SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,836,875 views

kilobitti

Posts: 2,419

#14121 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

kottarainen, 3.11.2007 08:32:
No enhän mä väitä et sun pitäis luovuttaneena nyt vaan odottaa kun elämäsi rakkaus tulee nurkan takana vastaan. Mutta ainakaan silloin kuin jotain eniten toivoo ja odottaa, ei kyllä mitään varmana tule tapahtumaan. Sinkkuna aina kelailee ettei löydä ketään ja itseasiassa ei haluaisikaan ketään ja hyvä niin, kohta huomaa tapailevansa jotakuta kaikesta huolimatta.



Näen tän enemmänkin niin, että ihmisen pitäis pyrkiä siihen että kykenee nauttimaan elämästä sinkkuna. Miksi tämä helpotta kumppanin löytämistä?

-Jos elämä on kunnossa yksinkin, ei henkilö yritä ratkaista omia ongelmiaan toisella ihmisellä (varma tapa saada suhde kaatumaan*hih*)
-Jos osaa nauttia elämästä yksin, ns. hinku vähenee. Silloin voi vaan nojata taaksepäin ja nauttia mielenkiintoisesten tyyppien seurasta ilman hirveätä stressiä siitä että tän on pakko onnistua -> rento meininki helpottaa kummasti.
-Se hyvä olo näkyy ulospäin, ja kiinnostaa myös muita.
-Elämästä nauttiminen tarkoittaa usein myös aktiivista elämäntyyliä. Aktiivisesti elävä tapaa enemmän ihmisiä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Avatar
#14122 • • SickPartyBoy Guest
silloin ku just meinasin et ei mitää toivoo, nii tapasin yhen tyypin ;)
Tukaanl

Posts: 139

#14123 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!

SickPartyBoy, 3.11.2007 10:27:
silloin ku just meinasin et ei mitää toivoo, nii tapasin yhen tyypin ;)


"Tyypin" ? *nauru*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

RainChild

Posts: 909

#14124 • • RainChild

kottarainen, 3.11.2007 02:08:
---
a-j, 3.11.2007 01:33:
---
kilobitti, 3.11.2007 01:24:
---
a-j, 3.11.2007 01:10:
uskon että emmä pääse _ikinä_ pois täältä.
---


Tämä on todennäköistä, jos stressaa poispääsemisestä.

---


en stressaa. oon luovuttanu jo :P

---


Silloinhan juuri alkaa vasta tapahtua kun on luovuttanut ;)



Hehe, tosta tuli mieleen, tapasin poikaystäväni (yhdessä nyt 7 kk --->) bileiltana, kun oli fiilis katossaan ja olin lauleskellu koko päivän ja illan Good Charlotten biisiiä Dance Floor Anthem ja erityisesti kertosäettä:


Everybody
Put up your hands Say:
”I don’t wanna be in love, I don’t wanna be in love”
Feel the beat now
If you’ve got nothing left say:
”I don’t wanna be in love, I don’t wanna be in love”
Back it up now
You’ve got a reason to live say:
”I don’t wanna be in love, I don’t wanna be in love”
Feelin’ good now
Don’t be afraid to get down say:
”I don’t wanna be in love, I don’t wanna be in love”


Tottakai sillon iski ku salama kirkkaalt taivaalt *whaat* *sydän*

--
Rainchild is back home

Katzcu

Posts: 215

#14126 • • Katzcu



Näen tän enemmänkin niin, että ihmisen pitäis pyrkiä siihen että kykenee nauttimaan elämästä sinkkuna. Miksi tämä helpotta kumppanin löytämistä?

-Jos elämä on kunnossa yksinkin, ei henkilö yritä ratkaista omia ongelmiaan toisella ihmisellä (varma tapa saada suhde kaatumaan*hih*)
-Jos osaa nauttia elämästä yksin, ns. hinku vähenee. Silloin voi vaan nojata taaksepäin ja nauttia mielenkiintoisesten tyyppien seurasta ilman hirveätä stressiä siitä että tän on pakko onnistua -> rento meininki helpottaa kummasti.
-Se hyvä olo näkyy ulospäin, ja kiinnostaa myös muita.
-Elämästä nauttiminen tarkoittaa usein myös aktiivista elämäntyyliä. Aktiivisesti elävä tapaa enemmän ihmisiä.



Tää on niiiiin totta. Kun ei eti ketään ja kelaa, että "antaa olla kaikkien juttujen, en jaksa ei kiinnosta", niin eiköhän ukkoja tunge ovista ja ikkunoista. Kun sitten ajattelee, että kumppani olis kiva olla, niin huomaa olevansa taas ihan yksin.

Just nyt mä oon vaihteeks ihan vitun pihalla kaikesta, en ees jaksa yrittää ymmärtää miesten ajatusmaailmaa *justjoo* *nauru* Katsellaan, katsellaan...

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

Jocular

Posts: 1,359

#14127 • • Jocular Janni
Outo juttu happend just tuol Fenskis.. Oltiin faijan kanssa parilla ja olin baaritiskillä hakemas sille toista tuoppia. Toisel puolel baaritiskiä oli joku reilu 30-vee äijä tilaamas ja sit se tokasee kovaa äänee "ja neidille mitä se ikinä haluaa".. olin ihan O____O

ja sit siveellisesti otin alkoholittoman drinkin koska olin autolla, kiitin kauniisti ja setä tuli juttelemaan mukavia viereiseen pöytään. Oli setä kuulemma päättäny et tänää piristää jonku päivää ja niinhän se teki ^^

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

AlexS

Posts: 1,389

#14128 • • AlexS kummasetä
Mä en vaan osaa... :(

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

AnssiV

Posts: 1,798

#14129 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
En osannu minäkään olla tuolla toisessa luukussa, voi johtua omista mokistani, voi johtua siitä että arvomaailmat toisen kanssa olivat liian erilaiset, voi johtua siitä että en oo oikein ikinään osannu koko touhua. *ding*
Mut jooh, tulin siis takaisin tänne. *igor*

..etteenpäen sano mummo hangessa. *joo*
plink

Posts: 1,405

#14130 • • plink team paska
moi!

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

saiyuki

Posts: 47

#14132 • • saiyuki
tää sitä ollaaan eikä muuta voida :D
Avatar
#14133 • • astaroth Guest

Juhgu, 11.11.2007 22:08:
Mutta pelkään että se johtaa meidän kahden välillä pitkään ja rivoon seksisuhteeseen.


sir, i fail to see your point
domi

Posts: 7,069

#14134 • • Edited domi Työn sankari.

Juhgu, 11.11.2007 22:08:
Voi Mikko, luulin että et koskaan kysyisi. Mutta pelkään että se johtaa meidän kahden välillä pitkään ja rivoon seksisuhteeseen.


Juhana, pelimies (kuten minä) käyttää tilaisuuden hyväkseen. Meillähän on jo yksi rivo ja pitkä seksisuhde ollut, muistan sen ikuisesti rakastellessani sinua, ja sinulla tuttu *igor*-ilme naamalla. Ai että! *plur*
Avatar
#14135 • • astaroth Guest

Juhgu, 11.11.2007 22:10:
Et ilmeisesti ole vielä ollut pitkässä ja rivossa seksisuhteessa Mikon kanssa.


yrittettiin me kerran, mutta ei se mahtunu mun sisään. omaa slaikkariani en taas ihmisiin tunge, ja mikko ei tykkää kaulimista
Katzcu

Posts: 215

#14136 • • Katzcu
Ahdistaa *igor* *uuh* Vituttaa suoraan sanottuna.

--
You are the air, that I breath...
You are the Earth beneath...
You are my, Destination...
*sydän*

nomic

Posts: 4,120

#14137 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*
Ei mulla muuta. Jatkakaa.
Freja

Posts: 8,775

#14139 • • Freja Sihteeri

Katzcu, 11.11.2007 22:14:
Ahdistaa *igor* *uuh* Vituttaa suoraan sanottuna.



Vaikka mä niin kovaa oonkin hehkuttanut täs luukus olemista, ni täytyy kyl myöntää että muakin aina sillon tällön ahistaa ja vituttaa tää :/

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

nomic

Posts: 4,120

#14140 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Juhgu, 11.11.2007 22:18:
---
nomic, 11.11.2007 22:17:
Ajattelin ilmoittaa: nyljen täällä olevat. *sydän*
---


Kiitän kovasti. Sinkkuna alkaa kovasti kaivata sitä säännöllistä nylkemistä, mihin parisuhteessa on tottunut.



Olen lohdutuspalkinto. *sydän*