SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,831,501 views

Freja

Posts: 8,775

#14041 • • Freja Sihteeri

Avernian, 17.10.2007 14:02:
Ärsyttää lievästi tää omatoimisuuden puute tässä luukussa. Taas.
Kuin vaikeeta on lähettää viestiä ja tutustua ihmiseen, joka edes jotenkin kiinnostaa? Ei, kun tarvisi olla deittiluukku, josta poimia suoraan deittejä... *eiei*



haluaisitko alkaa toimimaan mun sanansaattajana? Selitän aina asioita tosi tyhmästi, ja kaikki ymmärtää ne väärin.

Hmm. Niinkuin varmaan tääkin viesti. Ei, en ehdota treffejä :D Vaan vinkkaan vaan et.. nii. :D Kyl sä tiiät. Toivottavasti.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#14042 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 17.10.2007 14:15:
--Hmm. Niinkuin varmaan tääkin viesti. Ei, en ehdota treffejä :D Vaan vinkkaan vaan et.. nii. :D Kyl sä tiiät. Toivottavasti.



Kyl se tiietään mitä mulle aina ehdotellaan... *huoh*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Lyylikki

Posts: 2,975

#14043 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

SamHard, 16.10.2007 16:08:
Sama vika vaikka aamusta ei ole pitkä aika*pepsodent**kuolaa* Taitaa olla joku
"hormoonihärö" kun mun teini-ikä on jo ollut kauan sitten ja vielä tälleen "melkein"
keskiikäisenä" innostuu vielä samaan malliin kun teinarina*pepsodent*



Tuliksä tänne lesoileen, että sä sait eilen aamulla. Häh?? Mitä?? *pepsodent*

No jaa. Kai sitä pitäisi vain olla onnellinen toisen puolesta. Minä nyt kuitenkin olen ajanut itseni niin piippuun, että paljon "tärkeämmät" tarpeet, kuten syöminen ja nukkuminen, ajavatkin taas moisten irstaitten haaveitten edelle.
evvk

Posts: 1,918

#14044 • • evvk
sinkku ollaan edelleen...
Miika

Posts: 893

#14045 • • Miika

Avernian, 17.10.2007 14:02:
Ärsyttää lievästi tää omatoimisuuden puute tässä luukussa. Taas.
Kuin vaikeeta on lähettää viestiä ja tutustua ihmiseen, joka edes jotenkin kiinnostaa?



Se on tosi vaikeeta tällasessa maailmassa, missä naisista on tulossa ns. "hiillosteita", joille voi sanoa mitä vaan ilman että uskotaan. Pitävät vain kolmijalkaisena mahdollisesti jakautuvana oliona jolla on sydän kyrvän kohdalla. Sano siinä sitten toiselle että oot tosi mukavan olonen tyyppi. On meinaan ohdakkeinen aita ylitettävänä.

Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*
Avangion

Posts: 2,529

#14046 • • Avangion Punakardinaali

Miika, 17.10.2007 17:28:
Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*



Ei kai ujosti katsekontaktia hakevasta voi luulla, että kyseinen tyyppi olisi mikään pelimies?
Ihmiset tuppaavat luottamaan liikaa suorasti rohkeisiin, ulospäin suuntautuneisiin. Ihan kuin se olisi rehellisyyden tae?

Itse olen rohkea ja mua välillä luullaankin peluriksi.
Johtunee reippaasta asenteesta ja (yleensä) rohkeasta tavasta ottaa kontaktia.
Itse en vain allekirjoita minkään asteista pelaamista. Rehellisyys on sen verran lähellä sydäntä, etten lupaa mitään mitä en ole valmis toiselle antamaan.

Ei helpota, että on naisia ystävinä. Vähän väliä kuulee kommentteja: "Taas sillä on joku eri nainen!" *uuh*

Tietenkin niin kauan kuin on sinkku, kaikkihan on sallittua, eikö? ;P
Seuraa vain ei saa hakea sillä, että lupaisi kuua taivaalta.
Miksiköhän mulle ei ikinä heru lyhyitä juttuja? *ding* *nauru*
Toisaalta ei juuri harmita kun tykkään että toista kohtaan pitää tuntea edes jotain.


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

$

Posts: 1,802

#14047 • • $ Destination weekend!
Jos mulla olisi pokkaa mennä keskustelemaan neideille joista olen kiinnostunut, en varmasti olisi sinkku. Tosin tällä hetkellä sinkkuna oleminen ei haittaa pätkän vertaa.
Avangion

Posts: 2,529

#14048 • • Avangion Punakardinaali
Kyllähän sitä yksinkin pärjää. Ja onhan mulla terveet kädet. *pepsodent*
Mutta kyllä elämä on mukavempaa kun sitä jakaa joku jota voi halia, pusia ja hemmotella! *huokail*

Mutta kun pitää olla niin nirso, että toisesta täytyy pitää ja pitäisi olla sen tasoinen, että voi arvostakin. Jos sellainen löytyy, niin on jo varattu! *hmph* Tai muuten vain äärimmäisen vaikea saada avautumaan, kuten kokemusta on 2 vuoden ajan...


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Janisa

Posts: 2,226

#14049 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Ma oon niin juurtunut tanne, etta mua ei kohta saa kaivamallakaan taalta ulos. *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

hemuz

Posts: 2,178

#14050 • • hemuz kätevä emäntä

Janisa, 17.10.2007 20:01:
Ma oon niin juurtunut tanne, etta mua ei kohta saa kaivamallakaan taalta ulos. *iloinen*



*POTKISKEL*
Janisa

Posts: 2,226

#14051 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

hemuz, 17.10.2007 20:04:
---
Janisa, 17.10.2007 20:01:
Ma oon niin juurtunut tanne, etta mua ei kohta saa kaivamallakaan taalta ulos. *iloinen*

---


*POTKISKEL*



Ei liiku mihinkaan!!! *mustelmil*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

anniharha

Posts: 1,937

#14052 • • anniharha

Janisa, 17.10.2007 20:05:
Ei liiku mihinkaan!!! *mustelmil*



Kohta liikkuu!1

--
and though my words could save the world they never come out right

Miika

Posts: 893

#14057 • • Miika

Miika, 17.10.2007 17:28:
Se on tosi vaikeeta tällasessa maailmassa, missä naisista on tulossa ns. "hiillosteita", joille voi sanoa mitä vaan ilman että uskotaan. Pitävät vain kolmijalkaisena mahdollisesti jakautuvana oliona jolla on sydän kyrvän kohdalla. Sano siinä sitten toiselle että oot tosi mukavan olonen tyyppi. On meinaan ohdakkeinen aita ylitettävänä.

Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*



Otanpa vähän sanaa takaisin. Ei kaikki naiset ole hiillosteita, ja kyllä mullakin välillä tuntuu sydämen syke ihan jossain muualla kuin rinnassa. Mutta ei se sitä paranna että vieraalle tyypille on mahdotonta sanoa sanaakaan.

Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.
lunake

Posts: 800

#14058 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

Miika, 18.10.2007 12:09:
---
Miika, 17.10.2007 17:28:
Se on tosi vaikeeta tällasessa maailmassa, missä naisista on tulossa ns. "hiillosteita", joille voi sanoa mitä vaan ilman että uskotaan. Pitävät vain kolmijalkaisena mahdollisesti jakautuvana oliona jolla on sydän kyrvän kohdalla. Sano siinä sitten toiselle että oot tosi mukavan olonen tyyppi. On meinaan ohdakkeinen aita ylitettävänä.

Itellä on sellanen olo liian usein, kun näen kiinnostavan tyypin ja haen varovasti katsetta, niin toinen katsookin oikein tarkotuksella aivan eri suuntaan. *eikä*

---


Otanpa vähän sanaa takaisin. Ei kaikki naiset ole hiillosteita, ja kyllä mullakin välillä tuntuu sydämen syke ihan jossain muualla kuin rinnassa. Mutta ei se sitä paranna että vieraalle tyypille on mahdotonta sanoa sanaakaan.

Siispä valehtelen itselleni: Viihdyn sinkkuna.



Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä! *nauru*
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.

--
Hedelmällisyys on påp!

Miika

Posts: 893

#14059 • • Miika

lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä! *nauru*
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.



Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!

Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)

Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.
Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#14060 • • Aurinkoneiti

Miika, 18.10.2007 15:21:
---
lunake, 18.10.2007 14:14:
Kyllä mä uskon miesten puheita, mutta riippuu vähän, että mistä asiasta ja milloin ne puhuu. Se, että "pokaa" baarista miehen joka tulee yöks, ilman seksiä ja höpöttelee mitä höpöttelee menee ohi korvien, koska...ei sitä heppua enään sen jälkeen nää! Nih! Ja kyllä, muakin panettaa ihan tasasin aikavälein, mutta ei, en halua seksiä heti "ensitreffeillä". Olen nihkeä ja ylpeä siitä! *nauru*
P.S. Mun ei tartte valehdella itselleni koska viihdyn erinomaisesti sinkkuna.

---


Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!

Kannattaako sellasen tyypin seurassa ylipäätänsä olla, jonka höpötyksiä ei jaksa kuunnella? Itse lähtisin mielummin yksin kotiin kuin vieisin jonkun random hepun jota en enää tulisi näkemään. Oikean ystävän viereen on paljon mukavempi mennä nukkumaan, eikä tarvii aamulla arpoa hississä peilaamisen ja aamiaisen välillä ;)

Mä koen oman siviilisäätyni siten, että säpinää ois tosi kiva olla yhden kanssa. Sen yhden, jolle voisi syämensä vaikka luovuttaa. Vaikka siihen menisi aikaa. Kun se tapahtuu, tiedän etten silloin enää halua olla sinkku.
Siihen saakka tyydyn etsimiseen([pieni]sinkkuuteen[/pieni]), mikä tarkemmin ajateltuna on oikeastikin ihan kivaa.



Tuttuja ajatuksia. Olen aatellu samallalailla kuin sinäkin.*hymy*