SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,870 views

domi

Posts: 7,069

#14142 • • domi Työn sankari.

astaroth, 11.11.2007 22:12:
---
Juhgu, 11.11.2007 22:10:
Et ilmeisesti ole vielä ollut pitkässä ja rivossa seksisuhteessa Mikon kanssa.

---

yrittettiin me kerran, mutta ei se mahtunu mun sisään. omaa slaikkariani en taas ihmisiin tunge, ja mikko ei tykkää kaulimista


Haluatko sä uudelleen, vai riittikö kerta? *vink*
Avatar
#14143 • • astaroth Guest

domi, 11.11.2007 22:28:
Haluatko sä uudelleen, vai riittikö kerta? *vink*


jos lupaat tuikkaa kuivana *pihkassa*
Miinapiina

Posts: 3,494

#14145 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

astaroth, 11.11.2007 22:31:

jos lupaat tuikkaa kuivana *pihkassa*



oisithan sä tietty voinut mullekin kertoa, jos musta jotain haluat... *vink*
tosin toi "kuivana" ei houkuttele, eikä kyl kukaan voi mun puolesta luvatakaan!!

*lmao* *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#14146 • • Aurinkoneiti
Itekseen olemistani kuvaa hyvin *igor*naama. Kiukustun ja raivoan ihmisille. Paha puutostila läheisyydestä ja kosketuksesta.
KritikaL

Posts: 207

#14147 • • KritikaL Teiniprinsessa

Anata, 11.11.2007 23:23:
Itekseen olemistani kuvaa hyvin *igor*naama. Kiukustun ja raivoan ihmisille. Paha puutostila läheisyydestä ja kosketuksesta.



Tää osuu nii oikeeseen munkin kohdalla*eiei*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Zeratul

Posts: 1,170

#14149 • • Zeratul Captain miserable

KritikaL, 14.11.2007 21:33:
---
Anata, 11.11.2007 23:23:
Itekseen olemistani kuvaa hyvin *igor*naama. Kiukustun ja raivoan ihmisille. Paha puutostila läheisyydestä ja kosketuksesta.

---


Tää osuu nii oikeeseen munkin kohdalla*eiei*


Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa. *joo*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

KritikaL

Posts: 207

#14150 • • KritikaL Teiniprinsessa


Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa. *joo*



Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Zeratul

Posts: 1,170

#14151 • • Zeratul Captain miserable

KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---

Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa. *joo*

---


Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*


Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. *eiei* (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

KritikaL

Posts: 207

#14152 • • KritikaL Teiniprinsessa

Zeratul, 14.11.2007 22:46:
---
KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---

Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa. *joo*

---


Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*

---

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. *eiei* (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)



No lähetään vaikka siitä, että on erittäin harvinaista, kun en ole Herdussa tähän aikaan...mä istun siel kuitenki melkein joka ilta*nauru*
Ja sit voidaanki miettii, et tarttisinkohaan mä elämän...

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

Zeratul

Posts: 1,170

#14153 • • Zeratul Captain miserable

KritikaL, 14.11.2007 22:51:
---
Zeratul, 14.11.2007 22:46:
---
KritikaL, 14.11.2007 22:36:
---

Nyt ku äkkiä riennät Hotelli Vantaalle nii voin tulla lähentelee ja koskettelee, jos vaikka helpottais tota puutostilaa. *joo*

---


Hotelli Vantaa! Eiks ihmiset enää missää muuallla käy? Vaik ite enemmän fanitan Hertasta*pepsodent*

---

Jos nyt ihan rehellisiä ollaan nii en kyl pidä hotellin yökerhoa juuri minään, humppapuolesta puhumattakaan. Et joo, kyl mä ihan oikeesti menisin ennemmin pubin puolellevaik se karaoke on aika hanurista. Mut hei mitä välii, et kai sä nyt oikeesti oo nii puutteessa et oisit lähteny vieraan matkaan, ja hotellille vielä. *eiei* (Mä oisin kyl lähteny *tirsk*)

---


No lähetään vaikka siitä, että on erittäin harvinaista, kun en ole Herdussa tähän aikaan...mä istun siel kuitenki melkein joka ilta*nauru*
Ja sit voidaanki miettii, et tarttisinkohaan mä elämän...


Joka ilta istut Hertaksessa ja vieläkää et oo elämää löytäny? Tosi hämmästyttävää! :D

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Zeratul

Posts: 1,170

#14155 • • Zeratul Captain miserable

ezzy, 14.11.2007 23:03:
Eipä tää tästä näytä kyllä helpommaksi muuttuvan...huoh


Mut voit lohduttautua sillä et ei me muutkaa osata. :D
Juhlitaan sitä nyt vielä yhellä "epätoivonen rakkaus" -ballaadilla. *joo* Hurt - assurance

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

jusqu

Posts: 762

#14156 • • jusqu pilipalipilotti
Keep yer fingers crossed, maanantaina kahville.. *plur*

--
*pupu**piis*

Avatar
#14157 • • Annakins Guest
Pakko kyllä myöntää, että on hieman yksinäinen olo juuri nyt.
Katzcu

Posts: 215

#14158 • • Katzcu
Paska fiilis *uuh*

"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Birgie

Posts: 1,311

#14159 • • Birgie Kikati

Katzcu, 17.11.2007 00:15:
Paska fiilis *uuh*

"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."




Hei tänään pitäis olla bilefiilis, ku on synttäritki! *lohduttel*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Katzcu

Posts: 215

#14160 • • Katzcu

Birgie, 17.11.2007 21:13:
---
Katzcu, 17.11.2007 00:15:
Paska fiilis *uuh*

"Can't you wait for me
wont you wait for me
baby please
You are the air that I breath,
you are the Earth beneath
you are my Destination..."



---


Hei tänään pitäis olla bilefiilis, ku on synttäritki! *lohduttel*



Kiits *hymy* Kyllä tää taas tästä, kun saa vettä vahvempaa suoniin *nauru* No ei vaa. I'll live.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*