hymy*
Tukaanl

Posts: 139

#14196 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
No nyt kyllä viimeistään meni usko ja toivo kaikesta mahdollisesta!
Sinkkuilu on se mulle parempi vaihtoehto. Huhhuh

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Kipinä

Posts: 144

#14199 • • Kipinä Jonna


Aikas ässä! Saakohan noita myös esim naisen tuoksuisina...


*pepsodent*
Tuoksu on varmaan aika helppo toteuttaa ihan itse... sinuna oisin enemmän huolissaan tosta kovin lattanasta rintavarustuksesta *nauru*
Tukaanl

Posts: 139

#14200 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

Kipinä, 25.11.2007 21:56:
---

Aikas ässä! Saakohan noita myös esim naisen tuoksuisina...

---

*pepsodent*
Tuoksu on varmaan aika helppo toteuttaa ihan itse... sinuna oisin enemmän huolissaan tosta kovin lattanasta rintavarustuksesta *nauru*



Oho katoppas vaan! En jostain syystä kiinnittäny siihen niin huomiota... :D
ilmeisesti alkaa tulla vaihe "kaikki kelpaa mistä kiinni saa" *nauru*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.