SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,841,408 views

SamHard

Posts: 2,098

#14061 • • SamHard
Täällä optio. Muuten alkaa vaikuttaa aika kivalta jo tapailu! Saas
nähdä miten käy*joo*
anniharha

Posts: 1,937

#14062 • • anniharha

Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!



Mä en nää siinä mitään yleispätevää selkeyttä, tiedän useammankin parisuhteen lähteneen jopa ihan "harkitsemattomista" random-yhdenillanjutuista. Ja varsinkin jos asia on ok molemmille osapuolille, niin miks se kaatais jutun heti alkuunsa? Tietty on niitäkin, joille se on henkisellä puolella suora turn-off, mut onks ne sit epäkunnollisia ja huonoja naisia ja miehiä joita se ei haittaa?

--
and though my words could save the world they never come out right

Miika

Posts: 893

#14063 • • Miika

anniharha, 18.10.2007 16:58:
Mä en nää siinä mitään yleispätevää selkeyttä, tiedän useammankin parisuhteen lähteneen jopa ihan "harkitsemattomista" random-yhdenillanjutuista. Ja varsinkin jos asia on ok molemmille osapuolille, niin miks se kaatais jutun heti alkuunsa? Tietty on niitäkin, joille se on henkisellä puolella suora turn-off, mut onks ne sit epäkunnollisia ja huonoja naisia ja miehiä joita se ei haittaa?



Eräs loistava elokuva kertoi elostelijasta joka päätti vietellä kenties siveimmän naisen mitä maa päällään kantaa. Aivan käsittämättömiä konsteja käytti mitä rakkauden ilmaisuun tulee, ilman että oli tosissaan. Antoi aivan kaikkensa, niin että pahaa teki. Kertoessaan tapahtumista ystävälleen hän silti mainitsi moneen kertaan, että "hetken jo lähes uskoin mitä sanoin". Ja jatkoi. Jatkoi. jne... Lopulta tilanne päättyi siihen ettei mies saanut naista enää mielestään. Tarina päättyi hyvin surullisesti sen enempiä tässä paljastamatta.

Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan. Meneehän paatuneet aikuisviihteen ammattilaisetkin naimisiin. Tunteet on jokaisella, jos niitä vain haluaa tarkastella. Ja niitä saa ja pitääkin seurata.

Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.
anniharha

Posts: 1,937

#14064 • • anniharha

Miika, 18.10.2007 18:27:
Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan

Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.



Niin no mun pointti yritti olla se, että tekeekö panetus ihmisestä automaattisesti pelurin? Jos kaks ihmistä haluaa harrastaa seksiä toistensa kanssa, ei se nyt välttämättä vaadi mitään suunnattomia peliliikkeitä ja toisen esineellistämistä, vaan ihan puhtaasti inhimillisen tarpeen. Ei se tarkoita sitä, että tartteis jokaisen vastaantulijan kanssa sänkyyn päätyä, tapauskohtaistahan se on.

Mun näkökannasta tuossa asiassa se kunnollisuus tulee siitä, että kykeneekö ottamaan toiminnastaan vastuu vielä seuraavana aamuna, katsomaan toista silmiin ja edes kiittämään kivasta yöstä. Olettaen että se nyt on ollut kiva *justjoo*

Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.

--
and though my words could save the world they never come out right

Miinapiina

Posts: 3,494

#14066 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

anniharha, 18.10.2007 19:11:
---
Miika, 18.10.2007 18:27:
Kyllä pelimies tai -nainenkin voi rakastua ja ihan tosissaan

Kunnollisuudesta ollaan sitten montaa mieltä.

---

-klip-

Mut niin, mä en nyt vieläkään saanut vastausta siihen, miks nopeasti kuvioihin tullut seksi välttämättä kaataisi jutun heti alkuunsa? Jos sä jo vastasit edellisessä siihenkin niin mulla meni pointti ohi, sori.



öööh, meneekö ohi aiheen mut näin mä tän näkisin:
jos tapaa jonku kivan ja on kivaa ja kiihkeetä ni miks pitäis sit jarrutella itteesä vaa sen takia, et apua en oo kunnollinen jos ny annan/saan?
vähänkö se ois rasti, ku eka ois ihan into pinkeenä siinä ja sit ei viittis mennä pidemmälle, ihan vaan sen takia, ettei ois "kunnollinen" enää...
kerran meinaa kävi näin, et oli aikas uléta ja mylläys mielessä, mut sit ei päässytkään myllää tietyistä syistä johtuen, ni kyllä mua ainaki otti päähän...

ja miks se ois sit joku juttu miks jostain jutusta ei sit tulis mitää?

--
pinkki on pop!!!

lunake

Posts: 800

#14067 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Miika, 18.10.2007 15:21:
---
lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä! *nauru*
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.

---


Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!

Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)

Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.



Kyllähän mä nyt jaksan kuunnella uusien tuttavuuksien höpötyksiä. Pointtina oli se, että kun randomit höpöttelevät liperryksiä, niin tavoitteena on vain saada sitä pesää. Mielellään sitä kuuntelis liperryksiä jos ne olisivat aitoja.

Ystävien kainaloita en koe niin tyydyttäviksi, koska randomien kohdalla on miniriikkinen mahdollisuus että siitä vaikka kehkeytyis jotain kivaa joskus.

Mutta, olisi kiva jos useampikin mies arvostais tota ensitreffeillä pihtaamista. Kun ei niille toisille treffeille näytä pääsevän kun pihtaa. Tai sit vaan mulla on käynyt erittäin paska onni miekkosten suhteen.

Et niitä ekoi ja jatkotärskyi ootellen!

--
Hedelmällisyys on påp!

Prime Number

Posts: 2,705

#14068 • • Prime Number UG-///

Miika, 18.10.2007 12:09:
Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.




Mä en todellakaan viihdy sinkkuna, mut eipä kyl seukkailukaan oikein inspiroi.

Ärsyttävä tilanne kun tietää hyvinkin tasan tarkkaan mitä haluaa mutta sitä ei enää koskaan tule saamaan. Kakkosvaihtoehdot kiinnostaa vähemmän kuin kilo kiviä, silti yrittää valehdella itselleen että ehkä kuitenkin.


Pläh, PERSEESTÄ!!!

--
Repikää siitä

Zeratul

Posts: 1,170

#14069 • • Zeratul Captain miserable

Puistokemisti, 18.10.2007 22:22:
Kakkosvaihtoehdot kiinnostaa vähemmän kuin kilo kiviä, silti yrittää valehdella itselleen että ehkä kuitenkin.


Pläh, PERSEESTÄ!!!


Mitä kummaa, eikö kakkonen kelpaa? :P

Sori tiiän ettei ollu kovin soveliasta tähän väliin.
Tuli vaan semmonen kutina et oli pakkorako.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

gohome

Posts: 21

#14070 • • gohome Miellyttäviä tilanteita jo vuodesta 1980.
Turha murehtia tätä luukkua.

Kaikki aikanaan, itse majoitin tätä luukkua pitkään pimeimpää vuoden aikaan vime vuonna ja kun kevät koitti, alkoi kesä, joka varmasti oli yksi kesistä, joiden tapahtumia tulee hehkutettua vielä.

Erot ovat hankalia ja tässä luukussa varmasti moni sen jälkeen asustaa, mutta kun krapula on ohi, kannattaa nauttia siitä, että voi itse päättää mitä tekee. Kun itse on itse auringonpaiste, kerää se kummasti mielenkiintoisia vastakkaisen sukupuolen edustajia, joita parhaimmillaan joutuu välilä jopa pistämään "sivuunkin".

Itse kai kuuluun tuohon seukkausluukkuun tai säpinäluukkuun, kai. Henkisesti ehkö enemmän tänne. Jos vuosi sitten tätä samaa olisi kysytty, olisi vastaus ollut täysin päinvastainen. Nyt taas olen kallellaan tänne. Kun vaan nyt tietäisi missä haluaa olla. Kummaa kuinka, kun kaikki tuodaan tarjottimella, alkaa sitä miettiä kaikkea.... haluaako sitä oikeasti luopua kaikesta ihme säätämisestä, jota sinkkuillessa pääsee harrastamaan.

Onhan se kiva, että kotona joku odottaa, mutta jotenkin kai sitä on niin perfektionisti ja vaatii aina vain enemmän, että mikään ei riitä. Ensin sinkkuilu ei riitä ja sitten, kun ei tarvitse sinkkuilla, ei se seukkailukaan riitä. Olemme oravanpyörässä.
KooKie

Posts: 4,338

#14071 • • KooKie aka. Petress Pan

gohome, 18.10.2007 23:50:
jotenkin kai sitä on niin perfektionisti ja vaatii aina vain enemmän, että mikään ei riitä. .



Hassua, mulla toi perfektionistius toimii kyllä niin, että kun jotain aloitan, saan sen myös toimimaan - täydellisesti. Tosin ehkä (ja toivottavasti) mulla on vaan niin pettämätön maku, että löysin heti jotain, mitä "enempää ja parempaa" ei mulle löydy. ...Sori, väärä luukku. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

gohome

Posts: 21

#14072 • • gohome Miellyttäviä tilanteita jo vuodesta 1980.

KooKie, 18.10.2007 23:56:
---
Hassua, mulla toi perfektionistius toimii kyllä niin, että kun jotain aloitan, saan sen myös toimimaan - täydellisesti.



Mä taas jossittelen, "Hei, mut mähän voisin.....". Vaikka kaikki toimii, sitä on tänäkin vuonna jo pariin otteeseen tullut tehtyä jotain ratkaisuja, ehkä mä odotan sitä "suurta valoa".

Tosin pariin kertaan on tullut jo ihan tahallaan hiekotettua joku juttu omilla teoilla, kun vaan jotenkin ei jaksa vaan olla ja jatkaa eteenpäin. Sitä kai ajattelee, että sitä löytää jotain mielenkiintoisempaa aina vaan. Ja jotenkin kesä oli niiiiin jees, että sitä on jäänyt päälle vaihde, jossa jokainen piste on vain etappi.....eli ei malttaisi jotenkin jäädä.

Sekavaa tajunnanvirtaa. ;)
KooKie

Posts: 4,338

#14073 • • KooKie aka. Petress Pan

gohome, 19.10.2007 00:14:

Mä taas jossittelen, "Hei, mut mähän voisin.....". Vaikka kaikki toimii, sitä on tänäkin vuonna jo pariin otteeseen tullut tehtyä jotain ratkaisuja, ehkä mä odotan sitä "suurta valoa".

Tosin pariin kertaan on tullut jo ihan tahallaan hiekotettua joku juttu omilla teoilla, kun vaan jotenkin ei jaksa vaan olla ja jatkaa eteenpäin. Sitä kai ajattelee, että sitä löytää jotain mielenkiintoisempaa aina vaan. Ja jotenkin kesä oli niiiiin jees, että sitä on jäänyt päälle vaihde, jossa jokainen piste on vain etappi.....eli ei malttaisi jotenkin jäädä.



Mjoo erittäin tuttu tunne. Mutta noin kun jatkoin tarpeeksi kauan, rehellisenä itselleni ja muille, niin löysin sen suuren valon. Ei siihenkään kuitenkaan pysähtyä tarvinnut, vaan jatkettiin matkaa yhdessä. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

lennu

Posts: 39

#14074 • • lennu

[Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!



Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.

Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.

Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!
pupuankka

Posts: 869

#14075 • • pupuankka poly-wtf?!
"I love taboos, they make such a beautiful sound when you break them" *vink*

Aika jännää moralismia tässä keskustelussa. Eiköhän ole tärkeintä että kaikki osapuolet ovat samoilla linjoilla asioista. Jos jostain suhteesta ei tulisi mitään sen takia että tyyppi kauhistuisi kun olen ihminen jolla on tarpeita, niin soronoo sitten vaan. *hymy*

Mulla on muuten tänä iltana "ensitreffit" *hih*
Avatar
#14076 • • Edited Annakins Guest

Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!



Ah, siis nainen ei saa harrastaa seksiä ensitreffeillä tai on siveetön mutta mies saa.

No, tuossahan se kahdesti jo todettiin ylemmissäkin kirjoituksissa.
jusqu

Posts: 762

#14077 • • jusqu pilipalipilotti

lennu, 19.10.2007 01:34:
---
[Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!

---


Ähh siis anteeks mutta mitä helvettiä? Itse olen "antanut" kaikille poikaystävilleni ensitreffeillä ja ihan kelpo suhteita niistä on tullut.

Päteekö nuo "kunnollisen ja hyvän" tunnusmerkit myös miehiin? Jos ei, niin onpa kivikautiset käsitykset.

Ja mites kun koen olevani ihan kunnon nainen ja hyvä ihminen ja kuitenkin helppo, niin exmä sit ookkaan kunnollinen??!! HJÄLP!



Tästähän oli itse asiassa lehdessäkin juttua jokin aika sitten. Erään tutkimuksen mukaan seksin aikana keho erittää jotakin hormoonia/härdellejä, jotka edesauttavat ihastumista/rakastumista. Tämän perusteella ensitreffeillä painiminen voisi siis johtaa pysyvämpään suhteeseen. Asiasta kertoi muistaakseni Iltalehti tai Iltasanomat *hymy*

--
*pupu**piis*

Freja

Posts: 8,775

#14078 • • Freja Sihteeri
Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

hallucinogen

Posts: 8,190

#14079 • • hallucinogen Edain

Freja, 19.10.2007 09:16:
Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.


Noista asioista on jo niin kauan, että on päässyt jo pahasti unohtumaan? ;D.

--
pikku-*possu*

Freja

Posts: 8,775

#14080 • • Freja Sihteeri

hallucinogen, 19.10.2007 10:12:
---
Freja, 19.10.2007 09:16:
Mun piti tulla sanomaan jotain ensitreffeistä ja seksistä ja ihastumisesta, mut mun ajatukset katkes. Mä sanon sit, ku ne tulee mieleen takas.

---

Noista asioista on jo niin kauan, että on päässyt jo pahasti unohtumaan? ;D.



:DD Ei iha kaikista, onneks :D

Hmm. Ensitreffitkin oon kokenut vain kerran elämässäni. Joskus 4 vuotta sitten. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been