SINKKULUUKKU

19,912 posts, 996 pages, 7,823,648 views

larzizi

Posts: 1,661

#14002 • • larzizi
Jälleen takana yks sinkkuyö miehen syleilyssä *pepsodent* Sinkkuilu jatkunut jo sen verran pitkään, että pääs ihan unohtumaan miten ihanaa onkaan nukkua toisen vieressä *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

sensei

Posts: 125

#14003 • • sensei Käyttäjä

larzizi, 14.10.2007 23:51:
Jälleen takana yks sinkkuyö miehen syleilyssä *pepsodent* Sinkkuilu jatkunut jo sen verran pitkään, että pääs ihan unohtumaan miten ihanaa onkaan nukkua toisen vieressä *hihu*


Toi on kyllä niin totta. Sais tapahtua vaan useemmin..
larzizi

Posts: 1,661

#14004 • • larzizi

sensei, 15.10.2007 00:01:
Toi on kyllä niin totta. Sais tapahtua vaan useemmin..



Itellä käynyt sen verran hyvä tuuri lähiaikoina, että nyt lähinnä pelottaa, että ehtii tottumaan tohon läheisyyteen vähän liiaksikin *justjoo*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Aurinkoneiti

Posts: 4,793

#14005 • • Aurinkoneiti
Mikäs tässä ollessa, mutta olen alkanut kaipailla elämäni miestä.*hymy*
T0mbstone

Posts: 728

#14006 • • T0mbstone The Process.
Täällä on kyllä ollut loppupeleissä ihan kivaa. Ei ole kukaan ollut arvostelemassa painostavasti tekemisiä ja muutenkin kevyempi olo. Eikä itsetuntokaan kärsi, vaikka onkin hetken omissa oloissaan. *hihu*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

_RixU_

Posts: 320

#14007 • • Edited _RixU_
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! *plur* Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää! *hihu*
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*" *pihkassa*
*pepsodent*
Lyylikki

Posts: 2,975

#14008 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Panettaa *kuolaa*
Birgie

Posts: 1,311

#14009 • • Birgie Kikati

_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! *plur* Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää! *hihu*
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*" *pihkassa*
*pepsodent*



Nyt mä tipahdin. *lmao**lohduttel**plur*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

SamHard

Posts: 2,098

#14010 • • Edited SamHard

Lyylikki, 16.10.2007 16:03:
Panettaa *kuolaa*



Sama vika vaikka aamusta ei ole pitkä aika*pepsodent**kuolaa* Taitaa olla joku
"hormoonihärö" kun mun teini-ikä on jo ollut kauan sitten ja vielä tälleen "melkein"
keskiikäisenä" innostuu vielä samaan malliin kun teinarina*pepsodent*
Snowie

Posts: 601

#14011 • • Edited Snowie Ihku Hiutale
Alkaa kyllä pikkuhiljaa vituttaa täällä hengailu. Mutta en sit tiedä kuka voisi olla sellainen, etten kyllästyis viikon sisällä. Kukaan ei tunnu pysyvän ikinä mun vauhdissa mukana...
KritikaL

Posts: 207

#14013 • • KritikaL Teiniprinsessa
pahaakin pahempi halipula....*nyyh*

--
...mutta on helpompaa yrittää ymmärtää se vähän myöhemmin, kun on ensin ymmärtänyt sen että mikään mitä on siihen saakka ymmärtänyt ei ole totta.

SyndroDome

Posts: 1,103

#14016 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! *plur* Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää! *hihu*
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*" *pihkassa*
*pepsodent*



Jee!! Mul tulee kans kohta kaks vuotta täyteen ihan vaan itseni kanssa *plur* *sydän* Tää taitaa nyt kyl olla sitä ikuista rakkautta <3456789

Vois pitää pileeet!! *pepsodent*

--
Life is full of choises.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#14017 • • [Nuclear] el aprendiz

SyndroDome,
Vois pitää pileeet!! *pepsodent*


I'm in. :D

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#14018 • • Sunshine^82 Guest

SyndroDome, 16.10.2007 17:50:
---
_RixU_, 16.10.2007 11:04:
Oi vitsi tänään tuli jo 2 vuotta täyteen täysin itseni kanssa! *plur* Kuka oiskaan uskonu et tää kestää näinkin pitkään! *sydän* Täytyy viettää itekseni tunnelmallinen ilta kynttilän loistossa ja juhlistaa tätä hienoa merkkipäivää! *hihu*
...Vois kehitellä jonkun söden maljapuheenkin..."Kiitos Rixu, että olet jaksanut itsesi kanssa jo nämä mielettömät 2 vuotta <3 Oikeesti mä luulen et tää on ihan sitä aitoa raggautta...*pus*" *pihkassa*
*pepsodent*

---


Jee!! Mul tulee kans kohta kaks vuotta täyteen ihan vaan itseni kanssa *plur* *sydän* Tää taitaa nyt kyl olla sitä ikuista rakkautta <3456789

Vois pitää pileeet!! *pepsodent*



sinkkubileet! *joo* *hymy*
Jocular

Posts: 1,359

#14019 • • Jocular Janni

Timmo,
Aina.



tääl kans o/

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

anniharha

Posts: 1,937

#14020 • • anniharha

Jocular, 16.10.2007 17:59:
---
Timmo,
Aina.

---

tääl kans o/



Yleensä joo.

Öääh, mulle iski joku yleisturhautuminen elämäni suhteen. Oon saanu taas juosta ja kaahottaa ympäriinsä ihan tarpeeks, vois kelvata välillä joku pysyväkin asia elämässä.

Ottaisin hamsterin, mut sit kohta päättäisin taas haluta mennä minne tykkään, eikä hamsterista pääse eroon yhtä helposti kuin äijästä, eh.

--
and though my words could save the world they never come out right