SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,829,073 views

Janisa

Posts: 2,226

#14162 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Vaikkakin miehet on kaikinpuolin (?) aika mukiinmenevia, niin en voinut vastustaa kiusausta tanaan ostaa joulutyynya itselleni jossa luki: Three "wise" men. Are you joking?

*nauru*

Sorry, pojat. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Nauskiss

Posts: 532

#14163 • • Nauskiss
Vitun sinkkuus! *eiei*

(Oon riittävän kännissä sanoakseni tämän 'ääneen'.)

--
Yksi toimivimmista kontrollikeinoista on ympärivuorokautinen tarkkailu.

ezzy

Posts: 8,060

#14164 • • ezzy Droid-pappa

Janisa, 18.11.2007 04:12:
Vaikkakin miehet on kaikinpuolin (?) aika mukiinmenevia, niin en voinut vastustaa kiusausta tanaan ostaa joulutyynya itselleni jossa luki: Three "wise" men. Are you joking?

*nauru*

Sorry, pojat. *vink*



Julmaa -_-
Skrapa

Posts: 157

#14165 • • Skrapa
välil kaipais kyl tännekki, mutta kyl toi seukkaus loppujen lopuks vie voiton.

--
No more pain, I'm floating away..

Lyylikki

Posts: 2,975

#14166 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Minä en ole pitkään aikaan tuntenut itseäni sinkuksi, vaikka siis miesrintamalla ei ole tapahtunut yhtään sen enempää, kuin aikaisemminkaan. On vaan ollut niin paljon kaikkea muuta (duunissa, muutto jne.), että en ole ehtinyt omaa sinkkuutta miettimään (/surkuttelemaan).

Joskin tämä olotila kelpaa minulle paremmin kuin hyvin. Mikäpä tässä on ollessa. Vähän vain ihmettelin, että miksi en ole kirjoittanut Sinkkuluukkuun, mutta tuostahan se varmasti on vain johtunut. Ehkä mä vielä palaan joskus tammikuussa aktiivisesti tännekkin voivottelemaan, kun tilanne taas avautuu itselle *vink*
Janisa

Posts: 2,226

#14167 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

ezzy, 18.11.2007 05:01:
---
Janisa, 18.11.2007 04:12:
Vaikkakin miehet on kaikinpuolin (?) aika mukiinmenevia, niin en voinut vastustaa kiusausta tanaan ostaa joulutyynya itselleni jossa luki: Three "wise" men. Are you joking?

*nauru*

Sorry, pojat. *vink*

---


Julmaa -_-



Tsori, teksti kuuluukin: Three "wise" men... You must be joking!

Taitaa olla viela pahempi, mutta tahan on hyva painaa paansa. *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

larzizi

Posts: 1,661

#14168 • • larzizi
Nonni, nyt on sit mun unelmien mies Kosovossa ja ensimmäiset lomat tammikuussa *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Katzcu

Posts: 215

#14170 • • Katzcu
Alkaa hajoilee pää. Tää olotila on niiiiiin vitun perseestä. Ja kun kyse ei ole edes siitä, etteikö treffiseuraa olis, vaan siitä, että pitää olla niin jumalattoman nirso tän asian suhteen ja sit itkee täällä ku on yksin. Jos mä saisin päättää, niin en varmaan enää ikinä antais itteni rakastua. Aina vaan tulee paskaa niskaan, en jaksa enää.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

^Petunia

Posts: 888

#14171 • • ^Petunia iätön duracel-pupu

Lyylikki, 18.11.2007 11:18:
..Joskin tämä olotila kelpaa minulle paremmin kuin hyvin. Mikäpä tässä on ollessa. Vähän vain ihmettelin, että miksi en ole kirjoittanut Sinkkuluukkuun, mutta tuostahan se varmasti on vain johtunut.


No mulla on kans vähän sama fiilis..
Välillä taas on Niin Yksinäinen olo ja läheisyyden kaipuu et oksat pois! *hmph*
Mut onneks, Onneks on niin ihanat kaverit jotka Halaa ja Pussaa kun on tarvis *plur*
MUT ei sekään kaikkee korvaa.. *justjoo*
Jone

Posts: 8,258

#14172 • • Jone Archibald Haddock
Voisin tehdä jotain, jota en oo vielä koskaan tehnyt:
Ilmoittaa itseni Sinkkuluukkuun.

Silloinkaan kun olen ollut yksin en ole oikeastaan missään vaiheessa kokenut itseäni sinkuksi. Nyt koen ensimmäistä kertaa ehkä vuosikymmeneen olevani "single but not looking"-tilassa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#14174 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 22.11.2007 12:17:
Voisin tehdä jotain, jota en oo vielä koskaan tehnyt:
Ilmoittaa itseni Sinkkuluukkuun.


Sen ilmotuksen haluisin nähdä...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#14176 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 22.11.2007 13:49:
Sen ilmotuksen haluisin nähdä...



"Nyt vapaalla jalalla kaksimetrinen kaljupäinen mies, jossa on vielä kilometrejä jäljellä. Useita kertoja siipeensä saaneenakaan (sekä omalla syyllä että ilman) ei vielä niin kyyninen ettei uskoisi rakkauteen. Mies tunnetaan yleisesti pahasta ja vittumaisesta luonteesta, mutta lähimmät ystävät käyttäisivät varmasti lähinnä ilmaisuja kuten 'leppoisa, mutta sanavalmis nallekarhu', 'kehä kolmosen ulkopuolen huvittavin runoileva maitopoika' ja 'ihan jees tyyppi - mitä nyt joskus vähän ulapalla omasta elämästään.'"

Legendaariseen SPP-ryhmän jäsenyydestä huolimatta antaa munaa vähän, nopeasti ja huonosti. Tällä hetkellä ei itseasiassa ylipäätään, koska ei näennäisestä sinkkuudestaan huolimatta oikeasti ole suoranaisesti saatavilla. Omaa erittäin kummallisen ja epäsopivan huumorintajun lähes tilanteesta riippumatta.

Entisistä pidempiaikaisista tyttöystävistä yksi kiittelee, yksi inhoaa ja kaksi pitää etäisyyttä. Kiittelevä on niin pitkän ajan takaa ettei se kuitenkaan muista enää asioiden todellista laitaa, joten kannattaa luottaa jälkimmäiseen kolmeen.

Fyysisiä vikoja: Edellisestä bilereissusta kivistävä häntäluu, krooninen jännetupintulehdus ja alkava kaljamaha
Psyykkisiä vikoja: Paha suustaan, taipuvainen riipustautumaan, luulee olevansa hauska ja älykäs

Elämäsi tilaisuus päästä joko seitsemänteen taivaaseen tai alimman helvetin sisemmille kehille. Don't apply yet though - mies ottaa tällä hetkellä itselleen aikaa olla ihminen jälleen."











How about that? *vink*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#14177 • • Lost-Soul los pallos

Jone, 22.11.2007 14:18:

How about that? *vink*


Mutta missä ne vaatimukset naiselle... Muuten tuo "ilmoitus" oli jo varsin hyvä.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Jone

Posts: 8,258

#14179 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul, 22.11.2007 14:31:
Mutta missä ne vaatimukset naiselle... Muuten tuo "ilmoitus" oli jo varsin hyvä.



Mä kirjoitan sellaiset sit kun oikeasti etsin naista elämääni. *joo*
Jocular

Posts: 1,359

#14180 • • Jocular Janni

Jone,
Mä kirjoitan sellaiset sit kun oikeasti etsin naista elämääni. *joo*



Toihan oli jo suorastaan kutsu näille kaikille miehille alkaa pokailee sua *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.